- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- 2024 - Íme a 23. héten megjelenő játékok listája
- The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
PiTM0N
tag
válasz BlackSoft #25 üzenetére
Volt már hasonló próbálkozás AAA címnél. Azt hiszem Crysis 2-ben renderelt óceánt minden pálya alatt, meg extra nagy tesszellálást a járdaküszöb szintű részletekre (bár ez inkább GPU-s nem CPU-s). Az neked/nekünk jó?
Inkább legyen a játék optimalizált és ha emiatt kevesebb pénz jut másra akkor picit csúnyább is. A fejlesztő is jól jár, mert több ember tudja futtatni, és a fogyasztók is. Amíg nüansznyi potenciális játékosnak van ilyen erős számítógépe, addig nem fognak foglalkozni vele.
Játéktól meg ne nagyon várd el, hogy 12 szálat fog közel 100%-ra terhelni, ezekben nem szokott egyenletes lenni a terhelés, pláne nem multiplayerben, főleg ha az sandbox szerű. Extrém példát véve, pl. a Source-on futó Garry's Mod is megfektetheti lazán nekem az i5-2500K-t. Csak teleszemetelem mindenféle ragdollokkal a pályát. Kész a nagy gép igény, fejlesztőknek sem nagy kunszt ugyan ezt csinálni, csak kérdés, hardware gyártókon kívül kiknek éri meg?[ Szerkesztve ]
-
PiTM0N
tag
válasz BlackSoft #39 üzenetére
Ha már élsimítás: Még azt hiszem a 8-as GeForce szériával jött be valami extra 64x AA Ha nem is erőforrás igényes, számháborúzni még lehet vele . SLI-ben ment csak, és csak azoknál a játékoknál, amelyek támogatták az SLI-t is, úgy rémlik.
Remélem nem mondtam hülyeséget, ha valaki jobban tudja javítson ki
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs