Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Qru #210 üzenetére

    Sima Shell 95-ös volt benne kifelé, ott, Lengyelben meg Avia kútnál tankoltunk, mielőtt visszaindultunk sima 95-öst. Nem nagyon tudom, mihez hasonlítani az áttételeket, egyébként 100-as tempónál ötödikben 1.900 rpm felett picivel forog (vagy ha úgy tetszik, picivel 2.000 rpm alatt) és 7.000-ig forog max.

    Azt észrevettem, hogy a BC elég furán kalkulálja a fogyit, amikor járó motorral áll az autó, merthogy ilyen esetekben a Passat átállt liter per óra számításra, a Subi BC-je meg azt számolja, hogy fogyaszt alapjáraton X litert, és mivel állunk (reggeli melegítés, amíg kiástam a hóból (nem vicc!), és lekapargattam az ablakokról a jeget) pár percenként romlik a megjelenített átlagfogyi. :) Persze a tankolásos módszer elég egyértelműen meghatározza a fogyit.

    Az világos, hogy oda a Subi kellett, de azért pár percet gondolkodtunk rajta, hogy ha megállunk ott vmi miatt egy relatíve új autóval, nem nagyon tudjuk, hogy hova is kellene nyúlni. :) De nagyon jól vizsgázott. Havas emelkedőkön, ahol szinte mindenki lendületből próbált kacsázva felhaladni, simán kényelmesen felcsorogtunk, mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák