-
GAMEPOD.hu
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz Balathruin #23650 üzenetére
Ez a legvége a logfájlnak? A legutolsó sora?
Ha nem, akkor lehet, hogy nem ez a gond... Ilyet mintha nálam is láttam volna valamikor, de csak valami olat jeletett, hogy kétféla hangeszköz van a gépen (egy alaplapi, meg a videokrártyába épített) és ebből csak az egyiket használja.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #23648 üzenetére
Csak az utolsó kell. A "sima" 1.07-hez az azonos című 8-as, a HardCore 1.05-höz abból a 3-as.
A régebbieket csak a biztonság kedvéért hagytam fent, hátha sikerült valamit elgépelni az utolsókban. Igazából csak "kozmetikai" eltérések vannak, meg az elektronikai eszközök közül a tekercs induktivitás értékét korrigáltam, hogy a megfelelő frekitartományt ki lehessen számítani. A modban ez alapvetően hibás, bár a számítási képlet helyes.A HC grafikailag más, és irreálísan nehezített. Minden fegyver 10x annyiba kerül, a fegyverek gyengébbek és sokkal pontatlanabbak, a mutánsok erősebbek, a képződmények gyengébbek.
Illetve két kereskedő pénze másképp limitált, mint az 1.07-ben, de ez az alapmod 1.05 és 1.07 közötti eltérése.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
félisten
SaGa59 és hubai1979
Köszönöm!
-
Telda
addikt
Spektrum project
Spoiler!
Amikor a hadsereggel karöltve kell lecsapni a spektrumosokra, az a vége? Remélem nem. -
SaGa59
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz Balathruin #23656 üzenetére
Passz. Mintha a Dx10-zel lenne baja.
Ez alap CoP és arra a Spectrum Project, vagy egy SeregA-Lus verzió? Az utóbbiban valami tunningolt motor van, a logója is egy X-szel díszített kép, az induláskor, nem a megszokott stalkeres töltő kép. Olyan, mintha valami enb-vel megspékelt cucc lenne...
Nekem pl az alap CoP + Spectrum Project mod nem tud 1920x1080 full screenben indulni. Elindul valami 640x480 körüli ablakban, majd ha kiveszem és visszateszem a pipát, rednben beáll fullra. A SeregA-Lus verzió viszont egyből jó így is...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Balathruin
veterán
Miért nem elég? Azért mert néha megakad tölteni? -
hubai1979
őstag
Fölraktam az sgm2.2új artikaft módot ebbe vannak a nanoexok is,hozzá [link] ezt hogy kicsit érdekesebb legyen hát ez történt.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 274
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Duplicate section 'wpn_groza_m1' found.stack trace:
Valami ötlet?
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
válasz Balathruin #23663 üzenetére
és töröljem az egyiket?
Basszus hol keresem?
[ Szerkesztve ]
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Antonius1978
addikt
válasz hubai1979 #23664 üzenetére
Talan ne torold egyiket sem, keress ra a Total Commanderben a nevre, ha megtalaltad, az egyiket nevezd at, pl tegyel egy 1-est vagy egy szoveget az allomany nevebe...
Az is lehet hogy ez egy alkonyvtar, nem egy allomany, fene tudja.
De semmikepp ne torold, mert lehet hogy neki epp az fog majd kelleni amit ovatlanul letoroltel[ Szerkesztve ]
-
-
Balathruin
veterán
-
Alienhun79
tag
válasz Balathruin #23650 üzenetére
Nálam is voltak grafikai problémái, vissza vettem javított dinamikus világításra, vagy statikusra.Hiába van combos gépem, pikk-pakk lefingatja a videó kártyát, hm ez van
tesztoszteronstalkerista
-
Antonius1978
addikt
válasz Balathruin #23667 üzenetére
Egesz jol nezett ki ahogy a felhok usztak az egen, csak valaki rajuk ijesztett
-
SaGa59
őstag
válasz xFreex #23666 üzenetére
Nem, ez egy "szekció" neve, amiben a groza paramétereit írják le. Gyanítom az alapmodban és a hozzáadottban más nevű fájlban van definiálva. Erre írtam pár napja, hogy össze kell fésülni a fájlokat mindig, ha valaki több modot akar összerakni, vagy egy másik modverzió fordítását felhasználni.
Kell egy wingrep program és rá kell keresni a gamedata könyvtárban, az összes ltx-ben és xml-ben erre a szövegre "wpn_groza_m1". Aztán megnézni, hogy melyik a megfelelő és a másikat kikommentezni. Az, hogy mi a "komment", attól függ, hogy xml, vagy ltx a fájl, amiben benne van. De törölni is lehet a felesleges rész, de figyelni kell, hogy a teljes szekció ki legyen szedve vagy kommentezve, minden sora.
De ha ez ilyen, akkor valószínűleg lesz ég pár fegyver, amivel hasonló "összeakadás".Mivel "m1" valószínűleg a módosított verziókat leíró fájlokba lesznek.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
hubai1979
őstag
[wpn_groza_specops]:wpn_groza_nimble
$spawn = "weapons\unique\wpn_groza_specops"[wpn_groza_m1]:wpn_groza,cost_wpn_groza_m1
$spawn = "weapons\wpn_groza_m1"
inv_name = st_wpn_groza_m1
inv_name_short = st_wpn_groza_m1
installed_upgrades = up_firsta_groza,up_firste_groza,up_seconc_groza[wpn_groza_m2]:wpn_groza,cost_wpn_groza_m2
$spawn = "weapons\wpn_groza_m2"
inv_name = st_wpn_groza_m2
inv_name_short = st_wpn_groza_m2
installed_upgrades = up_seconf_groza,up_thirdc_groza,up_fourte_groza[wpn_groza_m3]:wpn_groza,cost_wpn_groza_m3
$spawn = "weapons\wpn_groza_m3"
inv_name = st_wpn_groza_m3
inv_name_short = st_wpn_groza_m3
scope_status = 2
silencer_status = 2
installed_upgrades = up_firstc_groza,up_secona_groza,up_secone_groza,up_fiftha_groza Mondjatok valamit.[ Szerkesztve ]
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #23670 üzenetére
Akkor ez a poloskás rész kimarad, mert már tovább mentem. Gondolom nem hoz sokat a konyhára.
Amúgy a katonák kinyírása nekem semmilyen gondot nem okoz Kordonon. Amikor megyek vissza a faluba és hallom, hogy a katonák lövik a stalkereket akik csak sörétessel vannak felszerelkezve. Beavatkozom és a katonákat likvidálom hangtompítósommal. Eddig nem 'pirosodtak' be.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Alienhun79 #23668 üzenetére
Nekem azóta van grafikai hibák amióta visszavettem a beállításokat, Bárban nagyon akadozott. Most hirtelen vált át sötétből világosba és van amikor villódzik kicsit.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
hubai1979
őstag
Expression : !m_error_code
Function : raii_guard::~raii_guard
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line : 748
Description : e:\braz telepít\gamedata\scripts\sound_theme.script:610: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty)Ez megint mi a retek.Jön a kitörés annyi.
[ Szerkesztve ]
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
SaGa59
őstag
válasz shield #23673 üzenetére
Azót feladatai arra kellenek, hogy ne csak javítson, tunningoljon is. Ha nem csinálod végig mindet, akkor nem fog 3. szintű kiegészítőket rakni a cuccaidra, de ha ezt el tudod végeztetni Kordonon az aktuális szerelővel, nem veszítesz semmit. Így egy nem túl nehéz (4-5 bandita) pofozkodásról és kb 15 perc játékról maradtál le...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz hubai1979 #23676 üzenetére
Ami oda van írva. Vagy hiányzik a 'select_next_sound' meghatározás, vagy nincs rendesen feltöltve adattal.
Ez akkor jön össze, ha két modot összedobsz és az egyik fájl felülcsapja a mésikat, amiben voltak olyan hivatkozások, amik ebben nincsenek, de valami más "meghívná"...
Csak ismételni tudom magam: winmerge-t kell letölteni a netről és ráfuttatni a két mod gamedata könyvtárára, az ltx, xml és script fájlok összehasonlítására és minden olyet soronként átnézni, ahol eltérést mutat. Ha ez elmarad, nem fog működni a kombináció.
Mintha valahol láttam volna valami stalker modmerger tool-t, de meg nem mondom hol... Az valami ilyesmire lehet jó a neve alapján.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #23680 üzenetére
Nekem egy régi, E8200-as c2d proci, 4 GB DDR2 RAM, Win 8.1 64bit, HD7770-es videokártya, minden fullon, kivéve az árnyékok, azok félen, 1920x1080-ban csak a Bárban recegett kicsit, mert ott tényleg nagyon sokan vannak a népek.
Illetve amikor mozgás közben egy nagyobb ember- vagy mutánscsoport felé közeledtem, amikor azokat betölti (még nem látszanak, de már belül kerülnek egy sugarú körön), akkor egy-egy pillanatra megtorpant, de ez nem grafika, inkább proci és diszksebesség kérdése. És ez minden stalkernél, bármilyen beállításnál bebeugrik.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #23680 üzenetére
eddig én se , mert a S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata\textures\item\item_c4.* fájlok miatt nem indult, de má' jó. csak még nem játszottam vele, meg még a magyarítást se tettem fel, meg egyébként is még mindig metrózok.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
pvtneo
csendes tag
A halál leple alatt-ban, nincs doksi a dobozban az agroprom intézetnél, mit lehet tenni?
-
félisten
-
félisten
xFreex és rétisün
Köszönöm!
-
félisten
válasz Balathruin #23693 üzenetére
Nem lehet rossz, a HD 3200 diavetítésszerű élményt adott a Clear Sky futtatásakor.
-
rétisün
veterán
félreértés ne essék, nem kötekedésből, de ha már észrevettem:
"levágom a fejét és eljuttatom mindehova"
ja, és bele lehet tenni az enot hudját, ha esetleg másnak is az a 'legbejövősebb', mint nekem
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
banánocska
aktív tag
Sziasztok! Felraktam az SGM Enot modot és hozzá a magyarítást de sehol nem tudom magyarra állítani. ötlet?
-
rétisün
veterán
válasz banánocska #23697 üzenetére
akkor valamit nem jól csináltál, mert nem kell(ene) sehol állítani, hogy magyar legyen. én eddig csak a lost alphánál találkoztam olyannal, hogy külön magyarra kellett állítani, egyik másik modnál sem, akár CoP, akár ShoC mod volt is.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
banánocska
aktív tag
-
rétisün
veterán
válasz banánocska #23699 üzenetére
ez a legutolsó javítás hozzá. ha jól emlékszem, elég ezt feltenni, és utána a magyarítást.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- PlayStation 5
- Android szakmai topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Filmvilág
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen