Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Morden24 #37 üzenetére

    Játék terén most egyébként is elégedett vagyok, ma reggel vettem észre, hogy megjelent a GOG-on a Zork: Nemesis, régi nagy kedvenc grafikus kalandom a Bad Mojo és a Timelapse mellett. Sajnos az eredeti játéknak már a telepítője sem fut x64-es rendszeren (nyilván 16-bites kódot tartalmaz), viszont a GOG szépen megplasztikázta. Természetesen egyből figyelt az instant get hatás :D

    Sectumsempra - For Enemies

  • ló úr

    őstag

    válasz Morden24 #42 üzenetére

    Itt az a probléma,h szinte mindent a hülye vérpistikék miatt tesznek,akiknek anyu bemegy a bótba megveszi,mert jujj dejó. Az,h kicsit agyaljanak a dolgokon és merjenek egy kihívásokkal teli normális játékot csinálni már nem koncepció,mert amerikában a 90% átlag alatti IQ val rendelkező dagadék aki belül az ikszboksz elé,az is végig kell h tudja vinni,mert különben az lesz belőle,h jajj ez szar,nehéz,bonyolult,nemkell.Sajnos nagyon sok játéknál ezt érzem,h amíg az előző rész nagyon jó volt,izgalmas,jó történet,stb.,nem lehetett végigfutni az egész pályán fél nap alatt,addig az újabbak már ilyen leülök a gép elé mert unatkozok (nem azért mert játszani akarok vele) és nyomkodok nyálcsorgatva 2 billentyűzetet.Marha jó,gratulálok.És sajnos ez a trend mostanában,h mindent Pistikéékért...Szánalom ez az egész.:(

    "Ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni"

  • Lenry

    félisten

    válasz Morden24 #59 üzenetére

    csak itt a PH!-n legalább 5 embert tudok, aki lemondta az előrendelését (magamat is beleszámítva), és bár mi csak egy kis közösség vagyunk a játékvásárlók világviszonylatában, mégis reprezentatívnak tartom magunkat, mint átlag PC játékost, amiből azt a következtetést vonom le, hogy a Dragon Age 2 PC-n óriási bukta lesz, ebben szinte biztos vagyok.

    a következményekre viszont kíváncsi leszek, két lehetséges kimenetelt képzelek el.
    -ha a BioWare-nél olvassák legalább a saját fórumaikat, akkor tisztában lesznek a bukás okaival és az esetleges következő részre gatyába rázzák a sorozatot, és a második rész le a Dragon Age Windows Vistája (ami után ugye a Win7 egy nagyszerű rendszer lett).
    -ha nem olvassák (vagy ignorálják) a fórumokat és/vagy konzolok elég sikeres lesz a DA2, akkor valami hülye indokkal (warez) kimagyarázzák a PC-s változat csúfos eladásait, és akkor újabb nagy névnek integethetünk a lefolyóban :(

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • ddekany

    veterán

    válasz Morden24 #75 üzenetére

    Amúgy lehet, csak azért korlátozzák a helyszín méretét, hogy kapósabbak legyenek a későbbi kiegészítők. Érted, kalandozni támad kedved messzibb vidékekre, ők szívesen állnak rendelkezésedre... ;]

  • Huma

    addikt

    válasz Morden24 #80 üzenetére

    Nem is tudtam, hogy lesz új Alice. Faxa. :)

    Skyrim is biztos jó lesz, bár nekem sem a Morrowind sem az Oblivion nem jött be. Egyedül a Fallout 3 volt az ami tetszett a FPS-szerű RPG-k közül.

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

  • TazLeacher

    nagyúr

    válasz Morden24 #83 üzenetére

    A napokban hasonló téma került elő a Resident Evil sorozattal kapcsolatban. Nekem az a szívfájdalmam a mai napig. Egy klasszikus zomis-tűlélő-horrorból kivették a zombikat, és akciójátékot csináltak belőle. A helyzet ugyan az az eset, lényegében ezzel a húzással mindenkit szájba szexuáltak, de mégis bejött. Elvettek mindent, amitől a játék az volt, ami, egy pár rajongó felszisszent, de mindegyik helyébe 10 másik lépett, akinek meg a....hogyis mondjam..."átlagos játék" kell, ami ma a divat. (0 gondolkodás, 0 újítás, mész, lősz, vége a játéknak). Az a baj, hogy ennek lett piaca. Mindig megvoltak ezek a játékok, és ebből voltak kiemelkedő alkotások a saját műfajukban (Gears of WarÍ), de ma már minden játék erről szól. Játszanál egy kis horrort? Akicójáték. Játszanál egy kis RPG-t? Akciójáték. Jászanál egy kis kalandjátékot? Hopp, ilyen már nins is... Nem tudom mikor fog valakinek feltűnni, hogy lényegében már minden játék ugyan annak a rétegnek, és ugyan arra a sémára épül. Ezek után meg ne is csodálkozzunk, ha végre megjelenik egy olyan játék, mint az Origins, és mindenki örül, hogy végre valami. Aztán jönnek az ilyen beszólások, mint itt lentebb is: "túl sok volt benne a duma", meg hasonlók, és ezt is jól elcseszik...tényleg remélem, hogy a ME3 még jó lesz.

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz Morden24 #99 üzenetére

    "agyatlan Diablózás"

    Játszottál már multit huzamosabb ideig a játékkal? A kijelentésedből az jön számomra le, hogy nem. De lehet csak ingerültségből egyszerűsítetted le ennyire?

    Más:

    Bevallom őszintén én nem játszottam a DA első részével. A DA2 demó az első "fizikai" kapcsolatom a "sorozattal", de pl. a Witcher első részével volt alkalmam találkozni.

    Ahogy olvasgattam a hozzászólásokat egyre úgy tűnt, hogy főleg azok adnak hangot nemtetszésüknek, akik az Origins-t "szeretik", játszottak vele és megkedvelték. Többen is vannak, akik a Witcher 2-ben látják a mentsvárat a DA2-vel szemben az első részhez viszonyítottan történt ún. egyszerűsítések nemtetszése miatt.

    Mivel az Origins ezidáig kimaradt az életemből (és ugye csak egy leheletnyi DA2-vel a hátam mögött) a jelen cikkben leírt pontok alapján kicsit elgondolkodtam, hogy a cikkben felvázolt pontok alapján a Witcher miben is nyújt(ott) többet a DA2-től.

    Rá kellett jönnöm, hogy már nem is igazán emlékszem a részletekre a Witcher kapcsán (ej be rég volt mikor játszottam vele), így sajnos nem is tudok hirtelen mélyreható elemzést kifejteni.

    Ami még él az emlékeimben azokból a következőket tudnám leírni: (picit irónikusan fogalmazok, de ez nem szapulásképpen teszem)

    - a DA2 tárgymenedzselését lebutították a Witcher szintjére (Witcherben is csak Geraltot tudtuk pakolászni)
    - a DA2 képességfejlesztését lebutítták a Witcher szintjére (Witcherben pl. nincs is, legalábbis nem emlékszem statok osztogatására)
    - a Witcher története is lineáris, még ha a DA ösvényéhez képest autópálya szélességű is
    - a Witcher a főzetkészítéssel szerepjátékosabb elemmel is rendelkezik
    - a Witcher minijátéka egy üdítő folt
    - a terep bejárhatóságában a Witcher mérföldekkel jobb
    - a harcok gyorsabbak a DA2-ben, a Witcherben viszont nem emlékszem megállíthatóságra, hogy gondolkodjunk mit is csináljunk. A DA2-ben az ígéretek alapján a nehézségi szint emelésével válik egyre szükségesebbé a csapattagok irányítása is. A demóban erre nem volt igazából szükség, kíváncsi vagyok a taktikákat milyen részletesen lehet előre kidolgozni majd
    - a párbeszédekkel nekem spec nincs bajom a DA2 kapcsán. Megértem, hogy az angolul csekély mértékben sem értők, is kényelmesen tudnak így játszani a játékkal a válasz előre jelzett hatása miatt (persze ez a "vérbeli" szerepjátékosokat bizonyára irritálja)
    - a játék rövidsége mindig döntő szempont. Nagyon hosszú játéknál sajnos előjöhet az amit már említettek a topikban is az Origins-el kapcsolatban, hogy: A végére azért már untam a sok kaszabolást, és már csak fél szemmel néztem a monitort miközben félvállból kattintgattam, hogy "végeztetek már?".

    A történetmesélés a demó alapján nekem tetszik. Én nem írom le a játékot, nem is mondtam vissza az előrendelést. Aztán majd kiderül, hogy megérte-e a pénzét avagy sem

    A fentieket kéretik szigorúan magánvéleménynek tekinteni :B

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

  • Mártógyurma

    tag

    válasz Morden24 #108 üzenetére

    Tudom. . De a lényeget is legyeszerűsítve. rányomúltak a pénzhajhászatra. Sajna

  • ddekany

    veterán

    válasz Morden24 #108 üzenetére

    Szóval, mint korábban poénkodtam is vele, lehet ezek a stílusok egyre csak konvergálni fognak, és ezek közt a játékok közt a lényegi eltérés "skinezés" lesz. Egyik epikus fantasy témájú, másik 2. világháborús, harmadaik sci-fis...

  • nuke7

    veterán

    válasz Morden24 #113 üzenetére

    a stratégia kicsit más... age of empire - Hereos of might and magic - age of wonders - civilization 4-5 - cc3 kane - zero hour - starcraft2 -> szerintem nem csak a skinek különböznek...
    viszont a diablos kommentel, meg gyurma hozzászólásával teljes mértékben egyetértek.

    https://youtube.com/user/nuke7

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz Morden24 #107 üzenetére

    "értelmileg nyilvánvalóan a karakterfejlesztési részt hasonlítottam össze"

    Emiatt nem is értem az "agyatlan" jelzőt amit használtál. Bár bevallom, elfogult vagyok Diablo ügyben :DDD

    Ahogy kivettem a DA2 demóból a Diablo2 pl. többet nyújt karakterfejlesztés tekintetében. DA2-ben a harcos karaktert kétkezes fegyó avagy pajzs+egykezes módra lehet fejleszteni. Diablo2-ben picit nagyobb a variálhatóság ilyen téren.

    Természetesen a Diablo nagyon messze van az rpg-től (játékmenet történetileg meg főleg, de ez maradjon csak a "single only" játékok húzó ereje), de azért volt, hogy egy karakter kialakításánál a haverokkal napokig csak azon filóztunk milyen cuccot érdemes rátenni a karakterre illetőleg a statokat hogyan is osszuk el, hogy jusson is és maradjon is.
    Mondjuk multiban a karakterfejlesztés azért könnyebb, ráér az ember magas szinten osztogatni a pontokat.

    Ha jobban belegondol az ember és felnéz multi részre dióval, akkor rájön, hogy a szavaiddal élve az "agyatlan Diablózás" mögött azért elég sok "agyalás" van. Persze nem vagyunk egyformák, de meglátásom szerint többen vannak, akik jól megfontolva alakítják karaktereiket, mint akik "ahogy esik úgy puffan" alapon nyomják a játékot. Az utóbbiak között szokott jelentős számban lenni az, aki csak arra megy, hogy "na ezt is kipörgettem, uninstall". Persze az ilyen jellemzően pénzt nem is áldoz játékra.

    Mod:
    Na megyek ki is próbálom a Darkspore bétát. Estig üzemel a szeró

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

  • Huma

    addikt

    válasz Morden24 #116 üzenetére

    Szerintem a Heroes 5 elég jól sikerült. Mi a bajod vele?
    Mindenki csak a 3-at hozza fel követendő példának. Szerintem a 4 is jó volt. Sok embernek csak azért nem tetszik mert eltért a 3-tól. Az 5 visszatért a 3-hoz valamelyest, de rengeteg újítás is van benne. Az tény hogy nekem is jópár dolog van benne ami szúrja a szemem, de összességében nem lett rossz játék.

    Ha már rossz játék akkor a Disciples 3-at hoznám fel. Na az tényleg gyalázatos lett a kettőhöz képest. Egy bughalmaz az egész amit fél év után sem voltak képesek kijavítani.

    A Heroes 6 viszont nagyon jónak tűnik. Legalábbis grafikailag. Az eddigi legdarkosabb rész lesz. Kicsit elmentek Warhammeres, cikornyás öltözetbe, de nem lett tiritarka mint az előző részekben. (főleg a 4-ben)

    (#121) julius666:
    Tökéletesen megfogalmaztad azt amit én is gondolok. A DA-ben több a szerepjátékos elem, de a sztorija közepes. Ellenben a Witchernek elsőosztályú a története, de kevesebb a szerepjátékos elem benne. De ez a kevesebb szerepjátékos elem is inkább csak abban nyilvánult meg, hogy a karakter nem volt olyan szabadon fejleszthető. A párbeszédek száma rendben volt és nem volt lineáris a sztori. Persze volt egy főszál ami mentén haladni kellett, de rengeteg dologban különféleképp dönthettél és számított, hogy hogy döntöttél.
    Amúgy ami külön tetszett, hogy a Witcherben a pénz normálisan volt megoldva. A végére azért összegyűlt egy nagyobb összeg, de nem úgy mint a Diablo meg társaiban, hogy a végén már százezrekkel mászkált az ember.

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

  • Huma

    addikt

    válasz Morden24 #131 üzenetére

    A térképek valóban kisebbek mint a 3-ban.

    A grafika megadja a hangulatot. Egyáltalán nem lényegtelen. És most nem arra gondolok, hogy hiperszupremega 3D-s csoda legyen hanem, hogy jól nézzen ki. Pl Disciples 2.
    Nemrég néztem pár Heroes 6 videót és szerintem iszonyat hangulatos lett.

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

  • nuke7

    veterán

    válasz Morden24 #116 üzenetére

    " a legtöbb csak játéktermi stratégia" - lehet, hogy velem van a gond, de én ezt nem értem... (nincs konzol-om)
    "A Heroes nem RTS, igaz én is csak annyit mondtam, hogy "stratégia". Jó körökre osztott játék alig van. A Heroes 5 is szar, a Civ új része is szégyenteljes a 4-hez képest... vagy hát nekem kb. ez a mostani piacképem." a heroes valoban nem rts, de nem hinném, hogy csak egy át-skinelt red alert lenne... (Te csak stratégiákat mondtál)
    én civ5-öt nem toltam, csak négyet, de az nagyon jo volt, multiztunk is napokat lan-on :DDD
    5-öt öcsém tolta, és azt mondta h nem jo igazán...(a négyhez képest)

    Ha a trend-et nézzük, akkor ki lehet jelenteni, hogy minden stílusban (fps,rts,rpg,stb.) "hígul" a piac, a kereslet kicsit átalakul, a profit csak akkor jön, ha sokat adsz el -> nagyobb piac kell, be kell fogni a "koca" játékosokat is... ez ilyen egyszerű.
    ezért kezdtem el én pl. LoL-ozni ami ingyen van, és nem koca játék, habár ahhoz meg csapat kell.. :U
    remélem a witcher 2 nem ilyen mainstream lesz...

    (#123) ddekany: egyet kell, hogy értsek sajnos.

    (#122) Plazmacucci: hehe :C

    [ Szerkesztve ]

    https://youtube.com/user/nuke7

  • zeorsdfd

    senior tag

    válasz Morden24 #137 üzenetére

    Nem játszottam még ezzel, de lenne egy nagyon kezdő kérdésem: mi az a "tankolás"?

  • zeorsdfd

    senior tag

    válasz Morden24 #139 üzenetére

    Idézet a cikkből:
    "A Dragon Age II-ben ez nem így lesz, a harcosok ezúttal jobban a tankolásra és közelharci sebzésre összpontosítanak, ezért többé nem használhatják ezeket a képességeket."

    [ Szerkesztve ]

  • nuke7

    veterán

    válasz Morden24 #137 üzenetére

    egyébként red1 -re gondoltam, meg generals zero hour-re (ami egy egészen jo rts) a red3 az poén volt, nem komolyan gondolták a készítők (Szerintem)
    LoL: league of legends - inkább taktikai real-time játék, mint stratégiai. (tower defense, a dota továbbfejlesztett verziója egy hőst irányítassz a kb. 70-ből, 5fős csapat, minden hősnek saját, unique skill-jei vannak, szintet lépsz és tárgyakat vehetsz...)

    (#144) HaaS: hát azon kívül, hogy pl. nem él a környezet (npc ugyanott állnak éjjel nappal, állatok is) és hogy nem igazán lehet interaktolni semmilyen npc-vel (elfogadod a küldetést/nem fogadod el) és hogy nincsenek döntéseid - én nem vettem észre hogy bármi is változna ha mást válaszolok egy npc-nek...
    jah, meg egy naagy bug -> amikor ki kell írtania majmokat megöltem őket (nyilván nem egyszerre) és amikor visszaérek, nincs megcsinálva a küldetés... ezt eljátszottam 3x, aztán uninstall...

    [ Szerkesztve ]

    https://youtube.com/user/nuke7

  • Kansas

    addikt

    válasz Morden24 #37 üzenetére

    Nem értem, mi a bajod a Free Marches-al... ennyi erővel azon is hőböröghettél volna, hogy a Morrowind után az Oblivion miért a Birodalomban játszódik, vagy a Skyrim-et is mi a faxért kellett már egy országgal arrébb rakni... ;]

    +1(ezt nem neked válaszul): a párbeszéd ikonok az előzetessel ellentétben nem a Jó/Rossz/Semleges szerint vannak beosztva, annál egy csöppet több(egész pontosan 17) van belőlük, és többek között olyat is jeleznek, hogy az adott választási lehetőség egy korábbi döntés következményeképpen vált elérhetővé... így is dedós/szájbarágós kissé, viszont kevésbé bosszantó szvsz

    Engem úgy istenigazából egy dolog bosszant, az pedig a megjelenés-zár, ami ma éjfélig nem enged játszani vala, merthogy csak holnap jelenik meg... :W

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák