Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mártógyurma

    tag

    válasz Abu85 #47 üzenetére

    Nem tudom, milyen szempontok mentén történik egy graf. motor megtervezése, de ha én csinálnám (LOL :)), a hardverekhez/ hv.trendekhez tervezném. Nem várható várható el, hogy az én programozási logikámhoz igazítsák a hardverfejlesztés irányát. Kicsit az jön le nekem (teljesen laikusként) mintha nem a mostani konfigurációkra/Pc-kre írta volna ezt a motort..
    De persze lehet, hogy teljesen félreértettem a dolgokat..

  • huskydog17

    addikt

    válasz Abu85 #47 üzenetére

    Ez a fix 60 FPS PC-re is vonatkozik? Úgy értem ha az adott konfiguráció nagyobb sebességre is képes volna, akkor sem fog több képkockát generálni a motor?
    Ha igen, akkor ez PC-nél azt jelenti, hogy egy egyfajta V-Sync alapból aktív lesz?

    Mondjuk én úgy gondolom, hogy ez nagyon okos, pontosabban talán a legokosabb megoldás, ugyanis egy játékhoz totál felesleges a 60-nál magasabb FPS érték. A 60 alatt pedig tényleg nem annyira folyékony a játék. Ez a tökéletes érték.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • Coccer

    tag

    válasz Abu85 #47 üzenetére

    Köszi a kiegészítést.

    Én arra gondoltam, illetve azért írtam ezt, mert míg Carmack-nak ez a problémája, addig más - általad is leközölt hírekben - a kirajzolható parancsok számának növeléséért, míg megint mások az élsimításbeli nehézségekért "hisztizik", és így tovább. Szóval meglátásom szerint mégis csak annak kellene fejlődnie vgy átalakulnia, megváltoznia, hogy ezt a konzolokhoz mért erőfölényt ki is tudják megfelelően használni. Gondolom Carmack problémájára nem csak az APU-féle és ehhez hasonló elgondolás az egyetlen kézenfekvő megoldás.

    Az, hogy Carmack úrnak problémás a megatextura alkalmazásánál a gpu és a memória közti kommunikációs távolság.... hát, talán azért ő Carmack, hogy ezt a csapatával megoldja. :) Nekem annyi lesz a problémám, hogy megtaláljam a rendszerem és az ID Tech 5 közti legjobb beállítást, ahol még talán nem lesz érezhető az általad is említett "mikro akadás". Mégis..., ha egy boxon jobban fog menni, mint Pc-n, akkor ez esetleg már megint csak a "no comment" kategória nálam.

    BiP: értelek. Biztosan meglehetne írni (csak több meló kellene hozzá), de amíg pld. a külső vinyónál is fat32-őt használ fájlrendszernek a ps3, addig ezt ne várjuk el tőlük. Persze kisebb mókkal ez áthidalható, de az megint csak nem hivatalos. Szóval szerintem ott az OP. rendszer is szab nehezítő körülményeket a játékíróknak. (illetve az alapkoncepció szerint lehet azért esett fat32-re a választás és azért nem lehet hivatalosan belső vinyóra felmásolni teljes lemezeket, mert más úton ellenőrzi a másolásvédelmet, stb.! Hack-elt ps3-nál pld. egy rátelepített szoftver oldja csak ezt meg, és több esetben kér ellenőrzésre egy eredeti lemezt a meghajtóba indításkor. Franc se tudja, ennyire nem mélyültem még el a ps3-ban, csak megoldottam házilag, hogy a gyereknek jó legyen! ;] )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák