Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lenry

    félisten

    válasz Dagidög #17 üzenetére

    lehet a poligon modellekkel keverni, nem egy játékban már megoldott ilyen-olyan szinten, pl a Crysis Warheadben is

    az animációval az a gond, hogy a poligon modelleknél csontváz alapján mozgatsz, de itt ezt nem tudod megcsinálni, mert a voxeles modell gyakorlatilag egy pontfelhő, az egyes pontok pedig nem kapcsolódnak, csak egyszerűen elég közel vannak egymáshoz ahhoz, hogy egy objektummá "mosódjanak össze". a pontokat (voxeleket) egyesével kell mozgatnod, ami pedig megoldható, csak nagyon erőforrásigényes.

    mindenesetre lehet, hogy előbb-utóbb lesz belőle valami, mert a jó öreg GameEngineAtyaÚristen John Carmack is ezzel játszadozik mostanában (tudod, aki ilyen noname játékokat készített, mint a Doom és a Quake). de ez még sok év.

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

Új hozzászólás Aktív témák