Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cheatergs

    senior tag

    Én nem dobtam hanyatt magam. A graf ilyen gépigény mellett kifejezetten elmaradott (amikor nekifut az egyik falnak, rémesek a textúrák; ugyanígy az eső és a kövön szétloccsanása szintén gyenge).

    Játékmenetben dettó átlagos, szerintem túl sokat engedtek az alkalmi játékosok sikeréért. A lopakodás és zártörés alig néz ki többnek a Skyriménál, amit tovább erősít a feltűnően vak és süket MI (például az őrt egyáltalán nem izgatta a rácsos polcból eltűnt ékszerek hiánya, pedig látható, ahogy másodszor is megnézi).
    Engem konkrétan végig a szívbaj kerülgetne, ha valaki látóterében, fényben kellene ládikótöréssel szöszmötölni, amire ráadásul csupán másodperceim vannak.

    Persze a vidiben látott könnyelműség a játékos rutinja, mivel ő már ismerte az NPC-k szkriptjeit, korlátait, tudta, mikor figyel fel az őr. Első alkalomkor nyilván hosszan kell tanulmányozni az útvonalukat, és annak megfelelően időzíteni, majd visszavonulni, és tervezni az újabbat. Gondolom azért nem ezt ábrázolták, mert folyékony videót akartak láttatni.

    qad: én úgy tudom, a Thief mindig is inkább viktoriánus alapon készült, így pedig már hihetők az öntöttvas cuccok.
    Az is látszott az összegzésnél, hogy sokkal több minden található a pályán, csak a limit és a felfedezés meghagyása miatt hagyta ott nagyrészét.

    [ Szerkesztve ]

    Mindig minden mindegy

Új hozzászólás Aktív témák