Új hozzászólás Aktív témák
-
CSiPet2
tag
válasz GrooveHero #179 üzenetére
Backer státuszú vagy? Én egy nappal a 17milliós után lettem az, és így nem is kaptam semmit.
-
CSiPet2
tag
válasz GrooveHero #181 üzenetére
Giftelve kaptad mint én. De mivel az accountodra nem vettél semmit, így nem lettél backer. Pont ugyanez volt velem is. Vettem egy 5$-os pack-ot és máris backer lettem.
[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
válasz Malibutomi #184 üzenetére
Mehetne 1. hsz-be, én is nyomoztam egy sort utána mire a hivatalos fórumon rábukkantam az infóra. Főleg hogy nem működik a keresője...
-
CSiPet2
tag
válasz Malibutomi #253 üzenetére
Szerintem ezt meg fogják oldani annyival, hogy "a mesterséges gravitáció kompenzál". Mondjuk gondolj bele micsoda őrület lenne, ha egy szénné lőtt, 20 helyen eresztő, 3 vektoron pörgő hajót próbálnál meg boardingolni. Még a nagylábujjunkat se tudnánk eltalálni, nemhogy az ellent.
-
CSiPet2
tag
válasz Malibutomi #554 üzenetére
Ez engem eléggé elkedvetlenített... Ha annyira a valósághűségre törekedtek, akkor mi a fenéért nem lehet "kézzel" leszállni egy bolygón (és ha már századszor csinálod akkor ott a robotpilóta, ami mondjuk egy töltőképernyő felhasználásával akár fél pillanat alatt is leteszi). Szerintem az élményhez sokat adna ha be lehetne lépni a gépekkel a bolygók légkörébe és akár légkörön belül is lehetne harcolni (persze ott már aerodinamikával meg súrlódás figyelembe vételével).
Én eddig ezt úgy képzeltem hogy az egész univerzum sandbox lesz, de akkor ezek szerint csak az űr szabadon bejárható, a bolygók nem... Nem tudjátok, nincs is tervbe véve ez az egész? -
CSiPet2
tag
válasz Malibutomi #559 üzenetére
Erre találták fel az automatizálást... pár algoritmussal le lehet generálni egy komplett bolygót, utána csak egy sdk-ban rá kellene szórni pár épületet, növényzetet, ilyesmit és kész. A levegőből több száz km/h-val száguldva abszolút elfogadhatóan nézne ki.
Persze pár bolygót rendesen le kellene modellezni, de a nagy részét le lehetne "gyártani". Csak a textúrákat kellene kézzel megcsinálni, arra meg ott vannak a külsős grafikusok... Úgyhogy egyáltalán nem olyan nagy munka, mint ahogy képzeled, csak akkor, ha engedélyezzük, hogy bárhol leszállj/kiszállj a hajóból. Erre meg szimplán az a megoldás hogy amint megpróbálod a robotpilóta megszólal, hogy nem lehet letenni, mert nem megfelelő a terület, vagy valami hasonló. -
CSiPet2
tag
válasz Drenadar #1118 üzenetére
Ha az aláírásodban lévő hp Envy m6-tal próbálkozol, az a mobil i5 is valszeg kevés lesz, nemhogy a mobil vga... Nemrég CR azt mondta, hogy a minimum hardware követelmény a megjelenéskor az elmúlt év csúcskategóriás hardwarei lesznek. Ennek az i5 sem tesz eleget, nemhogy a vga.
Ettől függetlenül ha tartják magukat ehhez, akkor megjelenéskor már egészen barátságos gépigénye lesz. De azon a laposon ne nagyon várj játszható sebességet, főleg majd a dogfight modul alatt. Ez a hangár modul még egészen kíméli a vasat. -
CSiPet2
tag
válasz Drenadar #1123 üzenetére
Kötve hinném, hogy béta előtt lesz lehetőséged ténylegesen bukni hajót. Az arra lesz, hogy teszteljék a rendszert, ha mindenki attól fog félni, hogy a valós pénzért vett hajóját bukja, nem nagyon lesz aki tesztelje...
Immersion jegyében készül a játék, szal dogfight közben hogy derülne ki, hogy kinek van és kinek nincs biztosítása? Szerintem ez kizárt.[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
válasz Malibutomi #1142 üzenetére
Ez hivatalos cucc, vagy valami fanmade? Remélem utóbbi...
-
CSiPet2
tag
Engem is eléggé aggaszt ez a folyamatos goal hajszolás. Már 20 milla előtt azon gondolkodtam, mikor mondja azt CR, hogy nah srácok akkor tovább nem tervezünk új contetet, mert kizárt hogy többet be tudjunk pakolni határidőre. Úgy fest nem akarnak/nem tudnak a jelenleginél sokkal nagyobb fejlesztőbrigádot (így is már 100 fő környékén vannak) viszont ennyi emberrel nem tudom hogy fogják tartani a 2015 elejét, hát még ha pakolják be a plusz tartalmat.
Mondjuk ennek hatásai már látszanak a 23millás strechgoal-on, egyértelműen bullshit. Kíváncsi leszek mikor durran a lufi és tör ki a tömeges wine, hogy fizetünk, mégse kapunk érte semmit. A legtöbb ember nem fogja fel, hogy szinte semmi nincs kész a játékból, és hogy mennyire alfa is ez...
Személy szerint én jobban örülnék annak, ha a további pénzeket inkább gyorsabb fejlesztésre (több fejlesztőre) költenék, mint új contentre. Ha ezt ügyesen be tudnák adni a community-nek lehet hogy el lehetne kerülni a sírást, máshogy komoly gondok lesznek. Túl gyorsan túl sok pénz jött be, egyértelműen nem számítottak ennyire (mondjuk nem csoda). -
CSiPet2
tag
válasz GypsFulvus2 #4071 üzenetére
Ez eddig a legjobb! A hátteret szerintem felejtsd el, logóra nem szokás rakni, vagy legalábbis nem ilyet. A babérkoszorú abszolút jó és a csillag is, de a madárral kellene valamit kezdeni. Nem lehetne valami "ragadozóbb" fajra lecserélni? Oké, hogy vegyes lesz a társaság, de azért mindenki gépén ott fog vigyorogni valami komolyabb ágyú.
-
CSiPet2
tag
válasz GypsFulvus2 #4102 üzenetére
Kipróbálnád csak kontúrosan, áttetsző háttérrel? Tehát a babérkoszorúnak meg névnek kellene olyan fekete kontúrt adni mint ami a madárnak van, és mondjuk png-ben elmenteni, háttér nélkül. Szerintem nagyon király lenne, és a hajók oldalán is baromira jól nézne ki, hiszen a logó mögött maga a fémes textúra jelenne meg, és ez a fehér logó a legtöbb, sötétebb színű gépen jól mutatna. A világosabb hajók miatt max kellene majd belőle egy sötét verzió, de az még odébb van, mire ezt tényleg kipróbáljuk...
-
CSiPet2
tag
válasz GypsFulvus2 #4109 üzenetére
Szerintem a 2. a legjobb ezen a listán (meg úgy egyáltalán is). Király lett!
[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
válasz Drenadar #4769 üzenetére
Van némi tapasztalatom ezzel kapcsolatban (tippre nem vagyok vele egyedül ebben a csapatban), úgyhogy elárulom ez nem így működik.
Amúgy én pl azért nem regeltem a domaint, mert nem láttam sok értelmét. A hivatalos oldal úgy fest elég jól ki fogja szolgálni az ilyen igényeket, eléggé gyúrnak a social funkciókra, tartalommegosztásra (legalábbis ezt ígérték a Turbulentesek), egyelőre nem tudom egy privát oldal mit nyújthatna többet. De hátha lesz belőle valami frankó, én szurkolok! (Nah megyek vissza kódolnia a következő wp templatet... ) -
CSiPet2
tag
Majdnem leestem a székből a wh végén lévő cliptől, valakinek elgurul a gyógyszere...
Amúgy akkor a héten jön hangár update és az utána következő akkor lesz, amikor végeztek minden pdr-es melóval, vagyis tippre pax körül lesz az is. -
CSiPet2
tag
válasz Malibutomi #4865 üzenetére
Mellesleg nem tudom észrevettétek-e de wingman elejtett egy olyat, hogy pdr-t húznak minden asset-re (és majd azután lesz hangar update). Szerintem itt nem csak a hajókra gondolt, hanem tényleg mindenre. Ha csak a hangárban gondolkodunk, mennyire király lenne az, ha mondjuk egy idő után, ha nem tartjuk rendben a hangárt, mondjuk elkezdene rozsdásodni ott ahol valamelyik hajóból elfojt valami folyadék. Itt már csak a képzelet szab határt, de elég komoly lehetőségek vannak a pbr-ben ami az immersion mélyítését illeti.
-
CSiPet2
tag
válasz Malibutomi #5836 üzenetére
Nekem sem. SQ42-ről csak annyit mondtak, hogy kb fele lesz kész idén, de amúgy is epizodikusan fogják kiadni a mint egy tv sorozatot, tehát összességében nem állnak vele rosszul.
-
CSiPet2
tag
Pedig jelen állás szerint ez a terv. Ugye az eredeti az, hogy amikor végére érsz a kampánynak akkor kerülsz pu-ba. De ha csak a fele (lényeg hogy nem a teljes) kampány lesz kész az mmo indulásig, akkor kénytelenek lesznek beengedni minket a pu-ba kampány befejezése nélkül. Viszont ugye ott meg is halhat a karid (bár most így belegondolva nem tudom single-ben ténylegesen meg lehet-e halni), vagyis amikor kijön a következő epizód akkor az éppen aktuális karakterrel fogod folytatni? Ez így elég fura...
Egy kicsit még ködös, remélem hogy legalább CR-éknél már megvan a kész terv. -
CSiPet2
tag
válasz GypsFulvus2 #6070 üzenetére
Erről már volt szó valamelyik videóban (talán az egyik wingman-ben). Lesz 3 mód amivel vezethető egy hajó, abból az egyik a teljes intelligens vezérlés, ami lényegében az árkádos rendszer. De lesz másik mód, amiben teljesen kikapcsolja a rásegítést, onnantól elvileg úgy adod a gázt a fúvókákra ahogy szeretnéd, bár el nem tudom képzelni hogy fogunk ténylegesen egyenként gázt adni (meg irányítani) a 8 manőverezőt + a főhajtóművet, ehhez minimum 4 kéz kellene, amit 8 joy között váltogatsz, szal valószínűleg abban is lesz valami rásegítés.
-
CSiPet2
tag
Hogyan? Vágom a hotas képességeit, de hogy fogsz 9 hajtóművet kézzel precízen állítani és megfelelően kontrollálva gázt adni bármelyikre (nyilván egyszerre többre) valami intelligens rásegítés nélkül. Mindezt olyan sebességgel hogy életben maradj egy dogfight közben. Rémlik amikor wingman elejtette ezt a fél mondatot már akkor sem tudtam hogy a fenébe oldják meg.
@.tnm: Igen én is valami ilyesmire tippelek, aztán majd meglátjuk, de attól még lesznek módok amik közül választhatunk majd (az ígéretek szerint).
[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
válasz Diopapa #6656 üzenetére
Akkor ez változott az Idris-es Jump Point óta? Mert ott a beszélgetésben egyértelműen leírta CR (már a méretnövelés utáni verzióra utalva), hogy ez lesz az egyik legnagyobb hajó ami még légkörbe le tud menni és le lehet vele szállni (írta a másik hajónak is a nevét ami nagy és le tud majd szállni, de most nem ugrik be).
Ezért is lettek kidolgozva a futóművek úgy hogy légkörben plusz manőverező szárnyakként funkcionáljanak (nem mintha ennek lenne jelentősége, mivel úgysincs valós légköri repdesés).[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
válasz vaakuum #6687 üzenetére
Azért nézd meg mit műveltek a Ryse: Son of Rome -ban ugyanezzel a technológiával. Egy-két helyen tényleg olyan brutális in game karakter animációt hoz, amit mondjuk pár éve az egész estés animált rajzfilmek tudtak. Álleejtős... És CR valamikor el is mondta, hogy pl a Ryse vagy még a fölötti minőség a cél.
-
CSiPet2
tag
Én is eljutottam a bemutató megnézéséig és nagyjából azt hozta amire számítottam. Személy szerint, egy hetet tippeltem megjelenésre pax után, ez úgy fest kicsit optimista volt, de látva a fennálló problémákat, az a május eleje így már nem meglepő.
Mondjuk az azért egy kicsit megnyugtató, hogy a hajómodellekkel legalább szépen haladnak, ha már 3 típus most azonnal repülhető lesz. Úgy fest tényleg a netcode-dal szenvednek nagyon... Ez elég biztató, mert ha azt kikupálják, akkor elég gyorsan tud majd jönni a v2 meg a v3 (Idris már mióta készül), tippre mindkettő még idén.
Bevallom, én inkább a persistent universe modulban látom a nagy csúszási lehetőséget, látva a jelenlegi ütemet, a tényleges megjelenést úgy jövő év végére vagy 2016 elejére tippelném. Sajnos addig biztos sokaknak elfogy a türelmük, ami elég gond, mert ebből még tényleg egy kiemelkedő játék is lehet, de nem komoly játékosbázis nélkül. -
CSiPet2
tag
válasz Diopapa #7789 üzenetére
Igen, teszt csoportokat fognak felállítani, amik egyre nagyobbak lesznek. Mondjuk ebben semmi meglepő vagy váratlan nincs, az utóbbi pár évben nem nagyon jelent meg mmo, amit nem így indítottak (elkerülendő a kezdetben kikerülhetetlen szerverösszeomlások miatti sírást)...
Ha emlékeztek az org rendszert ugyanígy indították. -
CSiPet2
tag
Hát, az új JP-ből ítélve mi, 300i tulajok szívtuk meg a konténer rendszeres dolgot. Mondjuk várható volt, hogy az a 8 tonna nem lesz tartható, de azért ez most így hirtelen erős vágásnak tűnik, ami a rakmennyiséget illeti.
Viszont a freelancer meg az avenger cockpiet-ek durván néznek ki. -
CSiPet2
tag
válasz Diopapa #7871 üzenetére
Nem hittük el (az értelmesebbje), de ahány iterációja volt a hornetnek, simán lehetett bizakodni, hogy picit toldanak a raktérhez. Úgy fest nem jött össze. Sebaj, a lényeg, hogy a bőr kárpit megvan!
@.tnm: Igen maradt a 8 tonna, de valahol írták ott előtte, hogy az a javaslat, hogy ezentúl az általad bemásolt köbméter adatokat adják meg a hajóknál és nem a súlyt (mondjuk szerintem mindkettőt meg kellene, de mind1).
[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
válasz vaakuum #7882 üzenetére
A kis kereszt úgy tűnik az a pont ahova a hajód orra mutat, a szaggatott vonal a végén a négyszöggel a ballisztikus fegyver (mondjuk gépfegyver) célpontja. A karika egy másik itts marker lehet, elvileg minden fegyvertípusnak van egy saját (a legfrissebb JP szerint), úgyhogy mondjuk az lehet pl. a rakéta célpontja. De hogy mi lehet az a másik két szaggatott vonal, most hirtelen ötletem sincs és a jp sem írja le.
-
CSiPet2
tag
válasz Diopapa #7884 üzenetére
Jah én is követtem hétvégén a topicot, itt sem azzal van a gond, hogy késnek (szinte mindig minden fejlesztésben van késés), ezt az emberek értelmesebbje láthatóan elfogadja.
Azzal van a gond, hogy senki nem bírja leírni, bocs emberek még legalább 1/2/6 hónap míg játszani fogtok... A kommunikáció ami miatt megy a sírás és szerintem ez jogos. -
CSiPet2
tag
Valszeg van első, hátsó, két oldalsó meg alsó és felső. Bár ez csak tipp, amit eddig biztosan megerősítettek már a dfm-es videókból hogy elsőt és hátsót tuti külön kezeli már a Hornet is.
Amúgy egyes hajótípusok is biztos máshogy fogják kezelni, pl valamelyik videóban elejtették, hogy a nagyobb hajóknak (Idris, Bengal) egy egy oldalon is több külön pajzsuk lesz.[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
Spoiler on!
Az SQ42 egy nagyobb űrcsatával fog indítani, ezzel indít a tényleges sztori. Ennyit már megerősítettek a fejlesztők. Azt mondjuk el nem tudom képzelni technikailag hogy fogják megvalósítani, de addig még sok idejük van optimalizálni a netkódot, és az engine-t.
Spoiler off!
Ami a kiegyenlítetlen csatákat illeti, tippre valami ilyesmi lesz DFM-ben a swarm mód.
A meglepetés események dolgot meg sok más mmo alkalmazza, általában valami open world event néven fut. Az első ezzel operáló talán a RIFT volt, de az azóta megjelent mmo-k többségében mind megtalálható ez az elem. El nem tudom képzelni, hogy itt ne legyenek pl. event szerű komolyabb vanduul támadások vagy hasonlók amiket a játékosoknak közösen kell visszaverni (persze jó kis loot-ért cserébe).
-
CSiPet2
tag
válasz Diopapa #7988 üzenetére
Bevallom, erről még csak nem is hallottam. Bár nem tűnik egy AAA mainstream címnek...
@.tnm: Nem úgy volt, hogy az SQ42-be is be tudnak csatlakozni playerek vagy az ellen szerepébe, vagy mint wingman? Mintha rémlene ilyesmi... Ettől függetlenül, igazad lehet és valószínűleg inkább le fogják tiltani ebben az első küldiben a lehetőséget a becsatlakozásra, épp a netcode miatt.
[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
Ömm, még nem vagyok teljesen biztos benne hogy jól értem, de a REDACTED és a HIDDEN beállítás között csak az a különbség hogy az egyiknél látni hogy tagja vagy egy csapatnak de nem tudni melyiknek, a másiknál meg egyáltalán nem látni hogy tag lennél valahol?
Ez így van.
Mert ha jól értem, a member listben mindegy hogy redacted vagy hidden, látják hogy van ott valaki de egyik esetben sem tudják ki, tehát csak a személyes oldaladon van különbség?
Az org szempontjából van különbség: a magasabb rangú felhasználók látják hogy ki van ott, csak a public nem látja.
És ugye írnak az Exclusive org okról ahol követelmény hogy csak oda tartozz, de a rendszer ezt nem erölteti rád, tehát a vezetőknek kell figyelnie hogy te tényleg csak ott vagy e, és ugye ők látják ha máshol is vagy, de csak akkor ha nem állítottad a többit Hidden re?
Ezt is jól látod. Ez gyakorlatilag csak egy extra flag az org-nál de nem jár semmilyen tényleges különbséggel. Bár el tudom képzelni, hogy az ilyen org admin-jai kapnak valami szűrő-t amivel gyorsan ki tudják listázni kik azok akik szabályt szegnek.
[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
Ezt láttátok? A Diablo 3 producere igazolt a CIG-hez!
[ Szerkesztve ]
-
CSiPet2
tag
válasz Diopapa #8266 üzenetére
Ami azt illeti ő például pont a programozó "vízfej" kategória, és nem marketing, közgazdász és hasonlók. Amúgy nyilván nagyrészt nem programozni fog, de látjuk, hogy CR is kódol (állítólag nem keveset), valószínűleg ő is fog. És hát aki egy olyan apró nevű cégtől jön, mint Blizzard, az azért már konyíthat a szakmájához.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG OLED55C37LA GYÁRI GARANCIA 3 ÉV
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen