Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Váó,ez királyul néz ki.
    Már csak arról szokjanak le hogy a lövésnyomok,vérfoltok(bloodsplattering),töltényhüvelyek, harc nyomai eltűnnek 30 secen belűl.Ezek megmaradása eddig se fizika kérdése volt.
    Jó látni hogy végre más irányba is próbálkoznak.És ha ez miatt gyakrabban kell procit cserélni,ám legyen. :R

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Cifu #11 üzenetére

    Red Faction Guerilla Re-MARS-Tered nagyságrendileg gyengébb.
    Először is a finomszemcsép Particle ugyanúgy eltűnik a levegőbe 1-2 pattanás után mint a korábbi vagy mostani játékokba.Aztán ott van a silók ledőlése. Mikor fel kellen torlódnia az elemeknek,egyszerűen az alul levők átesnek a talajon-nincs felgyűrődés,elég gagyi látvány.Ez a jelenség minden épületre igaz ha kellően nagyot robbantasz(pl egyidőbe robbantasz több bombát).Mintha mesterségesen limitálva lenne mennyit számoljon a játék.Gondolom a DX11 és a 2-4 mag együtt bőven betesz a kompex fizikai szimulációnak.És azóta se jelent meg még ilyen minőségű rombolás sehol,trükközések miatt macerás az egész,és ki tudja mennyi munkaórát kell beleölni hogy kinézzen valahogy.

    Kommented többi részével egyet értek.Viszont mégiscsak előrelépés hogy végre van rendes debris fizika,valszeg ha üveget lősz szét annak is meg fognak rendesen maradni a darabjai, vagy a papir is úgy fog viselkedni a mint a Batman játékokba bekapcsolt PhysX-nél.

    Rombolható környezetnél fontosabbnak tartom a komplexebb sérülés modellezést,mégiscsak az a cél a lövödlözős játékokba hogy megöljük az ellenséget.Na ezt kell részletesen kidolgozni, utána jöhet a rombolható környezet.Számomra a PhysX-ben látott particle debris(Mafia 2,Metro játékok) elég jól imitálják a rombolható környezetet.Unreal Engine-s techdemó ennél nagyságrendileg többet nyújt,kezdésnek több mint elegendő.
    Sérülés modellezésre visszatérve Shotgun találat játékok 90% ugyanúgy reagál a test mintha pisztollyal lőném meg azt leszámitva hogy instant meghal,de hátralökésnek stb-nek nyoma sincs.Közvetlenül egymás után becsapódó lövedékek hatása sincs normálisan megjelenítve,pedig ezek elég alapvető dolgok.Sebesülés,elvágodás ezeket a F.E.A.R. első része tudta,szerintem egy kezeden meg tudod számolni hány játékba van hasonló(kettőröl tudok Max Payne 3,Resident Evil 2 Remake)

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Cifu #16 üzenetére

    ,,Azért elárulom, hogy a valóságban se repülnek hátra az emberek, ha sörétespuskával (angolban: shotgun) meglövik. Ez a Zs kategóriás mozifilmekben van csak így. Szóval especiel ebben nem kéne változtatni."

    Jó nem sokat konyítok hozzá,viszont a filmekbe elég látványos.Játéknak az a dolga hogy szórakoztasson,nem hogy realisztikus legyen minden áron.Lásd GTA 5 50 méteres ugratások.Ha látványos, nem érdekel a valóságba milyen.Igaz hogy csínján kell bánni a fizikával,ha túltolják és pöccintésre repül 10 métert minden meg összedől a fél ház, már sok, elvesz az élményből ahelyett hogy hozzáadna.Shotgun hátralökés 10-15 méteren, nem sorolnám ide.

    ,,Az, hogy az emberi test roncsolódását modellezzék már megint fizikai modellezés kellene, hogy a csonttörést le tudja kezelni a játék. Ott is a reakcióerőket kell lemodellezni, például hogy a kezedben elsütött fegyver energiája hogy megy tovább a testre át."

    Egyre gondolunk. :R

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz laceszgamer #22 üzenetére

    Killing Floor 2-be PhysX folyadék(vér meg a dagadt disznó váladéka) és bél fizika jól nézett ki.Kár hogy a játékmenet nem volt az igazi.
    El tudnám képzelni hogy katona kezét-lábát ledurrantom Shotival és folyik belőle a vér,vagy lopakodásból odavágom a gránátot a gyülekező katonáknak és repkednek mindenfele a testrészek-belsőségek vér meg összegyűlik tócsákba.Mindez megfűszerezve törmelék darabokkal.Nyami. :DDD

    Cifu:Huuu szegény srác,még videón keresztül is beleborzongtam.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz [CsuCsu] #36 üzenetére

    Összedönthető épületeknek Stratégiai játékoknál lenne király.Sőt, kötelezővé tenném.
    Minecraft,városépitő,logikai játékokba is elkélne komplexebb fizika.
    Pl árviz miatt folyadék,ha túlterhelt egy út,balesetek lennének,lehetne modellezni autók egymásba vagy falba csapódását stb.

    Koko 52.Mondjuk azon lehetne segiteni azzal hogy a kulcskártyás helyeknél sérthetetlen a fal,legyen az bambuszból vagy bármiből.Játékmechanika elsőbbséget élvez mint a fizika.

    Bár toronyházaknál komplett/fél épület összeomlást én is nehezen tudnám elképzelni.
    Viszont az ilyen kisebb faházakat jó lenne ha egy gránáttal/rokettával szét lehetne kapni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák