Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
válasz Mártógyurma #48 üzenetére
erről beszél is a videóban. hogy anno amikor kijött a GLQuake, gyakorlatilag alig volt hardver ami futtatta volna. a hardvergyártók hozzá igazították a termékeiket és a játékosok őmiatta vettek új VGA-t. és igen: Carmack az az ember, aki ezt megteheti
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
huskydog17
addikt
Ez a fix 60 FPS PC-re is vonatkozik? Úgy értem ha az adott konfiguráció nagyobb sebességre is képes volna, akkor sem fog több képkockát generálni a motor?
Ha igen, akkor ez PC-nél azt jelenti, hogy egy egyfajta V-Sync alapból aktív lesz?Mondjuk én úgy gondolom, hogy ez nagyon okos, pontosabban talán a legokosabb megoldás, ugyanis egy játékhoz totál felesleges a 60-nál magasabb FPS érték. A 60 alatt pedig tényleg nem annyira folyékony a játék. Ez a tökéletes érték.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
eL Geri
őstag
válasz Mártógyurma #48 üzenetére
Ebben nagyon könnyen lehet igazság!
Gondoljunk csak bele, az ID is, és pl. az Unreal is a motorok liszenszeléséből szedi a nagyobb bevételét. Ugyanúgy mint az elődöknél, ennél a motornál is könnyen lehet, hogy a jövőre készültek és pl. amikor 3-4 év múlva jönnek majd ki más játékok, amelyek ezt a motort használják, na még akkor is tökéletesen naprakészek lesznek, épp hogy akkor érnek majd révbe. -
Vico87
tag
válasz julius666 #55 üzenetére
Csak mert nagyon félrevezető módon és pontatlanul (sőt néhol egész más) vannak dolgok a cikkben, ahhoz képest amit Carmack mondott.
Dicséretes, hogy valaki veszi a fáradtságot összefoglalni egy másfél órás videót, de az nem jó, ha félrevezető...@huskydog17: Mindhárom platformra 60FPS-t ígér. A videó nagy részében arról mesél, hogy egyes platformokon milyen nehézségek voltak ennek eléréséhez. Még azt is mondta, hogy mivel a PC verzióra több idejük van, ott többet tudnak finomhangolni.
-
BiP
nagyúr
válasz huskydog17 #53 üzenetére
Az id software korábbi PC-s játékainál is ez volt a bevett gyakorlat.
(igaz, emiatt benchmarkként nem használható, de ez nem is szempont) -
huskydog17
addikt
-
BiP
nagyúr
válasz huskydog17 #58 üzenetére
Akkor én emlékszem rosszul, hogy pl. a Doom3 (ill. a Tech4-en alapuló Quake4 és Prey) is 60fps-re volt limitálva defaultban? (még ha ezt ki is lehetett iktatni)
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Én úgy emlékszem, hogy alapértelmezetten a V-Sync nem volt aktiválva, szóval nem volt limit, legalábbis a Doom 3-nál.
A fix 60 FPS-nek (V-Sync) legalább ott a hatalmas előnye, hogy nem lesz képtörés.Arena87: A Q3-nál alapértelmezetten be volt kapcsolva a 90-es limit? Mondjuk én ott manuálisan 60-at állítottam be magamnak.
Majd kiderül, de ez mindenképp előnyös és okos húzás.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Arena87
aktív tag
válasz huskydog17 #58 üzenetére
Tech. 3-nál com_maxfps 90-re volt korlátozva. Tech 4-nél is szerintem ennyinél.
Ez a 60FPS nem azért 60 FPS, mert ennyit engednek meg, hanem mert "ennyire" lesz optimizálva. Ha ezt a korlátozást feloldod lehet, hogy 70-80 FPS-ed lesz. Szerintem.
De ahogy abu is mondja a Vsync miatt is lesz 60 FPS-re belőve.(#60) huskydog17 Igen.
[ Szerkesztve ]
東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires
-
Coccer
tag
Köszi a kiegészítést.
Én arra gondoltam, illetve azért írtam ezt, mert míg Carmack-nak ez a problémája, addig más - általad is leközölt hírekben - a kirajzolható parancsok számának növeléséért, míg megint mások az élsimításbeli nehézségekért "hisztizik", és így tovább. Szóval meglátásom szerint mégis csak annak kellene fejlődnie vgy átalakulnia, megváltoznia, hogy ezt a konzolokhoz mért erőfölényt ki is tudják megfelelően használni. Gondolom Carmack problémájára nem csak az APU-féle és ehhez hasonló elgondolás az egyetlen kézenfekvő megoldás.
Az, hogy Carmack úrnak problémás a megatextura alkalmazásánál a gpu és a memória közti kommunikációs távolság.... hát, talán azért ő Carmack, hogy ezt a csapatával megoldja. Nekem annyi lesz a problémám, hogy megtaláljam a rendszerem és az ID Tech 5 közti legjobb beállítást, ahol még talán nem lesz érezhető az általad is említett "mikro akadás". Mégis..., ha egy boxon jobban fog menni, mint Pc-n, akkor ez esetleg már megint csak a "no comment" kategória nálam.
BiP: értelek. Biztosan meglehetne írni (csak több meló kellene hozzá), de amíg pld. a külső vinyónál is fat32-őt használ fájlrendszernek a ps3, addig ezt ne várjuk el tőlük. Persze kisebb mókkal ez áthidalható, de az megint csak nem hivatalos. Szóval szerintem ott az OP. rendszer is szab nehezítő körülményeket a játékíróknak. (illetve az alapkoncepció szerint lehet azért esett fat32-re a választás és azért nem lehet hivatalosan belső vinyóra felmásolni teljes lemezeket, mert más úton ellenőrzi a másolásvédelmet, stb.! Hack-elt ps3-nál pld. egy rátelepített szoftver oldja csak ezt meg, és több esetben kér ellenőrzésre egy eredeti lemezt a meghajtóba indításkor. Franc se tudja, ennyire nem mélyültem még el a ps3-ban, csak megoldottam házilag, hogy a gyereknek jó legyen! )
[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
válasz Mártógyurma #64 üzenetére
miért, te mikor veszel új hardvert? amikor már nem fut el egy játék. vagy kettő. vagy 10. de végső soron a játék miatt. mert a Firefox egy Pentium 3-on is vígan szaladgál....
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Mártógyurma
tag
Nem, én IE miatt veszek..
Nem úgy értettem, hogy nem játék miatt veszek. Viszont csak egyért miatt biztosan nem. Másrészt vagyok olyan türelmes, hogy ne vegyek meg egy friss játékot, csak ha már aktuális a gépfrissítés, Illetve új játékokat egyátalán nem veszek, inkább megvárom a fórumokon, hogy a türelmetlenek (már akik megvették " on day1") hogyan szidják, mert szaggat stb.. Én féláron vasárolok, (Nagyon ritka kivételek vannak.).
GTS480 volt az utolsó csúcskari amit megvettem (éppen a mocsok Crysis miatt),
majd látva, hogy mennyire szaggat a játék konstatáltam, hogy pénzkidobás az egész...
Főleg most hogy -SZERINTEM- még mindig nincs semmi/számottevő grafikai úgrás DX9 óta (csak vetetik a sok DXmillió kompatibilis kártyákat) egyre jobban bebizonyosodni látom a fönti "konzekvenciámat".
Ráadásul Abu85 mester írásai (pl.: a Crysis2 kapcsán is) is alátámasztják az "ezért a játékért új karit veszek" hozzáállás baromság voltát.
Egy szó mint száz nincs pénzem az Nvidia-t/Ati-t gazdagítani, megondolom, hogy megéri-e megvenni valamit.
A Rage meg hiába érdekel akármennyire, ha nem elég neki egy GTX 460 hogy 1280x1024-ben 4xAA-el akadás nélkül játszhassak vele; csókoltatom Carmack bácsit..[ Szerkesztve ]
-
Mártógyurma
tag
válasz Mártógyurma #67 üzenetére
LOL. Sry. most néztem milyen hülyeséget írtam; GTS480( asszem ilyen nincs is) helyett 8800 GTS-re gondoltam..
-
félisten
válasz Mártógyurma #67 üzenetére
"A Rage meg hiába érdekel akármennyire, ha nem elég neki egy GTX 460 hogy 1280x1024-ben 4xAA-el akadás nélkül játszhassak vele; csókoltatom Carmack bácsit.."
Hát ez roppant kellemetlen lenne Reménykedek azért ennél többet tudnak majd optimalizálni PC-re.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Új hozzászólás Aktív témák
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest