-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tirexi
addikt
válasz Lézerparaszt #19199 üzenetére
Egyértelmű, hogy egy olyan játékban ahol fix karakterek vannak mindig is szebb lesz a karakter kidolgozása. Ez mindenki számára tiszta mert azokat a karaktereket csak egyszer csinálja meg a készítő és mindenki azokkal játszik.
Nvidia face: [link]DE! És most jön a lényeg.
A Skyrim-ban szinte végtelen a karakterkészítési lehetőség. Ha ezt a kategóriát nézzük akkor a Skyrim messze veri az összes játékot.
Vagy mondj egy olyan játékot ahol magad generálod a karaktert és kidogozottabb arcot kapsz.
Bocs ilyen részletes arcot kapsz. Mert addig oké hogy távolról jól néz ki de amikor FOV 20-al ráközelítek akkor mit kapok az sem mind1.Az arc amúgy csak egy dolog. A test felépítést is már úgy állítod ahogy akarod. Nem akarok most 18+ -os képeket linkelni mindenki talál Skyrim-ból de az is messze veri a többi ilyen karakter készítős játékot.
Itt egy példa az egyik legszebb alkotásra: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Lézerparaszt
őstag
válasz Tirexi #19202 üzenetére
A fov alatt mit értesz? Még Quake3-ban használtam sokat azt a parancsot, de valahogy összeegyeztethetetlennek tűnik így a Skyrim és a fov 20-as ráközelítés. Az alap 75, tehát ha 20-as fovval nézem akkor nem laposnak kell lenni? Az meg nem normális. Szerintem.
A játék az nem játék!
-
balint107
aktív tag
válasz Lézerparaszt #19205 üzenetére
-
Tirexi
addikt
válasz Lézerparaszt #19205 üzenetére
Csináltam egy összehasonlítást: [link]
Sztem mindenkinek egyértelműen leesik, hogy melyik a jobb.
Magasabb FOV-nál többet látsz a játékból és torzul a kép, alacsonyabb FOV-nál kevesebbet látsz de itt jön ki az arányos kép.
Más érdekesség:
Ezt a FOV 75-öt alapként nem tudom honnét szeditek, de még mindig alap a 65.
Miért? Oké teszteljétek le magatok.
Írd be a FOV-ot a konzolba és valóban 75 lesz mert ha beírod, hogy FOV 75 a kép nem változik.
Mentsd el a játékot, majd indítsad újra a játékot rendes kilépéssel.
Töltsed be az FOV 75-ös mentést és nyomjál egy TAB-ot.
Amint megnyomtad a TAB-ot visszaugrik a kép 65-ös FOV-ra.
Írd be, hogy FOV 65 és a kép marad egy helyben. Én ezt már párszor leteszteltem mert én sem tudtam eldönteni mennyi az alap.
Az alap nem piszkált játék INI-jében is az alap az 65.(#19206) balint107:
Olyan kis FOV eltérésnél nem látszik a lényeg.(#19208) CJ4567:
Nekem meg a 65 jó mert széles a monitorom és így kevésbé torzul a kép széle.[ Szerkesztve ]
-
Lézerparaszt
őstag
válasz balint107 #19206 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem ez elég rondácska. Az arcon semmi, mintha viaszból öntötték volna ki, a száj meg az miezaz? Mondom ezt úgy, hogy az enyém valszeg sose lesz ilyen mert én fps nézetben vagyok mindig, kivéve mikor megölnek. Azért nem rossz, de messze nem olyan jó mint a versenyzőké. Tudom melyikre gondolsz szerintem, az tényleg nem lett olyan jó, semmi extra nincs benne. Gyorsan megnézem én is hogy milyen, csak hogy Te is le tudd szólni az enyémet
Tirexi: sose foglalkoztam a fovval Skyrimon belül, így utána kellett néznem guglén és mindenhol ezt írták. Hozzáteszem, ezután sem fogom babrálni mert nekem az már zavaró.
Ja és nekem az első kép jobban tetszik a nagy szemet leszámítva, egy régi ismerősre emlékeztet[ Szerkesztve ]
A játék az nem játék!
-
balint107
aktív tag
válasz Tirexi #19207 üzenetére
Persze, csak közelit akartam csinálni arról milyen részletes is az arc kis fovba, ha valaki még nem nézte volna úgy . Emellett pedig az is igaz, hogy önmagamban elég kezdő modder vagyok és sok mindent nem tudok ilyen téren Szóval egy profi modder még több moddal jobb szög vagy póz fény stb beállításokon milyen brutál hatást tudhat elérni. Ezért is nem lepődtem meg a verseny képeken sem.
Egyébként jó az összehasonlításod. Én például 85 fovon játszok és még sokan szerintem, ott még durvább a torzulás, de ez nem a karakter kidolgozottságától függ.
-
balint107
aktív tag
válasz Lézerparaszt #19209 üzenetére
Persze. De azért amiket példának hoztál WD pl, annál messze jobb még ez is
Ez a száj amúgy szerintem az egyik alap lehet. Arra nem tettem fel modot.[ Szerkesztve ]
-
balint107
aktív tag
Tényleg, van külön olyan mod, hogy száj? Lehet kipróbálnék valamit
-
Tirexi
addikt
válasz Lézerparaszt #19209 üzenetére
Azokon a képeken semmi más extrát nem látsz mint az ENB-ek sajátosságait.
Rengeteget számít az ENB a karakter kinézetében.
Nézz meg egy Somber-t és egy RealVision-t. A karakter a Somber-nél sokkal jobb. (megvilágítás és napszak kérdése persze)
Nagy különbség más nem igen lehet (a szeplők és harci festés kivételével) mivel a játékhoz nem készült 100 féle külön bőr mod. Van kb 5 ami híres és mindenki azokat használja. Főleg ami a fejet illeti.
Az ENB, a megvilágítás, a póz itt a lényeg.
Most tudnék mutatni ugyan arról a karakterről 3 különböző képet és semmi más nincsen állítva csak más az ENB. De csak ezért most nem fogok feltenni másik ENB-et.Továbbá az egyediség sem mondható annyira egyedinek mert mindenki előre elkészített profilokból indul ki ami a RaceMenu-ben vagy az ECE-ben van. Esetleg egy másik ember mentését alakítgatja. Vagy lehet nem is saját karaktereik hanem follower-ek.
Végtelen a lehetőségek tárháza Lézer.
(#19212) balint107:
Nincs külön száj mod. A fej és a száj textúra egy képen vannak. Csak RaceMenu-ban vagy ECE-ben tudod állítgatni részletesen.[ Szerkesztve ]
-
pokers
senior tag
válasz Tirexi #19214 üzenetére
Melyik race szülötte a karid?
És azon belül valamelyik "preset", vagy egyedileg alkottad meg?Nekem már az is a bajom ezekkel a karakterekkel, hogy annyi minden változtatható, így rengeteg időt el lehet tökölni a "testreszabásukkal". És akkor még nem is biztos, hogy jól fog kinézni
-
Tirexi
addikt
válasz pokers #19217 üzenetére
Na itt egy kép a legelső karakteremtől a legutolsóig.
Megpróbáltam időrendbe állítani de már annyira nem emlékszek rá.
Az első képek videókból vannak kivágva mivel a képek a régi karikról elvesztek amikor meghalt a HDD-m.Na szal a mostani karakter az a Ningheim faj egyik Preset-je kicsit átalakítva.
De az utolsó karakterben már sok munka van. Egyedi szemöldök, egyedi haj, egyedi armor, egyedi szeplők, stb stb.. Meg kellett oldanom a nyak varrat hibát is.
[ Szerkesztve ]
-
ron8
senior tag
Sziasztok! Felszeretném tenni a realvision modot,azonban rengeteg kiegészitő mod is van hozzá...melyik a legegyszerűbb modja annak hogy feltegyem mindet? Nem vagyok nagy moddingoló... :/
-
Tirexi
addikt
válasz CJ4567 #19226 üzenetére
Igazából nem az enyémet ajánlom mivel az elég gép zabáló. Még az én gépemet is megfogja itt ott.
Hmm megnéztem a gépét. GTX 650Ti. Ehhez nem tom melyik lenne a legjobb. Ki kéne próbálnia amit először akart a RealVision-t és ha az sok akkor van neki Performance verziója.
[ Szerkesztve ]
-
ron8
senior tag
Még nem frissítettem az adatlapomat,de az uj gépem i5 4440 plusz egy non x 280-as vga 8gb ddr3 rammal.Szóval jöhet aránylag gépzabálosabb mod is
[ Szerkesztve ]
-
creedszl
aktív tag
Azt hiszem egyenlőre elégedett vagyok, nem piszkálom tovább a látványt.Az éjszakán kell még picit módosítani a többi teljesen zsír.
Csak összehasonlításképp:a két kép ugyan abban az időben készült, kb a reggeli időkben, 8.30 magasságában.Az első a 0.221-es dll-lel az alatta lévő pedig már a 0.254-gyel és az ahhoz tartozó RealLike enb-vel.Ezen kívül csak annyi változott hogy Pure weather van CoT helyett és az ugrid 9 helyett 7.Itt szintén:
Azt megjegyezném hogy az utóbbi beállításoknál dél magasságában így néz ki:
Én úgy érzem az utóbbi beállítás jobban visszaadja az adott napszak fényviszonyait...
[ Szerkesztve ]
Hulligaaan
-
creedszl
aktív tag
válasz Tirexi #19233 üzenetére
igazság szerint ha a játékban körülnézek nem igazán találok olyan dolgot amit módosítani akarnék, mert annyira zavar.Van pl egy, hogy éjszaka a belső terekben az ablakok fehérek, mintha kint világos lenne.Erre lehet majd még ráfekszem, valamint a fáklya illetve egyéb tüzek aurája, vagyis hogy mekkora teret világítanak be...
Hulligaaan
-
laceszgamer
addikt
Kicsit eltérek a fentebbi témától, de valami nem tud olyan addon Skyrimhez amivel enchantolni lehet egyszerre több itemet? Konkrétan pénzszerzésre remek módszer, hogy gyártok bőr karpereceket és azokat enchantolom a küldetések közben befogott kismillio lélekkel, de kicsit fárasztó mikor például 300 at kell megcsinálni. Valami olyasmi kéne amiben pl berakom az itemet amiböl több van, a lélekkövet és a kiválasztott tárgyat és csak nyomkodom a gombot vagy épp magától enchantolja őket míg van anyag.
Nemrég respeceltem light armoros bow-os classra, kegyetlen jól lehet ezzel is haladni, bow-on lélekcsapda és bénítás, így elég op-vé teszi szinte bármi ellen.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
albert8
addikt
válasz genndy #19184 üzenetére
Ezeket a quest idket meg az utána lévő számokat hol találom meg esetleg? Az id-k talán megvannak, de a számokat amit irtál mondjuk a 150 azt hol találom?
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
CJ4567
veterán
Kijött az új Nexus Mod Manager verzió, changelog:
Version 0.51.01. New Feature: NMM will warn the user if there’s something wrong with the selected InstallInfo/Mods folders.
2. New Feature: NMM will prompt the user to go back to the folder setup instead of just automatically removing installed mods if they're missing from the proper mod folder.
3. New Feature: Added support for the new endorse/abstain management (to update the local status you’re required to perform a “mod update check”, no icon in the endorsement column means you never endorsed the mod).
4. New Feature: Added new “Stop Searching” button to the game scan UI: clicking this will stop the search process for all game modes.
5. New Feature: Added new “Quick Startup” button to the game scan UI: clicking this (after confirming at least one game path) will immediately switch to the game selection with just the games you’ve already verified.
6. Bugfix: Fixed an issue with the XML script compiler preventing scripts to properly compile for plugin-less games.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz genndy #19240 üzenetére
Igen, Immersive Weapons, először azt hittem alapjátékban van
(#19241) Tirexi Nem kattintható a kép 4 Ebony Ingot? Hol lehet szerezni ilyet?
(#19243) Tirexi Úgy már igen 0004E4EE ez az id-je? Ha igen, adok le magamnak kettőt, és a followeremnek egyet[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Jason19
senior tag
válasz CJ4567 #19246 üzenetére
A tirexi kardjára gondoltam.
Tirexi: Sehol, már vagy 2 hónapja tervezem, és örülök ha nyár végéig sikerül beütemezni. Addig feltettem egy realvisiont, meg állítgattam rajta, úgy sincs sok időm játszani, addig megteszi. Lehet, hogy új hardvervásárlásig várok is vele. Az a baj reinstallal, hogy újra be kell lőni mindent jóra, ssd-nek is a megfelelő beállításokat, stb. Nem 2 perces művelet.
-
Tirexi
addikt
-
CJ4567
veterán
Megkaptam a küldetést hogy készítsek egy csapdát Odahviingnek, és közben megkaptam hogy addig Esbern és Delphine nem segít amíg meg nem ölöm Parthuunaxot. Muszáj megölnöm Parthuunaxot, vagy nem?
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs