-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz Lendova #26913 üzenetére
Barón néz ki eléggé Gondolom ezen is van ENB vagy ReShade legalább? Nekem sajna két vállra fekteti a gépemet teljesen az ENB. Anélkül viszont szerintem soha nem lesz az igazi :\ Legfőképp a karakterek fényessége zavar, ENB nélkül meg kb lehetetlen megszüntetni azt a hülye effektet amitől úgy néznek ki az NPC-k mintha belülről világítanának még sötét helyeken is, napfény alatt meg olyan mintha reflektorlámpák lennének
-
®abstract®
őstag
válasz Lendova #26913 üzenetére
Nem lehet rákattintani a képekre valami nem jó 🤔
Az hogy a csajodnak lobog a haja vagy sem megéri az fps veszteséget?
Az a tűzhely nagyon fasza melyik az?
Elég jók a fényviszonyok az eNB miatt van?
Az oblivion lovak még jobbak sokkal jobban nézne ki [link][ Szerkesztve ]
Szavahihetőség manapság ritka kincs.
-
®abstract®
őstag
válasz Lendova #26919 üzenetére
az emberxd használom de látom hogy volt update. Majd ezt a haj modot lehet megnézem.
Meg az tetszik nekem hogy a szél fújja a táblákat ilyen szél modra gondolok arra van a tipped 🤔
Nem tudom erre van ötleted? mert kicsit megakadtam [link][ Szerkesztve ]
Szavahihetőség manapság ritka kincs.
-
PeL
addikt
válasz Lendova #26927 üzenetére
Játszottál a Morrowinddel? Na ott aztán tényleg olyan potikat lehetett gyártani, amivel már gyakorlatilag isten lehettél. Ott ugye stat alapúak voltak a skillek, tehát minél nagyobb volt az alap stat amihez a skill kötődött, annál erősebbek voltak az adott skillek. És ott lehetett olyan potikat gyártani, amik valamelyik alap statot boostolták adott időre. Az volt a fricska benne, hogy össze lehetett ezeket az effekteket stackelni limitáció nélkül, tehát amíg a potik tartottak, addig rajtad volt minden egyes poti effektje. Ennek eredménye az lett, hogy megcsináltad a Fortify Intelligence potit, megittad, majd gyártottál az effekt(ek) alatt ugyanilyen intellectes potikat, azok már egyre több statot adtak egyre hosszabb időre, mivel az alchemy skill alapja az intelligence volt. 1-2-3 óra kotyvasztással már olyan erős potikat lehetett így gyártani, hogy több milliót adtak a statra amik szó szerint évekig rajta voltak a karakteren
Asszem az Oblivionban már pont emiatt limitálták, hogy ott max asszem már csak 3 poti effekt lehetett rajtad egyszerre, vagy valami ilyesmi...
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Lendova #26931 üzenetére
Pedig a Morrowindet is szépen fel lehet modolni
Nyilván annyira drasztikusan nem fog megváltozni már csak az engine miatt sem, de meglepően szép lett a végeredmény a videón...
[ Szerkesztve ]
-
®abstract®
őstag
válasz Lendova #26925 üzenetére
akkor te regi motoros vagy
van mit tanulnom,de amit nem ertek azt leforditom.
hogyha elakadok akkor javasolt olvasgatni
skyrim hez baromi sok mod van ilyet meg nem lattam korabban.
regen az oblivionban csuktam be a kapukat xboxon,fuu,de reg volt!
van nekem az ets2=truck sim ahoz is rengeteg cucc van-lehet modolgatni azt isKender23
nekem ezek a szeles modok nem mennek.mind1.
armorokat amiket bekapcsoltam kicsit bonyolult a keszites..recept..de szerencsere lehet massal szorakozni
Szavahihetőség manapság ritka kincs.
-
PeL
addikt
válasz Lendova #26934 üzenetére
Én Vortex-et használok mert azzal kellett telepíteni az alap modlistámat Nexus-ról, szerintem nincs vele baj. A listák frissítése már más tészta, azt tanácsolták hogy mindig csináljunk inkább új profilt és arra szedjük le a legfrissebb modlistát mint hogy a meglévőt upgradeljük. Annyi jó van ebben is, hogy ami le van már töltve mod azt nem tölti le újra. Viszont modlistához premium ajánlott, az Immersive & Epic-et kb 9 óra volt letölteni egyesével Bár ott is inkább a 3MB/s letöltési sebesség limit volt gáz, nem a modok mennyisége...
[ Szerkesztve ]
-
®abstract®
őstag
válasz Lendova #26934 üzenetére
Az a helyzet hogy megnehezítem az életemet ezekkel az armor készletekkel mert négy fajtát néztem ki összesen amit nem említettem az amazing world of bikini armor [link] hát azt se egyszerű összerakni, keresni kell hozzá a receptet ami el van szórva szanaszét átgondolom akkor simán hamarabb fogok találni menet közben jó fajta armorokat úgyhogy lehet hogy hagyom a fenébe az egészet..
ahogy néztem ezt a bifrost tbd deadric smithing az elég hosszadalmas 90.s kovácsolás kell hozzá plusz d.sm.. Az még jó messze van.. másik kettőt úgy néz ki meg tudom oldani.
No problem eddig is meg tudtam oldani ezután is menni fog kicsit tovább tart mint PL. Neked azt ennyi.
próbálkoztam azokkal amiket írtál egyikel se boldogultam nekem csak a vortex manager jött be már majd 3 éve..Szavahihetőség manapság ritka kincs.
-
L3zl13
nagyúr
válasz Lendova #26931 üzenetére
2db leather stripet hajlandó vagyok konzolból
Embere válogatja. Én sem szeretem szét tápolni a karakteremet glitchek kihasználásával.
Valaki meg úgy van vele, hogy amíg nem használ konzolt vagy olyan modot amitől modjuk erősebb lesz vagy sebezhetetlen addig belefér.
Ezért mondtam, hogy attól függ.Nem játszottam vele és nagyon valószínűnek tartom, hogy már nem is fogok.
Én is így vagyok vele. Max ha valaha elkészül a Skylivion és a Skywind akkor megnézem őket. Remélhetőleg a problémásabb játékmechanikai részeket kihagyják vagy opcionálissá teszik.Aki hülye, haljon meg!
-
PeL
addikt
válasz Lendova #26945 üzenetére
Egyébként ezt a kissé blur-ös érzetet a TAA élsimítás okozza a játékban ami borzalmas pont emiatt hogy elmosódást okoz... Kikapcsolva még kicsit világosabb is lesz a játék érzetre, meg sokkal élesebb lesz minden, sajna viszont úgy nem lesz semmilyen élsimítás aktív ami meg nem túl szép 1920x1080-ban. Próbáltam a ReShade SMAA-ját de a fű ugyanúgy furán néz ki vele mintha nem lenne rajta semmilyen anti-aliasing, szóval lehet maradok a "gyári" TAA-nál így.
-
PeL
addikt
válasz Lendova #26952 üzenetére
Azóta még kellett játszanom a beállításokkal, mert így tényleg baromi jól néz ki, de mint kiderült éjszaka meg annyira sötét lett a játék hogy szó szerint az orromig nem láttam még holdfény alatt sem Muszáj volt valamennyit világosítani rajta, ki kellett kapcsolnom a "FakeHDR" opciót, ami nagyon sötétített a képen, vagyis a kontrasztból veszítettem valamennyit ami lehet nem is baj, mert az árnyékok már szinte irreálisan sötétek voltak így. Majd délután csinálok pár képet róla
[ Szerkesztve ]
-
válasz Lendova #27207 üzenetére
Igazad van. Megnéztem, nálam be van állítva hogy alt tabnál is aktív a játék, ablakos módban 4-8% prociterheltség van kb 2-3 mag megy max órajelen a többi legózik. Kár hogy ez ilyen. Bár elég neki ami most van azaz nem lassú így sem.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
®abstract®
őstag
válasz Lendova #27217 üzenetére
Gondoltam hogy benne van látod én is a afterburner l monitorozok meg a hardver infót nézegetem de hát ugye játékok esetében az előbbi aktuális
Tudom is ajánlani neked mindkettőt hanem használod véletlenül.
Hidd el én előbb fogok venni ryzen procit meg radeon kártyát mint nvidia t vagy intelt.
A másik az úgyis a driveren múlik sok minden hogyha szerencséd van akkor jó lesz ha nem akkor szívsz vele tök mindegy hogy melyiked van
Ja,látom a gondod [link]MasterDeejay
Amiket linkeltem megnézted?
ja hát akinek 36 szálon fut a szerver proci az nem is nagyon fog semmin behugyozniSzavahihetőség manapság ritka kincs.
-
®abstract®
őstag
válasz Lendova #27220 üzenetére
Hát érdekes amit művelnek ezek a kalkulátoros oldalak 🤔
a másik az hogy biztos benne van a pakliban is hogy szponzorok mit meg mennyit fizetnek és akkor úgy hozzák ki a végeredményt nyilván az oldalon..
Radeon driver osd-t be szoktam kapcsolni faxa de a msi a.b. a hozzá integrált bekapcsolt hardver infóval sokoldalú=jóbb egyértelműen, hardver infó megmutat mindent azért szeretem
De mindegy is nekem ilyen limit probléma nincs az integrált hardveremmel szóval a gpu az esetemben apu 95 vagy 100 % ketyeg mindig úgyhogy nagyszerű 😎
Ugye itt kimondottan a skyrim esetében szükség lenne 8 gb vramra vagy inkább többre a többi játékkal elvagyok[ Szerkesztve ]
Szavahihetőség manapság ritka kincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen