Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Chapel #20 üzenetére

    Az ugye megvan, hogy a CryEngine motortól azért fél minden fejlesztő, mert egy összehányt bughalom?

    Erről kérdezd meg a fejlesztőket. A Piranha Games anno megvette a CryEngine motort a Mechwarrior: Online-hoz. Aztán kiderült, hogy az online kódja egy nagy hulladék, az eredetileg beígért 12 vs 12 játékost sem tudták lagmentessé tenni, sőt, még 8 vs 8-nál is folyamatosak voltak a problémák - tehát írhattak saját netkódot. Nemrég valamelyik indie fejlesztő írt róla, hogy a CryEngine VR modulját szerette volna felhasználni, erre kiderült, hogy a nézet lekövetését (ami VR-ben elég alap dolog) kvázi úgy modellezte le a motor, hogy keybindigként vette az (érzékelt) fejmozgást. Ami így ebben a formában használhatatlan. Szóval gyakorlatilag írhatott egy saját VR modult...

    És a többi és a többi.

    Szóval valahogy nem csoda, hogy a fejlesztők fáznak a CryEngine-től és a moduljaitól...

    Szerk.: Hozzáteszem az alapján, amit például a Kerbal Space Program fejlesztői lenyilatkoztak néha (többszálas programfuttatás hiánya, a 32 bites lebegőpontos korlátozás miatt korlátozott kvázi játéktér, stb.), a Unity is minden, csak nem a fejlesztők vágyálma...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák