Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz DrGonzo22 #5 üzenetére

    Nekem pl. két fixa ideám van. Az egyik az olyan csapatorientált katonai fps, ahol ugyanúgy épül fel egy szakasz, mint a valóságban (AA pl.), és minden egyes karakter mögött egy online játékos van. De ez a szakasz nem egy másik ellen harcol, hanem együtt végigjátssza az eddig csak offline módon élvezhető tartalmat. Tehát nem a coop módra gondolok, mert az ennél kevesebbet nyújt. Ez egy eleve ilyen, és csak ilyen felállásra tervezett sztorit jelent.

    A másik egy alternatív mmorpg lenne. Jóval kevesebb emberre lenne méretezve, nem lennének szintek, tulajdonképpen az egész különböző küldetések végig viteléből állna, határán az online, és az offline rpg-knek. Kisebb raid szerű csoportoknak kéne összeállniuk, egy adott cél érdekében, az lehetne egy quest megfelelője. Egy quest teljesítése hosszadalmas lenne, sok utazással, váratlan meglepetéssel. Az egész világ úgy lenne kialakítva, hogy az egyes képességek hatással lehessenek rá, pl. egy mage ha blizzard spellt castolna, akkor azzal kipusztítaná az ott lévő növényeket, vagy ledöntene egy hidat, stb. Lényeg, hogy így logikai elemeket lehetne beépíteni a játékmenetbe. A játék lényege pedig maga a questelés lenne, ami ilyenformán magában foglalná a raid-ezést, a szociális kapcsolatok kiépítését... valamint bővülne azzal, hogy a játékmenetnek logikai részei is lennének. persze ahhoz, hogy ez valódi szabadságot adjon a játékosok kezébe, és így valóban érdekes kihívások elé állítsa őket irdatlan gépigény kellene.

Új hozzászólás Aktív témák