Új hozzászólás Aktív témák
-
HaaS
addikt
Egyébként a Risen jó példa, az nálam a Gothic 3 igazából, ez meg a Gothic 4, csak a TW2 valahogy nem annyira körülményes... egyébként nincs annyira Gothic hangulat, mint a Risenben, de a karakter harcos-íjász-mágus hármasa miatt ide rakom magamban.
Nálam egyetlen bug sem volt még. v1.2 asszem.
Hagyd már abba ezt a szerszámos-majmos dolgot, szétröhögöm magam... elárulom, hogy nem lopták el a szerszámokat. Bizony. Kezd összeállni a kép?
Morden24: elég magasra rakom a mércét, hidd el... a TW2 nagyon jó lett.
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
frame>24
addikt
Namindegy, 1-2 ráérőbb arc talán megnézi, azt jóvan...
Mondjuk én csakis arra kaptam föl a fejem, hogy topikot nyitottál neki.Én nem vagyok annyira megbízható, mert jobban csapongok játékok között, de HaaS-t nem kell bemutatni az fórum rpg játékosainak, tényleg nem véletlenül szólt.
Egy pillantást megérdemel a cucc, srácok.
[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
ddekany
veterán
Heroes of Might and Magic 5 téma: "A grafika megadja a hangulatot."
Csak a HOMM 3-ban sokkal áttekinthetőbb/praktikusabb mind a térkép mind a csata nézet, mert nem erőltetik ezt a %*#@+!* perspektivikus nézetet. Egy "táblás" játékban! Lehet ám 2D-ben is szépet és hangulatosat rajzolni... és csak tévedések elkerülése végett, a 2D is lehet vektoros (skálázható) és vektorosan animált, ma már simán (nem úgy mint a HOMM 3 idejében). De T. felhasználónak a perspektívára áll... I. J. Az alapértelmezett beállításokkal meg főleg nevetséges az 5-ös, mert állandóan ilyen közeli animációkat játszik csata közben... szerencsére ez tiltható (azt hiszem...), de azért érződik, hogy milyen is volt a fejlesztők gondolkodási módja. Hasonlóképpen praktikus össze-vissza forgatva/zoomolva mutatni a várost... igen, megállítható az is, na de a szemléletmód...
[ Szerkesztve ]
-
csaabz
őstag
Szoval összességében rövidebb, egyszerűbb, konzolosabb lett...
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
Vazzee
csendes tag
"A falu sorsa pedig nem mulik rajtad el KELL vállalnod azt a küldetést, különben nem tudsz továbbjutni, és nem láttam olyan verziot, hogy hagyod a fenébe a falut -> ergo MEG KELL MENTENED őket... ez nem igazán dinamikus."
Bocsi ezzel vitatkoznék:
téged érdekel, a többieknek: SPOILER!!
1, a falut nem kell megmentened, hagyhatod a francba, mivel a falu megmentésével együtt 3 féle módon jutthacc tovább:
- rendezed a falu ügyeit - lesz lóverseny is :--) ez király volt
Két lehetőség van: vagy meghagyod a jelenlegi vezetőt - a lovász hölgyet, - ehhez komolyan fel kell készülnöd, mert akit meg kell ölni az kemény ellenfél - Ok very hardon, easyn lehet nem olyan nehéz kinyírni
vagy továbbra is hagyod hogy az irányítsa a 2 falut akit fent ki kellett nyírni.
Ha a kinyírod, számolj a következményekkel - mert lesznek.2. Keress egy írnokot, aki ad egy fake engedélyt ha megcsinálsz neki pár dolgot.
3. -asszem vki emlegette az interaktot,- ez a lehetőség csak akkor jön elő, ha interaktolsz - ha ügyi vagy, találsz eljutsz egy olyan emberhez aki mutat egy titkos ösvényt és meg tudod kerülni a kaput - nem kell az 1,2 ponttal foglalkozni - Ugye hogy lehet választani és nem lineár az egész???A majmos quest: - sztem ez egy baromi nagy Easter Egg, ami görbe tükröt állít a legtöbb hasonló stílusú rpgnek, pl Risen, Gothic sorozat, meg hasonlók. Amit ezekben a játékokban megtapasztaltunk az alapján teljesen jogos a felvetésed. Csakhogy pont itt a poén - nekem is csak 2xra esett le, hogy itt vmi trükk lehet:
1, nem kell vele foglakozni :--)
2, kinyírod a majmokat, és keserű szájízzel megköszöni
3, itt a poén: a munkásokon mé van fegyver? való életben ki az, aki úgy épít, ill csinál bármit is, hogy közben egy 20 kilós bárd van a hátán? Na??? Leesett?
Mert ezek a faszik biz nem a többi játékban megszokott parasztok, akik mindent állig felfegyverezve csináltak - ebben a játékban a parasztoknál nincs fegyver -, hanem banditák, akik épp ki akarják fosztani szerencsétlent, de pont arra jártál és próbálják magukat vhogy álcázni!!!! - Megoldás: kérdés nélkül le kell őket gyakni, majd odamenni a meló végeztével a szerencsétlenhez, hogy mi van...Ebből a 2 questből látszik hogy nem is igazán szenteltél neki figyelmet, már bocs hogy ezt kell írnom.
Vannak a játékban apróbb hiányosságok, de az hogy lineáris lenne, meg hogy nincsenek döntések, azért kicsit erős, a frankó guitar hero minijátékról nem is beszélve!
Sztem vedd elő még1x, told fel a legnehezebb fokozatra, és told végig, de min addig, hogy elmész a kezdő szigetről!
Ja, igen! Már bocsi, de az állatok éjszaka alszanak, csak ha vki csörgő páncélban mászkál, akkor azt messziről meghallják nem??? Ha osonsz, akkor azok aludni fognak, hidd el :--)
A DA2vel kapcsolatban meg már leírtam, hogy várom a cracket, utána meg majd elválik, megérdemlik-e azt hogy megvegyem az így elsőre kupac guanót amit kiadtak.
-
Vazzee
csendes tag
Nálam a TW2 a 2010-es TOP 5ben benne van! Remélem ha lesz folytatás, akkorezzel a hőssel kell majd lenni, mert SPOILER - kíváncsi vagyok, mi lett azzal a csajjal - nem az orc csajszira gondolok-. Gondolom te sem ölted meg? :--)
kb a 3 karakterre 60 órát szántam, de csak a Harcossal toltam végig - mert gyönyörűek a fegyverek :--)
Ami nemigen teccett, az az, hogy a gothic 3mal ellentétben, ez a játék nemigen díjazza a kalandozást felfedezést. Nincsenek a barlangokban ládikák meg hasonlók fain vagy akár vmi apróbb cuccal, szo nemigen éri meg letérni az útról:--)Tényleg, a labirintusos küldit meg tudtad csinálni, vagy vki meg tudta csinálni??? én asszem az 5-6 dik labirintusnál feladtam, mert quurvvára eltévedtem, és minden módszer amivel próbáltam feltérképezni a maze-t befuccsolt. Azon meglepődtem, hogy tényleg rendes labirintust csináltak, és nem vmi nevetséges vackot!
[ Szerkesztve ]
-
HaaS
addikt
2a) a visszavonult öreg muksó (itt ink kveszt, aztán az asszonyának az I. odadod II.nemadod lehetőségek)
2b) a rosszarcú hamisító...Én nem mertem ennyire belemenni a magyarázatba!
szerk: csak most játszom még! Te találtál a játékban vmi hibát? Jöhet a topikájba is, csak a spojlerre figyelj majd pls...
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
Jaja, én is agyaltam rendesen, hogy lenne a legjobb, én adtam még egy esélyt a lovász bigének... kíváncsi leszek a maffiára... topik _itt_.
Írhatnál, hogyha van vmi, amire figyelni kell majd, eléggé az elején vagyunk. Én még a cseptör egyben kvesztelgetek... sőt, most megyek vissza a kezdőszigetre, mert láttam, hogy ott is van egy dungeon, ki kéne takarítani.
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Vazzee
csendes tag
A high res texturákat innen tudjátok leszedni - sokat dob az élményen:
http://social.bioware.com/page/da2-patches
Nálam továbbra sem müxik a dx11 a gtx460nal. annyi a különbség a demohoz képest, hogy most már legalább 7 fpssel megy :--) Végül is ez is fejlődés.
Az Ability-k egész jók, jól testre lehet majd szabni a karaktert.
Az arcot át lehet szabni, szo nem kell a hivatalos Face-szel nyomni.
1 dolog ami jó az új inventoryban, hogy van "kuka", ahova be lehet suvasztani az eladásra szánt tárgyakat, így mindig csak azt látjuk, amit fontosnak tartunk.
Nightmare fokozaton már van Friendly Fire, és hát nehéz. Pause nélkül 1xűen nem megy. Szo kell a taktik.
Ami nem teccik - a szövetséges kapcsolatok ratyisításán már túl tettem magam -:
- a Hawk kariján kívül, más pajzsát télleg nem lehet kosztümizálni.
- az Attributesot leegyszerűsítették, mármint ami a rouge-ot és a warriort illeti.
Eddig az volt, hogy a Strengh csak a sebzést növeli, a hatékonyságot nem, míg az Accarucy nem növeli a damaget, csak a találat valószínűségét növeli meg, kivéve a Rougenál, mert ott asszem adott vmi bonust. ez változott erre:
STR növeli a warrior sebzését és találati pontosságát, ACC növeli a rouge sebzését pontosságát. Szo ez megin lightosítva lett. Remélem azért a későbbiek során lesznek olyan fegyverek, amik majd megkövetelik azt, hogy mind a 2 tulajdonságot kelljen fejleszteni, és ne pedig brainless módon csak az egyiket legyen muszáj pumpolni.A 40 óra lehet hogy kevesebb, de a Nightmare fokozat ezt tuti megnöveli, úgyhogy sírás helyett tessék magasabb fokozatra kapcsolni!!!
Lehet hogy mégis vásárlás lesz belőle? Jó játékot mindenkinek!
A warezos kommenteket hanyagold!
[ Módosította: ollie ]
-
ddekany
veterán
"Nightmare fokozaton már van Friendly Fire, és hát nehéz. Pause nélkül 1xűen nem megy."
Kérdés, mennyire optimalizálták erre a használati módra a játékot. Icewind Dale 2-t pl. legnehezebben játszottam anno, és bár nem bántam meg, látszott, hogy nem arra a használati módra csinálták, ami sokat levont az élményből. Többek közt, a karakterek vagy rendszeresen öngyilkosok akartak lenni Friendly Fire által (öntevékenyen átfutnak a következő ellenfélhez olyan területen, amiről tudni lehet hogy pár másodperc múlva lángba borul), vagy totál le kellett kapcsolni az AI-t, akkor meg arra kellet figyelni, hogy épp ki kezdett el unatkozni... ilyesmik. Ezek itt mennyire mennek?
[ Módosította: ollie ]
-
Huma
addikt
Kipróbáltam a játékot. Az első csatát lenyomtam. A véleményem tömören az, hogy 1e-ért sem kellene ez a játék. Az első rész fényévekkel jobb.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Hellbourn
csendes tag
Most nem azért, de úgy tűnik a lista alapján, hogy a készítők igyekeztek minden olyan tulajdonságot kivonni a folytatásból, ami az első részt zseniálissá tette.
Kísértetiesen emlékeztet ez a tendencia a Gothic sorozat esetében tapasztalhatóra. Bár ott az Arcania - Gothic 4 szörnyszülött létezése nem a sorozat eredeti fejlesztőjének bűne.Az a probléma, hogy manapság a játék összetettsége fordított arányban áll eladhatóságával, következésképp a piaci haszonnal. A piac azonban többnyire a játékosok igényeit követi és ez végső soron rólunk, játékosokról fest elég lesúlytó képet.
Vagy csak én vagyok ilyen aberrált, hogy szeretek értelmes, összetett játékokkal játszani??? Nem azért mondom, szeretem én a pörgős FPS-eket is, de ha arra vágyok, akkor olyan játékot játszom és nem várok el tőle összetettséget. Az RPG butítása szerintem az RPG-t semmi mástól nem fosztja meg, csupán a lényegétől.
-
Vazzee
csendes tag
A tacticsot mint az első részben is részletesen be lehet állítani.
Ki ahogy szereti, mert én pl az egyben is elég basicen tartottam a tacticsot, hogy rendesen tudjam controllálni az emberkéimet. Alapbeállításon easyn sztem végig játssza magát a játék. A példa: ami a demoban is megvolt, az Ogre elleni harc:
Nightmaren a következő a szitu:3-4:1+Ogre. a legjobb eredmény az volt hogy az ogre volt kb 80%on, meg maradt 1db DSpawn, a DSeken sebeztem kb 1-2t.
Easy: 2-3:1+Ogre - Ja ugye csak 3an vagyunk! - Itt annyit tettem, elmenekültem a Charge elől, és a meccset az AI lejátszotta. Sebzés a DSen kb 6-12 között változott. FF nincs persze.
Ami zavart, az az volt ahogy a fireballt mindig ellőtte a csaj, de sosem oda ahova kellett volna. szo azt tudom javasolni, hogy néhány aktive skillt - persze akit zavar - vegyen ki a tactisból, különben csak szopni fog.
Amúgy én egy zombi csapattal is ellennék, mert szeretek mindent én csinálni.
Amúgy hál istennek, nagyon ritkán állnak meg a társak az 1hez képest, ami örömmel tölti el a szívem:---) -
Vistaboy
veterán
A demó alapján nekem az jött le, hogy az AI nem céloz a mobok elé, ezért nem talál a fireball.
Az aktuális pozícióra céloz, és logikus, hogy mikorra odaér, akkorra már az ellen nincs ott.
Elé kell célozni, annyi az egész.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vazzee
csendes tag
válasz Vistaboy #168 üzenetére
Ezért is kell kivenni a kezéből az irányítást. De nálam nem csak ez volt a baj, hanem hogy standalone targetre lövöldözött. Oké, lehet hogy be van állítva neki, hogy nightmaren van FF, és ezért nem akart a a tömegbe varázsolni, mert akkor a csapat is sebződik.
Lassan minden active ab-et kiveszek a tacticsból, különben a falnak megyek. PL olyan is volt, hogy a Backstab active cucc lett, és nem pedig pozitól függ. Szo a barma azt csinálta, hogy egy 2% közeli ellen mellől elbeksztebbelte magát egy fullos ellenhez, így a 2%os nyomi, kinyírta, mivel a rougenak sem volt már sok hátra, de időben meg pont annyi volt, hogy a hílpotit meg tudta volna inni. Így jártam. -
félisten
-
KKaresz45
senior tag
válasz Silenzio #172 üzenetére
Ez a hsz, amire válaszoltál, még a demó idején készült, és ahogy elnézem Tirexi adatlapját, Nvidia kártyát használ. Minden bizonnyal érintette az a probléma, ami az akkori Nvidia driver és a DA2 demó ütközéséből adódott, és ami miatt a DA2 demó nem ment jól bizonyos Nvidia kártyákon (ha jól tudom, főleg SLI módban jött elő ez a hiba). Feltételezem, hogy a végleges verzióban ezt kijavították, de nem tudom biztosan. Rémlik valami olyasmi, hogy még akkoriban megoldották, jött egy frissítés az Nvidia driverre, ami megoldotta, de nem vagyok benne biztos.
-
Silenzio
addikt
válasz KKaresz45 #173 üzenetére
Kösz az infót! Ugyan nem érint, mert az első résszel sem vagyok köszönő viszonyban, de jó tudni. Mellesleg nálam sem volt valami felemelő a demó: percekre is megállt a játék. Aztán mondjuk összeomlott az egész rendszerem valami kontakthiba miatt, szóval így nem tudnék biztos okot találni.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Boxi88
őstag
Az előd kimaradt, de ezt szerintem kipróbálom!
-
Vistaboy
veterán
-
CriticalHit
őstag
Tovább fejlesztés helyett butítás a tömegigények kielégítése-profit maximálás- céljából.
Adták volna ki más néven, a Dragon Age pedig maradt volna igazi RPG, ahogy azt eredetileg is tervezték- mint a BG saga szellemi örököse. Na a DA2 nem az.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
Vistaboy
veterán
válasz CriticalHit #180 üzenetére
Szerintem is jobban jártunk volna, ha nem Dragon Age II lenne a neve, mert akkor nem hasonlítaná mindenki az előző részhez, amihez - valljuk be - eddig úgy néz ki, hogy a néven és a játék világán kívül nem sok köze van.
Én azt csináltam volna a BioWare helyében, hogy amennyiben az EA minden évben elvár mindegyik franchise-ból egy újabb részt, akkor két évente adnék csak ki igazi folytatást, a közbülső időszakban pedig egy spin-off jellegű játékot.
Például ezt most lehetett volna úgy is hívni, hogy "Dragon Age: The Hero of Kirkwall", külön megjelölve hogy nem egy RPG-ről van szó, hanem egy akciójátékról, melybe azért a fantasy környezet miatt némi szerepjátékos elemet is vegyítettek.
Biztosan sokkal jobb fogadtatása lett volna, mert eleve nem lenne ekkora elvárás a rajongók részéről, akik tudnák, hogy majd a következő, "valódi" Dragon Age II lesz az igazi. Mert azért ez hiába Dragon Age II, nem tekinthető valódi értelemben vett folytatásnak, ugyanis ez egy teljesen más történet, aminek csak annyi köze van az első részhez, hogy nagyjából ugyanakkor történt.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
ddekany
veterán
Na, úgy látom, nem terveztek itt nightmare módra... mondom ezt csak ez alapján:
[link]Ezen egy kapitális harcrendszer tervezési hiba látható, miszerint a rohangálással ki lehet védeni az ütéseket (oda-vissza futkosás). Akkor ugye minek vannak tulajdonsági erre a karakternek (defense, ilyesmik). Ez még ügyességi játéknak is rossz, mert szegény főnök támadási animációja elég lassú, és főleg, kiszámítható, szóval ez leginkább csak idegtépően unalmas monoton oda-vissza rohangálás. Megjegyzem én nem vagyok élből ellene az ügyességi játék és az RPG-s harc keverésének, de itt szemmel láthatóan nem erről van szó, hanem csupán arról, hogy normál fokozatban jobbára úgyis csak odamész és derekasan állva a válaszcsapásokat levered, ergo ez a gond fel sem merül. Aztán láttam olyat még (link nincs), hogy valaki harcossal/tolvajjal rohangált körbe-körbe, utána az ellenfél (de nem éri be), miközben távolról a mágus AI-ja nyomja rá a spelleket amíg el nem kopik. Ez is már elég nevetséges és unalmas... nyilván ezt sem találták problémának a tervezők (ez lényegében AI hiányosság, na meg hogy túl gyorsan tudsz futni), mert ez a "minigame" is csak nightmare esetén alakul ki reálisan, amúgy gondolom erre ritkán szorulsz rá. Na szóval ez alapján (is) elég nevetséges az egész... tényleg csak interaktív mozinak lehet jó.
És... mennyi vér van már a szereplőkön... A kevesebb több lenne, mert ez így már komikus horrorisztikus helyett.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz Vistaboy #181 üzenetére
"külön megjelölve hogy nem egy RPG-ről van szó, hanem egy akciójátékról"
De ez egyáltalán jó mint akció játék? Ha véresen komolyan veszed, és ügyességileg a maximumot ki akarod hozni, akkor az imént általam említett dolgokba futsz. Ha a saját reflexeimre stb támaszkodva akarok verekedni, akkor játszok Lugaru-t (kötelező darab...) vagy Mortal Kombat-ot, ilyesmit, azok legalább élvezetesek ilyen szempontból. Vagy mi az az akció játék? RTS-nek sem tűnik a cucc... nem tudom, végül is mi kell ehhez (képesség), mi is ez? Lájtos stratégia, ahol nem használod ki a szabályok adta lehetőségeket (lyukakat?) teljesen, mert minek anélkül is nyersz? (Aki a "de van nightmare"-t akarja felhozni, lásd eggyel feljebb.)
[ Szerkesztve ]
-
CriticalHit
őstag
válasz Vistaboy #181 üzenetére
Egyetértek.
A Gamespot már udvariasan de lehúzza: [link]
Tömören talán ennyi: "In certain key ways, Dragon Age 2 is a step back."
Visszalépés. Elkerülhető lett volna, ha nem DA2-ként fut.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
reményhal
csendes tag
tév...
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Akciójátékként szerintem jobban megállna a helyét, de a végleges konklúziót majd csak a kipróbálása után tudok levonni. Holnap kapom meg, de sajnos még péntekig várnom kell a játékkal, mivel az időzár miatt addig nem lehet aktiválni.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Kidus
őstag
Na kimegyek, megnezem a postaladat, megjott-e mar
Kivancsi vagyok, milyen lesz az elozoekhez kepest.... ez az osszefoglalo es az olvasott ertekelesek/velemenyek nem tul biztatoak sajnos.
Assuming Control
-
HaaS
addikt
Hát ez nem semmi, tényleg... nem is írtam volna semmit - le a kalappal, eszméletlen türelmes a srác - de a végén hangosan felröhögtem, mikor megláttam a vérrel borított fehér ünneplős nőt, meg a főhőst, aztán a csávó gondolkodás nélkül rábökött a "Help me!" feliratra! Kolosszális...
Nem védeni akarom őket, de nem azt írták, hogy very difficult, hanem hogy nightmare... az meg rendben is van!
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Kansas
addikt
Nem értem, mi a bajod a Free Marches-al... ennyi erővel azon is hőböröghettél volna, hogy a Morrowind után az Oblivion miért a Birodalomban játszódik, vagy a Skyrim-et is mi a faxért kellett már egy országgal arrébb rakni...
+1(ezt nem neked válaszul): a párbeszéd ikonok az előzetessel ellentétben nem a Jó/Rossz/Semleges szerint vannak beosztva, annál egy csöppet több(egész pontosan 17) van belőlük, és többek között olyat is jeleznek, hogy az adott választási lehetőség egy korábbi döntés következményeképpen vált elérhetővé... így is dedós/szájbarágós kissé, viszont kevésbé bosszantó szvsz
Engem úgy istenigazából egy dolog bosszant, az pedig a megjelenés-zár, ami ma éjfélig nem enged játszani vala, merthogy csak holnap jelenik meg...
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Csatlaxok az előttem szólóhoz, a vérpistis bekezdéshez különösen
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Marci79
aktív tag
Most vittem végig.
Ha tényleg nem 2. részként akarnák eladni akkor nem lenne olyan vészes. De így?!
A didkók szinte teljesen egyformák. Pamela Anderson lázban égett aki megalkotta az "ikreket" a játékban.
Grafikailag mintha rosszabb lenne az Origins-től.
Jobb volt az első. Fényévekkel. Sosem gondoltam volna, hogy ezt mondom: A Bioware ezt elcseszte. "Nem kicsit, nagyon!"A játékidőre nincsen panasz.
[ Szerkesztve ]
-
Sdi
addikt
válasz CriticalHit #184 üzenetére
Ott is inkább az user score-t kell nézni 7.1, az azért már jelent valamit, szemben az első rész 9
"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!" /Manuel Scorza/
-
JSaN
addikt
Hat en csak 1 dolgot tudok, azt hogy a bioware megy lefele a lejton ezekkel a modositasokkal.
ME1 -> RPG
ME2 -> akcioDA1 -> RPG
DA2 -> akcioSteam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
Zoli133
őstag
-
ddekany
veterán
Ja kérem... vérfürdő és szilikon csöcs kell a népnek! (De tényleg?)
A DA3-ban lesz ilyen mini game, ahol a sex jelenetnél lehet markolászni őket Kinect-el, meg ütögetni és akkor így rengenek. Volt valami cég aki ilyet fejlesztetett, de letiltották MS-ék... de majd a Bioware megveszi tőlük az engine-t. Hm... és ez lehetne a vérrel kombinálni... mondjuk le kell törölni kézzel a tessstekről. Vigyázzatok, mert igazam lesz.
Másik remek ötletem, hogy lehetne ilyen opció, hogy mi a szépségideálod, és akkor olyan lenne szigorúan az összes szereplő. Szilikon on/off, stb. A tökéletes játékélményért!
-
Kelvin
őstag
Egyébként annyira nem vészes... csak a DA név miatt túl nagy volt az elvárás a "klasszikus rpg" fanok között. Engem is ideértve. Egynek elmegy, az újrajátszást nem sok minden motiválná...
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Sweet.tv - internetes TV
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Formula-1
- Ford topik
- További aktív témák...
- 2.5 hdd-k notebook hdd-k 250gb-320gb-500gb-1tb wd blue, wd black, fuji, seagate
- HP Pavilion 27-ca1001nu - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - Ryzen 7, 16GB, 512SSD, TOUCH
- Xbox 360-ra lemezek eladóak
- Eladóak ps3-ra lemezek
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs