Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz olbaidhun #16 üzenetére

    Szó szerint több, mint a fél életemet átkvékeztem (harmadik x-ben) és akkor minden szívbaj nélkül egy ilyen Óvervaccs-ízű UT-klónt (ez rögtön két szitokszó, egymás után) nyomnak az arcomba. 20 év hűség után.
    Igazság szerint az eddig napvilágot látott trailerekben és interjúkban kb. egyetlen olyan dolgot sem találtam, ami őszinte bizakodásra adhatna okot. Aztán tévedjek érted, de kötve hiszem, hogy fogok.

    Az a baj, hogy szerintem nem voltál túlságosan aktív az elmúlt ~8 év scene-jében, ha ilyen derűlátó vagy.
    A Zenimax / Bethesda felvásárlás után olyan magasról tettek a mondandónkra, hogy öröm volt nézni. Gyakorlatilag kb. az ÖSSZES "újításuk" meg "fejlesztésük" QL-fronton egy orbitális fail volt - pedig jóelőre a szájukba rágtuk, hogy az lesz. Szerinted érdekelte őket, legalább egy hangyányit is? Szisztematikusan lemészárolták a játékot, miközben de facto hülyének néztek.

    Régen felnéztem erre az emberre. Mármint Willitsre. Komolyan. A 16 processzoros SGI munkaállomás mögött ülő mapperzseni, kellemes(nek tűnő) személyiséggel. Manapság viszont, amikor meglátom a fejét egy interjúban, vagy valami cikket olvasok, amiben őt idézik, irritált leszek és az első gondolatom az, hogy most éppen vajon milyen hazugság / ignoráns kijelentés fogja elhagyni a száját.
    Ennyire sikerült az utóbbi években eljátszani a bizalmamat.

    A Fallout-ot viszont kár volt felhozni, az is egy olyan széria, amibe 4 számjegyű játékórát fektettem, igaz közel sem annyit, mint Quake-ekbe. Jó, persze, jó játék a 4, tényleg. Különben nem tettem volna bele eddig 220+ órát. A hangulat is ott van, szép is, zeneileg is ok, de az RPG-rendszer (márpedig a Fallout az hardcore RPG(-nek kellene, hogy legyen)) úgy szénné van butítva, hogy az könnyeket fakasztó. A párbeszéd-alrendszer pl. egyenesen nevetséges - de maga a karakterfejlesztés is szanaszét van vizezve. Még szerencse, hogy csak úgy hemzsegnek az igényes modok netszerte, így azért sokat hozzá lehet 3rd party adni a dologhoz.
    Mindenesetre a játék egy RPG-elemekkel jól feldúsított FPS, nem pedig belső nézetből is játszható RPG. Ami nagy különbség - és bár élvezetes, szerepjáték-szintjén a közelébe sem ér az első két résznek. Gyertyát sem tarthat nekik, nemhogy egy színpadon álljon velük. Mert Bethesda, nem pedig Black Isle / Interplay.

    De akár egy Skyrim is; jó-jó, de szerepjátéknak még faéknek is kevés.

    Most pont ugyanezt látjuk; ez sem id már, hanem Bethesda.

    Elhiheted, hogy én örülnék a legjobban, ha a végén kiderülne, hogy nem volt igazam QC-vel kapcsolatban.

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz olbaidhun #35 üzenetére

    "20-as éveimben a quake, WOW, stb helyett inkább a munkát, asszonyt, házat, családot, egyszóval az életet választottam."

    Attól, hogy valaki komolyabban játszik egy játékot, nem kell kolostorba vonulnia. :U

    "de szerintem kikapcsolódást tekintve vannak jó játékai a bethesda/zenimax bandának."

    Így van, egyetértek. Kikapcsolódásra. Nem hardcore eSportra.

    A BF is szitokszó (lett mára). ;] Konzolon meg bármilyen FPS. Jórészt azok miatt tart ott a mai PC FPS (főleg az arena shooterek), ahol.

    Azt viszont gondolom te is belátod, hogy aki '96 óta nagyjából aktív, komolyan is veszi (és azzal szembesült az elmúlt majd' egy dekádban dev részről, amivel), az alapvetően máshogyan viszonyul az ilyen dolgokhoz.

    [ Szerkesztve ]

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

  • bunfi

    őstag

    válasz olbaidhun #37 üzenetére

    Én nem láttam még megerősítést arról, hogy moddolható lesz.

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz olbaidhun #37 üzenetére

    WoW, SC2 =/= Quake. Ne keverjük a szezont a fazonnal. Itt jó kondiban lévő pro-k, Jaguar-kereskedő coollerek meg Princeton matematika PhD czm-ek vannak inkább. Pláne, hogy az utóbbi 10 évben nem igazán lehet megélni Quake-ből. Ha mid-skill vagy afölött nézzük, akkor kb. mindenkinek van saját élete, családja (, gyereke), karrierje.

    A mondandó lényege az volt, hogy az élete mellett mindenkinek arra van ideje, amire időt akar szakítani.

    "Nem vonz igazán a blizzard és a többi nagy ("jobb"?!) studió sem."

    Engem sem (na jó, az Arc System Works / Atlus / Namco trió még tud újat mutatni). Eljátszották a bizalmat. Meg már megközelítőleg sem köt le a dolog annyira, mint régen.
    Ha nem Kvékezek, akkor zömében min. 15-20 éves játékokat tuszkolok, amikor tuszkolok - vagy nagyritkán végignyomom a legfrissebben beszerzett JRPG-t PS3-on (általában több hónapos PS-pihikkel), oszt' annyi.

    [ Szerkesztve ]

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

  • bunfi

    őstag

    válasz olbaidhun #43 üzenetére

    CD Projekt Redet felvehetjük a listára, az ID helyére. Ott volt a Wolfenstein: Enemy Territory játékosközössége, az is kemény mag volt. Aztán adtak nekik egy pofont az Enemy Territory: Quake Wars, majd még egyet (a végsőt) a Brink személyében. Mindkét játék bukás lett. Én maradok annál, hogy hiszem, ha látom.

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

Új hozzászólás Aktív témák