-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
senior tag
Az elején rögtön van három mod, amit azért kapcsolt ki, mert azok csak 1.6.629 előtti Skyrimmal működnek. De ahogy korábban is írták, általános szabály, hogy egy bizonyos játékverzióhoz csak egy bizonyos SKSE jó (és semmi más), illetve bármelyik SKSE-t igénylő mod csak egy bizonyos verzióval működik (és semmi mással).
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
ron8
senior tag
válasz VikMorroHun #27103 üzenetére
Igen, de azért olyan verziót tettem fel, mert skyrimból is korábbi verzió van meg ( 1.6.1130)
Igazából nemtudom hányszor végigmentem már ezeken, és nem találom a probléma forrását. De még próbálkozom hátha, benéztem valamit.. -
PeL
addikt
Igen, de azért olyan verziót tettem fel, mert skyrimból is korábbi verzió van meg ( 1.6.1130)
Lehet velem van a probléma, de nem igazán értem ezt Jelenleg éppen az 1.6.1130 a legújabb verzió, ami kb három hete jött ki... 1.6.629 < 1.6.1130
Ha direkt régebbi modokat raktál fel, nem csoda hogy nem működnek
Tehát SKSE-ből a 2.2.5-ös kell, az erre épülő modokból pedig mindegyiknél a legfrissebbet kell telepíteni. Amelyik telepítésénél lehet több verzióból is választani, mindig az AE verziót válaszd, mert a régebbiek nem fognak működni.[ Szerkesztve ]
-
ron8
senior tag
Sziasztok!
Valaki találkozott már hasonló problémával? Annyi sejtésem van hogy a parallax textúrákhoz van köze, de eddig nem jöttem rá a megoldásra -
ron8
senior tag
Köszönöm a gyors válaszokat, meg is találtam közben, enb volt a hibás
Egy másik kérdés, elég amatőr de nem világos: ha két ugyanolyan modot teszek fel, akkor mindkettőt megpróbálja futtatni a játék, erőforrást fogyaszt, vagy automatikusan az utolsót tölti be, és figyelmen kívül hagyja az előbbi modot? (Pl két azonos textúrànál) -
®abstract®
őstag
-
VikMorroHun
senior tag
Attól függ, mit jelent az "ugyanolyan". Ha ugyanúgy hívják őket, ütközés van, nem működnek egyszerre. Ha két mod ugyanazt tudja, csak másként, akkor működhet, de nem jó ötlet. (R.A.S.S. és Wet and Cold pl. működik egyszerre, amíg össze nem omlik a játék.)
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
ron8
senior tag
válasz VikMorroHun #27112 üzenetére
De például ha van egy komplett armor mod, és utána be teszek 1db új armort, akkor az úgymond beékelődik az előzőbe, jól gondolom? Mert ha igen, akkor ez elmélet alapján lehetséges tuningolni a tájat is..
-
PeL
addikt
Ezért van a load order Ha van két mod ami ugyanazokat a fájlokat írja felül akkor el kell döntened melyik érvényesüljön, vagyis ami utolsóként töltődik be, az lesz a konfliktus győztes, vagyis azt fogod látni a játékodban. Sima textúráknál ez nem szokott különösebb problémát okozni, de pl. olyan modoknál amik scripteket is használnak, ott már lehetnek galibák más mod általi felülírás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Én meg amúgy közben ráuntam a Skyrim moddingolásra most, azóta megvettem karácsonyi Steam vásáron az Elder Scrolls Online Collection-t, meg hozzá fél év ESO+ -t Asszem elleszek vele egy jó darabig. Kellett már valami újdonság
-
-
PeL
addikt
válasz ®abstract® #27117 üzenetére
Fogalmam sincs, pár napja játszom csak Eddig eléggé tetszik Jó pár dolog másképp van mint a megszokott Elder Scrolls játékokban, de ez szerintem nem feltétlen probléma. Az egyetlen negatívum és elég nagy szemétség sztem, hogy ESO+ premium előfizetés nélkül új playerként gyakorlatilag non-stop inventory managementből áll az egész játék -legalábbis eleinte, amíg el nem jutsz egy bizonyos inventory méretig- ami már 1-2 nap alatt felbosszantott, lévén új kari indításakor kapsz vagy 50 helyet alapból a táskában, amin ha nincs premiumod akkor osztozik az összes crafting alapanyag is, ezekből meg iszonyat sok van, és mindenfelé folyamatosan lootolod őket. Persze a táskát meg a bank kapacitását lehet 10-es léptékekben aranyból is bővíteni, de egyre drágább és egyre időbe telik mire összeszeded a következő upgrade-re valót. Viszont előfizuval a crafting matikat meg egy teljesen külön bagbe gyűjti neked a játék aminek ráadásul végtelen a kapacitása, és ha lejár az előfizud akkor is fel tudod belőle használni a cuccokat craftingoláshoz. Így már nem kell 10 percenként vendorhoz rohangálnom, meg folyamat agyalni azon hogy mit dobjak ki hogy legyen helyem... 6 hónap alatt szerintem annyi mindent fogok belezsúfolni hogy kb életem végéig ki fog tartani Már emiatt önmagában megérte nekem előfizetni, nem gondoltam volna hogy ekkora megváltás lesz. Emellé bónusz hogy az összes külön megvehető DLC is unlockolódik az előfizetés időtartamára, mondanom sem kell hogy ezek is tetemes plusz contentet adnak az amúgy sem rövid játékhoz, ráadásul a 6 hónap ESO+ -ra kaptam 10.000 Crown-t ami a játék premium valutája és lehet belőle vásárolni a DLC-ket, meg egy rakás egyéb extrát a játék belső shopjában. Ami nagyon tetszeni fog biztos behúzom majd... Ezekre is szokott akció lenni állítólag...
[ Szerkesztve ]
-
ron8
senior tag
A loot-ot csak az elején használtam, amíg a nagyját megcsinálja helyettem, de volt hogy nagyon össze kavarta a modokat , úgyhogy már én szoktam rendezgetni a sorrendet, és időközben rájöttem a logikára is .
Egyébként múltkor úgy jártam hogy amikor dyndoloddal megcsináltam a kimentett zip fileokat, mindent törölt abból a mappából, nem tudom járt -e már így valaki. A textgen kimentésekor az egész Skyrim mappa törlődött (ami egy másik mappáan volt, ide mentettem ki a textgen fájlt is). Így kicsit elvesztettem motivációmat hogy újra kezdjem az egész moddolást, de pár nap alatt sikerült újra beérnem a régi állapotot... -
ron8
senior tag
Ki melyik ENB-re esküszik? Én eddig Rudyt használtam és Cathedral weatherst, de erősen szemezek a NAT wet-enb kombóval.. (viszont elég mélyen bele kellene nyúlni a modokba )
-
PeL
addikt
Itt linkeltem pár képet arról amit utoljára próbáltam ENB-t: Silent Horizons 2 - Universal Core + Azurite Horizons ENB
Ehhez az Azurite Weathers II időjárás mod ajánlott erősen.
-
ron8
senior tag
válasz ®abstract® #27123 üzenetére
Köszi
Még vizsgálom hol lehetne kicsit szebb, bár lassan limites lesz a hardver miatt. Nem tudom mennyire szerkesztik utólag a képeket nexuson, de ott amiket feltesznek képeket, azért szebbet kihoznak belőle.. -
®abstract®
őstag
ja,meglestem a hadvered
itt meg tudod nézni mennyi a veszteséged a konfigodban [link]
mindez FHD ben a felett rosszabb lesz..
szerintem gondold végig a modolgatast,vedd figyelembe azt,hogy a modderek videoikban szinte a legizmosabb hardvereken tesztelnek, mutatják be mit sikerült nekik elérni- vagyis nem mérvadó,hogy a 16 vagy 20 vagy 24 gb ramos vga on hogy szalad a game 8K vagy 16K textura csomagokkal
ha neked nincs olyasmi hardvered akkor szinte biztos,hogy sose fogod azt látni amiket mutatnak a videokban
teszteltem az agyon moddolt játékomat-adtam az integralt vga m nak 8 gb ramot= ezt megette a game a mentés betöltése után
vannak tagok itt akiknek 16 gb ramos vga van és azt is megeszik a modok! akkor szerinted?
tapasztalataim alapján használj 2K texturakat,ha birja hardvered akkor csere 4K stb.. minden azon fog múlni hogyan tudod össze fésűlni a készletedet ha tetszik amit mutat jo az fps akkor húzd meg a határokat,ha ezt nem teszed meg akkor csak magadat fogod szivatni..Szavahihetőség manapság ritka kincs.
-
Na mondom előszedem a skyirmot. Végigkatintgatom az mod update-ket. Erre skyse riogat hogy updateljem. Okéé akkor frissítem azt is kézzel, aztán egy horda DLL régi frissítsem....
Most várhatok hogy frissítsenek a modderek. Nem hittem volna hogy még kap update-t. De most már lesz annyi eszem hogy kikapcsolom a steamen a játék auto update-jét.
Persze a creation részt frissítik ami kell a fenének.January 17th 2024 Patch Notes
When using a controller, the right analog stick is now exclusively bound to the description field. When using a controller “Search” is now bound to “A”, not Right Trigger.
Bug Fixes
Menu items no longer “bounce”.
Author names should no longer shift upon inspecting the details page.
Fixed issues requiring the user to select menu options twice when returning to the main menu.
Fixed issues with the Download Bar not rendering correctly.
Fixed an issue causing the order of screenshots to change between sessions.
Fixed an issue causing deleted Creations to appear in your Load Order.
Fixed an issue rearranging the Load Order when updating a Creation.
The correct warning message is now displayed when a Creation is downloaded without its dependencies.
Fixed issue preventing Creation downloads after an extended time browsing the menus.
Fixed issue causing large Creations to sometimes fail to download.
Restoring your Load Order will now properly enable disabled Creations.
The “Download All Creations” menu option will no longer deactivate previously installed Creations.
Canceling “Download All Creations” will no longer result in a crash when returning to the Main Menu.
Uploading and restoring Load Orders to and from Bethesda.net will no longer fail on large Load Orders.
The “Updated” category in the Channels List now shows Creations from your library with available updates, instead of showing “Latest” uploads.
Gallery images no longer change in size when browsing.
Resolved a crash that could occur after loading Anniversary Edition after linking a new account.
Fixed an issue that could cause the wrong Load Order to be uploaded.
Fixed flickering of arrows on the Banner on the initial load of the Creations Menu.
Categories are now sorted by "latest."
File size now properly displays after updating a Creation.
Resolved an issue that could prompt a deletion confirmation when exiting the menus.
Resolved an issue that would show some Creations as owned even if unpurchased.
Epic Only
Resolved an issue preventing Creation Credits from displaying in the user’s account.
PlayStation Only
Fixed a crash that could occur from repeatedly entering the in-game Creations screen.
Creation names should no longer flicker after downloading.
PS5: Fixed Crash when browsing the menu while it is loading.
PS5: “Delete all Creations” now works as intended.
Xbox Only
Fixed an issue that would kick the player to the Main Menu when attempting to download Survival Mode or Goldbrand.
The “Show Missing Content” box on the Search Menu after loading a save with missing Creations now works.
GOG Specific
Fixed an issue preventing the Anniversary Upgrade prompt from working.
Fixed issue that could occur, resulting in the wrong saves being overwritten.
Localization fixes.
Resource Pack
Resolved unfilled alias on Carriage Quest.
Added “CalendarDay” script.
Modular jugs now have audio when dropped.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
ron8
senior tag
válasz ®abstract® #27128 üzenetére
Úgy néz ki 47% a bottleneckem , az azért már jelentős..
Igen az elején bele estem abba a hibába hogy mindenből a legtöbb K felbontásút tettem fel, aztán afterburner jelzett hogy több mint 8gb-ot használok a 8gb-os vramból .
Igazad van egyénként, azok a gépek tényleg súrolják a felső határokat.. -
válasz MasterDeeJay #27129 üzenetére
Muszáj downgradelni, és egyszerűbb is mint várni az updatekre. Egyébként elég sok update van már.
-
PeL
addikt
Meg se néztem milyen géped van, hát ja, egy 4. genes intel CPU már nem igazán felel meg a mai elvárásoknak (hol is tartunk? 14. intel generációnál?), pláne nincs erő párban egy 3070-el Amúgy 4K felbontásra pont hogy elég lenne egy gyengébb CPU is, mert ott már a GPU dolgozik csak leginkább, de oda meg sajna a 8GB VRAM lesz a szűk keresztmetszet :\
[ Szerkesztve ]
-
-
ron8
senior tag
Az SE változathoz ismét érkezett egy frissítés (1.6.1170)… én sajnos beleszaladtam.. skse és addreas library már frissült, de sok mod ismét nem működik emiatt...
Erősen gondolkozom hogy vissza patchelem egy korábbi verzióra az egészet.. csak akk újra kell telepíteni az összes modot..siralmas ez
Melyik verzioja működik a legsimábban a modokkal?[ Szerkesztve ]
-
-
PeL
addikt
válasz bobalazs #27135 üzenetére
Ja de van pár SKSE mod ami nem támogatja már az új verzióval az 1.6.640-et, azokból meg azt kell feltenni amiben még támogatott. Ezek általában külön vannak a letöltés szekcióban, ha nem biztos az ember akkor meg kell nézni a modok changelogjait.
Amúgy nem értem mi szükség van erre tényleg. Érdemi dolgot már nem javítanak a játékban, ami olyan azt már a community patch valszeg rég javította. Olyan érzésem van, mintha direkt szívatnák a modding community-t... :\
[ Szerkesztve ]
-
money, mi más.
Ezt írja, de szerencsére nem indul a patch sem el, mert Vortexel inditom a játékot az meg skse-t hívja meg.[ Szerkesztve ]
-
®abstract®
őstag
Jaj de jó hogy nekem a régi játék verzióm van 1.5.97 emiatt a modok 95%-a működő képes nem problémáskodik semmi gond 😎💯
Javítópecs amit még korábban felraktam biztos hogy javított a dolgokon nem elcseszte az unofficial version [link]
igaz engem nem is érdekelnek ezek a creation club tartalmak meg az egyéb nyalángságok elégedett vagyok azokkal amiket kitaláltam összeraktam 😎
Vagy ha bármi ilyesmire szükségem lenne akkor össze tudom vadászni.[ Szerkesztve ]
Szavahihetőség manapság ritka kincs.
-
ron8
senior tag
Ha lepatchelem a játékot egy korábbi változatra, akkor azokat a modokat amik nem verziótól függenek (páldául egy landscape mod) újra kell telepíteni?
-
válasz ®abstract® #27138 üzenetére
Tegnap egy órát szívtam. A játék cseszett betölteni a modokat. Írogatta hogy nem aktívak és cc-n keresztül akart valamit. Felülírta ő maga indítaskor hogy mit töltsön be.
Aztán engine fixes meg annak filejait irogatva jó lett sokadjára.
Szándékosan a cc-s szarokat akarja erőltetni.
Remélem van/lesz rá mód amivel ki lehet írtani ezt a cc-s rákot még a menüből is.
Patcheket letiltottam, szivassanak mást.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
®abstract®
őstag
válasz MasterDeeJay #27140 üzenetére
tudom kolega uram,nem ismerem az új menüt..meg nekem ez ismeretlen dolog..
lehet van valami megoldas a nexusmodon erre is
ez segithet [link]Ron8
nemtom,de lehet újra be kell kapcsolni.
ez segitseg lehet [link]Szavahihetőség manapság ritka kincs.
-
VikMorroHun
senior tag
Tudom javasolni a Survival Lite csomagomat. Ott van az elején a leírás(ra mutató hivatkozás), hogyan lehet viszonylag egyszerűen visszaállni 1.6.640-re.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
ron8
senior tag
Köszönöm a tippeket, végül az 1.5,97-re álltam vissza, ezzel eddig minden szépen olajozottan működik, és valamiért a töltögetés is elmúlt, pedig nagyjából ugyanazokat a modokat raktam vissza..
-
®abstract®
őstag
érdekes dolgok ezek az biztos
az újabb verziók szerintem sok mod esetében bezavarnak,mert nincs support-nem kompatibilis ilyesmik
tapasztalataim szerint akkor működnek a modok amikor látod a difit-a nem ilyen volt eddig gondolat ugrik be..
Vikmorrohun kolega tett ide képeket és azt láttam rajta,hogy a modok egy része nem működik,de ha neki úgy megfelel akkor nekem is[ Szerkesztve ]
Szavahihetőség manapság ritka kincs.
-
ron8
senior tag
válasz ®abstract® #27144 üzenetére
Ezt én is észrevettem, hogy nem aktív minden mod. Valószínűleg nem tesz jót a játéknak ha egyszerre több modot installálok fel és csak azután tesztelem őket, nehezen birkózik meg ezekkel. Volt hogy utána egy mentés betöltésénél töltötte be a modokat
-
VikMorroHun
senior tag
válasz ®abstract® #27144 üzenetére
Melyik nem működik abból a 485-ből, ami a csomagban van?
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
®abstract®
őstag
válasz VikMorroHun #27146 üzenetére
ami kepeket ide tettel azokon azt lattam a grafikus modok nem jol mennek..
Szavahihetőség manapság ritka kincs.
-
ron8
senior tag
Lenne egy egészen amatőr kérdésem.
Female karaktereket lecseréltem a CBBE típusú bodyra. Az ehhez tartozó ruha szettet is felraktam, viszont ha például egy egész pofás tehetségekkel megáldott felső testalkatú hölgyet csinálok racemenuben játékon belül, a ruházat felvételekor "visszasoványodik" a karakterek vanillára, azaz nem tudom élvezni kemény munkám gyümölcsét...
Nincs fent más armor cloth mod, csak ez, mit ronthattam el? -
-
PeL
addikt
Kell a Bodyslide and Outfit Studio.
Tedd fel, add meg neki a beállításokban a Data mappát hogy lássa a progi a telepített dolgokat.
Első alkalommal "Batch Build"-et kell neki nyomni, úgy hogy a kis jelölőnégyzet a batch build gomb mellett be van pipálva, vagyis hogy hozza létre a .tri morph fileokat is, ezekkel fognak csak a ruhák idomulni az új testalkathoz játékon belül is.Ezután ha felteszel egy új ruha modot, mindig batch buildelni kell, viszont innentől elég mindig csak az adott új szettet, amit a batch build után tudsz kiválasztani a listából, a többit már nem kell még egyszer.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs