-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
speki1982
tag
Sziasztok, a Hullócsillag mod kapcsán akadtam egy problémába. A telepítéssel nem volt gond, azonban a magyarítás feltelepítése és új játék kezdése után az inventoryban lévő tárgyak hibásan és összevissza jelennek meg. (mellékelek képet, éppen a Csaposnál akartam vásárolni, amikor ezt a zagyvaságot mutatta az inventory) Legalább ötször újrahúztam a játékot, felraktam a különböző SaGa által említett kiegészítőket, azaz eltúlzott fényerőt kijavító foltot, az orosz telepítőben lévő, textúrákat (elvileg javító) cuccokat, de még mindig hibásan jelennek meg a tárgyak.
A legutóbbi telepítésnél a játék után egyből a magyarítást tettem fel, majd a fényerőt javító foltot, semmi mást. Működött rendesen, láttam a tatyómban lévő tárgyakat, ám a játék következő indításánál ismét a hibás textúrák voltak az iventoryban. Már próbáltam mindent, de ezekkel a hibás cuccokkal egyszerűen játszhatatlan a játék.
Ha valaki valamit, akkor azt szívesen fogadom.Köszönjük a fordítást SaGának ezúton is
-
speki1982
tag
válasz Balathruin #13543 üzenetére
Az lehet... már többször megfektette a gépet, de a korábbi modokkal nem volt baja, a Diverzánst is ezzel toltam ki előzőleg teljesen. ATI Radeon 4890, a kistesójával, a 4830-assal toltam végig a három alapjáték modjait, azoknak szinte a nyolcvan százalékát (alacsony beállításon ugyan, de szépen röcögött a játék)
Nem ötéves a kártya, az biztos. -
speki1982
tag
válasz shield #13545 üzenetére
1920X1080, ezzel toltam végig az előző modokat is, perfektül ment. Hiába váltogattam random módon a felbontást, a statikus/dinamikus fényeket, a videobeállításokat, teljesen kiszámíthatatlan volt, hogy produkálja-e a hibát. Egyszer ment, utána nem.
Tegnap este úgy "hagytam ott" a játékot, hogy minden működött, a ma reggeli első indításnál megfőtt minden, ugyanaz a hiba, pedig semmi sem volt átállítva.
Balathruinnak lehet igaza, videókártya lesz, de azt nem igazán értem, hogy két nappal ezelőtt a CoC-al játszva abszolút nem produkálta a hibát, gyönyörűen ment a játék, minden a helyén volt. Az összes moddal játszottam már, amit itt a fórumon ajánlottatok, de egyiknél sem volt hiba, szépen vitte mindegyiket (mégha csak statikuson is) a most használt Radeon 4890, vagy a korábban általam nyüstölt 4830-as.
Gondoltam, hogy a CoC hátramaradt textúrafájljai kavarnak be, de mindent letöröltem, többször is lecsekkoltam.Valaki tud egy jó videókártyát?
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz shield #13551 üzenetére
Nem teljesen, a főküldetésekből (10 valamit kellett megszerezni asszem) három vagy négy maradt vissza, a mellékküldetéseket, a Diverzáns összegyúrt modjainak küldijeit toltam ki teljesen. A vége az lett, hogy a Kardánnak összeszedendő, a Gauss-pisztolyhoz szükséges öt villám képződményből már mind megvolt, amikor Sötétvölgyből nem engedett át Zatonra leadni a küldetést. Na, ott végleg elakadtam, total crash a minden pályaváltáskor, bárhol akartam átmenni. De akkor már az összes pályát bejártam legkevesebb tízszer.
Egyébként figyelgettem a hozzászólásokat a Diverzánssal kapcsolatban, és a tipikus hibák (pl. tömegjelenetek a janovi állomásnál, amikor hentelni kellett a több hullámban támadó mutánsokat) nekem nem jöttek elő. Inkább a pályaváltások utáni mentésekkel volt bajom, egész egyszerűen valamiért rosszak voltak a pályaváltás utáni első mentéseim. Erre például az volt a megoldás, hogy nem volt szabad menteni pölö a janovi állomásnál, hanem el kellett szaladni Kopacsiig, ott már ment.
Voltak problémák a hud-dal és a relikviákkal is, random crash-ek, de ezek után (fogalmam sincs, miért) játszható maradt a játék (egyik megoldás, hogy elfogyhatott a memóriám, akkor még csak 4 gb ddr3 volt)
Összességében nagyon komplex mod, emiatt sok a hibalehetőség benne, de annak is örülök, hogy eddig el tudtam jutni. -
speki1982
tag
Laris2 már korábban kérdezte a fórumon, most én is megkérdezem, hátha tudja valaki. Az OGSE-ban hol lehet megtalálni a Borongósban élő idős vadásznak a Dead Cityben elrejtett pálinkafőzőjét, illetve az erre rávezető információkat? A leírás azt mondja, a pincéket és a padlásokat nézzem át az infoért, de sehol sem találom többszöri nekifutásra sem...
Köszi a fordítást Laris2 kolléga, maga a mod nagyon jó és viszonylag zökkenőmentesen fut nagyobb bogarak nélkül.
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15296 üzenetére
Köszi, megnézem megint. A netes gameplay-ekben (igaz az OGSR-félében) a Bár melletti két, kétemeletes ház egyikében van egy levél az ajtó mögött (majdnem ott, ahol Kolja holttestét megtaláltad), ami egy másik levéig, kulcsig, majd egy széfig vezet, a széfben lévő papír pedig már konkrétan megadja a főző helyét, ami a város keleti részén van a panelek mellett, a garázssor melletti kis ház pincéjében egy iránytó felügyelete alatt. Utóbbi nem gond, az előzőek azonban igen: mivel nincs meg az első levél, így a scriptek sem indulnak el, nincsenek levelek, semmi. Nem nagyon értem, hogy miért kellett ezt így megbonyolítani...
Ráadásul, ha meglenne a főző, az erdész adna még munkát.
Azt nem tudod, hol lelhető fel a neten az a javítás, amit említettél? Kezdem unni a játékot, Pripjátyban vagyok, ott meg csak a eredeti küldetéssor van, azt meg már kívülről fújom. -
speki1982
tag
válasz Laris2 #15298 üzenetére
Érthető, a Zóna élvezetét elveszi a fordítás munkája... az üres lapot én is megtaláltam, valszeg tényleg a játék hibája lehet. Köszi, az OGSE-t ezzel kijátszottam, most az OLR 2.5 megy, érdekes benne a pénz, jóval kisebb összegekkel lehet kereskedni adni-venni, a távcső, a gránátvető az orosz fegyverekre éppúgy applikálható, mint a NATO-puskákra, kicsit meg van csavarva az alapsztori, de nem nagyon, a hangulat viszont nagyon adja, jók az effektek és jól megcsinálták a pályákat is.
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15438 üzenetére
A Kulgavy-s történetszál nem volt benne az OGSE-ben. A fűrésztelep felszabadításakor próbáltam felvenni a történetet, de soha nem tudtam beszélni ezzel a fószerral, semmilyen feladatot nem adott. Azt gondoltam, én cs..tem el valamit, de ezek szerint benne sem volt ez a küldetéssor az előző verzióban.
Jó kis modnak tűnik a gameplay alapján is, lehet, hogy még egyszer nekiállok... -
speki1982
tag
Titkos ösvény... hááát, a fordítást köszönjük, de mod... Ennyire "vicces" Stalkerrel még nem játszottam: mocsárban a vízen futok, a pajszer az egyik legerősebb fegyver, hárommal későbbi feladat beadása, eltűnő feladatmarkerek a pda-n, stb. ezen még dolgozhattak volna.
Most egy zombi halála miatt nem tudok továbbmenni: Pripjátyban Ghostly segítségére indulok a művelődési házban, de amikor odaérek és megölök/megölnek a társak egy bizonyos zombit, azonnal crash-t dob a játék. Mindig, ha ez a zombi meghal. Nem ám valamelyik karakter, nem, egy zombi. Íme a log:
FATAL ERROR
[error]Expression : false
[error]Function : CGameGraph::distance
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 96
[error]Description : There is no proper graph point neighbour!
stack trace:Valakinek ötlete?
-
speki1982
tag
A másik hibafájlból csak annyi derült ki, hogy valamilyen ogg fájlok hiányoznak :
! Missing ogg-comment, file: d:\tajnyj put\gamedata\sounds\ambient\horror\rnd_horror1-18.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\tajnyj put\gamedata\sounds\nature\thunder-5.ogg
mindkettőből tucatnyi fájl nem talál/nincs
-
speki1982
tag
válasz ' Tzs , #15938 üzenetére
Szerintem az orosz lokalizációjú SoC jó csak hozzá, de shield fórumtársnál talán meglesz a probléma megoldása.
Nekem steames alapjátékom (is) van, de biztos, hogy nem menne ezzel az orosz móddal.Laris2:
Az orosz oldalon, amit linkeltél, kétféle mod is fent van. Az "alap" letöltése nekem el sem indult, így töltöttem le a Seregás-verziót. Megy vele gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15941 üzenetére
A modot ugyanaz(ok) készítették, mint a Tajni Put-ot? Mert a hibákból nekem úgy tűnik:
- egyik modban sincsen a lépéseimnek a hangja, max. akkor, ha fémen lépdelek. Nem jöttem rá, miért nincs, de legalább hangtalanul suhanok. Bár ugyanúgy meghallanak.
- a hullákból kinyert rejtekhelyekben (nagy részükben) egyik modban semmi sincs, hiába jelzi a marker. Főként a Kordonon vettem ezt észre.
- a Mocsár területén egyik modban sincsenek anomáliák és kereshető relikviák (legalábbis a testvériségben nem találtam).
- a mellékküldetések is nagyon hasonlóak.Az én gépemmel/telepítésemmel van baj, vagy bugos ez a mod is? Másik Stalker nincs fent.
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15943 üzenetére
Dehogy, nem akarom én bántani egyik modot sem (pláne nem a fordítást ); épp eleget toltam a Stalker-trilógiát ahhoz, hogy tudjam, egy fan számára nem nőhetnek a játék élvezeti értékei fölé annak bosszantó hibái.
Szívtam én már a nem a stabilitásáról híres korai-Diverzánsnál is a fogamat olyan problémánál, amelyre sehol/sehogy nem volt megoldás, aztán valahogy csellel-furfanggal-egy kis fájlbelenyúlással mégis eljutottam a végéig.Ha nem szippantott volna be szőröstül-bőröstül ez a világ, már rég nem játszanék vele...
Szóval, nyomom, csak feltűnt a hibák hasonlósága, és már azt hittem, a korábban letörölt játékból maradt vissza és ragadt be valamilyen oda nem illő fájl a Sötét testvériségbe. Volt már rá precedens és szívtam vele nagyon sokat.
De az tuti, hogy sokkal tartozunk neked és a többi fordítónak is (SaGa és a többiek).
Respect!
Sensut:
Én is pont ezt írtam!
(A kedvencem az volt, amikor valamelyik modban a generátorok pályánál csak a földet volt szabad nézni, mert ha felnéztél instant és elkerülhetetlen crash volt a vége.
Akkor tanultam meg szemlesütve, gyáván elfutni az ellenség elől. ) Best[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15952 üzenetére
Köszönöm, a tippet és a dicséretet is, a játéknál - ahogy Sensut is írta - fontosabb talán az a közösség, amit szó szerint a Zóna hozott létre.
Ezt a módszert már olvastam korábban valahol, egy-két végzetes crash-nél ki is próbáltam, de nálam nem jött be egyszer sem. A Tajni Put-ot abbahagytam, töröltem a mentéseket, a végét meg megnéztem a Hug Tv-n (jól nyomja a srác, tetszenek a videói, kellemes hangja van).
Az ATP-n felszedett tucatnyi dokumentumot tartsam meg, vagy eladhatom (sok információt tesznek hozzá a történethez amúgy)?. Némelyik 100 ezer rubelt is megér...
[ Szerkesztve ]
-
-
speki1982
tag
Elakadtam... Nem tudja valaki, hogy az ATP-n a technikusnak beszerzendő Napkelte és Bulat páncélruhák közül hol található az utóbbi? Napkeltét lehet venni a kereskedőnél, de Bulatot nem és nem is láttam egy dealernél sem. (A gameplay sem mutatja meg, egyszer csak lett a playernek... )
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15969 üzenetére
Uhh... még jó, hogy lehet kapni Köszi.
A Bergamot-féle Abakanos küldetés (Szerezz egy abakant) bugos: hiába ölöm meg az Orlov által adott küldiben a Bűn tagját, az ő Abakanját nem fogadja el Bergamot. Szerintem azért nem, mert a küldetés Abakanra szól, a magyar fordításban meg Obokan a fegyver neve. De ez csak feltételezés, nem biztos, hogy ez a baj.
(egy egész érdekes taktikai AK-t ad Bergamot, ha sikerül a küldi)Még valami, amit észrevettem: azért a fejlesztők se szentek (spoiler következik):
A társunkat lelövő mesterlövész Tőrjét (exluzív Vintorez .45-ös tölténnyel) egy kis csellel el lehet venni az Agroprom alatt Ghosttól és a Sötétvölgyben . vagy az ATP-n - Pavlovtól. A Bárban venni kell a Csapostól egy Glock-ot és el kell adni valamelyikőjüknek, ők meg földre dobják a Tőrt)
Azért ez nem véletlenül kerülhetett bele a játékba...
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15973 üzenetére
Okulásként mindenkinek... olvass, értelmezd és csináld: a feladathoz nem volt elég pénzem, ezért nem vette el a páncélokat és később az Abakant sem. Valami 20 ezret kért az átalakításokért, de ez korrektül benne volt a szövegben is.
Bocs, ez benéztem. Én voltam a hülye.
Köszi a tanácsokat, Laris.
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15985 üzenetére
Én megtaláltam a Kordonon az Éhezőt, beszéltem is vele, de a mocsarakban nem találkoztam vele. Ez baj? Ha most megyek (a Bűn elleni hadjárat kezdete), ott találom még a mocsárban?
A kórházban eddig nem találtam semmilyen "kék fát" meg szellemeket, maximum spéci eü. csomagot.
Az befolyásolja a játékmenetet, ha a klánom megsemmisítése után beállok a Napkeltéhez, vagy szabadon nyomom tovább?
(Jött még valamilyen homályos üzenet is a mesterlövész és a testvérének a Szeméttelepen történő megmentésekor Vakondról, a Lövészről, meg az Agroprom melletti búvóhelyről, de zavaros volt és hiába mentem oda, max. csak a GRC-sek voltak a gyártelepen)???
(Döcögve haladok ezzel a moddal, néha én sem értem, mit miért és hogyan. Restellem, de ennyi segítséget még nem kértem soha tőletek , a végigjátszás meg egyszerűen felidegesít, mert ott sincs mindig egyértelmű válasz)
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15996 üzenetére
Emlekszem ra, a gépudvarban megcsináltam a Csigások relikvia-küldetését is, jartam az északi farmon is, az alagutat is megnéztem, de semmilyen Éhezős ürgével nem találkoztam a környéken... Ezért nincs meg a kék fa...
Ha most nem lesz ott a pasas, feladom, nem kezdem visszatölteni, legyen akkor a rossz vég. A rejtekhelyeket sem fosztottam ki, csak a pszí sisakot vettem el, amikor a Gromychek után mentem le a jantari laborba, de azt is csak szért, mert pszí sugarzás ellen szar volt védekezni eszköz nélkül (ugye kedves készítők)? Amúgy erre is csak egy fél mondatos utalás volt Szaharovnál, de ki is hagyható lett volna ez a rész, mert tök lényegtelen volt, ellentétben az Éhezőssel...
Ez egyszerűen már iszonyúan idegesítő. Sensut, borítékolom én is a rossz befejezésemet, mert ez a küldi kimaradt.
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Sensut #16002 üzenetére
Én sem fogom újrakezdeni, egyszerűen elfogyott a türelmem végigvágtázni legalább hússzor keresztül-kasul a pályákon.
Igen, azt ki lehetett volna emelni jobban, hogy keresd meg az Éhezőt, ne csak ugy megjegyzésként - ha már arra jársz (???) - Scar és Fang mellett.
Ha más nem, az utalás mellett egy marker elfért volna a térképen a helyzetével, és akkor már csak kíváncsiságból is elsétál az egyszeri sztalker arra akkor, amikor kell.
Bezzeg a fényképezőt milyen könnyű volt már megtalálni s laborban... nulla kihívás, pedig szerintem Semetsky felszabadítása volt a leghangulatosabb mellékküldetés.[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #16005 üzenetére
Ne értsd félre, én nem a forditót hibáztatom - szerintem Sensut sem - hanem magával a mod koncepciójával van baj, sok helyen érthetetlen és követhetetlen a modderek szándéka, ezt pedig te, mint forditó sem ismerheted, hiába fordítod le és játszod végig így a játékot.
Ha nem írtad volna le a fordítói megjegyzésbe, melyik két műtárgyat ne adjuk el, vagy ne fosztogassunk be nem jelölt rejtekhelyeket, legyünk őszinték stb., ez a játék nagyon hamar uninstall lett volna részemről.Szóval eddig sem a forditással volt a baj, ha ez jött volna le ebből, akkor elnézést kérek. Egy szavunk se lehet, sőt, sokkal tartozunk neked, hogy ennyi időt és energiát fordítottál ebbe, én erre nem volnék képes.
-
speki1982
tag
válasz Sensut #16004 üzenetére
Nekem a Tiszta Égbolt jelenléte is érthetetlen, minek vannak ott, ha a mocsár meg egyébként töküres? Lehet javíttatni meg vásárolni, de a történet háromnegyedénél, ahol én járok, még semmi hasznuk sem volt.
Maga a mod sztorija és szereplői érdekes és egyedülálló forgatókönyvet adnak a játéknak, az előzmények, a régi ismerősök, a korábbi, három fő Stalkerben és a jelentősebb modokban átélt történetek köszönnek vissza; jobb kidolgozással és egyértelmübb feladatokkal - talán kis túlzással - , de a franchise negyedik része, a COP folytatása is lehetne akár. -
speki1982
tag
-
speki1982
tag
No, megvan a vége, nekem is rosszul sült el, meghaltam. Valószínűleg azért, mert elvettem egy rejtekhelyről egy pszi-sisakot meg némi lőszert, mást tárolót nem fosztotta ki, esetleg a legvégén Bes-ét, illetve aszerint mentem, ahogy mondtátok. De hogy mi volt a hibám, amiért meg kellett halnom, nem tudom.
Ennek ellenére tetszett a befejezés, valahogy illett Hamu karakteréhez. Az élete magában hordozta a végzetét, de a klánját végül sikerült ismét megtalálnia.
Biztos jó dolog a jó befejezés, de ennek én még egyszer nem ugrom neki záros határidőn belül, az biztos. Köszi a fordítást, Laris.
-
speki1982
tag
válasz Sensut #16028 üzenetére
Nem vagy semmi, kétszer végigkínlódtad ezt a játékot... A kéknél nekem is volt öt-hat jótettem, de marhára nem számított semmi a végén. Az orosz videós végigjátszásban persze sikerült a fószernak, ám ő volt az egyik fejlesztő/író/ötletgazda, úgy meg könnyű.
Hogy lenyugodj, küldök neked speciálba egy jó számot: Lenyánál hallottam a Napkelte csaposánál a rádióban
[link][ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Sensut #16036 üzenetére
Nekem gond nélkül csorog lefelé az eredeti torrentről az anyag... (még egy magyar IP-címet is láttam seederként)
Na, kíváncsi vagyok erre.
Köszi a fordítást!(Azt észrevettétek, hogy mi hárman töltjük meg mostanában a SHoC itteni kommentfalát? Hová tűntek a többiek?)
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
engem indításkor kidob a francba, d3d11.dll-t hiányol egyfolytában. Eddig nem volt semmilyen gond a DirectX-szel az eddigi modokban. Kompatibilitási, rendszergazdai indítás kipróbálva, de semmi
-
speki1982
tag
A vicc az, hogy a kérdéses fájl ott van abban a mappában, ahol hiányolja azt.
-
speki1982
tag
-
speki1982
tag
válasz Sensut #16045 üzenetére
A telepítéskor az alábbiakat lehet beikszelni:
Kiegészítések a szerzőtől karavan150: - tetszés szerint állítsa be
-Autosave a küldetések felvételekor és visszaadásakor
-Nem maradt zene
-Fegyverek eltávolítása nélkül a keresés során
-Egyszerű jelmezek
-Tetemek és ellenségek megjelenítése a minimapon
-Panoramikus látnivalók
- Ingyenes átengedés a kordonnál lévő híd alá
-Növeli a látást
-Spavner (aktiválás a játék menüben, S gomb)A CPU-ra is van valamilyen utalás (sebesség?), azt még próbálgatom. Teljes dinamikussal nem tudom, mert rögtön kidob a hibával, ha rákattintok az indítási ikonjára.
-
speki1982
tag
válasz Sensut #16079 üzenetére
Ez már nem állapot, indítani kellene a kedves fórumtársaknak egy orosz nyelvű gyorstalpalót különös tekintettel a Stalkerben gyakran használt szavakra és kifejezésekre.
Annyit játsszunk már vele, hogy komolyan kellene valamilyen online kurzus... Talán SaGa elvállalná a tanár szerepét, én még némi zsetont is hajlandó lennék a fáradozásaira áldozni. -
speki1982
tag
válasz Laris2 #16089 üzenetére
Én egyelőre ott tartok, hogy a sniper történetét kezdtem el, de nem indult a játék, aztán amikor mégis elindult, beleuntam rögtön az elején. A Tajni put-ot és a Sötét testvériséget valahogy "egykaptafának" éreztem, és ezek után már kevéssé érdekel Artyom "Gas" Gromych újabb ilyen játéka.
Sensut írta, hogy ebben is sok a mászkálás, nekem meg az említett két rész után elegem lett belőle.
Kicsit telítődtem, valamilyen újabb impulzus kellene ahhoz, hogy folytassam a Zónában a barangolást... -
speki1982
tag
Dhampir: Én szerelmes vagyok a Zónába, csak néha kidobja a lelkemet magából...
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #16095 üzenetére
Na, nehéz is meg bugos is... Az első PDA-t megszereztem a játék elején, de hiába volt meg a kód, az ajtó zárszámsora nem akart megjelenni, így nem tudtam beírni a kódot. Nagy nehezen kirobbantottam(!!!) az ajtót két gránáttal, amit a sznorkoknál találtam, de a gázt nem tudom hol kell elzárni, mert nem jutok el a másik vasajtón keresztül a lépcsőházba, mert az ajtó nem nyílt ki: beleragadt egy vérszopó, amit nem lehet kinyírni ajtón keresztül.
Ekkora egy sz*rt
Új hozzászólás Aktív témák
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest