Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Lenry #26 üzenetére

    Akkor a jövő, ami felé tendálunk a konzolpiac kizárólagossá válása? Több mint 40 év telt el a TV Game óta. A jövő nem a diszkrét, dedikált játékgépekben rejlik, hanem a handheldben meg a cloudban. A konzol lejárt lemez, ahogy a pc is.
    A Rage-dzsel kapcsolatban igazat adnék neked Carmackék konzolosítását illetően, ha nem lenne randa konzolokon is. De mindkettőn egy rakás szar. Én úgy rühellem azt a játékot, ahogy van, pedig nálam az első naptól kezdve bugmentes volt.

    Carmak szerint a tech 5 az alábbiak miatt jó a fejlesztőknek (és másodsorban a játékosoknak):

    1. Minden felület egyedi lehet kopásostul, graffitistől együtt.
    2. A fejlesztés időt és helyet spórol.
    3. A végeredmény organikus lesz, minden helyszín egyedi és életszerű.

    A válaszaim:

    1. Ez a végleges játékban szinte sehol sem látszik, semmivel sem változatosabb mint más fps.
    2. A játék 22 giga lett, iszonyat sokáig fejlesztették és harmatgyenge lett, még az a kevés content is másfélszer-kétszer van benne a játékban.
    3. A Rage világa ugyanolyan panelszerű mint az összes többi 3d-s játéké, sőt... A 10 éves technológiai alapokra visszanyúló Stalker helyszínei organikusabbak, élethűbbek és változatosabbak lettek.

    Ezek után Carmackot szerinted mi igazolja?

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák