- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
- Bestbuy játékok
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- SGF24 - Sztori traileren az Unknown 9: Awakening
- Call of Duty: Black Ops 6
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpazzMaticus
tag
Amennyiben szeretsz fizetés nélküli hobbi alfa teszterként félkész mechanikákkal szüttyögni random crash-ekkel "feldobott" jó kis bugos programkörnyezetben, (mert ezt még egy "pre-játéknak" nevezni is mindíg erős túlzás) akkor élvezni fogod.
Az egyetlen érdeme talán a grafikája, mondjuk attól meg mindíg röhögőgörcsöt kapok, amikor egy magát "komoly űrszim. rajongónak" mondó ezt fő szempontnak, vagy külön érdemnek veszi...
De majd mindjárt jönnek a hívők, és elmagyarázzák hogy miért "baromság" amit írok, és miért ez (lesz majd kb. 2567-ben) a világ legjobb játéka, mennyi tartalom van benne, (lóf@sznyi a műfajában a többihez képest) de amennyiben nem foglalkoztat a gnoszticizmus, nem vagy egy vallásos tipus, vannak ennél sokkal jobb játékok a műfajban készen, kiforrott játékként százszor ennyi tartalommal.
Ha csak hobbiból repkednél csillivilli űrhajókkal, vagy gép performance-ot akarsz tesztelni, arra tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Szőrös
veterán
válasz SpazzMaticus #55302 üzenetére
Amugy mik azok a sokkal jobb jatekok a mufajban?
Mert kb az Elite az ami hasonlo, aztan kesz, kifujt, nincs tobb.Egyebkent pont nem a grafika a ''jatek' egyetlen erdemes' , ezt jellemzoen pont azok mondjak, akik csak a felszint kapargatjak, es se a mechanikakat se a kontentet nem ismerik.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
SpazzMaticus
tag
válasz Szőrös #55303 üzenetére
Ahhoz képest hogy mennyire oda vagy Chris Roberts bátyó jelenlegi projektjéért, elég vicces az első mondatod.
Lehet nem ártana magát a fogalmat megnézni, hogy mit takar az hogy "space sim", és milyen játékok is vannak a műfajban...Az is vicces hogy az Elite Frontier-t "hasonlónak" nevezed.
Én mondjuk 1985 karácsonyára kaptam meg végre a c64-met, és vele az Elite 1-et. Akkor kezdtem el ezzel a műfajjal játszani, évekig a második részével, meg a Frontier-ben is van pár ezer órám, úgyhogy talán némi belelátással a dolgokba mondhatom azt, hogy az egyetlen hasonlóság a két játék között az az, hogy mindkettő ugyanabba a műfajba definiálja magát.
Csak az egyik egy kész működő játék, a másik meg egy virtuális bemutatóteremmel rendelkező durván túlárazott online bolt...És az ED még csak nem is a jobbak közé tartozik a kategóriában...
Milyen "felszín kapargatásról" beszélsz ?
Meg "mechanikáról" meg "kontent"-ről ?
Sorold már el a SC-ben jelenleg 100%-ban működő mechanikákat, (félkész, tervbe vett nem ér...XD), és mesélj már a játszható történetről, a "lore"-ról.
Azután nézzük már meg hogy még az Elite-ben is mennyivel több minden működik, de még Chris bácsi 2003-as Freelancer-ében is.
Azzal egyébként játszottál ? Az biztos hogy nem ilyen szép mint a SC, de többet tud jelenleg még mindíg...XDEgy mondjuk X, vagy Evochron sorozat mechanikáihoz, történeti hátteréhez képest már nem is beszélve...
2012-óta sorozatok nőttek ki, értek be a kategóriában, ez meg 11-év óta most ott tart, hogy pl. nemrég kijött a még a saját community-ja szerint is az eddigi legsz@rabb patch a játékhoz, alfá-nak is meglehetősen instabil, viszont van pl. "Alien Week" akár 600 dodóért is vehető működésképtelen hajóval...
Ez egyenlőre nem egy játék csak egy végtelen projekt.
Space Sim meg azután végképp nem.
Csak egy csillivilli techdemo egyenlőre.
Nincs azzal gond hogy te hiszel benne, az egy szép dolog, de annak pont az a lényege hogy nem kell érvekkel alátámasztani. Nem is tudnád.Szerintem hagyjuk ezt. A srác úgyis valószínűleg csak repkedni akar egy kicsit, arra jó ez is.
Meg én sem akarlak megbántani, nincs abban semmi kivetnivaló természetesen hogy várod ezt.
Nekem is megvannak a saját bogaraim.Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Szőrös
veterán
válasz SpazzMaticus #55304 üzenetére
Boven 40 felett vagyok mar, szoval jatszottam en is par jatekkal.
Igen az Elitekkel is, igen a Freelancerrel is, meg massal is.
Ezek viszont single jatekok, es nem hasonlitom oket egy onlinehoz, mint ahogy Frontiert sem emlitettem egy szoval se.Hogy ertsd, mivel az SC online jatek, igy ebben a kontextusban a Dangerous jon kepbe mint egyetlen hasonlo jatek. Az meg lehet, hogy kesz van, csak idokozben sajnos ugy nez ki, hogy meg is doglott.
Nem mellesleg kicsit maskepp kozelitette meg ezt a temat (SC teljesen a space legre fokuszal, es a kore epit, mig ED tenyleg a space simre). Egyebkent jop jo jatek, szeretem en is.Mechanika, amivel elfoglalhatod magad, akad boven (mining, trade, bounty hunting, fps missionok, racing, pvp, piracy, salvage csak igy hirtelen, ja meg az eventek), mondjuk azt se mondtam, hogy ezek kesz vannak, de egy ujoncnak boven ad jopar honapnyi jatekidot ha tul tud lendulni a jatek alfacrap mivoltan. Mivel azt se vitatja senki, hogy a jelenlegi allapota nem tul fenyes, baromi sok tech. gap van ami miatt neha egy baromi nagy mess az egesz.
A lore meg eleg mely, de SC egy sandnox mmo, lesz , szoval ne vard azt, hogy te majd komoly sztorit kapsz.Amugy meg igen, SC mar reg nem space sim, ezt a mufajt mar reg kinottek.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
SpazzMaticus
tag
válasz Szőrös #55305 üzenetére
Köszönöm a választ, nem akarom én ezt már túlragozni, másképpen látjuk...
A játék stílusát maguk a keszítők írták le, én csak ahhoz tartom magam az összehasonlításban is.
Ebben az elmúlt 11-évben tőlük én sem újat, sem mást, sem többet nem láttam , amitől ezt a műfajt a SC "kinőtte" volna, sőt szerintem egyenlőre a korlátai az erősebbek.
Hogy értsd : a konkrétan "elkészültekről" beszélek, nem arról amit ígértek, mert ha az valaha abban a formában megvalósul, akkor tényleg újító lesz, csak ebben van aki hisz ennyi idő után a "fejlődést" figyelve, van aki meg nem, ennyi.
Azt is elhiszem hogy egy kezdő ezzel akár hónapokra is elvan a jelenlegi állapotában, de te magad is leírod hogy ezek nagyrésze, az egész állapota ma is félkész.
És azt is tartom, hogy az is még mindig nagyon kevés tartalom. Egy "stilust kinövőnek" meg pláne...
Én meg mint irtam, pont a teljesen 100%-ban működő tartalomra lennék kiváncsi, ha lenne...Mindegy, részemről off, mert látom egy-egy viráglelkű rajongót már idegesítek...
[ Szerkesztve ]
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
veterán
válasz SpazzMaticus #55304 üzenetére
mondjuk még mindig nem tudom milyen olyan mmo space sim jött ki, ami fps, űrszim, ennyi féle dolgot lehet benne játszani, így néz ki, stb.
lore van bőven, történetet meg majd az sq42-ben kell keresni.
Az elite amúgy nem volt rossz (annak is early backerje voltam), de az fps nézet integrációja után látszott, hogy mennyire nem terveztek ezzel eredetileg, ebből fakadóan nem is lett jó (illetve engem halálra idegesített a normál sebesség-supercruise-jump trió megvalósítása). Számomra a legnagyobb értéke az elite-nek a jó vr szemüveg támogatása volt.
Az X sorozat meg az eve-hez hasonlóan elmegy, ha űrgazdasággal meg excel space sheetekkel akarsz foglalkozni, de bolygókra nem szállsz le, így az sc idevágó tartalma úgy ahogy van hiányzik belőle.Szóval továbbra is várnám azokat a játékokat, amik hozzák azt, amit az SC egyáltalán JELENLEG hoz.
És amúgy itt sokan (köztük én is) már jócskán benne vagyunk a korban, nekünk is megvolt az eredeti c64-es elite, meg később a freelancer, stb. Nincs azzal gond ha más a véleményed mint a miénk, de ezt normális stílusban is lehet közölni. Mi pedig annyira nagy rajongók vagyunk, hogy soha senkit se vettünk rá hogy fizessen be, sőt a legtöbbször inkább lebeszéljük a másikat, ha nem tudja mit is kap, és hogy mit is várhat. Úgyhogy ezt a fanboyos dumát sem kell erőltetni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz SpazzMaticus #55304 üzenetére
Szia,
Csupán a tényszerűség kedvéért érdeklődöm, hogy milyen SC /SQ42 csomagod van, illetve mennyit és mikorjátszottálteszteltél utoljára? -
Mondjuk egy offline benchmark modult berakhatnának. Az az integrált ami méricskél pontokat azt nem tudom értelmezni. Nyomjon egy offline bolygón lévő jelenetet meg egy űrharcot aztán írja ki mi mennyi. Single playerben amúgy is az lesz a mérvadó.
Onlinet meg mindenki tudja hogy nem lehet mérni.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Szőrös
veterán
válasz MasterDeeJay #55312 üzenetére
Ott az AC freefly, bár nincs benne bench, de perf.mérésre jobb mint PU.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
válasz Szőrös #55313 üzenetére
Valami fix jelenet kellene amiben van harc, fizika, többféle közeli távoli jelenet. AI-val, procit is megizzasztva.
Aztán ezt ha kiadnák free verzióban pontosabban package/ship nélküli accountokra akkor lehet páran kipróbálnák mint a crysist akkoriban hiszen leszármazottja legalábbis grafikus motor szempontjából. (én gyengének tartottam a crysist és csak tesztelésre használtam, jó ha 10 percet játszottam vele de benchmarkoltam igen sokat)Az eredmények meg mehetnének készítőknek hogy melyik jelenetnél mi az ami limitál proci/gpu stb oldalról. Lehetne egy egy singleplayer jelenet részlete is amit fel is tudnak használni később optimalizáláshoz.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Szőrös
veterán
válasz MasterDeeJay #55314 üzenetére
Mondjuk AC swarmokban megvan majd minden amit írtál, csak nem fix. De ilyen bench nem tudom lesz e, nem emlékszem rá, hogy bármikor is mondtál volna, de ha lesz is akkor csak az új render elkészülte után.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
NomadND1
senior tag
válasz SpazzMaticus #55304 üzenetére
Ezt viszonylag olcsón megúsztad
-
NomadND1
senior tag
Sziasztok, ma estétől változó lesz a
elérhetősége adatkezelési frissítések, engine és verzió update miatt.
Mivel ismeretlen még a potenciális bugolás mértéke a frissités miatt, előfordulhat akár 1
hétig is a zavart vagy hibákat jelző futás. Türelmeteket kérjük! -
NomadND1
senior tag
Sziasztok,
Tegnap elérhetővé tettük a Seraphim állomás a Star Citizen Wiki-n.
[Seraphim_Station]Pár héten belül több tartalom és vizuális élmény is frissülni fog az oldalon. Addig is türelmeteket kérjük és kellemes böngészést!
-
miqlas
őstag
... találtam 3-4 db relic darabot. Ezek jók valamire vagy csak trash?
[ Szerkesztve ]
42
-
venom8888
őstag
.
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Jo sok milliardot bele oltek ebbe a jatekba, most mentem a jelenlegi verzioval, egy guriga szar. Nem tudom hova raktak azt a penzt,de a no man sky sokkal jobban nez ki,es kidolgozottabb. Az urbe mikor repkedtem itt Star citizen ben, nagyon gagyi kavicsoknak tuntek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
pandras83
senior tag
válasz venom8888 #55325 üzenetére
Ok tehát te nem ilyen színű pónit akartál. Ha pénzt raktál bele, magadra vess, ha meg nem akkor kipróbáltál egy demót, de szerintem egyik esetben sem illik szakértőként osztani az észt. Valószínűleg csak egy szeletét láttad a (talán soha el nem) készülő egésznek.
Cyberfuck Patchrunner
-
edgR
őstag
Én inkább azon csodálkoztam valamelyik nap, hogy hogy a fenébe csinálják, hogy nem mennek tönkre?
Mert őszintén szólva - ha csak az 600M-t nézzük -, akkor az játékpénz, mert a projekt már 10(?) év körül jár; és ismerve az átlag senior dev béreket, több száz, vagy akár több ezer dev esetén brutális fizukat csengethetnek ki évente. (1000 devenként átlag 80k / évvel - ami elég óvatos becslés szerintem - az bizony 80M/év, csak bérekre)
És akkor hol vannak az egyéb költségek?Milyen egyéb bevételeik lehetnek? Befektetők? Szponzoráció? Játékban elrejtett hirdetések?
-
Szőrös
veterán
teljesen felesleges a 600 millát nézni, mivel soha nem volt annyi pénzük. ez csak egy mérőszám, ami azt mutatja, hogy '12-től mennyi került összesen a virtuális perselybe.
egyébként itt egy grafikon évre/hónapra lebontva, ebből látszik, hogy mikor mennyi esett be, többségében támogatói bevételből, befektetőktől is jött valamennyi de az annyira nem jelentős.
ahogy jött a pénz, úgy növekedett a cég. is.
'12-ben pl alig voltak 30-an, '20-ra érték el az 500 főt, idén meg már 1100 főnél tartanak. szóval folyamatosan növekednek, pont ezért nem mentek még tönkre.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
SkyS1gn
félisten
Amugy jah, ez érdekes, én sem látom a végét, még 5éve védtem őket de most már elengedtem én is, vagy lesz valami, vagy nem, de a haladást tekintve nem úgy tűnik.
Már nem is játszok játékokkal.Ahogy anno mondtam, barackfa az unokáknak
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
Ránéztem a Starfield-re.
kb 5 perc után már crashelt is, legfrissebb driverekkel.
Ezt csak úgy amellé, hogy a Star Citizen szar és bugos.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
SpazzMaticus
tag
válasz Menthirist #55331 üzenetére
Hát persze...
Nálad crash-elt, tehát biztos egy bugos szar az is, mint ez a csoda.
És erről az epikus techdemó megjelenéséről már tudsz valami konkrét dátumot ?
Majd amikor az eljön akkor hasonlítsuk már össze az indulást, jó ?
Már ha még élünk...[ Szerkesztve ]
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #55331 üzenetére
Nálam nem crashelt egyszer se, stabilan fut. De az engine borzalmas, egyáltalán nincs optimalizálva, és hát tech szinten valahol 10 évvel ezelőtti szinten van.
Az SC - SF összehasonlításokat meg mellőzzük, semmi értelme, nagyon más játék a kettő.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Drenadar
Topikgazda
válasz SpazzMaticus #55332 üzenetére
Sajnálom, hogy nem ment át Menthirist mondandója...
és jah egyetértek skippeljük az ilyen témát az SC megjelenéséig -
SpazzMaticus
tag
válasz Drenadar #55334 üzenetére
Plot Twist : Egyáltalán nem vagyok szétájulva a Starfield-től, hogy finoman fogalmazzak, nem a "megvédéseként" írtam. Még csak fel sem merül bennem a két game hasonlósága, ha volt is valami ilyesmi halovány gondolat SF megjelenés előtt -egyébként a fórumok alapján nem csak bennem - az a megjelenéssel gyorsan tisztázódott...
Pont ezért pontosan "átment" a mondanivalója, ez miatt volt az erős szarkazmus részemről, és pontoson azt akartam azzal az előző hsz.-al mondani, amit te az utolsó mondatodban : Hogy ilyen f@szságokon inkább ugorjunk...
[ Szerkesztve ]
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
veterán
válasz SpazzMaticus #55332 üzenetére
"Nálad crash-elt, tehát biztos egy bugos szar az is, mint ez a csoda."
Bocs, nem így szokták lehúzni az SC-t is?Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
miqlas
őstag
válasz Menthirist #55336 üzenetére
Van egy feature/bug, amit a persistency játékba emelése tett lehetõvé. Az én kedvenc elfoglaltságom a SC-ben a ROC mining. A Graycat ROC-nak van egy olyan - csúnya - tulajdonsága, hogy néha egy „too hot” felkiálltással lerobban. Onnantól semmit sehova.
A 3.16-os patch idején találtam egy videót, amiben megmutatták, hogy mire cseréljem a komponenseket és többet nem rohad le a ROC. Ezt meg tettem és minden fasza is volt. Aztán eljött a 3.18! Ez bizony eltörölte a modul cserével járó elõnyt. Persze ezt akkor tudtam meg, mikor vígan bányásztam a Daymaron és jött a „too hot”. De nem a sima lerobbanós, hanem ROC felrobbanós
Felkeltem az Orisoni kórházban és mivel nem jelezte a hullám helyzetét a játék, annyiban hagytam a dolgot, de a minap belefutottam a ROC roncsaiba és a sok szétszóródott Hadanite-ba, meg a Hadanite mezõbe. Azért érdekes volt megtalálni a lerobbant bányászomat.
Persze az volna az igazi, ha meg is lehetne javítani, de ez egy darabig még álom marad!42
-
SpazzMaticus
tag
válasz Menthirist #55336 üzenetére
Miért, talán nem igaz ?
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Diopapa
addikt
válasz SpazzMaticus #55338 üzenetére
Jah, csak az SC nincs kész. Ellenben pl a Skyrim AE kiadással ami kb a 3. mióta kijött tizensok éve és a minap még mindig taltam a játék elején bugot. Csak azért említem, mert ugyan az az engine és a fejlesztő mint a Starfieldnél.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz SpazzMaticus #55340 üzenetére
Én olvastam az összes kommentet a topik indítása óta. Te? Vagy mi is a kérdés pontosan?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Drenadar
Topikgazda
legjobb lenne elengedni ezt a beszélgetést
A topic már nagyon régi, láttunk sok sok kritikus gondolatot, és eme tapasztalatokkal egyáltalán nem biztos hogy valaki nem érti a másikat, csak mert úgy válaszol ahogy.
aztán nemsoká Citcon, talán mutatnak valamit, amivel felkapcsolják az alagútban a zt a bizonyos fényt... -
cskamacska
addikt
válasz Menthirist #55331 üzenetére
Mert a SC tényleg szar és bugos.
De ugye nem is az a gond, hogy lehet vagy nem lehet mutogatni másra. Az a gond, hogy a szintén nagy mutogatós Cyberpunk 2077 a mostani év végén a 3. évfordulóját nyomja, épp a napokban jön mellé a Phantom Liberty, és a CIG még mindig sehol sem tart.
Mindeközben a SC pont ugyanott van ahol hagyták, más MMO-nál azt mondanák hogy ez már csak life supporton teng. Csak ugye évi 50-60 milla csöppet sok erre, és abban a pillanatban amikor a whélbélák is így gondolják, nem jön össze az évi egyházi adomány a Nagy Álomért cserébe, akkor nem hogy a fejlesztés csuklik azonnal össze, de még maga a prototípus is játszhatatlanná válik, hiszen a mostani kliens egy M nélküli MMO-ba léptet be.
SQ42, ami a fenti címekkel versenghetne, hát az sehol sincs, már elméleti dátum sincs a neve mögött, Whenitsdone™. Pedig eredetileg ezért indult az egész hóbelevanc, hogy kapjunk egy új Wing Commander űroperát, egy Starfield-et kevesebb dumával és lényegesen jobb űrlövöldével. Aztán a fanok visszazavarták a macit a málnásba hogy nekik minden is kell, egyszerre, de ha 30 évig tart, azt is megfinanszírozzák.
Hát akkor egyék meg amit főzött nekik a főni, és tessék tartani azt a hátat, de egyenesen, mikor jobb, elkészült játékokkal hasonlítják ezt túlköltekezett, látványos development hellben senyvedő, proof of conceptig jutó prototipus roncshalmot, aminek tényleg csak azon múlik a pillanatnyi sorsa, hogy a pénzmáglya elég nagy lánggal tud-e égni.
És az az igazi tragédia, hogy ennyi pénzből, de főleg, rajongói támogatásból több fókusszal már akár a Squadron 45 jöhetne ki idén, és tök jogosan mutogathatnánk a bénácska Starfield-re, hogy csak egy Skyrim in Space. Roberts meg szektavezér helyett lehetne a hős aki egy személyben megmentette a űrszimeket.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Diopapa
addikt
válasz cskamacska #55346 üzenetére
Ez akár mind igaz is lehet egy bizonyos aspektusból, annyiban tévedsz, hogy csak az SQ42-re nem jött volna össze ez a pénz, amiből az "SQ45 is jöhetne"...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
kraven54
aktív tag
válasz cskamacska #55346 üzenetére
Azzal egyetértek, hogy a backerek "hibája" ez a mindent is akarunk és a végtelembe és tovább. Ez tényleg szép, hogy nincs kiadó és van idő mindent úgy csinálni hogy az high end legyen csak ez idő alatt a backerek változnak 10 év alatt elég sokat változik az ember és amit én pl. jonak láttam akkor vagy akartam azt ma már nem biztos. És sajnos én sem látom az alagut végét. Nem bánom, hogy backeltem anno mert sok örömöt adott és jo volt látni a fejlődést, de ma már szinte egyáltalán nem érdekel, hogy lesz e belöle valami, mert ha meg is jelenne teljes pompájában már kiégtem ez idő alatt SC ügyileg. Ha ma hallanék róla elöször lehet odáig lennék meg vissza.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ingatlanos topic!
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Milyen notebookot vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Projektor topic
- Automata kávégépek
- Háztartási gépek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen