Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz OkosTibiKing #24 üzenetére

    utánnanéztem a problémának közben az első résszel kapcsolatban. a Supreme Commander nem 64bites, a Forged Alliance viszont már igen. az alapjátékhoz "patch"itt. leírás hozzá itt az első hozzászólásban. tehát az SCFAval semmit nem kell csinálni 64 bit alatt. 32bites operációs rendszer alatt viszont memlimites lesz.

    ami Neked kell, az a processzor optimalizáló, leírás itt. röviden és tömören: négy fő szála van a proginak (összességében 17), amiknek nem egyenletes a terhelésbeli eloszlása (érdeklődőknek le van írva a linknél, viszonylag bonyolultabb a dolog).

    a megoldás a Core Maximizer, elérhetőség itt. tehát Neked ez a file kell. q66al érezhetően gyorsult a program.

    szerk: a Largeadressaware arra kell, hogy a program észrevegye, hogy 32bit fölötti címtartományt is címezhet. ez a gyakorlatban valahol 2.5 giga környékén van, amiből ~1670mega a rendszermemória, a többi a video és az egyéb hozzárendelt dolgok. ha a programnak több memória kell, akkor nemes egyszerűséggel kilép. remekül reprodukálható a dolog bármelyik 80x80as pályán 7 AIvel 10 perc alatt high beállításokkal.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák