Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • theo11

    csendes tag

    +1 csatlakozó.

    4x volt fent náluk a Lg g3s telefonunk, de mindig visszajött, h hibátlan a telefon. A jegyzőkönyvbe mindig leírják, h ugyan hibátlan a telefon, de jófejek és azért elvégzik a szoftverfrissítést. A 4 alkalomból egyszer pecsételtek a garancialevélbe csak azt nem értem ha hibátlan, akkor minek pecsételnek bele. 1 hétnél tovább sosem bírja a telefon, mindig előjönnek a gondok.
    Közvetlen az LG-vel vettem fel a kapcsolatot, ők látatlanban cserélik a telefont, viszont a telefont a tmxnél kell leadni, mert ők állítják ki a csereutálványt, de ez sem megy gyorsan, már több mint egy hete várok a papírra. Kíváncsi leszek mikor történik valami, mert emailben nem tudnak felvilágosítást adni, mert nem személyesen adtam le a telefont (wtf?). XDDD

Új hozzászólás Aktív témák