Új hozzászólás Aktív témák

  • cizoe

    őstag

    Csúnya dolog, bevallom, de kell az egérpad. Arra megyek! Ezért a következő pár soromat csak ez a kényszer szüli, ennek ellenére nem kamuzok. :D ;]

    Naszóval.

    A hangulatra szavaztam. Nem érvelnék sokat mellette, egyszerűen isteni tud lenni, ha egy játék olyan "közeget" tud teremteni, amiből megfog. Lehet egy Oblivion, lehet egy gettószimulátor San Andreas, egy Mass Effect, ahol szinte egy sci-fi sorozatba képzelhetjük magunkat. Ez mind csodás tud lenni, kár, hogy kevés ilyen alkotás érkezik manapság.

    Viszont a többi válaszlehetőség #1 fontossága ellen is érvelnék.
    Grafika: Eléggé hardverfüggő vagyok, mindig várom az új fejlesztéseket, az új vga-kat, szeretem figyelni a hypeot ami megelőz egy játékot, technológiát etc. De ennek ellenére amíg a grafika a játszhatóság rovására nem megy, nem tartom top prioritásúnak. Persze jó ámulni, hogy hogy csillog a vér a koreai koszos homlokán, meg hogy fut a rák a szigeten, de ettől még nem játék valami, csak egy techdemo.
    Összetettség: Kell, nem vitás. Ennek ellenére primitív játékok is ugyanakora, ha nem nagyobb örömet tudnak néha okozni. Emellett utálok elveszni a funkciók, lehetőségek, járható utak százai közt. Talán ahogy a S.T.A.L.K.E.R-ben vagy a GTA sorozatban ismerjük, úgy elfogadható a komplexitás, de ha elcseszik a fejlesztők, ellenszenves lehet.
    Innováció:Szeretem az új dolgokat, jöhet minden mennyiségben az innováció, de ez sem a legfontosabb. Néha jó egy bevált úton járni a játékkészítőknek, mint divatból valami "egyedivel" próbálkozni.
    Történet: Egy kitételem van, legyen minőségi munka. Ne másodlagos szempont legyen, és csak a végén scripteljenek össze valamit, hanem erre alapozva fejlesszenek. Ennyi.
    Karakterek: Nem fontos, de jó, ha valakit bírunk/utálunk egy sztoriban. A jó öreg meseszabályokra kell építkezni, akkor nem lehet elcseszni. Ja meg még ugyanaz ide is, mint a történethez.
    Irányítás:Ha jó, akkor jó, ha nem nem. Egyszerű kamerakezelés (tpseknél főleg), intelligens (terephez alkalmazkodó) karaktermozgatás ami nekem fontos.

    De mindezek ellenére a nyertes: A hangulat.

    pá. :)

Új hozzászólás Aktív témák