Új hozzászólás Aktív témák

  • clon

    aktív tag

    válasz doooo #35 üzenetére

    2016 a Note 7 esete nehogy már "csak" beszállítói probléma legyen, mert akkor hol van az minőségellenőrzés ha nem is minden telefonnál de azért csak rá lehetett volna jönni. A nagy cégeknél úgy van és szerintem a samu sem kivétel, hogy papíron kikalkulálják mennyi lehet a hibás és mennyibe kerülne a kiszűrésük vagy a vásárló kártalanítása és ez alapján döntenek (dolgoztam más nagy cégnél így ezt első kézből tapasztaltam).

    2017 rózsaszínes kijelző Samsung Galaxy S8 esete, amit tudom megint nem a samu hibája hanem a beszállítóé meg vásárlóé aki mindent "rózsaszínben lát" :D

    Mondom nem akarom rossz fényben feltüntetni a samut, de ezek a telefonok pl. Note 7 vagy az S8 bizony flagship telefonok és az áruk is azok voltak ami azért indokolná, hogy ilyen hibák ne legyenek mert ez mind minőségellenőrzés hiánya még akkor is ha beszállítótól jön. De ilyen alapon a samu "csak" egy tervező cég és minden más hiba ami gyártás és összeszerelés nem az övé - ez azért necces dolog mert a samu is úgy csinál már, hogy ha valami jó akkor azt Ő csinálta ha valami rossz akkor az beszállító.

Új hozzászólás Aktív témák