- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
- Alkoholista nevelde
- Battlefield 2042
- SGF24 - Rövid traileren a Star Wars Outlaws
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Augusztus végén érkezik az Enotria: The Last Song
- Rövid videón a Black Myth: Wukong
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norb€€€
aktív tag
Azért 2004-hez képest volt egy kis grafikája
De jobb hogy külön sorozatként jött ki. Csak ne jusson a CoD és NFS sorsára... -
TESCO-Zsömle
félisten
Alapvetően ez is egy olyan "széria", aminél ha egy jó történetet tudnak prezentálni minőségi kidolgozásban, akkor pont nem számít a grafika, és simán ki lehet bőlple adni n+1 verziót.
A CoD-dal -szvsz- az a gond, hogy zéró, vagy minimális újítással tolják ki a rókabőröket. Ennél nagyobb gond, hogy a nép ennek ellenére meg is veszi, ezzel mintegy megerősítve a gyártókat, hogy ez a követendő példa.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
jocek91
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #2 üzenetére
+1
-
Norb€€€
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #2 üzenetére
Igen,egyik (ha nem A) kedvenc sorozatom,főleg az elég erős sztorija miatt.
Ezt is viszik mint a cukrot,és ezért remélem hogy Ubi nem fog az Activisionnal karöltve lerészegedni.
Nekem még mindig a R* "hozzáállása" tetszik a legjobban... ritkábban adnak ki játékokat,de azokra tényleg megéri várni,nagy rajongó tábora van,és hosszú évekig játszanak vele.Nem azt mondom h az AC is ilyen legyen,de bőven ráérne 2-3 évente egy új rész,szerintem.
-
Puma K
veterán
válasz TESCO-Zsömle #2 üzenetére
Meg a gyártók azt hiszik hogy az emberek minden áron a retek agyon script-elt fosokkal akarnak játszani... (lásd CoD: BO II, de majdnem az összes COD ilyen (COD-ból csak az első meg az UO kieg volt jó a többi retek))
Most hogy már tudom az emberek 80% nem állít a grafikán (ami azt súgja/érezteti, hogy semmilyen igényük nincs egy játék grafikáját illetően) én már nem lepődök meg semmin... A gyártók nyomják a DX9-ces játékokat még most is ("éljen" a konzol ügyebár), meg a sok nullához erősen konvergáló logikai, ügyességi és gondolkodási készséggel megáldott ember rátesz még egy lapáttal, mert azoknak ezek a scriptelt, null grafikájú játékok elszórakoztatják őket... mert megfelel az értelmi szintjüknek...
Nyomd az "X" gombot és a null fizikával, ragdolla (rongybaba fizika a halott testeknél) és egyéb alapnak nevezhető eljárásokat (mi a helyes megnevezése a ragdollnak meg a fizikának, eljárás vagy még az effekt jut az eszembe, de az nem jó megnevezés szerintem) mellőző grafikai motor, majd úgy is oda fog lőni a karaktered, és a sziklák úgy is úgy fognak leesni a hegyről a terroristákra ahogy azt a játék készítők megszabták. Meg ne menj előre, mert az AI nem tud követni és leragad egy fedezék mögött, mert "elvesztett" téged... bár ez pont, hogy nem igaz, mert a társak is script-eltek, talán csak a lövésük az ami automatikus ha érzékelik az ellenséget.
Szánalom komolyan, ezért is játszok inkább Valve játékokkal és egyéb olyan játékokkal amik leginkább PC-re jelennek meg csak vagy az az elsődleges platform, mert ott legalább haladnak a korral (bár a HL1-hez képest a HL2-ben lévő BOT-ok és NPC-k butábbak... Garry's Mod-ban le is lehet őket tesztelni).
Egyik haverom azt mondja, hogy ő nem hajlandó játszani olyan játékkal ami nem Source Engine-nel megy, mert az összes többi vacak.
Ezzel a grafikával jöhetnének már játékok PC-re: [link]
De csak később fognak, mikor már a konzolok felzárkóztak teljesítményben, hogy egy ilyen grafikával és részletességgel megcsinált játékot egyáltalán el tudjanak indítani...Az auto AIM-ról meg ne is beszéljünk ami PC-n soha a büdös életben nem volt, ellenben konzolon alapkelléke egy játéknak.
Na de nagyon off-ra sikerült...
Lényeg: multi platform SUCKS!
Szerk:
Amúgy jó, hogy szétválasztották a PoP-ot meg az AC-t, és valóban jól néz ki a videón ahhoz képest ügye, hogy 2004-ben csinálták.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
dahneey
tag
ebben a videóban a combatrendszer sokkal jobbnak tűnik mint ami az ac1-ben volt...
-
Puma K
veterán
Hiába erős a központi számolóegység (ami multinál jól jön), ha a grafikus megjelenítő gyenge, és csak arra képes, hogy DX9-es játékokat az előre lefixált 30FPS-el produkálja. Ezzel van a gondom, meg a sok buta "nyomd a gombot az agyonscriptelt játékban és az tök jó, mert neked nem kell semmit csinálnod csak a szádat tátani, hogy ez de jó meg húha" (ja amit már írtam a játék készítők megírtak és betettek a játékba...)
Rühellem a konzolokat, és az egész platformosodást is ami végbe fog menni PC vonalon.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
haxiboy
veterán
Igen de gondolj arra hogy sokaknak nincs pénzük egy játék miatt akár egy konzol árát kiadni egy VGA-ra. Főleg magyarországon. Igaz nyugatabbra más a helyzet, de ez a fő ok. DX9? Most őszintén. Az embereknek hány %-ának van atomerőmúve? Lehet hogy fpshuszárok megkövetelik hogy "Hatezer fpsem van Crysisban DX10-ben kimaxolva fullhdben!" de komolyan, az emberi szem 30 at se lát nem hogy 100at. A filmekre sem mondod hogy jajj de szar pedig a moziban ha jól tudom 29.97fps-el tolják a szemed elé a képet. A scriptelt játékokat én sem szeretem, de minden játékba kellenek előre megirt jelenetek, persze van ahol tulzásba viszik a készitők. De ha kritikus szemmel nézel egy játékot, őszintén...az az első hogy megnézed hogy na ezt most lescriptelték, amazt meg nem? Egyébként a konzoloknak annyi előnyük van hogy általában rájuk optimalizálják először a játékokat, előbb meg is kapják őket stb. A pc-n annyi féle hardver létezik hogy lehetetlen jól optimalizálni. Lásd például a GTA4-et.
Régen én is igy voltam. Nem szerettem a konzolokat, le is néztem a konzolosokat. Ma azt mondom örülök az Xboxnak.Nem kell mindig figyelni a hardverkövetelményeket, nem kell oprendszerrel-driverekkel szopni (mint anno a HD5770 driverével). Nem kell félmillió forintot költened arra, ami két héttel később már csak 450ezret ér mert éppen kiadtak egy új technológiát. SZVSZ. a konzol pénztemető, de a PC méginkább.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Shing
őstag
Amúgy tényleg ennyire a konzolok miatt nincs grafikai előrelépés? Mert azért az elég gáz, hogy pl. egy Metro2033 milyen szarul fut PC-n. Tényleg ennyire csak egy szarul optimalizált port lenne? Vajon mennyivel futna jobban, ha kizárólag PC-re készült volna, jobban optimalizálva.
BF3 szerintem mostanában az egyetlen játék amihez azért kell gép, mert jól néz ki. Ráadásul proci mindegy, hogy milyen nála, mert egy 2 magos AMD Athlon-al kb. ugyan úgy teljesít mint egy Intel i5-el... -
#08052480
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #2 üzenetére
Szerintem a Revelations boven nem fer mar bele ebbe a definicioba es a Brotherhood is alig. De igaz, itt legalabb a harmadik resszel mar probalkoznak reformokkal.
-
-
Lenry
félisten
az általad linkelt voxeles grafikával jópár évig nem fog semmi kijönni, méghozzá két igen egyszerű ok miatt:
- a voxel totál statikus: nem mozog, nem változik, nem animál.
- nincs az a grafikus aki neked ezen a szinten bármit lemodellez záros határidőn belülGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Dagidög
senior tag
Érdekes látni, hogy miből nőtte ki magát az AC és tényleg ott van a grafika a korához képest.
(#11) haxiboy: hogy a büdös fenébe ne látná az emberi szem a 60 FPS-t? A 30-ról nem is beszélve. Én legalábbis azonnal kiszúrom és sokan mások is játékban, filmben egyaránt. Ettől függetlenül én ki vagyok békülve a szokásos filmes 23.976 FPS-sel, azt leszámítva, hogy oldalazó kameramozgásnál kifolyik a szemem. Ezt magasabb FPS-sel és kis utómunkálattal szerintem gyönyörűen ki lehetne küszöbölni.
A scriptekkel meg nem az a gond, hogy kiszúrja őket az ember, hanem hogy minél több van belőlük, annál kevésbé akarom újrajátszani az adott játékot.(#16) Lenry: érdeklődő laikusként kérdezem, hogy miért statikus a voxel alapú grafika? Nem lehet keverni dinamikus tartalommal?
-
Lenry
félisten
lehet a poligon modellekkel keverni, nem egy játékban már megoldott ilyen-olyan szinten, pl a Crysis Warheadben is
az animációval az a gond, hogy a poligon modelleknél csontváz alapján mozgatsz, de itt ezt nem tudod megcsinálni, mert a voxeles modell gyakorlatilag egy pontfelhő, az egyes pontok pedig nem kapcsolódnak, csak egyszerűen elég közel vannak egymáshoz ahhoz, hogy egy objektummá "mosódjanak össze". a pontokat (voxeleket) egyesével kell mozgatnod, ami pedig megoldható, csak nagyon erőforrásigényes.
mindenesetre lehet, hogy előbb-utóbb lesz belőle valami, mert a jó öreg GameEngineAtyaÚristen John Carmack is ezzel játszadozik mostanában (tudod, aki ilyen noname játékokat készített, mint a Doom és a Quake). de ez még sok év.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Silenzio
addikt
Szerintem a harc, a testi interakció a videóban még jobb, mint a végleges játékban...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
-
Silenzio
addikt
haxiboy, Puma K: nem igazán értek egyet egyikőtökkel sem. Ez van.
Puma K: A túlzásba vett nyomogatós eventeket én is rühellem (az új NFS pl. óriási csalódás volt), a technikai baklövéseket is (megint csak az NFS), de szerintem ehhez a tendenciához a konzoloknak vajmi kevés közük van.
20 éve a konzolok és a PC jól megfértek egymás mellett, átfedés a kínálatban alig volt. Műfaji eltérések is voltak, mondhattuk, hogy a számítógépek világa kedvez a komolyabb alkotásoknak, de SNES-re is volt stratégiai játék vagy komoly komplexitással kecsegető RPG. PC-n meg voltak gagyi shoot meg beat'em upok. A célplatform nem jelent semmit.
A gond ott van baszki, hogy valami állatok valami mondvacsinált piackutatás eredményeképp úgy 5-10 éve kitalálták, hogy a drasztikus egyszerűsítés növeli a potenciális vásárlók számát. Ez nem feltétlenül igaz. Lehet, hogy az, de a tendencia hatásai mérhetetlenek. Nem azért növekszik világszerte a játékosok száma, mert a játékok egyszerűbbek lettek. Ez egy automatikus folyamat, ezzel jár, hogy mindenkihez eljutnak az IT újdonságok handhelden, okostelefonokon, HD tévékkel felvértezett konzolokon. Ki tudja, mennyien vennék a bonyolultabb, 10-15 évvel ezelőtti komplexitású játékokat? Nem lehet megsaccolni sem, hiszen ezen utóbbiak szinte teljesen kivesztek (még az RTS-ekben is), nincs diverzitás, sem választási lehetőség. A konzolok is rengeteg gyönyörű dologra képesek, a kevesebb gomb és az ún. - valójában nem is létező(!!!) - konzolos mentalitás még nem degradálja a PC alatti szintre azokat.
haxiboy: az emberi szem még a 30 és 60 fps közti különbséget is bőven látja, mint a fórumtárs által belinkelt cucc is bizonyítja. A moziban meg nem 29.97 fps-sel vetítenek. A tört számú fps digitális találmány. Kezdetben a moziban 16 fps-sel mentek a filmek (ezért tűnnek túl gyorsnak a régi némafilmek, mert mai vetítőkön nézzük őket), később átváltottak a 24 fps-re. A tévéken a 25 (Európa) illetve a 30 (Amerika) a mérvadók. Utóbbi rosszabb felbontással büntetett a nagyobb sebességért.
A tökéletes optimalizálás igenis lehetséges, és még a Rockstar is képes rá, mint azt az L.A. Noire-vel be is bizonyította. A Blizzard játékai a legjobb példák, szinte mindenen elfutnak, sosincs velük gond.
A PC pénznyelő mivoltával sem értek egyet. Épp most toltam végig az itt is hivatkozott új, ingyenes Crysis modot. Jó 4 éves a vga-m, 8000 Ft-ért kukáztam, és nem igazán voltak sebességproblémáim a konzolok 720p-jénél azért magasabb 1440*900-as felbontásban, holott a lépték jól fel lett turbózva az alapjátékhoz képest, kb. 3x mozgalmasabb minden, mégse szaggatott. 1000 olyan példát tudnék mondani az elmúlt fél évből az NFS-től az Alan Wake-en át az Arkham City-ig, amelynek elég ez a 4 éves vga, és nem alacsony beállítások mellett. Az erőszakos PC-fejlesztési kényszer a múlté. Jelenleg a PC a fennmaradásért és a saját útja megtalálásáért küzd, még jó ideig nem lesz téma a "fejlessz évente mert a fejlődés megállíthatatlan" fless, ami akár 5-10-15 éve volt. Ma más idők járnak. Sajnos és szerencsére. 3 éve nem cseréltem a gépem egy porcikáját sem, mégsem aggódom a legújabb címeknél sem. megy minden, mint a karikacsapás.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen