Új hozzászólás Aktív témák
-
FishAir
senior tag
Csak én vagyok, vagy másnak is csicsásnak tűnik az egész? Valahogy túl rikítóak a színek. Egyébként brutálisan néz ki, főleg a víz.
Kíváncsi vagyok, milyen vas kell majd neki. Remélem elég egy olyan, mint a C&C 3-nak. A látottak alapján mondjuk kétlem.iDontcare
-
Darth_Revan
veterán
azta mindenit!
-
tarti19
senior tag
Fincsi lesz:
NEm csicsás az telt szép színek, ahogy kell azok az effektek:: waúúúúúúPSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19
-
Gyusz
őstag
A képek nem igazán tetszettek, de mozgásban jól néz ki a játék.
[ Szerkesztve ]
-
munky
őstag
hangulatos.
a víz megjelenítése különösen tetszik.
-
Pukkancs
tag
Király, a 2 nagy kedvencem volt, remélem ez is legalább olyan ütősre sikerül.
-
Gave
addikt
Remek jatek lesz , kar ,hogy nem nyarra jon ki...
A viz is kiralyos foleg ahogy reagal a robbanasokra es egyeb lovedekekre.
Az atomot csinalattak volna kicsit nagyobbra ...mert igy eleg gyengusz meg kevesbe latvanyos...nem nyujt akkora megelegedest amikor rakuldod az ellenreHere? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Cyrusv10
tag
Semmi újjat nem láttam eddig. Szép a víz, és? Ez nem volt szempont stratégiában sosem. Eddig egy felturbozott Red Alert2-nek tünik.
Egyszerüen nem értem a fejlesztőket, vagy csak az EA-nél vannak ilyen fakezüek? bár a Starcraft 2 se tölt el sok lelkesedéssel. Az elmult években kijött már olyan stratégia ami szerintem etalon(nak kéne lennie) . Company of Heroes: a nyersanyag menedzsmet, a grafika, és a környezet mint a harcokat befolyásoló elemként való megjelenítése olyan eggyüttes ujdonságok voltak amiket szerintem mindenhol követni kéne.
El kéne már felejteni, ezt a felrobbant és akkor eltünik, leesik az atom, eltüntet mindenent és mintha mi sem történt volna. Ha valahol valami nagyot szol ott roncsok, romok maradjanak, kráterek lassítsák az áthaladást, gyalogosok fedezéket kapjanak és még ki tudja mennyi minden(olyanba bele se merek gondolni mint hogy az utra robbantom az épületet)
Ha elsüllyesztenek a kikötöben egy rakás hadihajot az látszodjon meg a tengerfenéken, ne adj isten akadály legyen a továbbiakban. Röhej hogy 1 orás öldöklő küzdelem után ugy néz ki a pálya mint mikor kezdtünk.
2008at írunk, de az eddigiek alapján ez készülhetett volna 1998ban is, csak a víz lenne kicsit gyérebb. -
#65675776
törölt tag
"romok maradjanak, kráterek lassítsák az áthaladást, gyalogosok fedezéket kapjanak és még ki tudja mennyi minden(olyanba bele se merek gondolni mint hogy az utra robbantom az épületet)"
Ezek taktikai jellegű dolgok, semmi közük a stratégiához. Ergo egy RTS-ben semmi keresnivalójuk.
Teljesen műanyag kinézetű az egész, az RA2 méltó folytatása. Igénytelen.
[ Szerkesztve ]
-
#64791808
törölt tag
rajzfilm, semmi több, komolytalan, plasztik, gagyi. dizájnos, de itt vége.
-
#65675776
törölt tag
Akkor az már nem RTS, hanem RTT. Annak viszont roppant gyenge. Vannak igazi RTT-k, de nem a C&C vagy Total War sorozatban.
Ami azt illeti valódi stratégiai játéknak lényegében egyetlen RTS sem nevezhető. Mindegyikben a taktikára hárul a főszerep. Valódi stratégia tipikusan csak a körökre osztott játékokban van.
Eleve vicc, amikor valamit amit 10-20' alatt lehet lejátszani stratégiának nevez bárki is.
-
feka007
nagyúr
Hú, már alig várom, hogy ráküldhessem az atomot a cseszett ruszkikra.
-
feka007
nagyúr
válasz Darth_Revan #21 üzenetére
Igaz... Na nembaj, akkor mi beérjük majd hidrogénbombával is.
-
Wolverine
félisten
válasz Darth_Revan #16 üzenetére
Cseppet sem érzem annak: a szárazföld, az úttest szvsz iszonyatosan igénytelenül néz ki. (az aszfalt csillog a napfényben! mi ez, NFS?)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
CrusherW
tag
Ez nagyon jó lesz! Várjuk az őszt, Fallout 3 és RA3!
-
alien_
őstag
Még az első pár cnc vel játszottam igazán, nagy kedvenceim, a CnC3-se volt rossz, de kb ugyanazt nyújtotta nekem élményben, mint a CnC1, annyi, hogy a 3-ik szebb. Én úgy látom, hogy itt is elkezdték a jó öreg EA taktikát, húzigálják le a rókabőröket egy jó franchise-ról, ami ettől ellaposodik lassan, de biztosan..
Az tariler vége picit emlékeztetett arra az SC2 videóra, amikor a végén beküldenek 3 atomot a Ghost-ok, ráadásul a Red Alert 3 esetében felettéb hatásvadásznak is tűnt.[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
-
Archer
őstag
A C&C3-at azért még végigtoltam de már az sem tudott lekötni ez meg ahogy nézem pláne nem fog. A grafika túl csicsás meg ahogy már Wolverine is mondta, hogy néz már ki a pálya?
Régen volt ilyen kiteríthető, autópályamintás szőnyegem fákkal meg mindennnel, egyből az jutott az eszembe Ha az elmúlt pár év tapasztalatából indulok ki, az EA neve garancia a csalódásra. Hol vannak már a jó kis Westwoodos játékok...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
#64791808
törölt tag
válasz Darth_Revan #16 üzenetére
Nem hinném, hogy túlzás. A C&C első rész, a Tiberiumconflict volt számomra az etalon, reális egységekkel, reális épületekkel. A grafikája a kornak megfelelő volt. Aztán jött a Red Alert, ami szintén logikusan volt felépítve, reális egységekkel, hangulattal.
Aztán jött a Tiberian Sun, ami elvitte az egészet valami hiperfuturisztikus árnyvilágba, majd jött a Red Alert 2, ahol a videók úgy néztek ki, mint valami koztümös paródiában. Az RA1-ben hihető és élethű volt a Stalin-hasonmás, stimmelt a hangulat. Az RA2-ben már a szovjet főgonosz (megjegyzem, a SZU már mikor felbomlott) úgy nézett ki, mint egy jóllakott óvodás, és értelem nélküli gonoszság hajtotta. Rajzfilmes tankokkal... épp a donald kacsa nem volt ott. És ami ultimate betette a kaput: miafaszom ez a Yuri a gondolatátvivős Psychic dominator technikával? Star trekesek röhögnek!
Ezt követte a Generals, ami szakított minden eddigi C&C hagyománnyal (nem hiába, a westwoodnak már semmi köze nem volt hozzá), vadiúj story, új motor, ami még annak ellenére is realisztikus hangulatot teremtett, hogy egy bughalmaz. A mai fegyverekre épít, hihető minden, diverzifikált a startégia, stb.
Most jött a C&C3, a 3D motor rendesen alatta van, egész normális lett a grafika, bár egy picit ez is túl rajzfilmes, a story olyan amilyen, de egészen jó LENNE, csakhogy mindhárom oldalon lényegében ugyanazok az egységek és épületek vannak, csak más néven. A Kane's wrath ezen javított picit. Alapvetően nem rossz az irány, csiszolni kell, és jó lesz, mert itt már egész okosan kell kombinálni az egységeket, a motor sem bugos, gyors is, az AI büntet.
Erre kijön itt ez az RA3, ez rajzolt, hiperaktív, pokemon plasztikszar, mindeféle realitást tökéletesen nélkülözve, a 3D motor megjelenítőképessége gyenge, csak van rajta blur és HDR effekt, miez vazzeg, Worms3D?
Lehet, hogy abszolút értelemben nem lesz rossz játék, de hogy a Command & Conquer névhez méltatlan, az hétszentség.
Szerk: mondom mindezt úgy, hogy a C&C95, a Red Alert külön megvan, megvan egyben a First Decade, és a C&C3 kiegészítővel együtt, mindez eredetiben, dobozban, magyarul minden eddig létező C&C játék nekem megvan eredetiben. Az RA3 nem lesz meg.
[ Szerkesztve ]
-
Red_Bull
aktív tag
Ez egy nagyon komoly játék lesz (remélem). A Red alert 2-vel mai napig nyomom
Már csak a GTA4-nek kéne kijönni... -
msgt.fubar
senior tag
borzasztóan elnagyolt a grafika, nyomába se ér a red alert 2 szépen kidolgozott 2d grafikáinak.
visszaolvasva cerebellummal értek egyet, de ezen a késői órán nincs elég éber agysejtem ilyen rendesen kifejezni magam. annyit mondanék csak hogy ez egy lakás lótúró ebben az állapotban.
[ Szerkesztve ]
gottagofast
-
#65675776
törölt tag
válasz #64791808 #28 üzenetére
A TS már a jövőben játszódik, szóval a futurisztikusság belefér. Főleg, hogy nem a jelenlegi, hanem egy alternatív univerzum.
A Generals, a C&C3 és az RA3 alapvetően ugyan azt a motort használja (SAGE). Ettől függetlenül a RA3 a RA2 hagyományát követve egy matchbox világ (és totálisan idétlen). Hogy mennyire műanyag volt az RA2 azt nagyon jól mutatja a Yuri's Revenge, amiben elővettek néhány elemet a TS grafikájából. Ordító volt a különbség, és nem a RA2 javára. Utóbbi nagyon gyér volt a TS-hez képest.
[ Szerkesztve ]
-
Cyrusv10
tag
11# Rengeteget is játszottam anno a Generalsal, szerintem jobb is mint a C&C3.
14# Ja bocs, A Relic cégnek is szolj majd hogy RTS-t csináljon . Ha az RTS-t szo szerint szeretnénk érteni akkor a Total Annihilation és a Supreme Commander-en kívül, hirtelen egy RTS sem jut az eszembe.
-
Huma
addikt
válasz #65675776 #18 üzenetére
Régen én is így gondoltam. De ez nem teljesen igaz. Egy rts-ben mindent valós időben kell csinálnod, nincs időd félórákat gondolkozni. Ugyanúgy ahogy egy igazi csatában sem. Persze egy ember kevés ahhoz, hogy egy egész sereget sikeresen irányítson. Ezért kellene úgy csinálni rts-t (cooperative módban), hogy mondjuk lenne 3 ember aki egy sereget irányítana, külön hadosztályokat vezetnének.
Az rts-t azért nem szeretem mert nem szeretek kapkodni. De egy jó rts is lehet majdnem olyan jó stratégia mint egy körökre osztott.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
FishAir
senior tag
A co-op kérésed már teljesült is, ugyanis az egész kampányt végig lehet majd tolni ilyen formában:
[link]
1:40-től kezd el beszélni róla Chris Corry. (aki mellesleg erősen hajaz Kane-re csak egy kicsit pufibb ) Igaz februári az interjú, de felteszem nem hazudott.[ Szerkesztve ]
iDontcare
-
addikt
gyönyörűszép, csak az az Októberi dátum tűnik kissé távolinak
-
mindfreak
őstag
Legalább a Hell March még mindig jó!
-
peterszky
őstag
válasz #64791808 #41 üzenetére
Nekem a videó is tetszett, mondjuk sokan mondják, hogy igénytelen vagyok ( pl. senki sem érti, hogyan mondhatok olyat, hogy nem nehéz a Hitman 1-et irányítani vagy, témánál maradva, a Renegade jó ). Hell March még minidg üt. Egy dolog nem tetszett: a Kirov egy kicsit gyorsnak tűnt.
[ Szerkesztve ]
What else you gonna do on a Saturday?
-
tdd587
őstag
válasz #64791808 #28 üzenetére
A Dune: Emperor-ról miért feledkezik meg mindenki? Bár gondolom arról is lesújtó véleménnyel vagytok...
A Generals szerintem messze leveri a mezőnyt minden tetkintetben, de nem hallottam, hogy folytatni akarnák. A dünét sem. Marad a zöld kristály hajhászása vagy az időgépesdi.
A RA3 movie szerintem aranyos, tök sok víz van benne, csak már nem vagyunk 5 évesek. Amúgy jó... a szuperfegyvereket meg nem kellene erőltetni, az egész pálya beleférne a tűzgömbbe is egy-egy villantás nyomán. A kampányban régen (Generals, RA2) mondjuk ugyesen volt az megcsinálva, hogy igyekezz kiiktatni, mert baj lesz. Egy scud storm az erőműparkba és vége is. Igazából az egész azzal a nyamvadt Death Hand-el kezdődött a második dünében, amit azzal lehetett kivédeni, hogy az utolsó 2 pályán 5 percenként 11x visszatöltötte az ember az állást, mire végre mellément a rohadék. Marha nagy ötlet, jó lenne már leszokni róla. A fremen harcosok önálló harcba vonulása sokkal inkább tűnt segítségnek, de ilyet azóta sem tettek bele egyikbe sem.
Aki pedig dune2-vel kezdte, esetleg c&c-vel az úgyis megveszi majd ezt is. Tudom, én is megvettem/kaptam eddig mindet.
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
peterszky
őstag
Nem tudom, nekem pont a Generals volt a sorozat mélypontja, nekem nem volt meg a c&c hangulat, így nem is játszottam vele sokat. Dune II, 2000 is megvan, az Emperor még hiányzik, de lassan csak megtalálom azt is. Ezért tetszett a First Decade, nagy a tokja, belefér az összes játék
What else you gonna do on a Saturday?
-
#64791808
törölt tag
A Dune2-t láttam, az volt a C&C ősatyja is.
A generalsról annyit, hogy semmi mást nem kellene csinálni, csak bugmentesíteni, és picit csiszolni a motoron, és képzeld el tökéletes-közeli állapotban, ha már így is alázza a mezőnyt. Nekem egy gondom van vele: ha sok AI ellen nyomom, akkor egy idő után belassul, az egységek nem mozognak, és aztán kilép "Technical difficulties" üzenettel, de minden gépen, alapon, húzva, mindenhogy... Egyébként a generals önmagában jó játék, egyedként kell értelmezni, mert nyilván semmi köze sem a tiberiumhoz, sem az ra-hoz.
A szuperfegyverek is a generalsban vannak eltalálva, a stratégia alappillére, és simán nyerhetsz úgy is, hogy nincs SW-d.
[ Szerkesztve ]
-
tdd587
őstag
válasz #64791808 #45 üzenetére
A dune2-n felnőttem, azért nem értem, hogy miért nem folytatják... bár így végig gondolva én vagyok béna, mert 3 is volt belőle, a dune2000-et meg én felejtettem ki. Arra úgy emlékszem, hogy nagyon kemény volt Hard-on, aztán lehet most mást mondanék róla. A zenéjére pedig máig emlékszem. Bár a Dune: Emperor harkonnen soundtrackje is nagyon el volt találva, azóta is szoktam hallgatni. A szimfónikus betétek nagyon ütnek, csak hát szintivel csinálták, amúgy leütne bármely filmzenét (szerintem persze).
A generals nekem nem fagyott sosem, de nagyon megfogott. Annyira jól el voltak találva a különböző oldalak és a képességek, meg a rengeteg okos egység és tényleg teljesen más stratégia kellett az egyes oldalakhoz. A GLA mondjuk nálam mindent vitt, hiába bombáztak le keményen, az élet ment tovább hamar... az ingame videók meg példa értékűek voltak, így kell ezt csinálni, bravo.
Én nem látom halottnak a sorozatot (sokan temetik az EA miatt), csak egy kicsit kellene akarni és menne ez még jobban. Bár így is mindenki ismeri, mindenki beszél róla. Csak egy példa: amikor a tesla coil (RA1) volt az SMS jelző hangom, akkor mindenki tudta, hogy miről van szó a környéken... a hell march pedig alap, csak telefonon nem szól jól a brumi hiánya miatt, pedig a tökéletes csengőhang lehetne...
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
oilver1
tag
Gyerekek, én viszont találtam egy HD felbontású videjóóót!!! Hát meg kell mondjam, én beleszerettem a játékba!!!! [link]
Az alkohol nem válasz, de legalább a kérdéseket elfelejted!
-
Thorongil
csendes tag
a képek annyira nem gyöztek meg de a video az komoly bár igy elsö ránézésre kicsit bonyolultnak tünik mer minden baromi messzire lö. a gépigény meg szerintem kicsit nagyobb lezs mint a cnc3 meg a kw-é látva a vizet meg a többit(szerintem)
Tévedni emberi dolog,de igazán elbaszni valamit ahooz számitógép kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs