Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    Egy hálózati FPS játék netkódja elég komplikált dolog, tökéletes megoldás nincs, legfeljebb jó kompromisszumok. Mivel a jelterjedés sebessége véges és ezt érdemben nem lehet/alig lehet tovább javítani, ezért ez a fizikai jelenség mindig kihatással lesz az internetes FPS-ekre,a jó netkód célja pedig csak az lehet, hogy a játszhatóságot és a folyamatosság illúzióját fenntartva minnél kiszámíthatóbban, konzekvensebben és lehetőleg igazságosan próbálja kompenzálni a jelterjedés sebességéből adódó hatásokat kompenzálni.

    A vége persze csak az lehet, hogy itt-ott-amott kompromisszumokat kell kötni, hogy fennmaradjon a játszhatóság, folyamatosság illúziója, illetve hogy az is értelmesen tudjon játszani akinek 5ms a pingje és az is akinek 75ms, aztán persze egy internetes játéknál az is szempont kell legyen, hogy akkor se legyen valaki komoly hátrányban, ha (értelmes határokon belül) érzékelhetően rosszabb a pingje.

    Tudja valaki, hogy a tucatjátékokban /a BF4 nyilván nem az/ a netkódot nulláról írják a fejlesztők vagy lehet készen licenszelni?

    J.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák