Új hozzászólás Aktív témák
-
#97246720
törölt tag
Üdv...így bele olvasva a topikba, nem sok embernek van pozitív véleménye a TMX-szel kapcsolat, nos a Negatív véleményesekhez csatlakozom én is. A sztori:
Április 30.-án vettünk a Telekomnál egy Note4F-et, később derült ki hogy az elülső kamera hibás, kértem helyszíni javítást a Samsungtól, Aug 1.-én jött a szervizes és cserélte a készüléket, pár nap használat után felfigyeltem egy különös zajra mikor rezeg a telefon...ezt többször tesztelve kértem ismételt helyszíni javítás, de csak futárt küldtek érte, azzal a hibával küldtem el a telefont hogy zörög a rezgőmotor, Aug 17.-én elvitte a futár és 25.-én kaptam vissza, az első dolgom az volt miután elment a futár hogy megnézzem a jegyzőkönyvet és telót, nos az érdekes az hogy a szervizben nem produkálta a hibát vagy csak nem nézték át alaposan, így visszaküldték hogy hibátlan...a mai nap(Aug 26.-án) újra leadtam javításra a helyi márkaszervizben, a szervizesnek mutattam a hibát, sajnso véletlenszerűen jön elő a hiba és nem minden pozícióban...tehát most újra meg kell futnom ugyan azt a kört mint az elmúlt 1 hétben mert hanyag volt a szervizes és nem végezte kellő képpen a munkáját...ezt meg is írtam tegnap a Samsungnak illetve este fél9kor fel is hívtam őket és a telefonban is elmondtam ugyan azt amit leírtam...ma megjött a válasz a tegnapi levélre, Nagyon sajnálkoztak, de felhívtam mai is a Samsungot és ideges hangon mondtam hogy jó lenne megsűrgetni ezt a dolgot mert eléggé felháborító.... ha azt nézem kaptam egy hibás teló helyett egy másik hibásat.... -
#97246720
törölt tag
tévedtsz,a telemax(tmx) szervizeli a samsung telókat, erről van bizonyítékom is,ott van a jegyzőköny is...amúgy csak azért pestre nem fogok felmenni ha itt is van helyben márkaszerviz,amúgy tegnap adtam le az itteni szervizbe ismét, mivel nem csináltak vele semmit pesten...
amúgy kisebb hibája van a prémium telónak azt tudják javítani a helyszínen,az a baj hogy ha nagyobb baja van és csak a kőzponti szerviz tudja javítani akkor semmit sem ér az 1óra,mert úgy is elküldik,nekem 10 napot mondott a srác..
[ Szerkesztve ]
-
#97246720
törölt tag
Nekem annyi válasz jött a weboldalon küldött üzenetre,hogy ők csak a budaörsre leadott készülékekről tudnak infót adni.
Nos én itt adtam le a márkaszervízben, hova a f-be küldték, amúgy ez most piros pont, kicserélték az órám és a töltőjét, bár nem értem miért mikor mondjuk az órát elég lett volna, annak volt csak baja( töltőèrintkező)[ Szerkesztve ]
-
#97246720
törölt tag
nagyon fura ez a telemax szervíz, szedán visszakaptam a telefonom,"hála istennek", de megint azt írták hogy hibátlan, erről van jegyzőkönyv, semmilyen javítást nem csináltak rajta, DE viszont a hiba megszűnt(amivel leadtam), a melegedés is megszűnt...tehát a biztos hogy csináltak vele valamit mivel a kijelzővédő fóliát leszedték mert az előlapi kameránál megtörték a fóliát és leadáskor nem volt megtörve! Viszont az órámat 1:1-ben cserélték újra, csak azt nem értem hogy mit keres Magyarországon egy Chile-i CSC kódos termék...természetesen amit leadtam az XEH-s volt,a telekomnál vettük...a Note4-nél azóta se jött elő a hiba Így ez kellemes csalódás
-
#97246720
törölt tag
ma nagyon betette a kulcsot a telemax...
Cserélték a gear2őm a szervizben, xeh-s helyet cho-st kaptam, ez chilei régiókód, felhívtam a samut és ezt jeleztem nekik, meg azt is hogy chilében régebbi szoftver érhető el mint itthon,azt mondták hogy egyeztettek a szervizzel adjam le és frissítik, most hivatalosan 2.2.1.2 van rajta, namost,16án csinálták meg a frissítést, 10.én adtam le,ma kaptam vissza, ráadásul a jegyzőkönyv amit kaptam ugyan az amit a cserekor adtak,dátum és tartalom... befejztem a samuval... -
#97246720
törölt tag
válasz petesejt #151 üzenetére
az a baj hogy magyarországon csak a telemaxnak van olyan felszereltsége amit a gyártók megkövetelnek...amíg nem lesz egy konkurens cég aki ellenfele lenne a telemaxnak addig muszáj tűrni
nekem 2hetet ültek egy töltőcsati hibás gear2 mire megállapították hogy csere...
a volt note4em 2szer volt náluk egymás után és képesek voltak hamisított jegyzőkönyvet adni...a hiba az volt hogy a rezgömotortól gerjedt a felső hangszóró, az első utat futárral tette meg(hozzáteszem állítólag prémium garis a készülék és helyszinen kellett volna javítani),a második utja az még aznap megvolt mikor visszakaptam mert nem csináltak vele semmit, a márkaszervizbe előjött a hiba,beírták a munkalapra, 1hét után szóltak a szervizből hogy kész,a hiba megszűnt, viszont másodjára is azt írták rá hogy hibátlan....hátakkó jóvanakkó...ti is így,én is így...megváltam a samaungomtól és soha többet nem veszek samsungot,soha...de olyan terméket sem amit a telemax szervizel...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen