- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- Battlefield 2042
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
az a baj ezzel az autóval, hogy nagyjából már semmi típus-specifikus cucc nincs hozzá. ami "polcról levett" darab alkatrész, az oké, ami csak ebbe való, az nulla.
egyre nehezebb lábon tartani őket.
másrészről ez még gép, és az az érzés, hogy hogyan húz a sok köbcentis szívó hat henger, semelyik másik kategóriában nincs meg. a modern autók kisimogatott, agyonszabályzott karaktere közel nincs ehhez az érzéshez.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Diabolis
tag
20 éves G Astrám van. Költök rá rendesen, a "van hangja de elmegy még" nálam sem játszik, ami alkatrész hangossá válik az azonnal csere.
De kíváncsiságból én is körbenéztem az új opelek között. Hát pammeg... 1.2, 1.4. Turbóval... Az én 1.6 motorom tud 101 pacit, az új 1.4 pedig 140-et.... Biztos nincs kihegyezve. Nem bízok abban, hogy ezek a varrógépek is úgy elmennek 250.000 kilométert, hogy el sem kell gondolkodnom egy motorgenerálon.
A minap majdnem sikerült nagyon jó áron vennem egy B Vectrát, 2.6V6 motorral. A szívem vérzett érte, motorikusan nagyon rendben volt, de a jobb hátsó ajtót kivéve minden elem rohadt... Hobbiautónak jó lett volna, kertesházba. De sajna a nagyfalu közepén lakok, így elengedtem. Pedig még az asszony is játszott a gondolattal. Ami nagy szó.Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
strike-force
őstag
az írás nagyon jó, más 2.0 T(F)SI motoros gép nem jöhet számításba? A3? A4?
más: a "a C-Vitaminoknak" megjegyzésen 1 percig agyaltam, míg leesett!!!
R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
nagyúr
Turbós 1.4-es 140 lóval még nem is kihegyezett motor. Nekem volt Honda Civic VTi-m szívó 1.6-tal ami 160 lovas volt. És úgy 250k km-rel mikor eladtam a blokk még köszönte szépen jól elvolt. Pedig előzésnél azért leforgattam sokszor 8000 fölé. De jó kis autó volt az csak kár hogy a japán autók ősellensége a rozsda rendesen megrágta (részben ezért is adtam túl rajta).
Amúgy ezzel a Civiccel egyszer pont úgy jártam mint a cikkíró a Vectrával: az egyik görgő tönkrement csak nálam a csapágya szorult meg valamiért és eltépte a hosszbordás szíjat ami ami miatt még a vezérlés is ugrott egyet (vaéahogy rácsavarodott a főtengelyre és az megállt). De ettől se lett semmi baja a motornak, helyrehozattam és ment vígan tovább.
Més que un club!
-
Warpig
aktív tag
Volvó nem akadt fent a szűrőn?
Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.
-
Szada85
aktív tag
válasz strike-force #3 üzenetére
De, néztem A4-eket is, azokból még ott volt a 3.2V6 is esetleg, inkább talán az csiklandozott még, bár a relatíve szük motortér és a V6 párosítást ott is van, aki szidja, illetve korban az is pár évvel még idösebb, mint a Golfok.
B9-es A4-böl is volt pár találat, de azok annyira "mezítlábasok" voltak, hogy nem gyöztek meg. -
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #7 üzenetére
Már majdnem kész a következö bejegyzés, abból minden kiderül.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #9 üzenetére
Az a baj, hogy a fiatalabb Opelekböl (legalább az általam definiált ársávban) már nem nagyon létezik "izgalmas, fickós" verzió. Ugyan a bejegyzésben nem említettem, de elsönek megnézegettem az Opeleket, mik jöhetnének szóba, de sajnos csalódottan vettem tudomásul, hogy a fiatalabb Opelekböl kiveszett a tüz.
Nagyon ínycsiklandozó lett volna egy A Insignia OPC is, de a sárnehéz tömeg miatt se nem túl agilis ( a teljesítményéhez képest egyenesen "lomha"), sem pedig fogyasztásban nem barátságos, ráadásul a motorjával is elég sok nyüg tud lenni.
J-K Astrából volt 200 lovas turbós, de sok feelinget a tesztekben sem írnak róla.
Talán a B Insignia GSi az, ami még megmozgatna, az viszont árban a duplájába kerül egyelöre annak, amelyik tartományban én nézelödtem most.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Parfüm topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Notebook hűtőpad
- Politika
- Óvodások homokozója
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen