Új hozzászólás Aktív témák

  • dorika87

    őstag

    válasz Portu #675 üzenetére

    A Wayteq magyarországi hivatalos szervíze az Elektrodoki. Garanciális javítással kapcsolatban mindenképp oda vidd. Ha még garanciális a szervíz akkor megtalálod a garlevelen is a szükséges információkat. Előtte telefonálni kell és felveszik a készülék adatait a szervízbe. Nálam is így történt amikor garanciába javították. Telefonálás után pedig bármikor beviheted a pesti címre: 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3. (Nyitvatartás hétfőtől péntekig 10:00 - 17:00) email: info@elektrodoki.hu, Tel: 06-1-445-0111
    Ha már garancián túli javításról van szó szerintem akkor is érdemes ugyanezt végigcsinálnii, hogy először telefonálsz és jelzed, hogy a mi a problémád.
    Ha pedig megvan a garanciapapír akkor tényleg minden infót megtalálsz rajta, én is úgy csináltam mielőtt szervízbe vittem, és szépen le van írva, hogy mit kell tenni ilyenkor.
    Sok sikert! :)

Új hozzászólás Aktív témák