Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Dr. Akula #25 üzenetére

    Mindkettőt végigvittem, mindkettő itt van eredetiben a polcomon, mindkettővel nagyon sokat játszottam, multiban is. És a SC egyszerűen jobb, mert van neki az, ami a TA-nak nincs HANGULATA, rendes története (azért azt nem nevezném történetnek, hogy "the Core and the Arm has devestated the resources of a galaxy in their struggle for domination" :P), izgalmas szereplők, akikkel azonosulni tudsz, hősök, meg a béna rajzolt grafika bája, meg még ezer dolog, ami miatt jobb és nem feltétlenül lehet megfogalmazni. És egyszerűbb is, igen, ez is egy előny (megjegyzem TA-ban is ugyanaz a kulcs, csak légiegységekkel meg lehet nyerni szinte bármit).

    Az tény, hogy a TA-ban sokkal bonyolultabb stratégiát lehet kivitelezni, bármennyi egység kijelölhető, vizi és vízalatti egységek, radarok, ütegek. Sokkal valósághűbb, ezerszer jobb grafika, rendes, roncsolható terep, újrahasznosítható roncsok.

    De ez mind tök mindegy, mert játékélményben akkor is többet ad a StarCraft (BroodWar ezt csak tovább fokozta), már csak a zenék miatt is. SC-t még ma is végig tudom vinni mosollyal az arconom, TA-t már nehezebben, de sok unit-packkal, multiban inkább ezt nyomnék haverokkal, mondjuk kooperatívban, már csak azért is, mert az AI is nyolcszor jobb :K.

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Ant@ #29 üzenetére

    Sose fogja lenyomni a Duke Nukem Forever-t :DDD

    #28: A TA pont ugyanolyan balanszolt, már csak azért is mert a két "faj" között nüansznyiak a különbségek, gyakorlatilag csak más modellt kaptak a majdnem ugyanolyan egységek. Ennél nehéz valamit jobban balanszolni :P

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Dr. Akula #37 üzenetére

    Az idézetekkel kapcsolatban maximálisan igazad van, eltelt már egy kis idő mióta játszottam vele, és nem volt kedvem bepattintani a CD-t :B

    Amúgy igen, kb ennyi van a TA-ban háttértörténet. Mert TÖRTÉNET, azaz storyline, ami végigvisz a játékon, hát az igencsak gyenge, már ha létezőnek tekintjük. Félre ne értsd, én szeretem a TA-t, sok mindenben jobb, de a StarCraft egy komplett csomag, és egyáltalán nem érzem azt, hogy csak túl lenne hype-olva :)

    Azzal sem értek egyet, hogy a SC-ban jobban be lehet betonozni magad. Szerintem TA-ban ugyanolyan jól meg lehet csinálni, még falat is építhetsz, van kismillió féle löveg, unit pack-okkal még flakk cannon is, ami elég hatékony légvédelem (ugye defenderek elég múlékonyak [most meg nem mondom mi a core megfelelője :B). Bár tény, hogy vizes pályán elég bajos a hajók nagy lőtávolsága miatt, meg ugye nagyhatótávú lövegtornyok is átlőnek bármi máson (bár igazán nagy pályán már azok sem érnek sokat, nuke ellen meg elég egy-két antinuke bázis).

    Szerintem nem érdemes összehasonlítani a két játékot, mert tényleg nagyon más, egyik jobb ebben másik jobb abban, de én összeségében a SC-ot szerettem jobban, és ez a nagy többségre igaz. Nem véletlen lett minden idők legmagasabb eladásait produkáló RTS.

    Hogy az SC2-höz is hozzászóljak, szerintem túlzásokba estek ezekkel a megalépegetőkkel meg hatalmas repülő objektumokkal a Protoss-nál. Mondjuk ez most így tűnik, majd meglátom amikor kijön hogy fog tetszeni.

    #36 FefeeX - Irónia ismerős szó? Próbáltam a smiley-val egyértelműbbé tenni, aztán persze lehet, hogy nem ment :U

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz #40 üzenetére

    AtyaIsten! :Y És tényleg, teljesen igazad van! Elképesztően jó ez a hasonlat, nagyon tömören fogalmaz, és mégis megragadja és tökéletesen körülírja a lényeget. Maximum riszpekt :R

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Dr. Akula #42 üzenetére

    No, ehhez csak annyit fűzök hozzá, hogy SC-ban sincs ultimate védelem, ha van elég fantáziája az ellennek ;)

    #43 - Azért 5 nuke bázist leépíteni nem 3 perc, de tény, hogy ennyi antinuke-ot nem feltétlen épít az ember, ugyanakkor amíg te leépítesz 5-öt, az ellent mi gátolja meg benne, hogy ugyanezt tegye :).
    Unit packok közül csak az elsőket próbáltam, így nem vágtam, hogy van atomos repcsi is, nekem ezek már túl extrémmé tették a játékot :B Fúziós erőművet meg a bázisodnak a csücskébe kell építeni és nem a közepébe, mert ugye nagyon nagyot szól. Akárcsak commander barátunk, akit intezív harcnál érdemes inkább valahová evakuálni :K A falat csak azért hotam fel (dragons tooth - amúgy szinte sosem használtam) mert Dr. Akula mondta, hogy nem lehet bebetonozni magad, pedig nagyon is. Az egy dolog, hogy mindennek van ellenszere (a köcsögsok egység meg szimplán mindennek az ellenszere :DDD). Amúgy nagyobb térképeken a Bertha nem lő el a harmadáig sem, így hatástalan, mert védelemre ugye túl pontatlan.

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Dr. Akula #46 üzenetére

    Bakker ne csináljátok már, meghozzátok itt a kedvem és mingyá' elkezdek TA-zni, pedig holnap angol szakmai felső írásbeli lesz és arra kéne még pár biznic törmöt megtanulnom, last minit :B

    Az ostromágyú kifejezéstől konkrétan elindult a fantáziám :D

    Benézek majd a TA-s topikba, és megalázhattok multiban, ha még játszotok vele ;]

Új hozzászólás Aktív témák