Új hozzászólás Aktív témák
-
miqlas
őstag
válasz Cray Tyler #55648 üzenetére
... én is pont így vélekedek a PVP-rõl, de nem zavar, ha megtámadnak, mert igyekszem meglépni! Eddig bejött!
42
-
BogyóBP
addikt
De írja is hogy magántulajdon és hogy belépés csak saját felelősségre. Na persze angolul. Én inkább arra lennék kiváncsi ha épp vezetek egy ilyen hajót és a manusz lekéri az övét akkor én az űrbe kiesek ott ahol épp vagyok?
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0
-
duvi
nagyúr
-
BogyóBP
addikt
Gondoltam hogy akkor addig megadja ghost hajónak viszont azt hiszem magán tulajdonnal nem tudsz dokkolni sem. Az küldikre lövöldözésre jó amig szét nem lőnek. Én new babbage ba szoktam menni hajót "lopni". Ott állnak a szárazföldi járgánylekérő előtt gazdátlanul amelyik unlockos azt el is lehet vinni.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0
-
NomadND1
senior tag
Magyarul pedig itt tudtok olvasni az eseményről:
-
m0h0senator
őstag
Sziasztok,
Csak néhány infó. A single rész SQ42 polishing fázisba lépett. Ez azt jelenti, hogy a technológiák elkészültek és megkezdődik az átültetése a Persistent Univers-be.Ennek okán kaptunk egy nagy roadmap frissítést, hogy mi várható idén áprilisban ls reméljük sikerül is nekik:
Starmap Rework
Az új és továbbfejlesztett Starmap bevezetése, amely jobb vizuális megjelenéssel és használhatósággal rendelkezik, beleértve a könnyebb keresési és útvonaltervezési funkciókat.
mobiGlas Rework
A mobiGlas rendszer átdolgozása Building Blocks használatára, ami a mobiGlas alkalmazások könnyebb fejlesztését is lehetővé teszi. Ez a frissítés tartalmazza az átdolgozott Otthon, Térképek, Szerződéskezelő és Napló alkalmazásokat.
FPS Map System
Minimap bevezetése a HUD-hoz, valamint belső térképek az FPS játékhoz, segítve a játékosoknak a tájékozódást a közelharcokban.
Personal and Instanced Hangars
Új technológia megalkotása, amely létrehozza a játékos hangárjának egy példányát, hogy lehetővé tegye a rakomány, a leltár és a járművek folyamatos kezelését. A személyes hangárok a játékos lakóhelyén találhatók, és lehetővé teszik a hangár belsejének testreszabását és szervezését.
Freight Elevators
Olyan rendszerek és tartalmak megvalósítása, amelyek segítségével a játékosok fizikailag be- és kirakodhatják a rakományt a hajóikra és a hajóikról, a rakományt a hangárokba, leszállóhelyekre, garázsokba és dokkológallérokba szállítva, illetve onnan elszállítva.
Item Bank & Unique Item Recovery
Tárgy bank, kioszkok hozzáadása a PU-hoz, lehetővé téve a játékosok számára, hogy FPS tárgyakat szerezzenek be és tároljanak több helyen. Ez a kiegészítés azt is lehetővé teszi a játékosok számára, hogy visszaszerezzék az elveszett, fiókhoz kötött tárgyakat, például az előfizetői jutalmakat.
New Missions - Cargo Hauling
A teherliftek funkciót kihasználva, ebben a küldetéstípusban a játékosok nagy mennyiségű rakományt szállítanak, hogy mind az ECU-t, mind a hírnevet megszerezzék.
Dynamic Crosshair
A harci sisakok mostantól támogatják a dinamikus célkeresztet, amely gyorsabb célpontkeresést tesz lehetővé a közelharci helyzetekben.
EVA T2
Javított EVA vezérlés és animációk a zéró-G-ben való simább áthaladás érdekében. A későbbi iterációk bevezetik a korlátozott EVA üzemanyagot, és ösztönzik a Zero-G push/pull és a Multi-Tool vonósugár használatát.
FPS Loot Screen
Új képernyő bevezetése a kritikus tárgyak gyors felvételéhez, ami megbízhatóbb leltárkezelést tesz lehetővé akciódús helyzetekben.
New Character Customizer
A Star Citizen játékos karakterkészítőjének átalakítása, beleértve egy új felhasználói felületet és további testreszabási lehetőségeket.
Visor & Lens HUD Rework
A hajó és sisak HUD rendszerek átalakítása Building Blocks rendszerré a nagyobb teljesítmény és rugalmasság érdekében.
Distribution Centers
Játéklehetőségeket kínáló új, bejárható területek létrehozása vállalati ipari környezetben. Ez a kezdeti kiadás a létesítmények felszíni szintjeit tartalmazza, a földalatti területek egy későbbi frissítéssel érkeznek.
Dynamic Event: Blockade Runner
Egy új dinamikus esemény bevezetése, amelynek során egy bűnözői frakció (Nine Tails) lezár egy LEO és L1/L2 pihenőhelyet. A játékosoknak a blokádot fel kell törni, és a Quantanium egy bizonyos százalékát kell megvásárolniuk és eladniuk, mielőtt az idő lejár.
Reputation - Hostility
Új funkciót adunk a hírnév rendszerhez, ahol a játékosok a hírnév alapján barátságos vagy ellenséges mesterséges intelligenciával találkozhatnak, attól függően, hogy az adott szervezethez tartozó AI milyen hírnévvel rendelkezik.
Player Interaction Experience
A frissített játékos-interakciós élmény megvalósítása; a játékoshoz közvetlenül kapcsolódó, egymást kiegészítő funkciók és rendszerek holisztikus sorozata. A játékos állapota, a tárgyak állapota, a környezet állapota, valamint a játékvilággal és a benne lévő tárgyakkal való interakciók tartoznak e rendszerek alá.
Master Modes
Új üzemmódok bevezetése a járművekbe a sebesség, az alkatrészek és a szerepkör-specifikus funkciók kezelése érdekében. Ez a kiadás bevezeti a NAV és az SCM üzemmódokat, valamint az összes hajó teljes újrahangolását.Reménykedjünk, hogy sikerül nekik.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
miqlas
őstag
-
Szőrös
veterán
válasz m0h0senator #55657 üzenetére
Valamint freefly event is van, aki ki szeretné most próbálni a játékot, az megteheti, bővebben itt
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
A leépítési hullám elérte a CIG-t is (mint mindenkit az iparban)
Todd Papy is elment...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #55660 üzenetére
Azért a miértje nem derült ki. Pont erről beszélgetünk a Discordon...
-
VikMorroHun
senior tag
Már annak a miértje, hogy Todd Papy elment (ma láttam egy GameLinked videót, ahol rajta kívül felsoroltak még jó pár emberkét), vagy annak a miértje, hogy százasával küldik el a játékfejlesztő cégek az embereket? (Hónapok óta.)
Szerintem az utóbbira az a magyarázat, hogy a FED addig bénázott, amíg csak sikerült recesszióba taszítani az USA gazdaságát. Bár lehet, hogy hivatalosan még nem tartanak ott.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
wollnerd
aktív tag
válasz VikMorroHun #55662 üzenetére
És az AI?
Bár egyetértek egy másik fórum hozzászólójának a véleményével, miszerint az AI technológia még nem tarthat ott, hogy teljes mértékben lecserélje az programozókat, hiszen nem (csak) attól programozó valaki hogy tudja/ismeri a kódnyelvet és tud kódolni, hanem attól, hogy megvan az a fajta logikai gondolkodása is, amivel érti mi hogyan történik a kódfuttatás során s ennek megfelelően tud tervezni. Érti a gép logikáit.
Az a logikai gondolkodás egy játékfejlesztésnél különösen fontos.
Na, erre nem képes az AI. Szerintem sose lesz az.
Különbenis, a játékfejlesztésben nem csak a programozók vannak, hanem a grafikusok, hangmérnökök, design tervezők, tesztelők, scripttervezők, stb. (bár a programozók adják a gerincét a fejlesztésnek)
Mégis, látjuk ijesztő trendeket az általános programozók háza táján is. (lásd: programozóiskolák bezárása)PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Snoke
tag
válasz wollnerd #55663 üzenetére
Off: Sok programozó dolgozik az AI fejlesztésén, konkrétan a saját sírjukat ássák, mert hamarosan nem lesz rájuk szükség, mikor a tudásukat átadják az AI-nak. Igazad van, jelenleg nem érti a logikát az AI, de mi lesz 10 év múlva? Hiba lenne alábecsülni, mire lesz majd képes.
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #55660 üzenetére
Manchesterben és Frankfurtban meg nyitott pozik vannak Ezt nem nevezném leépitésnek, szimplán az van, amit már régóta susognak, átteszik a fejlesztés nagy részét, talán az egészet, Európába. Aki meg nem akar menni annak pápá.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
válasz wollnerd #55663 üzenetére
Programozóként elmondhatom, hogy az AI jelenleg, sőt erősen a közeljövőben is, a kulimunkát tudja kiváltani. Ha tudod hogy mit akarsz tőle, akkor generálható egy 70%-os kód (ami működik, de nem feltétlen jó vagy optimális megoldás), és ez még csak nem is szoftver architektúra. Azt tényleg mindig egyedi igényre és helyzetre kell szabni.
Az AI programozás téren gyakorlatilag egy szofisztikált copy-paste gép, ami amúgy totál rendben van, a programozói munka fele is copy paste (régebbi saját vagy más kódjából, vagy a kódbázis más részéről). a LLM pedig lehetővé teszi hogy jobban megértse, hogy mit is kell össze copy-paste-elni. Emellett ha most azt mondod az ai-nak egy általa kiköpött megoldásra hogy "nem működik" (még akkor is ha igen), akkor bősz bocsánatkérések mellett elkezd egy másik megoldást generálni, gyakran sokkal szarabbat és bonyolultabbat. Nem mondja neked azt, hogy "de, márpedig ez működik".
én is használok ai-t jellemzően olyan dolgokra, amiket egyszerűen több időbe kerülne megtalálni amúgy, vagy kikísérletezni. Pl legutóbb regexp generálására használtam, egyszerűen gyorsabban megvan, mint kilegózni, mi is kell (annyit meg nem írok belőlük, hogy megjegyezzem a pontos szintaktikát). Máskor arra használtam, hogy adva volt egy megoldandó problémám, amit egy olyan nyelven kellett megoldani, amit nem ismertem (nyilván a programnyelvek magja ugyanaz, ergo értem amit olvasok, csak nem tudnék feltétlen olyat írni). Segített irányba állítani, hogy milyen irányban keresgéljek a megoldásban. De az hogy teljes, összetett programokat megfelelő minőségben generáljon, architekturálisan megfelelően, még messze van. Arról nem is beszélve, hogy ehhez a megrendelő oldalnak is pontosan tudnia kellene hogy mit is akar. A szoftverfejlesztés neheze nem a kódolás, hanem hogy olyan architektúrát kell kitalálni, ami változatos és változó igényeket is kielégít, anélkül hogy túl nagy kódváltozást okozna.
"(lásd: programozóiskolák bezárása)"
Azért itt az ai csak egy (kis) része az oknak. Az ok leginkább az, hogy világszerte leépítések voltak a covid után tech téren, egyszerűen nem volt szüksége ennyi programozóra a nagyoknak. A kis cégek/ pedig amúgy ezek egy részét fel is szívták.Az meg hogy pl Huang mit mond, inkább szól a részvényeseknek (helló 2000 milliárdos nvidia market cap). Amúgy ez a hype sok befektetőt kísérletiesen emlékezteti a dotcom lufira. Őrült nagy pukk lehet belőle, mikor rájönnek az emberek, hogy nem eszik olyan forrón a kását.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
miqlas
őstag
válasz Menthirist #55666 üzenetére
Pontosan megfogalmaztad a lényeget. Én grafikusként ugyanígy látom a dolgot. Én is használom a ChatGPT-t kisebb kódok generáltatására Wordpress oldalakhoz és Stable Dissusion-t stock fotók kiváltásához, ha / ahogy a megrendelõ igényli.
Annyit fontos lenne még megjegyezni, hogy amit ma a „nép” és a marketingesek AI-nak neveznek, az valójában NAGYON messze van az AI-tól!42
-
Star citizenbe Ai-nak a generálásnál lesz helye. Random küldik, generált szövegek... Már most is közel alkalmas arra hogy kiváltson akár szinkronszinészeket.
TizenX éves skyrimnel is real time működik már most egy moddal chatgpt roleplay, text to speech az eredeti szinkronhangokkal (akár magyarul is bár úgy eléggé törten beszél). Mindezt localba erősebb videókarival.
Szerintem ezzel is meg lehet takarítani munkát.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
VikMorroHun
senior tag
válasz miqlas #55667 üzenetére
Hát igen, nagyon nem mindegy, hogy egy nagy nyelvi modell képes generálni egy szöveget, ami megfelel az adott körülményeknek (akár programnyelven is), vagy esetleg érti is, amit készített. Ez utóbbi lesz az AI.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Szőrös
veterán
Sziasztok! Gondolom páran már tudtok róla, de akinek esetleg kimaradt volna:
Elindult a Stoppos stream, egyelőre heti egyszer, leginkább péntekenként 20 órától de ez változhat attól függően éppen hogy érünk rá.
Itt átbeszéljük a heti híreket, érdekességeket, az utolsóban pedig volt némi 3.23-as gameplay is, ezt majd szeretnénk rendszeresíteni is.
Várunk titeket a twich csatornánkon.(Duvinak itt is köszi! Ha nem "cseszeget", akkor elfelejtettem volna ide is kiírni )
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én a DC-től vagyok megcsömörlve, meg amúgy se vagyok annyira aktív. Személy szerint egyre inkább az az érzésem, hogy mire megjelenik a végleges, addigra teljesen elmegy a fejem felett a cucc és olyan hatalmas, bonyolult, összetett, olyan időigényes lesz, hogy értelme se lesz hozzáfogni. Az utolsó wipe előtt meg nem akarok úgy időt beleölni, hogy megy a levesbe. Kiváltképp, hogy tucatnyi más játékra nincs időm, amik már -relatíve- készen vannak...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
duvi
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #55679 üzenetére
Szerintem neked pont jól jöhetnek ezek a streamek. Ha nem is lépsz be a játékba, vagy csak ritkán, akkor is tudod követni a fejleményeket, vagy akár stream közben kérdezhetsz a srácoktól.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz TESCO-Zsömle #55681 üzenetére
A vod felkerül yt-ra, szóval bármikor megnézheted utólag.
Pro tipp: budi+wifihttps://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz TESCO-Zsömle #55679 üzenetére
Ebben mondjuk van valami, de nézd a másik oldalát, legalább lesz mit csinálni a játékban. Nagyon sok új mmo-nál szerintem pont az a baj, hogy viszonylag hamar ki lehet pörgetni a tartalmat, aztán vagy marad az endgame content, ha van megfelelő, vagy mész a következő mmo-ra.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Szőrös #55683 üzenetére
Az egyetlen "MMO" amibe benne vagyok, az a World of Tanks és annak is az a tanulsága, hogy én soha többet nem akarok semmiben se grindelni annyit. Ezért nem lett semmi a World of Warships-ből, a War Thunder-ből és az Armored Warfare-ből se. Haverokkal marhultunk vele egy hétig vagy kettő, de mindnek az lett a vége, hogy ránéztem a WoT-ra és konstatáltam, hogy semmibe nem akarok még egyszer annyi időt beleölni.
Nyilván árnyalja a dolgot a jó történet és a felfedezés lehetősége, ezért kedvenc zsánerem a FarCry. Elég nagy pálya, hogy bőven legyen mit felfedezni de nem túl nagy, hogy kietlennek hasson. Utóbbi lehet a gondom SC-vel, ha megjelenik. Bár ott meg ugye nem kell úgy igazán felfedezni, csak felvenni 1-2 érdekesnek ható megbízást aztán meglesni mi van a helyszínen.
De persze nyugtával a napot. Amíg nem mondják ,hogy itt a vége, megjelentünk, addig ez mind képzelgés meg meddő vita, aminek csak feltételes alapjai vannak.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Diopapa
addikt
Én is szívesebben olvasom itt a történéseket. Nincs időm a DC-n függni naphosszat.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
Akkor ez van, ez a fórum egy sivár pusztaság ahhoz képest, hogy dc-n mennyi hír és infó van.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #55684 üzenetére
a játékélmény a lényeg... ha a grindelés is jó, és élményt ad, nincs vele gond.
idővel a játékok is változnak a WOT régen nekem is adta, de most már nem lépek be...
ha meg amúgy sincs időd, mert inkább mondjuk már családozol, akkor el kell fogadni, hogy van jobb dolgod -
Landon
őstag
Üdv urak - napokban kezdtem el az SC-t gyűrni és egy kérdésem lenne amire egyértelmű választ eddig nem találtam. A felvett contract-ok logout után elvesznek. Illetve alapvetően logout után minden progress-em elveszik és ha nem hangárba állok vissza akkor claim-elni kell a hajómat is minden alkalommal annak ellenére hogy a fedélzeti fekvő helyre befekszem és utána logolok ki. 2 éve írták meg hogy fekvő helyről logoutolni nagyon bugos meg és nem működik. Bár akkor már írták hogy hamarosan fixaljak. Ezek szerint még mindig nem jó?
Illetve ez normális, hogy minden logout után elvesznek a contract-jaim és egy adott contract-ba fektetett progress? Ez nagyban megnehezíti a dolgokat mert muszáj vagyok végig pörgetni egy contract-ok és utána hangárba repülni hogy elmentodjon a progress?
[ Szerkesztve ]
There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Landon #55690 üzenetére
ha leszállsz egy hangárba akkor nem kell ágyban logoutolni egyszerűen csak lépj ki.
(űrállomás / városra vonatkozik ez)
hajó logout: jelenleg akkor műküdik talán megbízhatóan, ha az űrben pl om ponton lépsz ki úgy... gravitációba ne lépj ki úgy... van mikor megy, többnyire nemjelenleg a progressek elvesznek kivéve a nagy eventek pl overdrive
viszont a reputáció nem veszik el! szóval ha befejezel egy questet, akkor azt befejezted máskor másik szeróün felveszel egy másikat és folytatod a reputáció gyűjtést.
[ Szerkesztve ]
-
Landon
őstag
válasz Drenadar #55691 üzenetére
Köszönöm! Akkor ha jól értem ha elkezdek egy contract-ot akkor azt mindenképp érdemes befejezni abban a sesssion-ben mert ha nem akkor az addig belefektetett idő kuka.
Wipe-nal in-game ccy-ből vásárolt hajók is elvesznek? Azt tudom hogy valós pénzért vásárolt cumok megmaradnak de ha jól értesültem akkor sajnos az in-game ccy-ből vásárolt dolgok elveszhetnek csak bízom benne hogy esetleg a hajókkal más a helyzet.
[ Szerkesztve ]
There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Landon #55692 üzenetére
Köszönöm! Akkor ha jól értem ha elkezdek egy contract-ot akkor azt mindenképp érdemes befejezni abban a sesssion-ben mert ha nem akkor az addig belefektetett idő kuka
Igen, de ez se igaz teljesen
Ha ugyanarra a szerverre kerülsz vissza, ahonnan kiléptél (és nem volt ott 30k) akkor elméletben folytathatod a questet, pl a call to arms számláló biztos működik.
De inkább vegyük úgy hogy igen, ha a quest nem bugzódik be ott és befejezhető, érdemes befejezni. (ha nem fejezed be, akkor a reput vesztesz, mintha eldobnád).Wipe-nal in-game ccy-ből vásárolt hajók is elvesznek? Azt tudom hogy valós pénzért vásárolt cumok megmaradnak de ha jól értesültem akkor sajnos az in-game ccy-ből vásárolt dolgok elveszhetnek csak bízom benne hogy esetleg a hajókkal más a helyzet.
Többféle wipe van. Teljes database wipe nem szokott sűrűn lenni, de ha olyan van akkor igen elveszik minden.
A nagyobb patch verziók előtt, az ingame vett hajók legyenek valahol le store -olva!
ha nem, akkor van esély rá hogy elveszhet a patch után.
Ha társasággal játszol, akkor könnyebb haladni, és ha újra venni kell hajót, akkor gyorsabban összejön a pénz. Discordon (stopposon) megtalálsz minket, ott szoktunk közös játékokat szervezni -
Drenadar
Topikgazda
3.23-ban ingame shopba kerül pár járgány:
Fury MX and Fury LX Lynx Rover Hull C Spirit A1 Cutter Scout and Cutter Rambler Syulen Spirit C1 SRV Storm and Storm AA SAN'TOK.YĀI X1 Base, X1 Force and X1 Velocity -
nubreed
veterán
Szerintetek, az engineering gameplay mennyire teszi majd lehetetlenné a solo játékosok számára a nagyobb hajók kezelhetőségét? Tehát aki soloban nyomja leginkább az kénytelen lesz kis hajókkal nyomulni ezután és kész?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
válasz TESCO-Zsömle #55696 üzenetére
Lesznek NPC-k erre? Ezt nem tudtam. Hmm ha így lesz, az jó hír.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz nubreed #55695 üzenetére
erről még mindig nincs semmi konkrét.
Egyesek szerint csak roleplay lesz az engineering
Egyesek szerint esélytelen lesz egyedül nagy hajót irányítani, mert ha nem is kerülsz csatába akkor is elhasználódnak az alkatrészek... ha meg még lőnek is rád, és kigyullad a tűz, leáll ez az a a hajón, akkor kb esélytelen közben még vezetni is, stb.Bennem nincs az az érzés hogy egyedül akarok majd játszani, sokkal jobb lesz csapatban tolni
és sztem az huszadrangú kérdés, hogy kinek a hajója, vagy hogy ki vezeti...
És igen lesznek bérelhető NPCk a játékban, de kérdés hogy most hogyan fogod nekik mondani hogy most neked mi kellene mit csináljanak...[ Szerkesztve ]
-
vaakuum
addikt
válasz Drenadar #55700 üzenetére
"És igen lesznek bérelhető NPCk a játékban, de kérdés hogy most hogyan fogod nekik mondani hogy most neked mi kellene mit csináljanak..."
Ennek egy erősen egyszerűsített verzióját már a Warframe játékban is megoldották. Bizonyos tevékenységekre (lehet olyan, aki segít lőni/vezetni, aki a védelemért felelős ha betörnek a hajódra illetve a technikai személyzet, aki tüzet olt, sérülést javít.) vannak skill értékeik, te meg eldöntöd, mire osztod be őket a hajón azzal a skill-settel (amit esetleg idővel fejleszteni is lehet náluk).
Gunnereket pl. simán kellene tudni felfogadni, akik lőnek... ha tréningezed őket, akkor meg sokkal gyorsabban célra állnak és pontosabban lőnek. Közelharcosok is mászkálhatnak a hajón, akiket szükség esetén bolygón is lerakhatsz valami hozd-ide-vidd-oda, mentsd-meg- őket vagy győzd-le-a-kalózokat típusú küldihez. Technikusnak sem látom akadályát... nem kell mindent nulláról kitalálniuk a fejlesztés során, vannak elemek, amiket felhasználhatnak már működő más játékokból."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Látom dx12 még nem lett kész, beújítottam egy RTX3080-assal, fps meg ugyan annyi mint az intel A770-esen, sőt néha rosszabb. Proci használat az egekben, memory legalább nem leakes, elég neki ilyen 20Gb....
Várok tovább, minden esetre táp tesztnek jó, bekajál a gép 560-630w-ot.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Szőrös
veterán
válasz MasterDeeJay #55704 üzenetére
dx12 nem is lesz, de a vulkan már eptu-n van, de még az is csak beta és single threaden renderel.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
m0h0senator
őstag
válasz MasterDeeJay #55704 üzenetére
Az RTX-eket megéri undervoltolni. Hőfokokon javít sokat.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
válasz m0h0senator #55706 üzenetére
Ez már az uv (850mv 1860mhz), csak gyári pad és paszta. Cserélni fogom rajta. Gyárilag throtlingol, lassab is jóval, megzabál 350w-ot és 106 fokos hajszárító hanggal. Nvidia elcseszte ezt a szériát, alapállapotában nem is ajánlanám senkinek csak uv és repad után. Uv-al 100-150w-al eszik kevesebbet úgy igen hatékony. (Messze gyorsabb mint az A770-esem és kevesebbet is fogyaszt)
Amúgy a hűtése elég lenne normális paddal és pasztával de spóroltak mindenen. Ha viszonyítani lehetne akkor a 1080 széria ilyen szempontból jobb volt arányokat nézve, 2080-asról nem tudok nyilatkozni. Egy bányászkártyát beszámítatva vettem kb 125eft-ba volt össz. FE verzió rohadtul tetszik, letisztult normális nem gémer kinézete van, csak hát gyári állapotban gyenge a hűtése.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
vaakuum
addikt
.
[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
m0h0senator
őstag
-
miqlas
őstag
Jól megszivatott a 3.23-as patch!
Vettem 4 SCU-s konténereket és telepakoltam a cuccaimmal, hogy átköltözök Microtech-rõl Orison-ra. Már késõ volt, elraktam a hajót, ma beléptem és sehol konténer / a benne tárolt cuccok!
42
-
TTVFoxSubaru
friss újonc
Sziasztok új vagyok itt is és az univerzumban is.
Valakinek van esetleg tipje ,hogy viszonylag jó pénzt keresni? -
m0h0senator
őstag
válasz TTVFoxSubaru #55714 üzenetére
Hello,
Az attól függ, hogy milyen hajóval rendelkezel elsőkörben. Ha van bányász vagy roncs gyűjtő hajód akkor azzal, ha vadász hajód van akkor fejvadász küldik, ha általános akkor tudsz dobozokat szállítani, később fps küldiket ha van megfelelő felszerelés.
An odyssey through the realm of consciousness.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs