Új hozzászólás Aktív témák

  • Xerxész

    őstag

    válasz Jason19 #13767 üzenetére

    A teljesség igénye nélkül...amit a Requiem változtat:

    - újragondolt faji speciális képességek
    - faji kezdő képességszint optimalizáció
    - eltérő faji testmagasság, teherbíróképesség
    - szinte minden képességhez kell perkpont (alapból nem tudsz zárat feltörni, beszédképesség igen gyenge, stb.)
    - a fejlődési fák újragondolása, átalakítása
    - harcnál az AI fejlesztése (több blokkolás, okosabb támadási technika, stb.)
    - mágia optimalizáció új varázslatokkal
    - nem változik az ellenfelek szintje, vannak gyengék (pl. farkasok) és erősek (pl. mágusok, sárkányok), akár már a játék elején is
    - igen erős sárkányok
    - igen erős íjászok (páncélzat nélkül egy lövés és meghaltál)
    - komoly kihívások a barlangokban
    - páncélzat jelentősége (muszáj a túléléshez)
    - időskála megváltoztatási lehetősége
    - pénznek, nyilvesszőknek, zárfeltörőknek súlya van
    - sima futás (nem sprint) fogyasztja a staminát
    - halálos csapdák, sokkal nehezebb észerevételi lehetőséggel
    - nincs gyorsutazás
    - MCM menü támogatás
    - a fenti nehezítő tényezők miatt nincs külön nehézségi szint beállítási lehetőség

    Ennyi jutott most eszembe, de ez még nem minden. Sokkal nehezebb lesz tőle a játék.
    Ha a Requiemet még kombinálod a Frostfall és a Realistic Needs and Diseases modokkal, na akkor igen élvezetes kalandokat nyomhatsz le Skyrimben. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák