Új hozzászólás Aktív témák

  • MrCsiT

    addikt

    Úgy mindenkinek:
    Arról lehet eltérő vélemény, hogy kinek mi tetszik Fold vonalon, de - főleg aki látatlanban - "akármit" jobbnak vél a témában mint egy Samsungot, nyugodtan olvasson bele az adott készülék prohardver(mobilarena) topicjába, és máris képben lesz, hogy a tulajdonosoknak mi a véleménye és tapasztalata? Vagy akár: olvasson bele bármelyik itthoni mobil operátor topicjába és érdekes lehet majd, hogy a kínai akármilyen, pl. Xiaomi, Oppo, stb. telókkal furcsa, de itt egy kompatibilitási gond, ott egy nem várt működési elem(akár funkcionális, akár hardveres ugye) míg ezek a Samsungnál elég ritkák: jellemzően azt a szolgáltatás csomagot kapod, amit mondanak.
    Drága? Azt mondják, az az étterem, ahol meg kell nézned az étlapon az árakat, nem neked való. Szerintem ugyanez a gondolat párhuzamba vonható mobilokra is..
    A szerviz, na az egy másik kérdés, lsd. lentebb. :((

    opr: értem, hogy nincs tapasztalatod a Foldok belső fólia proglémájáról, de hidd el
    - nem vicces, hogy az ingyenes időszak után, 15.000 Ft körül van a hivatalos gyári Samsung szervizben egy akár Fold 3 fólia (gyanítom, az újabbaké sem lett olcsóbb xD);
    - szintén nem vicces (még ha van is szerviz-mód, tehát elvileg nem kell leköltöznöd) a tipikusan 3 napos - hehe.. nekem beküldték a telót a központi szervizbe az Oktogonról, így lett 30 nap a 3 napból, igaz, én még egy-két egyéb problémát is felvetettem - tehát elvileg "csak" 3 napos (nonszensz, ezt prompt kellene 1 órán belül csinálniuk?!) időszakra, de mivel nyakoncsapják a telót egy új firmware-el is a szervizeléskor, kell egy másik mobilodnak is lennie, amit használsz amíg szervizelgetnek..
    - amitől lemehetsz az agyadról, ha a szervizbe adáskor kiderül, hogy a használt tokod ejtett egy 1,5 mm-es karcolást a kereten, mert akkor visszadobják simán a telót azzal itthon, hogy sérült(??) és ilyen esetben már egy Fold 3-nál is egy "215.000 Ft-ért szívesen kijelzőt cserélnek" :DDD ajánlatot adtak, amikor a gyári fólia (amit a Samsung nem javasol otthon leszedni!) elrepedt és esetleg meg is karcolhatta a kijelzőt.

    Ahogy olvastam a topicjában, ez a fólia-szösszenet a Fold 4-nél oda "fejlődött", hogy akár pár napos telók esetén is a hajtásnál elkezdett felválni(levegősödni) a belső fólia. Még szerencse, hogy nem vettem olyat, mert lehidaltam volna ettől. :DDD

    Érdeklődve várom, hogy mi lesz ebben a témában a Fold 5 esetén: érdekelne a teló - még S23U tulajként is, mert a nyitott használat leírhatatlanul jó élmény a hétköznapokban egy Foldon - de ilyen "támogatással" amit a magyar Samsung szerviz művel, szerintem egész egyszerűen vállalhatatlan sajnos a termék. (már, ha szeretném gari időn túl is megtartani.)

    [ Szerkesztve ]

    "Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

Új hozzászólás Aktív témák