Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enton

    addikt

    válasz Menthirist #59 üzenetére

    Mindez természetesen igaz, ha valamit Dx11-re irnak és azon is futattják.
    De mi lesz ha valaki csak XP Dx 9-el tudja csak futatni?
    Magyarán szólva se Dx11-e se Dx11-et támogató kártyája (ha van sem működik szóval mind1) van.
    Akkor kell egy dx9 kód amivel tudja futattni.
    És szerintem erről a másodlagos Dx9 kód eltüntetéséről beszélt.

    "mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

  • Navaze

    tag

    válasz Menthirist #59 üzenetére

    :D Elmélyültem, egyébként bár nem vagyok programozó. Majd akkor térünk vissza a témára mikor a kezedben tartod az első olyan játékot aminek a hát oldalán ott lesz le írva hogy „optimális” használatra Dx11 dukál. Aminek az általad említett „hittankönyv” szavaival nem igazán meg egyezően, Dx9c futtatása alatt árnyék és textura problémák léphetnek fel. Ami ismételten le van írva, várható következményként. Mindegy ennek a beszélgetésnek most semmi értelme. Viszont nem tudom melyik mondatommal utaltam arra, hogy 3-om Dx nem kompatibilis egymással annyit írtam hogy, szerintem még erősen szem előtt tartják a játék eladásoknál, hogy mindenki jól tudja futtatni. Egyébként a nyakamat teszem rá hogy, a következő Cop javítások főképp a Dx11-es sebesség növekedésről fognak szólni. Akkor most milyen Dx-es egységről beszélgetünk? :U

    Azért mindent ne kajázzunk már be, mert le van írva, mert baromira nem úgy szoktak menni dolgok, ennyi.

    [ Szerkesztve ]

    (............(o)...............(o)..............)

  • smkb

    őstag

    válasz Menthirist #59 üzenetére

    "dx11 leírásaiban (magyarul megnézted volna őket), láthattad, hogy tökéletesen kompatibilis visszafelé"

    Aha... ha nem Xp-n futtatsz addig.... mert mindez csak DX11 api alatt megy...egyrészt, és jelenelg még XP van fölényben... ahol biza nincs mese DX9 kód kell.

    Másrészt más ám az, ha valamit DX9-re is optimalizálnak, vagy csak a profilok alkalmazásával fut valami DX9 módban, ami DX11-re lett írva (lásd Unigine demo). Ha lépcsőtt tesszelációval csinálnak meg, pl egy játékban, akkor 10.1-től gáz lesz az egész és lesz a játékosoknak egy sík lap?. Ezt meg egy játékkiadó sem teheti meg, hogy fő funkcióiban az általa írt játék úgy nézzen ki DX9-ben, mintha 7-8 évvel ezelőtt valaki DX7-re írt volna valamit.

    Azaz 2 lehetőség lesz: tesszeláció és egyéb kizárólag DX11 feature-ök elhagyása, vagy minimalizálása marginális területekre (mint DIRT2-ben, pocsolya, közönség stb).

    De az, hogy az egész játék kizárólagosan DX11-re lesz fejlesztve DX9 (esetleg DX10) optimalizáció elhagyásával, az öngyilkosság minden kiadó számára. Tehát valaki aki korábban írta, bizony most még több melója lesz a fejlesztőknek mert nem lesz elég egy apira fejleszteni.

    Esetleg jópárévmúlva...

Új hozzászólás Aktív témák