- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
FireKeeper
nagyúr
jah csak az a bajom azokkal a szetekkel h mindkettő heavy armor. amúgy az ős barlangjába be tudsz menni akkor is ha nem őt választod a sztori során, de nem tudod azt a teljes szetet megszerezni csak egy részét. ráadásul olyan, hogy ha csak úgy bemész oda, ha nem azt az utat választottad a sztoriban, mindenképp kinyír, semmit nem tudsz tenni ellene.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
válasz FireKeeper #15842 üzenetére
Ezt már én is többaször próbáltam meg felhozni több formában, de kevesen értik, hogy bizonyos embereknek, (mint köztük nekem is), egyszerűen van ilyen hajlama, ha úgy tetszik pszichológiai defektje, hogy reflexből, mély indíttatásból szeretne mindent megcsinálni a játékban, amit csak egy végigjátszásban meg lehet..., de ez még nem jelenti azt, hogy közben, vagy utólag visszagondolva úgy fogja érezni, hogy ez megéri számára.
A probléma pedig ott kezdődik, mikor az ilyen ember találkozik a manapság divatos "modern AAA RGP" címekkel, amikben divattá vált, hogy ilyen hozzáállással már nem a side-quest a szórványos kikapcsolódás, az érdekesség és alkalmankénti vicc (easter egg) a main-quest vonal mellett, hanem gyakorlatilag el lesz nyomva, hanyagolva a main-quest line (felborul a józan paraszti ész és mindig a "kiemelten fontos" küldetést hagyod utoljára), hanem a "priority mission" lesz a kikapcsolódás a farmolás jellegűvé silányuló, végeláthatatlan side-quest gyűrűből.
Ha van pár tényleg jó, ötletes, vicces side-quest, az csak rontja a helyzetet, mert motivál, hogy tényleg próbálj minél többet megcsinálni, hátha találsz több ilyet, de aztán a puszta mennyiség mégis fojtogatni kezd, egy idő és szám után lehetetlen, hogy ne váljon monotonná a kvázi végtelen számúnak tűnő ilyen tartalom és ne kezd el összességében arányosan értéktelennek érezni.
Előbb utóbb azon kapom magam (és gondolom sok más ilyen "lelki társam"), hogy túl kevés időt és figyelmet szentelek a tényleg értékes tartalomnak, és kezdem megutálni a játékot, mert összességében idő és munkaarányosan nem elég szórakoztató, ha így játszom. De mire ráeszmélek erre, már sokszor kicsit késő is, ott vagyok hogy már szinte elfelejtettem miről szólna a játék fő szála, mert többször heteken át pihentettem a játékot, miután belefásultam, hogy hetekig szinte csak az ilyen másodlagos/sokadlagos tartalmakkal időztem (valós naptár szerint), de a memóriám véges.
Ez rányomta nálam a bélyegét a TW3-ra is az elején, de visszagondolva ugyan így a DAI-ra és MEA-ra is (főleg hogy utóbbiaknál van bőven elég baj enélkül is, mert az alapjáték fő vonala is vegyesen gyenge). Annyira sok naptári napon át játszottam és pihentettem őket felváltva, hogy mire a végére értem, már többet ért volna elölről kezdenem, és végigszaladni kizárólag csak a kihagyhatatlan dolgokon, hogy az még mind élénken éljen a fejemben, és úgy egyben éljem át a fő sztorit, ahogy kitalálták. -> Lehet, hogy egyszer meg is fogom ezt tenni a TW3-a (de őszintén nem bízom magamban, hogy kész vagyok már erre, legyűrni a hajlamaim ).
És igen, a TW3 még nem is olyan rossz, de itt is szépen el lehet nyújtani zavaróan hosszúra a játékidőt, főleg naptári ("valós") időben, hogy kifakul, felhígul tőle a main quest line is.
Ezért nem játszom a Black Flag óta az AC szériával. Abban is annyit időztem a sok semmitmondó dolgokkal, hogy rá sem tudok már nézni a sorozatra (pedig nem játszottam ezeket se 100%-ra, csak olyan hozzáállással, hogy megcélzom a 90+%-ot...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Lenry
Topikgazda
válasz janos666 #15852 üzenetére
off, de erről eszembe jutott pár játék, amiben tényleg az volt, amit leírtál:
World of Warcraft, amikor a Burning Crusade-ben behozták a Daily Questeket (naponta ismételhető küldetések) - volt napi 10-15 ilyen és a végén azt éreztem, hogy én fizetek a Blizzardnak, hogy dolgozni járhatok "hozzájuk"Far Cry - imádtam a mellékküldetéseket, a tornyok felszabadítását, területfoglalást, aztán a Primalban semmi más nem volt. nem is emlékszem a sztorira. az egész játék egy nagy mellékküldetéscunami volt.
Assassins Creed - szintén imádtam a sidequesteket, a sokak által lenézett harmadik rész nekem pont ezért az egyik kedvencem, mert látod, ahogy a mellékküldetések eredményeképp kiépül a farmstead (Monteriggionit is szerettem építgetni a Brotherhoodban), de az AC4-ben ezt már annyira túltolták, hogy mobilapp is volt (van), amiben a hajós, kereskedelmi küldiket akkor is tolhattad, amikor nem ültél a gép előtt (és érdemes is volt). itt sem emlékszem, hogy mi volt a főküldetés, bár arra emlékszem, hogy már anno is értelmetlennek láttam Edward Kenway kalandját.
én sem játszottam több AC-vel, bár ez nem a negyedik rész hibája volt.a Witcher esetében volt egy mém, ami pont erről szólt, de nyilván most nem találom. személy szerint a Skellige körüli szerencsétlenkedést meg a gwentkártyák gyűjtögetését leszámítva soha nem éreztem, hogy ne akarnám csinálni a mellékküldetéseket, mert egyszerűen annyira elképesztően jók, hogy fájt volna bármelyiket kihagyni.
(persze közben végig ott volt bennem is a gondolat, hogy Geralt mennyire ráér ilyenekre ahhoz képest, hogy milyen nagyon meg akarja találni Cirit )Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
FireKeeper
nagyúr
válasz janos666 #15852 üzenetére
a witchernek még elnézem, mert a mellékküldik, még azok is, amikkel csak úgy az út szélén találkoztál, elég érdekesek és változatosak voltak, hogy ne érződjön monoton grind-nak, egyedül csak a skellige-i tengeren található cuccok mennyiségét tolták túl a srácok.
de pl az assassins creed-ben a láda/zászló/fragment/kistököm gyűjtögetésnek nettó semmi értelme nincs max azon kívül hogy kapsz érte vmi játékbeli jutalmat, de az élményhez nem tesz hozzá.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
A Gwent-et azt épp picit sajnáltam, hogy teljesen elhanyagoltam. Mire mégis fel akartam venni a fonalat, már praktikusan késő volt (egyrészt örökre lemaradtam egy-két egyedi kártyáról, illetve elriasztott a gondolat, hogy megpróbáljam lekövetni kivel milyen sorrendben kéne visszamenőleg játszani, hogy legyen esélyem nyerni és fejlődni).
A WoW nálam "szerencsére", a Farcry "sajnos" kimaradt.
AC ja, kb. ugyan így, a BF-ig szerettem, ott viszont elegem lett.És igen, a Witcher relatívén jó, de inkább "kisebb rossznak" nevezném ezt, mert az általános trend ugyan úgy megbújik mögötte (mesterségesen hizlalni a potenciális max játékidőt az ember idejének pazarlásával is), a "betegség" ugyan úgy megvan, csak nem olyan kellemetlenek a tünetek, ha nem túl hülyén csinálják.
A legtöbb TW3 térképet 80-90%-ban lepucoltam, de Skillige-n alig csináltam bármit a kötelezőn túl, vagy a közvetlenül abból leágazó opcionálison túl, mert iszonyatos idő és néha csak szenvedés ott eljutni bizonyos helyekre: szerintem sokkal nehezebb hajózni, mint lovagolni (szirének éjjel-nappal, szinte mindig az arcomban), de a terepviszonyok miatt utóbbi is problémás néha (sőt, még gyalog is sokszor egy hatalmas labirintusnak tűnt az a palota és környéke).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
VikMorroHun
senior tag
Az AC4-ben Kenway fő küldetése lényegében arról szólt, hogy vagyont akart szerezni. Ezért hagyta ott a feleségét Angliában, ezért állt privatérnak, és ezért kereste a nem is tudom, milyen rejtett építményt, mert azt majd sok pénzért tudja eladni valamelyik uralkodónak.
Egyébként erről a Witcher 3-as mémről eszembe jutott a Jade Empire. A fő küldetésben meg kell(ene) menteni az elrabolt mesterünket, ezért rohanvást megyünk utána. Csak éppen nem tudjuk elég sokáig követni, amíg el nem intézzük minden útba eső porfészek problémáját, meg nem mentjük az erdőt egy démontól, bizonyítékot nem szerzünk az uralkodó nagyon gonosz hadura ellen a hercegnőnek (amihez be kell szivárogni egy ellenséges rend tagjai közé, amihez előbb végig kell verni (majdnem) mindenkit az arénában, vagy van egy másik küldetési ág is, amit még sosem próbáltam), közben pedig elvégezhetünk egy rakat jobbnál jobb mellék küldetést...
Witcher 3-ra visszatérve nekem a skelligei kalandok is tetszenek. Az új király(nő) választása (eddig mindkétszer Ceryst támogattam), a nyomozás Ciri után, a Semmiből jött torony (vagy mi is annak a DRM-es kalandnak a címe - ezt a hétvégén teljesítettem először ), vagy ott van egy furcsán induló kaland valamelyik falu közepén, aminek a végén
zseniális.jön egy troll, egy váltány, egy angyalfi meg egy farkasember, hogy akkor most ők jól csapdába csalnak, de ki tudod dumálni magad, ha jól viselkedtél a korábbi mellékküldetésekben... [ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
gabo91
aktív tag
válasz janos666 #15856 üzenetére
Egyetértek veled itt is látszik persze a játék idő húzás, de itt nem olyan üres. Rengeteg quest van és itt is mint a GTA-ban is 4-5 fajtára épül az egész. Konkrétan az eltűnt a feleség/gyerek/szerető/mostoha ---> sajna szétkapta egy szörny, na ebből van egy tucat de nincs két egyforma --> ez ami baromira tetszik. Az utolsó prolival is ha beszél Geralt akkor ott van mindig az a "köcsög nyers stílusa" azok a beszólások imádom ezért ezt a játékot. Gyönyörű a táj, és itt ott érezni ugyan, hogy bár van egy vár rom, vagy ház de olyan üres a környék, viszont nagyrészt (nagyobb részt mint bármi másba) élettel teli.
A másik pedig hogy nem azt érzed, hogy egy film, hanem tényleg TE döntesz, semmi sem kötelező, mondhatsz nemet ha valaki a segítséged kéri (bár még sosem utasítottam senkit se el) rengeteg morális döntés elé állít.
AC origins-el nem szabad egy lapon említeni, ilyen hozzáállással és üzletpolitikával (Ubisoft) sose fognak ilyen szintre jutni.Találtam köpeny és csukja modot így már egész assassinon
-
Frod
addikt
válasz janos666 #15852 üzenetére
Alapvetően hasonló completionist vagyok én is minden játékban (MGS5 néha az idegbe kerget, de 80+ óránál már csak kipörgetem), és abszolút értem a helyzetet amit vázolsz az elején
DE!
a Skellige-n vízben lebegő 100+ ládára csuklóból azt mondtam, hogy na erre nem vagyok hajlandó, csinálja akinek két anyja van
munka/edzés/egyéb elfoglaltság mellett nincs erre fölös időm. Azt szoktam ezekre a monoton dolgokra mondani, hogy úgyis meg tudnám csinálni, de mivel semmit nem ad pluszban nem csinálom - ha érthető ez az okfejtés.A másik felével viszont nem értek egyet, magánvéleményem szerint mind a fő-, mind a mellékszálak egytől egyig baromi jók.
(viszont az AC-val egyet értek ilyen téren, én a 3-nál tettem le azt a szériát... még a Rogue-ra visszatértem, de ott már csak main story only volt, és utána teljesen elég volt belőle, talán valamikor az Origins...)Do you see the white shadow?
-
HaZsolt
őstag
Annak idején hagytam szabadon elmenni a dopplert, ami nagy hiba volt, most kellene egy dopplermutagén, hogyan tudok máshogy szerezni?
-
machine81
csendes tag
Ha elkezdem az NG+-t, akkor az első végigjátszás mentései elérhetőek maradnak?
-
HaZsolt
őstag
válasz genndy #15868 üzenetére
És ha new game+t kezdése után a sima módban folytatom akkor a new game+ ba azt már nem kapom meg. Például new game+ kezdése után szerzek még pénzt meg egy kardot, a nem new game+ban akkor ez már független lesz attól. Elég rosszul fogalmaztam meg, de szerintem értitek majd
[ Szerkesztve ]
-
Ebben az esetben ez ugyan tényleg logikus, de szerintem nem annyira "természetes", hogy ne érné meg rákérdezni, ha valaki ezt fontosnak érzi.
Van pl. olyan játék, ahol külön a főmenüből indítható a szeparált világú DLC, ami importál az alapjáték mentéséből pár dolgot, majd amikor végeztél a DCL-vel, exportál bizonyos dolgokat az alapjáték mentésébe (pl. a DLC-ben megszerzett tárgyakat, de akár plot state jellegű dolgot is). Ami most erről beugrott, az a DA, de mint ha más játékban is láttam volna már hasonlót.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Frod
addikt
válasz Reinhardt #15872 üzenetére
Én is elengedtem, de most így, hogy megtudtam, hogy ez volt az egyetlen lehetőség rá én úgy gondolom kellenek ilyenek is a sztoriba. Valóban ne legyen már az, hogy mindig van a jó út, és az mindig megkap mindent. Itt pont az 'nyert' ezzel aki levágta, egy főzet hiányát meg simán el tudom engedni.
(Mondjuk én eleve alig használom kb a legalapabb ötöt és kész)Do you see the white shadow?
-
tomazin
veterán
nagyon köszönöm, hogy ezt leírtad és hogy 3perc alatt elolvastam ahelyett, hogy 2órát eltöltöttem volna rá
7.könyes spoiler:
duny és emhyr miatt rákerestem dunyra, hogy miért is rohantad le akkor cintriát, mert azt hittem lemaradtam valamiről és ekkor láttam, hogy van a the hexer című csoda -
awacs
tag
Tényleg,ha pajzsa van az ellenfélnek,hogyan nyírjam ki?7-es szinten vagyok.
-
Vezu
csendes tag
Tegnap este értem én is a wild hunt végére.. Ciri witcher lett és Yenneferrel jöttem össze, szóval minden a tervek szerint alakult. Eddigi legjobb játék amivel valaha is játszottam. Annyira magával ragadott a világ és a történet, hogy elkezdtem olvasni a könyveket is. Maradt még jó pár mellék és witcher küldetés, azokat elsőnek megcsinálom, és utána megyek rá a Hearts of Stone dlc-re.
Nem hibátlan egyébként a játék, van benne pár bug, az egyik ilyen miatt, majdnem töröltem is a játékot már majdnem a vége előtt. De szerencsére megtaláltam a megoldást az egyik cd projekt red-es fórumon. A lenti topicban a #9-es hozzászólás mentette meg a játékomat:
[link]Leírom ide is, hátha más is szenved/ szenvedett emiatt.
PS4 pro, lemezes verzió: ha egy árusnál akartam vásárolni, eladni, kraftolni fegyvert vagy páncélt a játék állandóan kidobott CE-34878-0 hiba kóddal. Egymás után folyamatosan, szinte játszhatatlanná vált a játék emiatt, nem tudtam eladni semmit, inventory tele volt, mozogni sem tudtam, csak ha kidobtam a fegyvert.... Ha visszatöltöttem korábbi mentésre akkor is ezt csinálta.
A problémát egy olyan egyszerű hiba okozta, hogy a játék valamiért nem tudja kezelni, ha:
1. nagy szövegmezőket akarsz összehasonlítani
2. nagy szövegmezőket akarsz megjeleníteni
pl.: ha egy árusnál összeakarsz hasonlítani L2-vel a nálad lévő cuccokat, elsőnek nyomd meg az L3-at, hogy ismét visszaváltson a megjelenítés kis szövegmezőre és így jelenjen meg a tárgy leírása. Máskülönben nekem folyamatosan összeomlott a játék.[ Szerkesztve ]
-
Wapi
csendes tag
A pajzsos ellenfél mindig izgalmas kihívás, különösen ha zárt térben kerülünk vele szembe. Próbálom a magam részéről ebből is a legtöbbet szórakozást kihozni, szóval az ard, axi, igni, robbanó lövedék, bomba helyett legtöbbször inkább szépen módszeresen felszeletelem az ellenfelet. mindig a bal kezükben tartják a pajzsot, ezért aztán amikor támadnak, a jobb oldaluk védtelenné válik. Ezért (Geraltnak) bal oldalra, közel az ellenfélhez körözni kezdünk egymással szemben, a félkört (ha PC-n játszol) egérrel korrigálva, majd a támadása pillanatában egy dodge (billentyűzeten ALT), ezzel a háta mögé kerülve lehetőségem nyílik egy tiszta támadást bevinni. Kicsit gyakorolni kell, fontos az időzítés, a ritmusérzék. Nyilván ez a nehezebb módszer
[ Szerkesztve ]
"A szenvedélyek alkotnak és rombolnak mindent. Ha az ész uralkodna a földön, semmi sem történne rajta."
-
MM01
tag
Az biztos en is most kezdem a konyveket elolvasni. Nem vagyok nagy konyv rajongo, egyedul HP-t szerettem nagyon, de remelem a witcher is megtetszik. Bar ez a vaják kifejezés szurja a szemem, de talan megszokom.
Legjobb jatek. Ennyire meg egyetlen jatekba se sikerult beleélnem magam, mint a witcherbe. Veget szepen lezartam: pancelokat-kardokat felakasztottam, atoltoztem Geralt Kaer Morheni ruhajaba, kimentem Yenhez, majd vegig gondoltam szepen a jatekot, es egy mentes utan kinyomtam
Egyedul azt sajnalom, hogy a Devil's Pit helyet felbehagytak. Izgalmas lett volna szerintem. -
awacs
tag
Köszönöm szépen a sok-sok segítséget!!
genndy:sajnos hiába csépelem,nem fogy le..Ezért is kérdeztem.
-
Vezu
csendes tag
Jó egyébként a könyv, most tartok az első rész felénél. De azt egy este alatt olvastam, alig tudtam letenni. A játékot én angolul játszottam, így a könyvben a lények fordítása nagyon fura és szokatlan még, és én sem tudtam a vaják kifejezésssel megbarátkozni. Szarul hangzik
-
awacs
tag
Van hogy nem veszi elő a kardot,és csak ököllel bunyózik.PC.-n játszom.Mi a megoldás?
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest