Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Dilikutya #2 üzenetére

    Te is tudod a választ szerintem. Üzletileg így tudják vonzóvá tenni az Origin előfizetést...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz wjbhbdux #6 üzenetére

    Szigorúan saját megjegyzés, de egyik BF1 videónak, illetve magának a bétának se volt I.Vh-s hangulata.

    *Eleve ott kezdődik, hogy a mesterlövészeken kívül szinte mindenki sorozatlövő fegyverrel rohangál.

    Az I.Vh idején szinte csak a géppuskák voltak megtalálhatóak a hadszíntéren ilyen fegyverekből, mobil, kézben hordható változat alig létezett

    *Nem csak sorozatlövő fegyvere van, hanem oldalfegyvere is.

    Oldalfegyvere tradicionálisan a tiszteknek, hadseregtől függően a tiszthelyetteseknek volt.

    *Teljesen oda nem illő fegyverek, felszerelések, járművek.

    Mint például az "összedrótozott" nyeles kézigránát, amely jellemzően II.Vh-s harctéri "találmány" egyébként.

    *Az I. világháború alapvetően az állóháborúról szól (vannak kivételek, lásd még Gallipoli, de ezek jellemzően speciális esetek), amelyet nem nagyon láttunk sehol.

    Így hirtelen ennyi. A játék inkább csak inspirációt merít az I.Vh időszakából, ám a valósághoz ennél több köze nincs. Mondjuk nem is nagyon akar - már a BF1942, a sorozat első része sem a realitásokról, hanem a szórakoztató játékmenetről szólt.

    E téren meg egyéni ingerencia, hogy bejön-e valakinek ez a kisavazott, felgyorsított, megpimplet játékmenet, avagy sem...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz oriic #8 üzenetére

    Azért egy egy pályás demót még kihozhatnának.

    Mondjuk kb. erre van az open béta. Én megnéztem, és megállapítottam, hogy köszönöm, fizetni ezért nem fogok... :U

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Dilikutya #43 üzenetére

    Noha én sem tartozom a BF1 elfogulatlan hívei közé, azért adjuk meg, hogy adottak itt is a lehetőségek. A Conquest és a Domination valóban nem nagy szám, de a Rush a bétában ebből a szempontból nem volt elveszett. A támadónak az ellenfél rádióját kell felrobbantania, míg a védőknek a rádiót megvédeniük.

    4-ből 3 csatában persze a védők többsége tényleg agyatlanul csak rohangált, a maradék meg sniperkedett, mert a pálya nagyszerű lehetőségeket biztosít erre, de a konkrét célt nem védték, pláne nem használták, így a támadók dolga könnyű volt. De volt egy csata, ami tényleg élvezetes volt amiatt, mert a védők tényleg védték a taktikai feladatot, sőt, még volt játékos aki használta is (a rádió segítségével lehet tüzérségi támogatást kérni, ami például tökéletes az ellenséges harckocsi(k) kilövésére).

    Ezen kívül lesz az Operations játékmód, ami leírva (komplett frontszakaszon feladatorientált játékmenet) nem hangzik rosszul.

    Itt két alapvető téma van, az egyik a hangulat. Nem, a játék nem adja az első világháború hangulatát, és abban igazad van, hogy egy BF4 mod-ként is kihozhatták volna.
    A másik kérdés, hogy a játék mennyire lesz élvezetes. Ez viszont a játékosoktól függ. Hiába feladatorientált egy multi-játék, és roppant reális (pl. ArmA3: Apex), ha a játékosok tökkelütött marharépák, és nem csapatban gondolkodnak, hanem egyénekben. A kérdés, hogy a játék lehetőséget ad-e erre. A BF1 ha nem is erre koncentrál, de a lehetőséget megadja. Hogy a játékosok annyira nem élnek vele, az egy teljesen más dolog...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz lofagi #46 üzenetére

    Amúgy sosem értettem, hogy emberek hogy kereshetnek realitást egy ki...ott játékban...

    Úgy hívják, hogy szimulátor. A mihez tartás végett ilyenekkel gyakorolnak például a pilóták az életre.
    Ahogy a hadseregek is ilyesmikkel képzik a katonáikat, lásd még VBS3.

    Szóval a nagy megmondásban konkrétan eleve ostobaságot sikerült kihoznod...

    Ha realiás kell akkor menjél ki aztán painballozzál vagy állj be önkéntesnek...

    Hmm... Hát az ArmA-ban több köze van a játékban lévő fegyverballisztikának a való élethez, mintha paintballoznál. Mondom ezt úgy, hogy játszom az ArmA-val, van paintball tapasztalatom, és sportlövészként ill. sportvadászként, valamint haditechnika-rajongóként van némi fogalmam az éles lőfegyverekről is...

    Szánalmas, hogy emberek milyen érvekkel tudnak lehúzni JÁTÉKOKAT!!!

    Érvnek ez is egy érv. Szóval nem igazán értem a felháborodást...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz lofagi #53 üzenetére

    Hát nem tudom, h miért kell egy szimulátort ide keverni. De mind1 is, szerintem egy játéknak az a lényege,h:

    - élvezze az ember, kikapcsolja, szórakoztassa

    Van, akiket a szimulátorok, realitásra hajazó programok kapcsolnak ki. Flight Simulator, X-Plane, de akár még a különféle autószimulátorokat is felhozhatnánk.

    - lehúzni ezt a játékot mert nem realisztikus, a Bf sorozat sosem volt az, valóságos alapokat vettek,de egyértelműen a szórakoztatás volt a lényeg

    Ezt nem is vitattam soha el.

    - s igen nem érték egyet olyan veleményekkel amik olyan hibákra alapulnak , amiket nem is állították a készítők ,h benne lesz

    Ettől még egy első világháborús játéktól például elvárható, hogy ne rohangáljon mindenki sorozatlövő fegyverekkel.

    Hovatovább még a BF1942-ben is legalább az engineer-eknek öntöltő vagy ismétlő fegyvere volt csak...

    Lehet, hogy csak én nem figyeltem eléggé, de számomra is csak nem rég óta nyilvánvaló, hogy a BF1-ben a mesterlövészeken kívül mindenki sorozatlövő fegyverrel rohangál. A fórumon való megjegyzések alapján pedig nem csak számomra volt meglepetés...

    - a paintball hasonlattal nem is arra gondoltam,h milyen fegyverek vannak meg a ballisztika, hanem ha az a golyó betalál azt érzed és pörög az adrenalin

    A realitásnak is vannak fokai, az is a realitás része, hogy a játék számoljon a hang terjedési sebességével, ahogy az is, hogy számoljon a ballisztikával, vagy például a visszarúgás reakcióerejével.

    Szóval ha valaki azt írja, hogy egy játéknak nincs köze a realitáshoz, nem azt várja el, hogy ha hasbalövik a karakterét, akkor vérezni kezdjen a hasa IRL...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz lofagi #57 üzenetére

    de az I. világháború nem éppen az akciódus háborúk közé tartozott, mindinkább volt állóháború. No, de ezt hogy adná el egy játékgyáros?

    Nyilván jönnek a kreatív megközelítések. Ugyanis a háborúnak voltak mozgalmasabb harcai, lásd például Gallipoli-partraszállás, Buriszlov-offenzíva, Antwerpen-ostroma és így tovább.

    Az a baj, hogy ahogy írtam is, nem szabad, hogy állóháború legyen. Illetve a BF sorozat elemeit is tartalmaznia kell.

    A kettő nem zárja ki egymást. Elismerem, hogy nem egyszerű, de egy középutat lehet(ett volna) találni...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák