- PlayStation 5
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
Szerintem meg pont az ellenkezőjét kellene csinálni. Legyen meseszerűbb a grafika - persze a motor támogasson minden ficsőrt, amit elvárunk egy játéktól 2010-ben -, viszont a játékmenetet lecserélhetnék, unalmas volt egyik lezárt pályarészből a másikba menni. Legyaktál tucatnyi monsztát, utána átmentél a kinyíló ajtón, és alighogy átértél, a hátad mögött ismét lecsapódott az ajtó, és ismét millió monszta várt rád, utána újabb ajtó, stb.
Inkább legyen úgy, mint a DOOM első része volt. Abban is sok szörny volt, de mégsem voltak unalmasak a pályák.
Azért a több képernyőnyi bossok maradhatnak.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs