Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz Krugszvele #45 üzenetére
én szoktam olyat csinálni, hogy végigfutok egy portál kezdőoldalán, és új tabon megnyitom azokat a linkeket, amiket majd el akarok olvasni. osztán' felgyűlik
ez persze nem jelenti azt, hogy erőforrás foglalás szempontjából úgy van nyitva a rengeteg tab, mint az a néhány, amit olvasok. egy csomónál csak a böngésző saját sql adatbázisából szedi ki a title-t és azt rakja fel, egyébként kb. nulla. akkor tölti be, amikor ténylegesen ráklikkelek.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Krugszvele #45 üzenetére
Igazából ha nincs haszálatban akkor a böngészők szokák altatni az oldalakat. Gépet is csak megnyitáskor terheli le, meg ha mondjuk végignyomkodjuk az összeset egyenként.
Ha van rá ram akkor bent is marad a ramban, egyébként kiszórja a fenébe.chrome://settings/performance
Céges gépen 16Gb ram van, és ott bekapcsoltam mert kell másra az erőforrás. Otthoni 128Gb ramnál meg kikapcsoltam, nem érdekel ha bezabál sok Gb ramot. Előtöltést is csak az otthonin használom, cégesen takarékoskodok az amúgy is lassú nettel (másnak ne lassuljon be).[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
totron
addikt
válasz Krugszvele #45 üzenetére
Össze tud, 150-200-250 sem ritka itt ma. Már nem küzdök ellene. Szörnyű volt a tabtalan IE-korszak, még ha Netscape volt is a preferált.
-
nuke7
veterán
válasz Krugszvele #45 üzenetére
igazad van, most kicsit túloztam - aktuálisat összeszámolva most 66-68 van nyitva
meg ahogy írva is van #46 bambano által.[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Pikari
őstag
válasz Krugszvele #65 üzenetére
Persze, hiszen elvenni a gyerektől a tabletet olyan, mintha a szemét nyomnád ki.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Vladi
nagyúr
válasz Krugszvele #96 üzenetére
ezt úgy a 1985-1995 időszakra találták ki nekem 97-ben még elmondták.
jah! bocs! Ezt ilyen iskolai géptermekre képzeld el, ahol mondjuk 25 gép van. ha mindnek bekapcsolva a monitorja valami szar leveri a kismegszakítót, akkor nem tudják visszakapcsolni. pl.
ez még az atx előtti kor. Mechanikus kapcsoló gombok voltak.
[ Szerkesztve ]
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
válasz Krugszvele #151 üzenetére
Ha turbónak hűtésre van szüksége, vagy a saját kenőolaját vagy vizet használnak a hűtéséhez. Azokban az autókban, amiket mi használunk, nem nagyon kell extra hűtés a turbóra.
Elfogadható ötletnek tűnik a turbó kímélésére, ha az autópálya vége után visszafogottabb fordulatszámon használjuk a járművet. Valamennyi országúti és városi útszakaszon közlekedni kell még a célig. A pályán megállás előtt is van egy rövid lassú szakasz. Ez tetszés szerint meghosszabbítható, ha hamarabb kezd a vezető lassítani.
Nem jár feltétlenül nagy előnnyel, de legalább nem káros.Azzal, hogy a megállás után percekig még alapjáratban járatják a motort, annyit segítenek a turbónak, mint amennyit a halotton segít a beöntés. Viszont feleslegesen szennyezi a környezet az alapjáraton járó motor.
Mi hűti vissza a motort?
A továbbra is forró kipufogó gáz vagy az alapjáraton minimális mennyiségben átáramló levegő? Ilyenkor a légszabályzó szelep majdnem teljesen zárva van.A turbó hibáinak korai felismerése pénztárca kímélő.
A jelei.
csökkenő olajnyomás
olaj fogyás
teljesítmény vesztés
füstölő kipufogógáz (részecske szűrő esetében nem lesz nagy füstölés)
szokatlan zajok, például fütyülésAz okai
Szennyezett motorolaj.
Lerakódások (szén) és idegen testek a turbinában és/vagy a kompresszorban.
Rossz olajellátás a szennyezett szűrőrendszer miatt.
Hibás befecskendezési vagy gyújtási rendszer miatti túl magas kipufogógáz-hőmérséklet.
Az egyes alkatrészek kopása a turbón belül.
A hideg motort a maximális teljesítményre terhelése.
Szakszerűtlen és/vagy helytelen beállítás.A megelőzés.
Maga a turbó általában nagyon kevés karbantartást és gondozást igényel.
Évente egyszer érdemes a járművet átnézetni. Ilyenkor a turbóra is érdemes ránézni a szerelőnek.Az olaj- és légszűrő valamint a motorolaj rendszeres cseréje mellet az olajnyomást is ellenőrizni kell. Ez a teljes motor élettartalmát növeli, nem csak a turbóét.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest