Új hozzászólás Aktív témák

  • vmack

    tag

    Válaszolt az LG. (kissé félreértették a levelem, mert igaz hogy megemlítettem egy g4 et is benne, de azt csak mint szintén LG és szintén bootloop hibás darab ami a közvvetlen ismerősi körömben volt)

    Azt nem írták, hogy a szavatossági javítás mit takar (fizetnem kell e és kb mennyit?) De elküldöm nekik, és ha lesz valami eredmény azt is megírom.

    "Tárgy: bootloop hiba

    Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.

    Sajnálom, hgoy a készülék müködésében probléma jelentkezett.

    Ha a boot loop probléma jelentkezett a G4-es készüléken, ezt Magyarországon a vásárlást követő 2 éven belül jótállásban javítja szervizünk.
    Ha független készülékről van szó, akkor az első évben jótállásban, a második évben szavatossági javíttást kérve tud szervizünk segíteni.
    Személyesen be lehet vinni a készüléket az LG Budapesti Központi Márkaszrvizünkbe 1134 Budapest, XIII. Váci út 33. H-P: 08.00-18.00. telefonszám: 06/1/796-0492.
    Ha ez nem lehetséges, akkor postai úton is be tudják juttatni a fenti címre, ebben az esetben mellékelni kell a készülék eredeti, vásárlást igazoló számláját, valamint a beküldő adatait, név cím, telefonszám, és a hiba pontos leírását. Ebben az esetben a beküldés költsége sajnos a beküldőt terheli, a visszafelé utat szervizünk állja.
    Ha más lehetőség nincs, akkor mobil átvételi pontjainkon is le tudják adni a készüléket, ezek elérhetősége:
    "

Új hozzászólás Aktív témák