Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz #57919488 #15 üzenetére

    Ritka de van rá példa, hogy lehet jó és tartalmas DLC-t készíteni normális áron (pl: GTA 4 két DLC-je együtt már megközelítette játékidőben az alapjátékot és nem csak új elvállalható munkák ("questek") kerültek be, hanem több órányi mesterien jól megcsinált átvezető videó). Szerintem egy ilyen +15-20 órányi questet tartalmazó DLC reális ára valahol 5 és 10 euró között van. De számoljunk 10 euróval, ha kijön 5 DLC és az kerül 50 euróba, mint az alapjáték és ezért tényleg annyi plusz játékidőt kaptál, mint amit az alapjáték tudott. És még ők is jól jártak, mert ezért a munkáért nem kellett megint grafikus motort írni, nem kellett mesterséges intelligenciát írni, nem kellett több száz vagy több ezer tárgyat legyártani grafikai elemestül, tulajdonságostul, mindenestül és még hagy ne soroljam mi minden van már eleve készen.

    Egy korábbi kijelentésre:

    "Amúgy meg FPS-ben a multi sokat dobhat ha életképes."

    Ezért nem szabad keverni a szezont a fazonnal. A Skyrimnak multi nélkül kell 100+ óra játékidőt biztosítania, míg egy FPS lehet kifut 5-10 óra alatt egyjátékos módban, de ott manapság már csak a jó multira lehet eladásokat alapozni. Nekem Battlefield Bad Company 2-ben (ami az utóbbi évek legjobb multis FPS játéka szerintem) van nagyjából 260-270 óra játékidőm (Steam szerint). Ebből olyan 5 órát tett ki (az amúgy szellemes és szórakoztató) egyjátékos mód ledarálása. A Battlefield 3 szerintem közel sem olyan jó, de abban is van 70-80 órám, pedig azt hamar meguntam. Ott sem volt több 7-8 óránál az egyjátékos.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák