- PlayStation 5
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Hogwarts Legacy teszt
- Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
- Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
- Xbox Series X|S
- Wuthering Waves
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
"A T1-ben voltak olyan pályák, ahol a játékos által irányított karakter szintjének megfelelő ellenfeleket adott a gép. Ott nehezebb volt az átjutás, mint mikor a főszálon haladunk és könnyűre van állítva a nehézség."
Alapjában véve ez jól ki volt találva, de pont emiatt volt a fő szál unalmas és könnyű. (Nem utolsósorban azért is, mert már lelőtték 1-1 dungeon pályadesign-ját a portálos küldetésekkel. Igazából én úgy csináltam volna meg az egészet, hogy vannak portálok, ha kihívásra vágyik az ember, de csak olyan helyre teleportált volna amilyen pályát már látott az ember. A fő szál monsterjeit meg úgy lőttem volna be, hogy nagyjából a mi szintünkhöz igazodjanak, de természetesen csak azokon a szinteken ahol még nem jártunk.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
ddekany
veterán
"Alapjában véve ez jól ki volt találva, de pont emiatt volt a fő szál unalmas és könnyű."
Én legnehezebb fokozaton játszottam (többire bizonyára rá sem érdemes nézni, mivel még az sem volt nagyon nehéz), és a főszálon haladtam szinte kitérő nélkül, úgy egyensúlyban volt, fokozatosan növekvő nehézséggel.
"A fő szál monsterjeit meg úgy lőttem volna be, hogy nagyjából a mi szintünkhöz igazodjanak, de természetesen csak azokon a szinteken ahol még nem jártunk."
Ez az széles körben gyűlölt Oblivionos módszer. Az vele a gond, hogy a H&S lényege a karaktered fejlesztése (amire meg az kéne ösztönözzön, hogy megvernek, de aztán gyúrsz, és akkor sikerül továbbjutni, ami sikerélmény), de ha a szörnyek veled fejlődnek, akkor felesleges fejlesztened, ergo számomra az egész stílus értelmét vesztette. Persze nehéz ügy ez, mert van aki szeret túl sokat elcsatangolni a fő csapástól, aztán túl erős lesz... (Oblivion meg persze nyílt világú volt és a lényege a túrázás, szóval teljesen lehetetlen lenne belőni az ellenségek erejét előre...)
Egy jó ötlet amit láttam erre, az a Din's Revenge-ben volt, ahol is városokat kell megmentened, amik alatt van egy sok emeletes dungeon (tehát mindegyik egy mini Diablo 1 ill. Torchlight 1 lényegében). Ha megmentettél egy várost, akkor a következő nehézsége a te szintedhez igazodott (ill. kérhettél nehezebbet/könnyebbet is... nyilván könnyebbet kérni az gyökérség... ). De viszont mikor már elkezdted a város megmentését, akkor már nem igazított tovább hozzád. Mármost a fő trükk az volt, hogy a dungeonokban a szörnyek folyamatosan fejlődtek, szerveződtek, idő után egyre gyakrabban feljöttek a városba portyázni, ami neked rossz, idő után bukhatod az egész várost is emiatt. Tehát adott városon belül minél hatékonyabban kellett fejlődnöd, mert lényegében versenyzel a fejlődő szörnyekkel. Tehát hiába igazodik hozzád a következő város nehézsége, akkor is érdemes, sőt, muszáj gyúrnod, lényegében időre. Remek ötlet... bár sajnos sok ponton kifogásolható kivitelezéssel...
-
PAtr0n
addikt
Értem én, hogy mit írsz, igazad is van, de mivel raktak mellékküldetéseket is a Fáklya 1-be, azzal borították is a fő szál balance-át. Ergo végig bírtad úgy is játszani, hogy csak mellékküldiztél, és amikor már tápos voltál szó szerint végigrohantál a főszálon.
Bármennyire is utált rendszer volt az Oblivionban a veled fejlődő mobok, alapjába véve nem véletlenül csinálták így a készítők, dirkekt nehezítve volt, bár hülyén jött ki, hogy egy csicska útonálló agyonütött sokszor, holott te sokkal táposabb cuccokba voltál. De modokkal mindjárt játszhatóbb lett.
Szóval szerintem valahogy meg kellett volna találni az egyensúlyt a Torchlight 1-ben is, mert így csak a ló egyik oldala ami beárnyékolja a másikat.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
TazLeacher
nagyúr
Karácsonyi akcióban beruházok rá...annyira nem rohanok vele, hogy ezt a 2,5 hónapot még ne bírjam ki.
-
JimiJet
csendes tag
Torchlight 2 remek jatek lett. Sokat fejlodott, az egyhez kepest es szamomra abszoult alazza D3-at. Nekem 2 problemam vele, hogy a sztori unalmas, es nekem rengetegszer kifagy.
A sztori az elsoben se volt nagy jelentosegu, de itt latszik, hogy probaltak vmit osszehozni a fiuk, de gyakorlatilag senki se olvassa, hogy mi tortenik. Az Act-ok kozott animaciok vannak, amik kellemesek, de nem ernek fel szinvonalban a jatekelmenyhez.
A ballansz most sokkal jobban sikerult, es ez annak koszonheto, hogy sokaig (a legnagyobb karakterem 39-es es meg nem vegeztem Act 2-vel, igaz en parhuzamosan 5 karaktert futtatok (nyilvan a hullott fegyverek ossztonoznek ra)) nincs arus akiktol terkepeket kapnank. Ha siman mindent vegigjarunk, akkor tokeletesen a szintunkhoz illeszkednek az ellenek. Nekem csak az elso karakteremnel lett problema, hogy +exp-t ado cuccot vettem fel es elorebb hallattam a szinttel es konnyebb lett. Nah meg sajnos a kifagyasoknak koszonhetoen volt olyan dungeon amit 5szor kellett vegigjarnom, ami szintugy elorebb dobott. A normal fokozat kb. azoknak valo, akik sose jatszottak hack&slash-sel, mert nagyon konnyu lett, az easy-t ezek utan el se tom kepzelni milyen lehet. Az elite, meg igazi grind fest.
Amirol nem esett szo a bemutatoban, mivel a nem volt ideje az ironak a tobbi karakter kiprobalni az a karaketerek sokszinusege, es jellemzoi.
A berserker igazi melee dps, vagyis kimondottan sebezes kozpontu kozelharcos. Alapvetoen 2 egykezes fegyverrel, de akar meg lehet probalni sztem pajzs+egykezes, vagy ketkezes fegyverrel is, de nem idealis. A skilljei foleg sebezes, lassitas, gyogyitas alapuak.
A enginer eleg osszett karakter. Lehet belole tankot csinalni pajzzsal es egykezessel, de neki vannak olyan kepessegei, amik a ketkezes fegyvereket tamogatjak, illetve olyanok amik az agyukat. (kb. igy oszlik el a skilltree-je) na meg neki vannak megidezett robotjai.
Az embermage (szamomra unalmas) tipikus magus karakter. Varazsbot vagy varazspalcak, tuz vagy fagy, illetve a "vicces" minden es olykor veletlenszeru varazslatokkal.
Az outlander egy tipikus tavolsagi kaszt.Tamogtva a ket egykezes pisztoly, soretes puska, ij, ijpuska. A szokasos, gyorstuzesel, hatraugas es barikad emeles, lassitas (erdekes, hogy csapdai nincsenek), mellett nala kapott helyett egy tucat, egyfaja warlock-szeru idezo kepessegek.
Aki meg kerdezte annak mondom, hogy az enchant-ot is teljesen atdolgoztak. Az enchanter-eket dungeon-okban talalod. Egyesek bevonulnak a varosba, de alataban ezert csak egy enchant-t csinalnak targyanket. Illetve vannak akik csak ott helyben csinaljak a buveszmutatvanyaikat, viszont ok 3 szintet is tudnak huzni, de eleg boros aron dolgoznak. Nah meg a nevuk utal rajuk, hogy epp mihez ertenek. Van amelyik szerencset dobal, van amelyik eleterot, satobbi. Illetve mindegyiknel eleg dragan lehet disenchantolni is, ha nem tetszik, amit raraktak. (ahogy en lattam a varosban levok veletlenszerut adnak) -
JimiJet
csendes tag
igaz, de az egybe annyit rakhattal ra, amennyit csak akartal. Csak meg volt az eselye, hogy tonkremegy. Kesobbi patch-el jott is, hogy beraktal a felso sarokba, szazalek ertekbe. Nekem asszem 14%-nal egyszer se sikerult feljebb vinnem, de eppen ezert alt. 10-nel megalltam. Szal olyan uber cuccokat nem tudsz magadnak csinalni.
-
CriticalHit
őstag
érezhetően szeretettel és minden részletre odafigyeléssel készült, nem pedig profit maximalizáló lehúzás, dicséretes
minél többen vegyük megYesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
ddekany
veterán
Ah, pedig az elkúrásos dolog tetszett a T1-ben... Én állandóan remegő kézzel lapot húztam 19-re, mert olyan vagyok (vivaaa Las Vegas...), szóval nem egyszer lenulláztam a főfegyveremet. Ez benne a szép. Látod hogy megy fel az elcseszés esélye, és vajon meg mered-e még egyszer nyomni.
-
PAtr0n
addikt
Jahh, az tök izgi volt benne. Egy rövid ideig azt csináltam, hogy minden enchant után másolatot csináltam a mentésről. Ha megpusztult a fegyó, csak visszamásoltam az előző mentést, és újra próbálkoztam.
De elég hamar megszólalt az önismeretem, és be is fejeztem eme nem éppen nemes cselekedeteimet, ugyanis utálom a csalókat magam is, legyen a csalás bármilyen formája.
Amúgy a rekordom (csalás nélkül) 12x-es enchant volt 13.-ikra betört a fegyó."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
félisten
Ahh, a régi szép idők!
D2-ben ugyanezt csináltuk, csak ott a gamble kapcsán ment mindig ez a visszatöltögetősdi...[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Throme
veterán
Persze a vélemények különböznek, de már bocs, ha egy faxságot az ember kikerül.
Mondjuk:
Beviszed a szervizbe a kocsid tuningra és mondják mit raknak bele, aztán még ezzel meg azzal is van valami, meg cseréljük le ezt is és hopp a mercid helyett egy ütött kopott kispolákot löknek eléd... bocsi felirattal. De lehúznak zsetonnal rendesen.
Na ez pont ilyen -
ddekany
veterán
válasz AxBattler #63 üzenetére
Én ezeket a visszatöltögetős csalásokat soha nem is értettem... Egyszerűen elrontanám vele a saját örömömet, elvégre annak örülök, hogy végre síkertül valamit megcsinálni. Ugyan ez csalással nem okoz örömet, mert tudom, hogy csaltam, garantált volt, hogy sikerülni fog. Mást esetleg be tudok vele csapni, hogy én bibibiii ilyet tudtam csinálni, de magamat nem. Na persze, D1-ben mi is sportoltunk, hogy SoftICE-al meg hexa editorral ki mit tud elérni, de azok a karakterekkel kutya sem játszott komolyan, csak poénnak/szívatásnak voltak.
-
ddekany
veterán
És, jönnek az elkerülhetetlen aaatós analógiák! Amúgy meg nem értem mi a gond. Ez ilyen mindent vagy semmit játék... Még azt se mondhatod, hogy nem reális, mert hát ki tudja, hogy működik a mágia abban a világban. És te döntöd el, hogy megkockáztatod vagy sem... ez benne a játék, hogy mered-e, aztán örülsz vagy vered a fejedet a falba. Utóbbi nélkül nem tudnál örülni ha épp bejön a dolog.
-
AtHoS
nagyúr
A cikkben lévő képeken a D3-ban már "megszokott" és jól agyon is gyalázott kijelölés kiemelés miatt piros körvonalúak a monszták?
read-only mode on the forum
-
-
Throme
veterán
Ok, ok, autós téma, ez jutott eszembe na!
Nem működik a mágia?
Akkor a labirintusok mélyén miért működött minden gombnyomásra (és nem kiürült manna tároló esetében)?
Tudom, hogy szőrszálhasogatás!A D2-ben a játékos pakolgatta a bigyókat (gem) a cuccokba és biztosabb keze volt mint a T1-ben foglalkoztatott kontárnak
Nincs ezzel baj, csak ne legyen már az csaló akinek ez nem tetszik.
Gyakorlatilag az is csalás, hogy a karakter megpusztul és lehet újra csinálni a pályát...
Szóval mindenki csalAzt is megértem, hogy valakinek ez bejön, szereti a lutrit.
Tegnap próbálgattam a T2-t. Első néhány perc után a beállítások menüben kötöttem ki és faragtam a program nyújtotta látványorgia felhozatalon. Lassú ez a noti már....
-
félisten
Kis engedmény volt ez + jól jött, ha rájöttem, hogy elszúrtam a karakterem fejlesztését. És mivel az internetkapcsolat akkoriban csak álom volt számomra, ezért nem is nagyon lehetett mások előtt villogni a gamble-ezett tárgyakkal...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
ddekany
veterán
"Nem működik a mágia? Akkor a labirintusok mélyén miért működött minden gombnyomásra"
Mert akik azokat csinálták, azok jobban értettek hozzá, meg szüzeket áldoztak ennek érdekében... (Ja és nem csak a szüzességüket, hanem az egészet...)
"Nincs ezzel baj, csak ne legyen már az csaló akinek ez nem tetszik."
Definíció szerint csaló lesz, ezzel nincs mit kezdeni. Már nem ezért, mert nem tetszik neki a szabály, hanem mert játékon kívül megkerüli azt. Pláne ha az ember nem talál ki magának valami szabályt, mint mondjuk hogy csak 3x ért enchant-olni. De mint mondtam, végül is magában magán ügy...
-
Cyberpunk
félisten
Jövőhónapban jön a Dishonored mellé ez is. sokkal jobban tetszik mint a Diablo 3, amit már vagy 3 hónapja el sem indítottam annyira beleuntam.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz TazLeacher #54 üzenetére
Én is megveszem majd a Diablo3ban szerzett valós pénzből , mert az első részével is játszottam vagy 150+ órát.Kipróbáljuk ezt is.
-
Kashim
őstag
Tényleg elég jó lett. Kasztok és skillek nagyon tetszenek. (monoklis mérnök rulz )
Egyedül az item kezelés meg az egész UI valami elnagyolt borzalom szerintem. Kicsit finomíthattak volna rajta, ez lett volna talán a legkevesebb, ha már a játékot így eltalálták. -
Jokes67
tag
Nah,ennyibe kéne kerülnie minden új játéknak. Max.
-
#00137984
törölt tag
Egy kissé meglepett, hogy kőveket nem tudok összerakni mint az első részben. Két egyformából egy erősebb, amig maxra nem nővelted a méretét. Eltávolítani tárgyakból a két vakarcs megvan... Valaki találkozott olyan karakterrel a játékban aki kőveket egyesít?
[ Szerkesztve ]
-
PAtr0n
addikt
válasz #00137984 #77 üzenetére
Nem lehet egyesíteni, végleg kivették.
"szakítottak a „hagyományokkal”, és nem lehet kisebb köveket nagyobbá gyúrni. Ehelyett sokkal többféle, egyedi ékkövet és hasonló apróságot tehetünk cuccainkba, míg ha meguntuk, akkor szét is szedhetjük ezeket, ekkor vagy a kő, vagy a tárgy meg fog szűnni, úgyhogy ésszel kell hozzányúlni."Idézve: innen
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
wukodlak
aktív tag
Akkor aki szeretne csodát látni ,Act 2 a városban a toronynál,jobboldalt áll az enchantolo,baloldalt pedig 1 csoka akinél mind köveket mind potikat össze lehet gyurni naggyobba.De ha csak nálam van igy akkor jelezzetek vissza. ugyhivják albrect the transmuter
[ Szerkesztve ]
Dio3 Battletag:Wukodlak#2377
-
Pricus
csendes tag
Mifene? EMBER mage?
Jó kis játéknak tűnik, tetszik ez a mesebeli grafika.[ Szerkesztve ]
A nőnek jobb, ha szép, mint ha okos, mert egy férfinak még mindig könnyebb nézelődni, mint gondolkodni.
-
McNamara
Ármester
Lehet benevezek egy ilyenre. Remélem nem lesz tőle hányingerem mint Diotól.
-
Jokes67
tag
Irjon már valaki aki megvette a game-t...Meg van elégedve?
-
Wolverine
félisten
Miért nem nézel be a játék topicjába válaszért?
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Cyberpunk
félisten
Remek játék, azt adja amit a Diablo 3-ból hiányoltunk. De nem tökéletes persze ez sem. Viszont ennyi pénzért bőven megéri kategória szerintem.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
The IT guy
tag
Nem tudjátok esetleg, hogy mennyi a II játékideje kb.? Előre is köszi
-
Nunder
őstag
válasz The IT guy #90 üzenetére
Nyilván ez nagyban függ a játékstílusodtól is, valamint attól, hogy milyen nehézségi fokon illetve Co-op-ban játszotok-e. Én kollégával játszottam, 51-es lvl-nél lett vége az NG-nek, ami után még ugye következik a +. Nomeg ott a rengeteg hozzáadott map. De ha csak egyszer szeretnéd kipörgetni, úgy hogy nem hajtod ki a mellék szálakat, hanem csak a fő küldetést, akkor is leköt szerintem 10 órára legalább. És ez csak szerény becslés. De az így játszó emberkéknek nem való ez a játék Én most ~30 óránál járok, és még nem untam meg
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
The IT guy
tag
Köszönöm! Pont erre voltam kíváncsi! Az ilyen típusú játékoknál én szeretek mindent felfedezni, minden egyes zegzugot a térképen. Anno Diablo II-be, valamint Sacred: Underworldben ugyanezt csináltam. Nehézségi fokozatnak a veteránt választottam alapból... hallottam, hogy a normal és az easy elég gyenge.
Diablo III nagy csalódás volt, ez a játék viszont milliószor jobban leköt....
-
PAtr0n
addikt
válasz The IT guy #92 üzenetére
Én az 1-be öltem vagy 60+ órát, és még koránt sem volt vége, sőt....
De ha érdekel, a Dragon Age 1-be 170-et öltem
Most épp a Batman AC-t nyúzom, idáig kb. 30 órám van benne, és 36%-nál járok.Ezek a játékidők igazából csak azon múlnak, hogy ki mennyire aprólékos, nézelődő. Én pl. egy Modern Warfare 1,2, vagy 3 -ból is képes vagyok 15 órát kihúzni, pedig nem halok meg sokszor.
A köv. game pont ez a gyöngyszem lesz, és jó kis időtöltésnek ígérkezik a hozzászólások alapján.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
#00137984
törölt tag
Részben lehet a köveket más kövekké összerakatni, de nem egy erősebbet kapok, hanem random lesz valami belöle... Nice. Az első részben két egyformából kaptam egy nagyobb ugyanolyan tipust, amig el nem érte a maximális méretét. Most meg talán jobban járok, ha a nem szükséges köveket eladom, mintha egy értéktelenebbet kapok amit szintén eladnék.
-
vampire17
addikt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Apple notebookok
- Ingatlanos topic!
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogwarts Legacy teszt
- További aktív témák...
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
- HP Elitebook 850 G3 i5 / 15.6" Full HD / 8Gb / 512Gb ssd / USB Type C / Win10
- TP-Link TL-SG1016D 16 portos gigabites Switch, első magánszemély tulajtól
- Dell Latitude 5590 / i5 8350u / IPS FHD 15,6" / 16GB DDR4 / 256Gb SSD / Win11
- Bomba ár! Acer Travelmate P215 - i3-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs