Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rosszul értelmezed...

    Ez a csávó egy nagyon raj kapitány, aki épp egy hyper őrült kalandját folytatja. Olyan szinten so hardcore módon, hogy még a lovon is fordítva ül! Vegyél te is Old Spice-t, hogy olyan menőcsávó lehess, mint ő! Ne pedig olyan, mint a pórnép. Vagy nem tetszik? Akkor csak egy hatalmas nagy lúzer vagy, és irigykedsz!

    [ Szerkesztve ]

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

  • válasz Picco #7 üzenetére

    Ja, hát a TV-ben vannak a legszutykabb reklámok. Én amikor nagy ritkán TV-reklámokat látok, akkor egyfajta trash-érzés fog el, hogy ezt most hogy. Közben persze nyomaszt, hogy a rendszeres TV-nézőnek ez a normális, hisz ő minden nap néz TV-t, én meg jó ha évente.

    Habár ma már ott a Youtube-os reklámozás, ahova sajnos eljutnak néha a TV-ben látott szutykok is. De ezek csak akkor látom, amikor telefonon youtube-ozok ez meg kb csak akkor fordul elő, ha épp a cseréptrónon ülök.

    A reklámmal nem is az a baj, hogy szutyok, hanem amit te is írsz: a tudatalatti hatás és a sulykolás. Hiába utálod, hiába nem figyelsz, tudatalatt hallod és rögzül. Aztán amikor a boltban állsz a polc előtt, választani kell, de nem tudod melyik legyen, mert nem az olcsó szemetet, de nem is a drága lehúzósat akarod megvenni, hanem a jót. De melyik az? S akkor jön a szimpátia-alapú választás. Hmm, melyik is lesz a nyerő? Hát amelyik ismerős. Mert azt láttad a reklámban.

    Én a marketingben a legjobban azt utálom, hogy nőkre sokkal hatékonyabb. Mert általánosságban a nők inkább érzelmi alapon szoktak dönteni, kevesebb tér jut a racionalitásnak. Ezzel nem azt mondom, hogy a nők hülyék, hanem hogy másképp működnek, s ez pedig hatalmas kapukat nyit meg a reklámoknak, hogy mindenféle marketingbullshitet etessen meg velük. Ami teljesen kimoshatja a nők agyát, attól függően, hogy mennyire befolyásolható. Persze ez férfiaknál is sokszor előfordul, csak statisztikailag inkább a nőkre jellemző. Elég csak a szépségipart megnézni. Vagy azt, hogy egy nőknek és egy férfiaknak készült reklám miben különbözik. Van ugye a samponos vicc, aminek lényege, hogy a nő 50-féle speciális sampont használ, míg egy férfi csak egy all-in-one sampont, ami jó hajra, arcra, testre, szőnyegre, autóra, mosogatásra, stb.

    [ Szerkesztve ]

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

  • válasz Vakegérke #14 üzenetére

    De simán hat férfiakra is, csak statisztikailag nem olyan hatékonyan, mint nőkre. És más módszert kell alkalmazni. Pl nagyon alacsonyra kell tenni a lécet és egy suttyó izomagynak kell üvöltöznie, hogy POWWWWEEEEER, mintha az Oldspice valami afrodiziákum lenne, s ha nem használsz te is olyat, akkor életed b***ásáról maradsz le. Persze nem mindenkire hat az ilyen, de statisztikailag ezzel lehet a legtöbb férfit elérni, leghatékonyabban. :D

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

Új hozzászólás Aktív témák