Új hozzászólás Aktív témák
-
Szederp
csendes tag
válasz Interceptor #25 üzenetére
Ne haragudj, Interceptor, de amit Te csinálsz azt úgy hívják, hogy relativizálás. Általában a nyugati liberalizmus használja ezt, amikor a valóság nem felel meg a propagandának. Abból áll az egész, hogy a vita tárgya alapjáig lemenő kérdésekkel szeretnék a vitát konkrét tényektől megfosztani, kvázi elméleti síkra terelni.
A "honnantól számít Fallout-nak?" kérdésed pont ilyen. Úgy teszel, mintha nehezen körülírható, alig megfogható elméleti téma lenne a Fallout. Hát nem az.
Vannak kőkemény tények, melyekről nem lehet filozofálni.
Fallout 1-2:
- izometrikus nézet
- körökre osztott harcrendszer
- jól megírt, sokrétű dialógusok
- igazi választás lehetősége mind karakter generálásnál, mind későbbi játék soránHa ezekből csak egy is hiányzik, akkor már megkérdőjelezhető lenne, hogy mivel is játszunk. Ehhez képest nem egy hiányzik:
Fallout 3
- fps nézet, minden előnyével és hátrányával - alapból megszabja a játékélményt
- VATS "taktikai" baromság harcrendszer
- EGYMONDATOS dialógusok
- nincs igazi választás. A No Mutants Allowed Weboldalon volt egy review, mely kifejti, hogy a SPECIAL rendszert úgy alakították át, hogy egy-egy kiosztott pont sokkal kevésbé befolyásolja a másodlagos tulajdonságokat. Ez azt jelenti, hogy szart sem ér a pont, mindenki nagyjából ugyanolyan karakterrel játszik. (Ez nyilván pénzügyi szempont, hiszen a mai konzol-gyerekeket nem érheti bukás élmény...mindenkinek elérhetővé kell tenni a játékot)Hogy is állunk? 4-ből semmi? Ezt neveznéd Fallout "3"-nak? Ugyan kérem.
Pusztán adalékként néhány dolog:
- zene: Mark Morgan felelős a Fallout hangulatért. Szívesen dolgozott volna a "harmadik" részen...de nem kellett.
- story: az Interplay mindig felbéreltek egy írót, aki felelős volt a játék ezen részéért. A Bethesdánál mi történt? Todd Howard sétált valami céges haverjával és a gyerekeikről beszéltek. Nosza, legyen a quest az "apa megkeresése". Hát gratulálok! (keresd meg a neten)Aztán itt van a tévedésed arról, hogy az eredeti Fallout 3 (Van Buren) okozta a cég bukását, meg game over. Nagy butaság. Az Interplay -t 1998-1999-ben kivásárolta a francia Titus és teljesen átalakították a céget. Ekkor kezdtek ilyen hülyeségeket csinálni, hogy a Fallout 3 helyett konzolos Falloutokat kezdtek fejleszteni, mindez a debil Herve Caen cégvezető agyatlansága miatt. Az igazi Fallout 3-at tehát azért kellett lelőni, mert akkorra már semmi nem maradt a cégből, hála az CEO áldásos tevékenységének.
Zárszóként annyit, hogy a Bethesda nem "vétkes", egész egyszerűen az eredeti Interplay és a Bethesda mammutcég között olyan értékrendbeli és filozófiai eltérések vannak, hogy az utóbbi akkor sem tud Fallout játékot készíteni, ha megírják nekik előre.
Hát elnézést a hossz miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Windows 11
- Sweet.tv - internetes TV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- World of Warships
- Gaming notebook topik
- Apple asztali gépek
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- 2.5 hdd-k notebook hdd-k 250gb-320gb-500gb-1tb wd blue, wd black, fuji, seagate
- HP Pavilion 27-ca1001nu - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - Ryzen 7, 16GB, 512SSD, TOUCH
- Xbox 360-ra lemezek eladóak
- Eladóak ps3-ra lemezek
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs