- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
Új hozzászólás Aktív témák
-
PhilBrick
őstag
válasz forras2 #42490 üzenetére
Ha nehez butort keresel, menj ki a Rusztikus Butorboltba, a Jegpalyahoz! Azokban van anyag boven, csak hozzacsuszott egy-ket nulla az arakhoz is.
Vidaxl online, de van raktartkeszletuk rendesen.
Industrial kezd felkapott stilus lenni, Vasagle sokkal olcsobb mint barmi mas es minden szempontbol jobb, mint az Ikea. Nemet Amazonon megtalalod oket. -
válasz Device #42500 üzenetére
Idénre jutottam el addig, hogy mivel már csak heti 3 napot megyek be dolgozni, nem vettem bérletet... Az alkalmak egy részében úgyis autóval kell mennem, a többire meg mobiljegy.
Jól hangzik, amit előadtak, csak kérdés, hogy valóban használható lesz-e.
Amikor már kicsit nagyobb a forgalom a Várkörúton, akkor az összes, azon menő cucc késik reggelenként, nem keveset. Stb...
És akkor az eddigi 7-8 közötti 2 buszomból lesz 1, a legszarabb indulássalMutogatni való hater díszpinty
-
szebe
őstag
válasz Device #42500 üzenetére
Én ezeket a teljes várost átszelő viszonylatokat nem tudom hova rakni.
Mondjuk megértem az átszállásfóbiát, fél-1 órás követésekkel kellemetlen lehet lecsúszni a csatalkozásról.
De azért a Feketehegy legvége-Öreghegy legvége, vagy az Orsovai út-NagyTesco viszonylatot kicsit túlzásnak érzem.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
forras2
őstag
Van több bútorbolt is, ahol megfizethető áron van, általam jónak ítél szekrény, polc, "normálisabb" anyagból...
pl vagy pl
Viszont a cél pont az, hogy legyen 1 bolt, ahova be tudok menni, és megtudom nézni személyesen is a bútort, hogy az milyen is igazából, ezért nem merek rendelni netről...Freemanone ez pl egy egész kis korrekt bolt, jó árakkal, csak nem épp a környéken van
Pont az lenne a cél, hogy be tudjak menni, és megtudjam nézni személyesen, hogy milyen is az adott bútor, hogy merjek-e olyat rendelni, vagy ne...PhilBrick az a boltot pont néztem 1,6 misiért 150*200*53-as szekrény, ami még csúnya is
Ha megtehetném sem vásárolnék ott, mert nem tetszenek ezek a "szocis" kinézetű bútorokDe lehet, hogy megjárom az ikei, jysk boltokat fehérváron, hogy mégis milyen a tényleges minőség...
-
Device
csendes tag
Érdekes koncepció. Az átszelő járatok miatt pl. a Vasúttól nem is indulnak járatok, hanem csak megállnak ott. A magyarázat szerint az átszállásokra akarnak támaszkodni, de nem tudom, hogy a csúcsidőbeli késések miatt ennek mennyire lesz realitása. Minden a követési időkön fog múlni.
DOS=HIGH,UMB
-
Amúgy szerintem ezek jók. Végigvisz a városon, és 1 járattal le lehet fedni akár több más kis vonalat is.
Csak értelmesen kell csinálni.Pécsett nézd meg a 2, 4, 6,7, 21 járatokat. Keresztbe az egész városon. Nagyon jól működik. (Ja, meg nem 30-40 percenként mennek, hanem 15-20 )
@Device : Nekem is ez a bajom, hogy az egyik lehetőségem egy 3 perces átszállás lenne melóba menet. Csak mivel már az első buszt is rengeteget látom késni, ha éppen nincsenek lezárások, el se hiszem, hogy nem kéne ott szobroznom egy csomót...
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
szebe
őstag
válasz Device #42505 üzenetére
Kezdem érteni a koncepciót, de attól még nem tartom jó megoldásnak (persze nem vagyok szakember).
Olyan hosszúak a viszonylatok, hogy borítékolható a késés, az meg akkor borítja az egészet.
A követés meg önmagában nem ér semmit, ha egy Orsovain/Sajón ugyanúgy félóránként indul majd valami.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
fant0mi
addikt
Írja, hogy ütemes lesz a menetrend. Aztán meg, hogy igazodik a napszakhoz (vagyis az akkor jellemző forgalomhoz). Ez így érdekes lesz, mintha ütné a kettő egymást. Hajnalban :00-kor jön, 6 körül :04-kor, déltájt :00-kor, délután meg :03-kor? Nem töltöttem le, annyira nem mozgat meg, de a marketingszöveg van benne.
-
-
Dare2Live
nagyúr
Ha jól megcsinálják akkor elég jól lehet számolni a forgalommal/dugokkal. Nekem egy maps is simán megmondja kb percre pontosan, hogy mekkora dugó lesz holnap reggel 8kor és ez mennyi + idő ahoz képest mindha 6kor mennék. A csomópontokban pedig rá lehet hagyni 3percet. Max áll 3percet ott a busz és mindenki eléri a másikat.
Bár nemtudom ilyen szintű hozzáértés összejön e, hogy megnézik a mapsot. Vagy ne adj isten mielött kiadják a menterendet tesztelik... Bár ugye a legutobbi Szfvár->BP járatritkíásnál ez finoman szólva se jött össze.
Szóval akár még jó is lehet. Kiderül.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #42510 üzenetére
Nekem a Maps dugófigyelése kimerül annyiban, hogy ha Szabadbattyánban ketten megállnak a pirosnál, akkor jelzi, hogy ott dugó van Mondjuk a Várkörútra már 100% pontos adatok lehetnek az önkorinál, ha valaha is érdekelte őket.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Varoz
őstag
"használt ikeás cucc fillérekért"
Elnézést, hogy mi?
Néztél körül mostanában a használt piacon? Használt Ikea bútor egy vagyon. Képesek az új ár 80%-ért hirdetni, vicc. Még, hogy fillérek.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
40-ért vettem komplett ágyat. (keret, rács, matrac) Ikea az is, csak értelmes eladótól. Viszont ki kell fogni az ilyet. FB marketplace tele van kokain áron felrakott cuccokkal. Röhej.
Szekrényt már elengedtem.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
rita7107
aktív tag
Új menetrend:
Amit én átnéztem, és véleményezni tudok.
Öreghegy/Maroshegy/SzárazrétJó, hogy mindenhonnan el lehet jutni max. 1 átszállással a város másik végébe. Ugyan ez igaz, hogy most már a kórház/vasútállomás/piac tér mindenhonnan elérhető átszállás nélkül.
Örülök hogy a Pentelei erdőhöz is el lehet jutni mondjuk Öreghegy/Kisfalud viszonylatban.
DE!
Így baromi hosszú menetidők lesznek. Ha valahol csúcsforgalom van, akkor cseszhetjük az átszállásokat. Nem fogunk előbbre jutni.Tulajdonképpen nincs kiépített végállomás sehol.
Tehát! A buszvezetők megszívták. Hova megy Wc-re? Toi-Toi? Na az vicc lenne...Jó hogy sűrítik a járatokat, vagy legalábbis nagy többségében 10-15 percenként jön majd valami a külső területeken is. Este később lesz az üzemzárás. Ha program van a belvárosban, nem kell idő előtt haza indulni.
DE!
A tervező szakember (szerencsére nem a közlekedési iroda jelenlegi veze...je) számolt azzal hogy itt 1 sávosak a belső utak? Ok hogy a Palotai út 2 sávos, viszont az oda becsatlakozó utcák 1 sávosak. A sok külső részből érkező buszok milyen dugót fognak okozni.Ja... A számozások az a jelenleg terv alapján kaotikus. Főleg az egy számjegyű buszok. Nagyon tanulni kell hogy mi hova merre mikor..
-
válasz rita7107 #42515 üzenetére
Elvileg a cikk szerint be fogják várni a csatlakozást...
"Nagyon tanulni kell hogy mi hova merre mikor.."
Ha új lakóként ideköltözöl, akkor is.
Pécsett laktam a nagy járatátalakításkor 2010 után valamikor, ott még másfél évvel később is fogalmatlan emberek kérdezgették a buszon (amire felszállt!!! ) hogy merre megy. (Menetrend meg mindenhol volt... busz be is mondta, hogy merre közlekedik...)[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
válasz rita7107 #42515 üzenetére
Én egy ekkora városban nem igazán tudom hová tenni a helyijárat koncepciót, jó mondjuk egy Feketehegy-Köfém meg Pentelei erdő - Öreghegy viszonylatban van némi távolság, de ezek közül egyik se az amit valaki napi szinten használna.
Plusz szerintem a gyalog / bicaj kombóval a közlekedés 90%-át le lehet fedni, én legalábbis az elmult kb 8 hónapban mióta itt lakok nem sok helyre mentem kocsival, buszra semmi szükségem nem volt még.| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
rita7107
aktív tag
válasz kraftxld #42517 üzenetére
Én naponta megteszem az Öreghegy - Szárazrét útvonalat. Reggel/Délután.
Kocsival 10 perc lenne, busszal 45. Biciklivel eléggé kerülő, ráadásul ha esik az eső az már eléggé gond lenne.
Az új rendszer szerint 30 perc alatt át fogok érni, átszállás nélkül. Ilyen szempontból én jól járok. De eddig is busszal/gyalog mentem mindenhova. Egy ami gond a bevásárlás, oda meg ott a "kulikocsi". -
válasz kraftxld #42517 üzenetére
Pedig jó dolog az, még egy ekkora helyen is. Nem mindig jó bringázni, pláne hegyesebb részeken, télen, stb., viszont egyszerűen rengeteg itt az autó, és ez miatt dugók vannak (értsd, a járvány előtt voltak, azóta kevésbé), meg nincs parkolóhely. Egy jó tömegközlekedés elszívná az autósok egy részét, és kisebb lenne a dugó. De hát errefelé csak úgy volt, hogy legyen valami, ne lehessen mondani, hogy nincs. A forgalomszervezés is elég púpos, mert rengeteg autó a Várkörúton megy, ami nem bír el semmit, és ha az beáll, akkor a Rákóczi, Budai Várkörúthoz csatlakozó része, stb. is.
Feketehegy-Köfém? Kellett egyszer mennem a Denso-ba, autóval is eluntam az életem, mire kiértem... és oda járnak páran dolgozni. Köfém ugyanez, a nagy parkolójukban van, hogy alig van hely."az elmult kb 8 hónapban mióta itt lakok " koronavírus-járvány van, és alig járnak valahova a népek
@OPiiPO : 1-2 átszállás...
Vagy 1 átszállás, és fél km séta.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
rita7107
aktív tag
Sajnos vagy sem, amíg az emberek az autót válasszák a tömegközlekedés helyett nem lesz változás. Persze szükség lenne P+R parkolókra is. Talán ha megépül a körgyűrű hiányzó része csökkenni fog a belváros leterheltsége.
Azt viszont továbbra sem értem, hogy sokan pld. a "murvás parkolót használják, szemben a 200 m-rel arrébb lévő ingyenes zárt parkolóval. Ráadásul ha esik az eső akkor sem veszik igénybe, inkább kőröznek amíg nincs hely, meg bemennek a lakótelepekre. Miért? Ezt próbálja már megmagyarázni nekem valaki?
A fehérvári közlekedés szervezés egyik nagy kerékkötője N.Zs. Alkalmatlan a feladatra. Nem hiába olyan amilyen.
-
-
szebe
őstag
válasz rita7107 #42521 üzenetére
"Azt viszont továbbra sem értem, hogy sokan pld. a "murvás parkolót használják, szemben a 200 m-rel arrébb lévő ingyenes zárt parkolóval."
Fehérváron (is) megszokásból vezet mindenki, itt nem tudsz (amúgy értelmes) változásokat bevezetni. Hiába úsznak már a kacsák a nagy murvásban, inkább áll oda, hiába lenne közelebb a kicsiből az úticél. Ő ezt szokta meg és kész
#42523 hcl
A Szfinx mellett, az Alba Háznál lévő buszmegállóval szemben.Változásra: Széchenyi-Horvát István Tóváros felől érkező ágán a jobbrakanyarodó az "új" sáv. Egyszer kipróbálták, hogy a balrakanyarodó legyen, elvégre arra kevesebben haladnak, logikusnak tűnt. 1 hónap múlva vissza kellett állítani a régi rendet, mert képtelenek voltak alkalmazkodni, sok volt a baleset.
De mondhatnám a Palotai Shell-nél lévő kereszteződést, ahol miután megvariálták a sávokat (3+1 helyett 2+2), még hetekig rendszeres volt, hogy megszokásból beállt a szembesávba az illető.
Az a környék amúgy is megérne egy misét. A Spar-nál betiltott balrakanyarodás után jó pár hónappal lett csak kész a Molnár köz átkötése a jehováknál, addig aki a Kelemenre akart befordulni, az kerülhetett valamerre...[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Ha van valakinek hibás Samsung Galaxy S2 / I9100-a, akkor venném
Mutogatni való hater díszpinty
-
rita7107
aktív tag
De miért vagyunk ilyen birkák?
Mondjuk a közlekedés kérdése megérne egy külön 1000 kötetes lexikont.
30-as tábla / minimum 50
Megállni tilos tábla. "Jajj nem láttam". Tényleg van ilyen tábla az utcában?
Index használata. Körforgalom használata. Zebra, átkelés az úton használata.
Gyalogos közlekedés Kerékpárok felszereltsége. "Elektromos" kerékpárok használata.
stb.
Nem tudom "nyugaton" mi a divat (csak nyaralás céljából jártam arra) , de "kis"Hazánkban valami katasztrófa.Hozzá teszem, egész Fehérvár belső úthálózata az 1930-as évek elején alakult ki. Azóta semmit nem változott. Akkor 1x1 sáv elegendő volt. Most lehet a 3x3 is kevés lenne. Viszont azt is értem a város vezetők részéről, hogy szeretnék kitiltani az autókat. Ez viszont jelenleg lehetetlen megoldani. Akkora összegre lenne szükség, hogy kb 10 éves teljes költségvetés rámenne. Simán kellene az elkerülőről legalább 4 bekötő út. És a külső területeken valahol P+R parkolók. A távolsági buszokat kivinni minél előbb a mostani helyről.
Lehetne még sorolni, de nekem felesleges. Annyi mindent kellene a városban megoldani/átalakítani, hogy nincs az az ember aki megtudná azt tenni.Sajnos 20+30 (=50) év hátrányban vagyunk mindenben.
-
A@ron
tag
Tisztelet a fórumtársaknak!
Jótékonysági projekthez keresek jelképes összegért / sörcsokiért / ingyen működő, de fölösleges:
- DDR3 RAMot
- mini PCIE wifi modult
- kicsi SSDt, amire win10 elfér
- LCD monitor, akár hibás is, ha nem kijelzőhibás, bármilyen méretbenElőre is köszönöm a felajánlásokat a rászoruló családok nevében, akiknek majd a gépek fognak menni.
Kellemes estét!
-
gravi_t
újonc
válasz rita7107 #42527 üzenetére
"A távolsági buszokat kivinni minél előbb a mostani helyről."
Mert a városba érkezők véletlenül sem "a városba" jönnek.
Elég népszerű pl. a veszprémi vasútállomás is pont ezért."Nyugaton" pl. az a divat, hogy betonszűkítéseket tesznek az utakra, hogy a szélesebb autók fizikailag elakadjanak, a lámpákat direkt úgy állítják be, hogy mindig pirosat kapjon az autós (a légszennyezés meg csak hoax), mondjuk ez utóbbi már megvalósult Fehérváron. A minap már automatikusan álltam meg a következő lámpánál, a mögöttem jövő dudált rám, hogy zöld, nem piros.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz gravi_t #42529 üzenetére
Ami itt megy az tényleg egy rejtély.
Nem elég, hogy alapból szarok az adottáságok a max 1x1es ut fér el, 1x1re szükülnek utak miatt de mindha direkt a minnél több dúgó, minnél lassabb közelekedés lenne a városvezetés célja.A tavaly őszi megszüntetjük a távolsági pl BPre menő buszjáratokat is mekkora volt. Üljön +1000 ember autóba. Attól biztos kevesebb lesz a dugó mindha busszal ingáznának.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
szebe
őstag
válasz Dare2Live #42530 üzenetére
A távolsági buszos téma a Volánbusz-MÁV egyesülés miatt volt (vagyis a MÁV-é lett). Ennek köszönhetően kb mindenhol megszüntették a távolsági járatokat, ahol volt vasúti alternatíva is.
mintha*
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
szebe
őstag
válasz Dare2Live #42532 üzenetére
Én teljesen megértem, hogy nem alternatíva, de így hogy a Volán a MÁV-hoz került, a párhuzamos buszos viszonylatokat le lehet építeni, és mesterségesen pumpálni az utasszámot a felújított vonalakon.
#42533 hcl
Igen, valamicskét visszaállítottak, de az elején tényleg megvágták napi 2-3 járatra"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Évekkel ezelőtti kormányzati stratégia a vasút előtérbe helyezése, szóval ezen még nem is csodálkozom, de azon sem már, hogy totál vakon nyomják, azaz meg lehetett volna mérni, hányan vannak a buszokon, és miért...
Nem mellesleg itt még mondjuk jó a vasút BP felé, de egyes helyekre elég horror az országban.Mutogatni való hater díszpinty
-
Dare2Live
nagyúr
"itt még mondjuk jó a vasút BP felé"
Egy corvin napi +1h inga ha busz helyett vonattal mész. Ha ez jó akkor nem tudom mi a rossz.
De aki lefele jönne ilyen is van szép számmal pl petőfi mellől annak is megvan a napi +1h inga buszhoz képest. Persze nem fog senki napi 3ht ingázni hanem beül az autóba. (vagy költözik ami meg családdal baromi nehéz)
"hogy totál vakon nyomják"
Megvolt benne a logika. Csak a vasuti fejlesztések nem készültek el, intermodális csomópont sehol, de az ehez társított volán járatritkítás az megtörtént.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #42536 üzenetére
Függ attól, hogy mi az úticél. Én a Népligethez szoktam buszozni, mert haverék oda laknak közel, de ha vonattal kell menni sem halok meg, csak jobban szeretek buszozni.
"intermodális csomópont sehol, de az ehez társított volán járatritkítás az megtörtént."
Igen, és az egy mák, hogy a polgi ki tudta lobbizni, hogy még ne szüntessék meg. De ha a Palkón múlik (asszem oda tartozik), már régen szívás lenne. Frankón működő ország...Mutogatni való hater díszpinty
-
fant0mi
addikt
válasz Dare2Live #42536 üzenetére
A vasuti fejlesztesek majdnem keszen vannak. Pikkpakk fent vagy Kelenfoldon, Ferencvarosban, Kokin, Deliben. 2 ev mulva infopark, nepliget megallok is talan keszen lesznek, de most az 1-es villamosra atszallva ez sem annyira rossz mar.
Az intermodalis csomopont az viszont kva nagy hiany Fehervaron valoban. -
fant0mi
addikt
válasz Dare2Live #42539 üzenetére
Busszal 1:15.
Vonattal Ferencvarosig 1:04, plusz 2 megallo az 1-es villamossal, az 5 perc. Ha pont lekesel egy vilit legyen mondjuk 5 perc plusz varakozas.
Pont ugyanannyi. Jo, van benne egy atszallas a bkv-ra, meg egy bkv jegy. Nyilvan Fehervaron nem mindegy melyik varosreszbol akarsz utazni, de annyira nem gaz, mint mondod. -
-
szebe
őstag
válasz fant0mi #42540 üzenetére
Kelenföldig 40 perc vonattal, onnan 20 perc az 1-essel.
A busz 1 óra alatt van Kelenföldön (Sasadi)Nagyobb probléma, hogy akinek itt a buszpu esik jobban útba (vagy a buszos megállók, pl Zombori), annak totál szívás a vonat.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
freemanone
őstag
válasz Dare2Live #42536 üzenetére
kb 70p a Corvin szfv vasútról (kelenföld, 4es metro és egy kis séta a rákócziról). Busszal ez detto ennyi a pályaudvarról, mert 60p volt a petőfi híd, onnan meg villamos ugye.
Azoknak szívás akik konkrétan a petőfi híd vonzáskörzetében dolgoztak és a piactér sokkal közelebb van az otthonhoz. Mindenki másnak kb ugyanannyi, csak más útvonalat kell megszoknia.Nekem toronysorról a II. János Pál pápa térnél lévő melóhelyemig 75p a gyalog+metro+vonat kombó. Busszal Kollega ~100 perceket szokott futni, de Ő a róma étterem körül lakik.
Amióta 40p alatt fent van a vonat a busz csak akkor érte meg ha kifejezetten oda mentünk a megálló környékére.[ Szerkesztve ]
-
Illetve, nincs valakinek 15V-os (nem 12) tápegysége eladó? (Laptop tápegység formátumban.)
Mutogatni való hater díszpinty
-
Épp ma zúztam le egy patkánykutyát 5cm hijján a Budai úton. Gazdi se jobbra se balra módon jön a pórázos patkánnyal a bicikliútra, csöngetek, nem reagál, satufék és pár cm-re álltam meg a korcstól. Aztán még ő volt felháborodva, hogy miért biciklizek a bicajúton
Én mondjuk 5 pontból kettőt adok az egész fehérvári bicikliút infrastruktúrának.
- A nyomós jelzőlámpák teljesen fölöslegesek, sehol nincs értelme
- Össze vissza vannak a "hé paraszt itt told a biciklit" táblás jelzőlámpák a normális gyalogos + biciklis átkelések száma minimális.
- Néhány út katasztrofális állapotban van, de legalább nem lesz vesekövem
- Nincsenek összekötve a meglévő bicikliutak, hogy esetleg normálisan el lehessen jutni A-ból B-be.
- A várkörút vége a legjobb a bíróság felé ahol beviszik a biciklist az autók közé, igaz hely nincs
- Budai úton kifelé az osztott bickliút / járda már csak nyomokban van felfestve, ha megyek az Interspar felől, átmegyek a gyalogos + bicajos jelzőlámpánál aztán a Halesz park sarkán megszűnik a bicikliút majd a park másik végében újraindul, utána letereli valamerre, de a nagy kereszteződés után megint van bicikliút.
- Régebben a Mártírok útján mentem a gyárba, de a 3x útkeresztezés a reggeli forgalomban meg a random megszűnő bicikliút elég gáz.
- Aki meg betonalapozás nélküli bicikliút mellé fát ültet (Velencei tókör) rugózás nélküli biciklin küldeném le 40km / órával hadd zúzza le a golyójait
- Azért itt is osztanék 20-40 ezres bírságot plusz kerékgumivágást bicskával azoknak a bicikliseknek akik az 50m-enkénti tiltó tábla ellenére az úton tolják.[ Szerkesztve ]
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
-conrad-
addikt
Sziasztok, samsung gear fit pro 2-höz kellene nekem szíj. Lehet esetleg kapni a városban valahol, nem tudjátok?
-
Keresek dolgokat
- 15V minél több amperes tápot
- HIBÁS (nem működő) CD/DVD meghajtót (motort bontanék belőle)
- Karcmentes, középmagas (25-50db-os) CD hengertMutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen