Új hozzászólás Aktív témák
-
Ellia
addikt
Ne is mond, haverom a könyvjelzőket(!) menti az asztalra. Kérdeztem, hogy miért nem chromeon belül rendezve, felszinkronizálva google acc-ra. Válasz: mert neki ez az egyszerűbb és nem ért hozzá. Én már feladtam, hogy segítsek neki rendszerezni... + a pluginekről, a c telepakolásától kezdve van ott baj.
Az írásodhoz annyit tennék hozzá, hogy sokszor nem elég "optimalizálni" a dolgokat felhasználó oldalról mert a fejlesztőiről nem végeztek rendes munkát. Példának okáért nálam az új Assassins's Creed csak 1 processzormagot használ a 4-ből és hiába kényszerítem arra, hogy mind a 4-et használja nem teszi, nem skálázódik. Legalacsonyabb beállításokon és a legmagasabbon is 10-18 FPS-t produkál. Nem vagyok, "grafika és fps buzi", főleg nem egy single player játéknál de ez sajnos édeskevés, élvezhetetlen.
-
Ellia
addikt
Bőven a játék minimuma feletti. Röviden:
Amd phenom 2 X4 965 @3400 (húzva megy @4000-ret csak a fránya hűtő ),
8 gb memória,
Amd radeon 6850-es (ő már kevésbé tuningos).
Illetve W8.1-et és Ubuntut futtatok.
Valamelyik AC-és hírhez már írtam, páran írtak is lehetséges megoldást de egyik se működőt. Igazából kardomba nem dőlök ez is csak egy játék de azért na... -
Rasiel
senior tag
Pl. volt egy olyan gondom, hogy ha az EVGA programjában bekapcsoltam a Frame Rate Target-ot és a játékokban a V-Sync is aktív volt, akkor le volt fixálva ugyan 60 FPS-re a játék, de olyan volt, mintha inkaktív lett volna a vertikális szinkron, tehát a tearing is jelen volt. Ez a két legújabb nVIDIA WHQL drivertől kezdődően fordult elő minden játékban, amit próbáltam. Ezért is tettem inaktívvá a 60 FPS-re való fixálást.
Köszönöm az infókat, majd kipróbálom!
(#4) Ellia: Igazából eléggé érdekes lett az új Assassin's Creed. Sokaknak van vele gondja. Nálam spec. így használja a CPU-t, a bal felső sarokban látható: [link]. A legalsó érték, a 29% a fizikai memória használat, szóval az nem a CPU részhez tartozik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen