Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
őstag
Ha már Far Cry EZ a videó jól demonstrálja, hogy 10 év alatt mennyit fejlődött visszájára a játékfejlesztés még adott sorozaton belül is Érdemes megnézni és bosszankodni azon, hogy már több mint 10 éve mi mindenre oda tudtak figyelni és meg tudtak csinálni ha akartak. Nem is tudom hol tartanánk ha az a szint az óta folyamatosan fejlődött volna.
-
borg25
senior tag
Ezt azért gondold át még egyszer!
Nem lenne jó, egy olyan sztálingrádi csata, mikor hallod, hogy a szomszéd szobában ott az ellenfél, akkor egy bazokával megküldöd a falat, az leomlik, utána gyorsan puskára váltasz és elintézed?
Ok, már az is előrelépés lenne, ha az ajtót egy asztal odatolásával el tudnád reteszelni, de az ellen is kéne egy gránát ami berobbantja asztalostul az ajtót.Ehhez képest látványos, hogy valakinek a vére realisztikusan folyik, vagy látod a bélmozgását, de Deathmatchben egyszer fogod megnézni, míg a fal leomlását gyakrabban használnád.
-
tovább lehetne ezt gondolni úgy is, hogy már maga a szétrepülő törmelékek "sebeznek" .. fém repeszek igencsak komolyan is (akár halálosan) egyből...
egyébként nem kell a játékokba annyi "nagy, erős" fegyver, kézifegyverek sokat nem rombolnak.. és eleve 1 embernél ne 8 fegyver legyen... el se bírná szerintem, nem hogy a lőszereiket...
bizonyos pontokon meg "lehessen őrülten" rombolni...
megfelelően használva az arányokat nem volna gond a rombolható környezet.
[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
borg25
senior tag
Igen. Multiplayer játékokba simán bele is férne, a játékélmény is sokkal jobb lenne.
De helyette azt hiszik, hogy egy játék akkor lesz jó, ha a textúrák 4k-ra vannak optimalizálva, az egészet raytracing-el képzik le. Nem halottak még arról, hogy a Doom2 milyen jó volt 320x400 felbontásban?
Egy AAA játék dollármilliókba kerül, hogy filmszerű legyen, ezt az összeget lehetne arra is fordítani, hogy éhbérért dolgozó egyetemista jelölje az objektumokon az anyaghatárt, töréspontot, szerkezetet stb. -
Cathulhu
addikt
válasz laceszgamer #23 üzenetére
Epp ez a baj. Emiatt az egesz csak gimmick volt, nem lehetett resze a jateknak, ha valaki komolyabb fizikat akart, kenytelen volt sajat maganak implementalni, a physX meg megmaradt a pusztan latvanyeffekt szinten.
#45: nem olyan egyszeru az. Rogton voxel alapu motorok kellenenk volume renderinggel. Meg mig most egy egyszeru fal elkeszitese egy marha nagy teglatest, amire rahuzol egy altalanos fal texturat es kesz, addig ott valoban "atom"jaibol kellene felepiteni.
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
nagyúr
A Red Faction Guerilla idejében jött ki a Call of Duty: Modern Warfare 2 vagy a Wolfenstein. Melyik lett nagyobb siker? A kiadók pedig levonják az ilyenekből a következtetéseket: a játékosoknak nem a rombolás a fontos, hanem az álleejtős grafika.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Mit vontak le? A Guerilla egy fos játék volt. Sajnálom, első Red Factiont szerettem, másodikat kedveltem, de a Guerilla, a mókás rombolhatóságon kívül játékként nagyon gyenge volt még szerintem is. Végig sem bírtam játszani, annyira pocsék volt.
Szóval akkor hozzuk közös nevezőre, legyen egy jó játék rombolhatósággal, és egy jó játék (tehát semmiképp sem cod) szép grafikával, és akkor mérjük újra.
-
nagyúr
válasz FoxiestFox #58 üzenetére
Ezzel nem lehet vitatkozni, mert sehol sem fogják az RE szériát a szórakoztató játékmenet vagy a szép grafika miatt dícsérni.
Viszont látszik belőle az, hogy a felhasználók elsöprő többsége nem is hiányolja a rombolhatóságot annyira, hogy amiatt hátat fordítson egy játék-szériának. A korábban bemutatott Far Cry széria erre tökéletes példa...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sb
veterán
Szerintem lenne középút. Felesleges mindent annyira apró darabokból vagy pl voxel alapon felépíteni.
Egy rakás geometriai formát fel lehetne "bontani" előre meghatározott módon. Szerintem nem lenne rossz az eredmény. Pl. fal=nxm kisebb kocka. Ha nem azonos méretű meg kap egy tesszelációt a kutya nem mondja meg, hogy nem porszemekből állt eredetileg a szerkezet. Utána meg elég ezekre valami relatíve tök egyszerű fizikai számítás: repülnek, ütköznek, ennyi.Ha már össze kell dőlnie szerkezetileg is a fél világnak az más kérdés... de ilyet is láttunk már. Ez sem lehetetlen, hogy van egy grafikai vázad és mellé (alá, hozzá kapcsolódva nyilván) egy leegyszerűsített fizikai "wireframe".
-
félisten
-
Danecay
őstag
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy egy játéknak akkor is van piaca ha kevesebb energiát fektetnek bele bizonyos területeken amik a konkrét játékmenetet nem befolyásolják. Szerintem az ilyen videók nélkül a legtöbb játékosnak az egész fel sem tűnne, főleg az eltelt idő függvényében, így összehasonlítva viszont szomorú a dolog.
-
#00137984
törölt tag
Ha egy verseny játékban az autók mozgását lemodellezik és az mégsem elég realisztikus, akkor megy a negativ kritika. Kevesebben is játszák és a játékfejlesztők jól beégnek... Ha egy FPS-ben agyhalott az AI, de nehezitésnek a fegyverek sebzését csökkentik, akkor a játék megitése számomra nagyon rossz. A játék fizika és mozgás animáció gyenge, akkor már nem is játszom tovább. Metro Exodus nekem ezért is került lapátra, miközben a RAGE 2 játékban még reménykedem.
[ Szerkesztve ]
-
Cathulhu
addikt
Persze, lehet legozni, hiszen ma a 2D texturakat sem pixelekbol rakjak ossze. Azaz lehetne teglakat hasznalni, meg kozte valami kitolto anyagot ami mas szinu es maskent viselkedik, de ez csak a palyaszerkesztest konnyiti meg, a memoriaigeny ugyanugy a sokszorosara ugrik. Elobb utobb ugyis ez lesz a jovo szerintem, ahogy no az elerheto szamitasi kapacitas, ugy haladunk a trukkozestol a szimulacio iranyaba, ld. RT. De meg nagyon nem tartunk a kozeleben sem. Az viszont kerdes, hogy a koztes uton, ha a legkisebb, atomi egyseg mondjuk egy tegla nagysagu targy, az novelne vagy csokkentene a realitason. Szerintem utobbi, ezert nem is eroltetik.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
exedoc
senior tag
Nem rossz, legalább van. Viszont nem is jó. Kicsit megsasolnám a 3d modelleket milyen "töréspontok" mentén rombolódnak, illetve milyen mértékben rombolhatóak stb. Mert nekem az a gyanúm, hogy a Chaos-t ugyan biztos lehet konfigurálni szépen, csak ez még nem az amit én tényleg rombolásnak neveznék.
-
tibaimp
nagyúr
Jó lesz ez, tetszik, és végre majd ki tudjuk használni a sok magos procikat is.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
csongi
veterán
A 10-15 meteres hatra repules kizarolagos jogat Hollywood birtokolja
Szamit a becsapodaskor erintkezo kozeg is, hogyan tudja leadni az energiat.
Melleny nelkuli vall lovesnel leszakad a lapockaja
Es jatekokban ezeket messze nem szamoljak.
A WT legutobbi magyarazata szerint nem lehet valosidoben szamolni ekkora adat mennyiseget.
Egy multi jatekban a levegeobe levo lovedekek szama es tipusai tul sok annak a motornak. Gondolom ez a tobbinek is feladja a lecket. Aztan ott vannak a becsaodasi szogek, loszer tipusok...stb.
Szerintem ez egy akkora adathalmaz amihez meg legalabb 10evnek el kell telni mire realisztikusabb lesz.
Egy ket jatek ugy ahogy adaptalt dolgokat a valosagbol. De mindegyiknel csak reszmegoldasok vannak. Vagy az eszkozokre koncentralnak. Pl, WT, WOT. Vagy a kornyezeti elemekre, PL: BF szeria.
A kettot egyutt meg sosem lattam.
Valoszinuleg, jogilag is korlatozva vannak.
Egy bizonyos hatart nem lephetnek at. Vagy a fene tudja.
Minden esetre a penzbevetel a dominalo, nem a realisztikus fejlodes. -
kopidoo
senior tag
-
félisten
-
nagyúr
Melleny nelkuli vall lovesnel leszakad a lapockaja
Hát... Azért ahhoz elég sok együtállás kellhet, meg kb. csőtorkolat előtt állhat a célpont.
Es jatekokban ezeket messze nem szamoljak.
Már végtagsérüléseket is esetlegesen, mert a játékélmény...
Az OFP-ben, 2001-ben már volt olyan, hogy hat részre volt osztva a test (törzs, fej és négy végtag), ha a kezed sérült, a fegyver imbolygott, alig lehet célozni, ha az egyik lábad lelassulsz, ha a mindkettő sérül, akkor csak kúszni tudsz. Gyakorlatilag a valós folytatást leszámítva (Armed Assault széria) ez azóta se nagyon van ilyen szinten beépítve a játékokba, pedig nem lenne ördöngősség...
A WT legutobbi magyarazata szerint nem lehet valosidoben szamolni ekkora adat mennyiseget.
Egy multi jatekban a levegeobe levo lovedekek szama es tipusai tul sok annak a motornak.Azért meg lehet oldani, az Armed Assault 3 esetében 100+ játékossal is. Pedig van fizika, van ballisztika, van sérülésvizsgálat...
Valoszinuleg, jogilag is korlatozva vannak.
Egy bizonyos hatart nem lephetnek at. Vagy a fene tudja.Átléphetnek, te is megveheted az Arma3 professzionális változatát, a VBS3-at, itt egy videó mit tud a VBS Blue IG oldalága. Csak éppen valami 3000 euró az alaplicensz...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
csongi
veterán
Ezért írtam, hogy nehéz dolog. Még a levegőbe csak csak. De a földi haderőknél annyi változó és külső tényező van, amit lemodellezni...
Hiába van szinte mindenről anyagismeretünk, egy szerelt egységnél kb semmiről nincs infó.
Hogyan viselkednek a lövedékek, különböző összetételű falszerkezeteknél, szögek és távolságok, meg minden más egyéb. Hát majd egyszer csak lesz valami hála sokmagos processzerokonak. -
Polllen
nagyúr
A pörgős multikban a sok pro telesírna mindent, ha az lenne, hogy lábon lövöd és nem tud tovább szaladni.
Valamelyik nap beszélgettük haverokkal, hogy az Apex Legends-ben milyen király lenne már, hogy egy lábra, belassul, utána 2-3 a fejbe és vége. Nesztek bunny-hop és társai...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs