Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
egyébként a 115-120 km per órás pályázás nagyon "idegen" lenne? Mert én simán úgy szoktam a 2.0 crtdi-vel, egyszerűen ahogy nagyobb tempónál megnő a fogyasztás, nekem nem éri meg. Jobb szeretem, ha csak 1100 km-enként kell tankolni, és nem 800-900
Szépek ezek a Corollák Köszönöm a beszámolót és beletett időt!
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
jó, nálam más szempont is játszik: füldugóval 120 körül még elviselhető a zajszint, de 140-nél már áttöréses túltelítést fogok átélni. : ) (VW Jetta 2015 végi highline). Szóval alapvetően be sem indítom az autót ha nincs bedugva a fülem :$ régebben az auris HSD volt "szkópon", de tesztkörön nem jött be a szélzaj
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Donki Hóte #102 üzenetére
egy szempont-kérdés: hálózat mennyire van felkészítve a fokozott EV-töltő igényekre?
Idén már kb a 3. alkalommal volt 1 órát meghaladó hálózatkimaradás, megyeszékhely "közepe", a "második magyar főváros" frekventáltabb helyén.Abban sem vagyok biztos, hogy a mostani hálózat méltányolná a "vegyenmindenkiEV-t" policyt jelenleg
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Zajvedelem szempontból az akusztikus oldaluveg nagyon fontos. Tele lehet pakolni szigeteléssel bármit, de a szűk keresztmetszet az üveg lesz én már egész biztosan nem vennék sima oldaluveggel autót, a mostanit exkluzíve füldugóban / zajvedelemmel hajtom, de 120 felé így sem szeretek menni, általában nem is szoktam pályán sem (nb, ez egy 2015-os VW jetta legmagasabb felszereltséggel, de a vékony oldaluveg miatt szerintem muszáj hozzá zajvedelem)
Ha egy típushoz elérhető a ragasztott akusztikus üveg, nem szabad másképp venni.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Füldugó. De rólam tudni kell, hogy NAGYON érzékeny vagyok erre, lakásban is hordok (most is bent van), utcán is, munkahelyen is, mindenhol. Többet vagyok füldugóban, mint nélküle Ismerősök már megszokták, mikor beszélgetünk, hogy akkor is használom.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
valamit félreérthettél a hajtáslánc valós céljáról és népszerűségéről?
Nem környezetbarát - relatív. Nem egy tisztán eletro, de nem is euro4 dízel
fölösleges városban - a városozást nagyrészt nem tudod megspórolni
sportos élmény pályán - nem értelmezhető. A pálya a nyugodt öreguras "cruise"-olás terepe, a kanyargós hegyi szerpentin a sportos élményé.Ahogy én látom: ezeknek a nagy előnye a megbízhatóság-gondmentesség, fenntarthatóság és újra-eladhatóság, miközben "mellékesen" az üzemanyagon is spórolsz. Hasonlóan fogyaszt egy közös nyomócsöves dízel? Igen. De utóbbiban ott a kettőstömegű, a dpf, az adblue rendszer, a vezérlés, az önindító, kuplung és persze az üzemanyag: nagyon nem mindegy, hogy a 95-ös E10 benzint tankolod, vagy a prémium adalékos gázolajat.
"szerintem" a hibrid legnagyobb előnye a megbízhatóság-kiszámíthatóság "unalmasság" A ~200 lóerő meg hidd el, nagyon hasznos főúton, hogy mindig hazaérj.
szerk: még szempont: gázolajosnál kb ideális élettér: pályán 115-120 körül, 2000-2100 körüli fordulatszámon, minden hülyegyerekeskedés nélkül. De a rövid városozás-rövidtáv nem. Ez a hibrid hajtáslánc meg úgy hozza a dízel-takarékosságot, hogy városban sem esik zavarba, és dinamika is van.
Szerintem egy észszerű és jó megoldás.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz lockdown90 #172 üzenetére
de nekem 2.0 crtdi-s VAG konszernes bódém van. Nem szoktam 130-al pályázni, mert kimerítő a zajterhelés füldugóban is. 115-120. Ha meg spurizni kell, a belsőbe 150+. De mivel nem szeretem 2200 felé engedni a fordulatszámot & nem szeretem 105 fok felé forralni az olajat, és amúgy is ~2100 körül forog 120-nál, miközben az olajhőmérsékleten rajt' tartom a szemem, így igazából nem igazán érdekel, 130-nál mennyit fogyasztana. Meg olyan tempónál meredeken kezd már nőni a fogyasztás (mivel a légellenállás és sebesség összefüggése egyre hatványozottabban kijön a tempó növelésével)
Nekem tökéletes, hogy 1100-1200 km-eket is elmegyek egy tankkal, de nem ürítem ki sohahttps://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
? "Ez a hibrid hajtáslánc meg úgy hozza a dízel-takarékosságot, hogy városban sem esik zavarba, és dinamika is van."
--> szerintem egyértelmű, hogy arról szól, hogy a toyota hibrid rendszere fogyasztásban a dízelekhez mérhetően takarékos, de nem haklis a városozásra sem és lehet vele közlekedni kb minden körülmény közt. Hogy valóban remek alternatíva magánszemélynek a dízel helyett.NB: lehet nálam a hiba, hivatalos ASD&ADHD "plecsnikkel", de attól függetlenül szerintem a kontextusból érthető volt, mire gondoltam.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
megbízhatóság, alacsony szervizigény és költségek, illetve már bizonyított, de még sem álltak le a fejlesztésekkel.
Sok autógyártó lazán száraz duplakuplungos váltóval valósítja meg a saját hibridrendszerét, annak a megbízhatósága azért nem egy lapon említhető.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
nem értetted félre, valóban a cikkből reflektált rá. Ami miatt nem reagáltam, az: Nem láttam, hogy kapcsolódik a 183-ban írt észrevételhez, ami főleg a hajtáslánc megbízhatóságával volt kapcsolatban.
Egyébként, sok DSG-s autó van családi flottában (hekk, a saját VW-m is, csak olajos), és bevallom: nagyon jó használati élmény. De a száraz duplakuplungos váltókkal szerelt autóknál még az újraeladhatóság-használtpiaci kereslet is kompromittált, ezen probléma a toyota hibridjeire nem olyan "látványos".
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Kerékpársportok
- Ford topik
- patomi: Alufelni felujítás amatőr módon.
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5590, 15,6" FHD Kijelző, i7-8650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, Nvidia 2GB VGA, W10, Szám
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen