-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Kell majd vegyunk egy autot felesegemnek,osszel kb, addig nezlodok, de ha van valami extra best buy, akkor veszek is. Pirust neztunk, 2 v 3 szeria. Alapvetoen 2M-bol szeretnenk meguszni, de ha erdemes a 3-as priusra ramenni, akkor 2,5M-ig eltolhato a keret. Erdemes= jobban birja az autopalyat (nem a gyorsasag a szempont, hanem csendesebb-e), biztonsagosabb, kenyelmesebb, stb. Es emelle nem nyugosebb erdemben. Hahut nezem napi szinten, latom, hogy a legtobb ebben az arsavban meg extaxi a 3-asbol. Foleg Bp belvarosi hasznalatra kellene kisgyerekkel, ugyhogy emiatt nem feltetel a szalonpatika allapot esztetikailag. Evi 10-15k km kerulne bele kb. Felszereltsegben ami fontos lenne, hogy vagy legyen benne vagy konnyen beepitheto legyen: tolatoradar es/vagy kamera, ulesfutes(ez rudom, hogy utolag beszerelos lesz 99%esellyel). JBL hifit nem ajnarozzak, ugyhogy az nem szempont, kihangositot pedig a jo tapasztalatok miatt dension/yatour cdtar emulatorral oldanam meg a jo tapasztalatok miatt es igy meg tud maradni a gyari fejegyseg. Almas telefonja van mindkettonknek, arrol menne a zene es navi is, carplay miatt meg nem vennek kinai navis fejet...
Ami a P3-ban nagyon tetezik, az a panoramateto, emiatt vagyok hajlando foleg kitolni a keretet.
Pro/kontra mit mondanatok?
Koszonom! -
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #8937 üzenetére
hozzájuk tervezünk elmenni mindenképp, csak előzetesen szerettem volna informálódni.
a P3 mellett igazából annyi szól, hogy papíron tágasabbnak ígérkezik, lehet benne panorámatető és fiatalabb (rozsda, egyéb öregedés miatt szempont csak). de ha 2,5-ig csak kutyaól van, akkor jó lesz a P2, de azzal inkább 3 évre terveznék, a P3 meg 5 évre lenne tervezve. aztán reményeim szerint át tud ülni egy C-HR-be vagy legalább egy 2015+ Aurisba -
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #8940 üzenetére
"Csak nőknek, ovi és élelmiszerbolt járatnak." erre is lenne használva de a prius is erre lesz.
Aurisban még nem ültem, de a C-HR se egy táncterem. de egyelőre 2 felnőtt, 1 gyerek, 1 kutya felállásra tervezünk.
Úgy érzem elengedjük a P3-at így, mivel kinti autó lesz, abszolút nem baj, ha olcsóbban megússzuk és jobb állapotú autót lehet venni belőle.
Köszi a segítséget! -
-
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #8953 üzenetére
annak örülök, hogy eleve nem vagyunk pakolósak, még a 360 literes csomagtartóban (Alfa 156) is lötyögött a cuccunk mindig mondjuk babakocsi stb biztos több helyet kér, de próbálunk majd racionalizálni.
más: Prius 2-ben a plüss mennyire könnyen tisztítható? valamint a bőr mennyire "patkánybőr"? nem annyira lelkesedek az utóbbiért szellőztetés nélkül, de gyerek+kutya mellé (persze huzattal a hátsó ülésen) valahogy szimpatikus. a plüss vagy mi van benne általában talán nyáron kevésbé rohasztó, télen biztosan kevésbé hideg (mindenképp lesz ülésfűtés) , mik a tapasztalataitok?
-
rbalint88
addikt
Valakinek van tapasztalata Prius2-ben bluetoothos yatour/dension/wefa kutyuvel? Elite autoban mondtak, hogy yatour es dension osszeakad a gyari rendszerrel es megbutul (a sima usb-s megy, csak a bt-s szivas), a wefat meg tegnap megneztuk a forgalmazonal es mar benne van a P2 a gyarto altal kommunikalt legfrisebb kompatibilitasi listaban, ugyhogy valoszinu az lesz, csak erdekelne a tapasztalat.
-
rbalint88
addikt
Ahh, koszi. Remelem ez a wefa jo lesz, nem akarok fejegyseget cserelni. Nem smartos az auto es igy tolatokamerat nem lehet a gyari kijelzore kotni, emiatt nezegettem utolagos 2din kepernyos fejeket, annyit nem akarok rakolteni. Radar van, igy egyelore a tolatokamera lekerult a napirendrol.
Igazabol arra kell csak, hogy ne a butulos radiomusort kelljen hallgatni, nincsenek hifis celok az autoval a legkisebb mertekben sem. Utazni van mas, a Priusszal max egy oras utak lesznek Bp-n es agglomeracioban.
Egyebkent helyszinen tesztelve radiomusorral az eq-t kicsit megtekergetve egyaltalan nem vallalhatatlan a hangzas, nem uti meg azt a fajdalomkuszobot, hogy hozzanyuljak asszony meg sokkal kevesbe erzekeny erre, szoval feleslegesen nem szorom erre a penzt
Itthon van ilyen hangcucc [link] -
rbalint88
addikt
válasz theuprising #9019 üzenetére
Azt igy latatlanban mondom, hogy olyan nincs, hogy az egyik csak ezt csinalja, a masik csak azt. Az eszkozprotokollok hatarozzak meg, hogy miket fog csinalni. H a telon nem tudod kikapcsolni, hogy kihangosithasson is (ketlem, hogy ki lehetne), akkor ez ilyen lesz minden eszkozzel. Egyszerubb lenne behuzni a kutyu mikrofonjat vagy atkotni a gyarit a densionba/wefaba.
A kihagyast nem ertem miert csinalja...
Egyebkent kulfoldi ildalon irja a kompatibilis jarmuvek kozott a tiedet is.tboy: a ceges Elantraban az van, egy kalap szart er. A zenet lejatsza nagyjabol turheto minosegben, de abba is bezavarnak az elektromos felsovezetekek, kihangositonak meg arra jo, hogy beleorditok, hogy “vezetek, ha kiszalltam visszahivlak”
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz eastsider #9025 üzenetére
Lehet telóról pötyögve nem voltam egyértelmű. A densionnak/yatorunak/wefának nem tudod megmondani, hogy ő mint eszköz többé nem hangosít ki, csak zenét játszik. Ő nem ilyen szelektíven működik, hanem mindent vagy semmit. Ha a telefon oldaláról tudod korlátozni, akkor van esély erre, amit írsz.
Ezt a headset megosztást próbáltam már én is, de nekem az volt bugos, pont úgy, ahogy theuprisingnak a Lexusban, csak nekem nem pár percenként volt egy akadás, hanem pár másodpercenként. Másik headsettel és gép/telefon kombóval nem próbálkoztam, de talán egy JBL headsetnek nem kellene bugzania így. (T450BT)Mindegy, nem bonyolítom az életem. Kipróbáljuk a wefát, aztán ha nem jó, akkor megy bele a fullos 2din kijelzős fej, tolatókamerával. De hangszórót akkor se cserélek
-
rbalint88
addikt
válasz theuprising #9027 üzenetére
suzuki splashben a kormányon lévő sima trackléptetővel fel lehet venni és le lehet rakni a hívásokat. az audiban nincs a kormányon gomb, de a rádió trackléptetőivel ugyanúgy működik. Lexusban nem?
-
rbalint88
addikt
válasz Szoszo94 #9034 üzenetére
ezzel felcsigáztál, szerintem több is veszett Mohácsnál jeligére rendelek tőle én is, mert van mikrofonos verzió, amit kompatibilisnek ír Priushoz. ha meg mégse jó, akkor ott az ebay+paypal protection
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz theuprising #9039 üzenetére
Lodd ki a gyari kihangositot, felejtesd el a telefonnal, torold ki a kocsi parositott eszkozei kozul a telefonod.
Ha van a kormanyon radiovezerlo gomb, akkor amivel tracket tudsz leptetni elore, azzal tudod felvenni a hivast es amivel tracket lepsz vissza, azzal elutasitani/lerakni. Rakeresve van, a hangero alatti gombok. Probald ki a kedvemert amit leirtam Tippre a zene akadozasa is meg fog szunni. Sajnos a tobb eszkoz kezelese bluetoothon meg tudja akasztani a legtobb eszkozt -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #9044 üzenetére
Nekem az elantraban van roidmi, az tud kihangositast, de hasznalhatatlan fos sajnos. A zeneatvitelbe is belezavar sokszor a felsovezetek, de kaptam az auto melle, igy nem panaszkodom. Sajnos ehhez semmi utolagost nem talaltam.
szifon itt is, ugyhogy ezert nem tudtam, hogy lehet-e kapcsolgatni igy a funkciokat.
theuprising: gyorshivora-> hey siri, call xyz -
rbalint88
addikt
válasz koxkids #9114 üzenetére
talán vissza kellene (kellett volna) fáradni a problémával a kereskedőhöz, hátha a szavatosság keretében megoldódik a probléma.
az esetedben valószínű nem, mert 4-7 év a tpms szelepek elemének élettartama általában, tehát egy szerencsétlen véletlen, hogy pont elhozatal után jött elő, de ha a szelepcsere nem oldja meg, hanem az agyával van baj, akkor az már olyan dolog, amiről mindenképp szólj a kereskedőnek - a szelepek árát így buktad, de valószínű úgyis cserélni kellett volna nemsokára az autó kora miatt.btw nekünk a pénteken elhozott Prius 2 megy vissza a kereskedőhöz pár hiba javítására, tempomat nem működik (próbaúton még jó volt) és van még pár apróság, de mivel olyan kereskedés aki figyel a hírére, orvosolni fogják ezeket a problémákat.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
Mi is most vettunk P2-t. Ha “jo aron” akarod megvenni, akkor a helyedben masfelet adnek erte, viszont akkor “kapugaranciaval”, hogy megmaradjon a jo szomszedi viszony.
Ha par napot varsz, tudok referalni olcso, cd tar csatlakozora dughato BT kihangosito es zenejatszo eszkozrol.
A tolatokamera jo dolog, a mienk -ilyen szempontbol sajnos- nem smart kulcsos, ugyhogy ahhoz nem lehet utolagosan kamerat rakni, hogy a gyari kijelzon megjelenjen. -
rbalint88
addikt
Hat ezt sztem nem itt kellene megkerdezni, hanem ahol beszerelik, nekik tudni kell, mit epitenek be. Gyari offline navigacioert egy forintot nem adnek az okostelefonok es korlatlan adatroaming koraban. De a telefontukrozes se er meg 400ezret, az is biztos. 100k korul vannak nagyon jo 2din erintokijelzos markas fejegysegek, amik akar navigaciot is tudnak, de android autot es carplayt biztosan. Ennek fenyeben a 400k netto horror.
-
rbalint88
addikt
válasz Szoszo94 #9151 üzenetére
Nekem a ket masik auto 15km/h-nal zar le, az optimalis szerintem, Priusszal meg mindig nyitott ajtoval megyek igy (hozzaszoktam, hogy nem kell nyomkodni semmit).
A rogton zarasnak az a hatranya, hogy ha garazst vagy kertkaput kell nyitni-zarni, akkor feleslegesen zar le addig.No.01: majd megkerdezem a Duettet akkor, ugysincs messze. De van radar, az jol mukodik, sztem eleg lesz. Majd ha asszony igenyli a kamerat, akkor utanajarok. Komfortindex viszont kell, azt ki, hol, mennyiert csinalja meg P2-be?
-
rbalint88
addikt
igazából az egyik guminak se való, ezért lehet a németektől hozni potom pénzekért a szinte vadiúj gumikat, amik túl vannak egy autópályás vészfékezésen... legalábbis tudomásom szerint ott kötelező( vagy ajánlott?) eldobni egy ilyen fékezés után, ha picit is kockásra kopik.
-
rbalint88
addikt
Az itt javasolt ebayes bt kihangosito+zenelejatszo beszerelesre kerult a Priusba, hibatlanul teszi a dolgat es a densionhoz es yatourhoz kepest annyi extrat is tud, hogy automatikusan inditja is onnan, ahol abbahagytad. Beszelgetesi hangminoseg is jo volt mindket oldalon. Szoval koszonom az ajanlast!
Viszont tobb helyrol is azt az infot kaptam, hogy Priusnal lutri, hogy mukodik-e ilyen kulso eszkozzel, annak markajatol fuggetlenul. -
rbalint88
addikt
Kivancsi lennek a C-HR-es negativ tapasztalatokra. Nalunk onnan jott a HSD becsipodes, hogy tavaly egy C-HR-rel voltunk Badacsonyban hosszu hetvegezni negyen es tok jo volt minden szempontbol (utaskent).
Az egy facelift elott Selection kivitel volt, JBL-en kivul full (adaptiv led, tavtarto tempomat, bor - igaz csak futott). -
rbalint88
addikt
Ertem, koszi! Mondjuk a legtobb amit felsorolsz inkabb olyan, hogy nem ezt az autot keresed (helykinalat, csomagter, menes), ami szerintem is komoly hiba, az a kilatas, de az is es a szuk terdhely is sajnos a modern autok kozos atka... nekem azert osszehasonlitva a P2-vel joval halkabbnak tunik, palyas gyorsitaskor sem kellett benne emelt hangerovel beszelgetni, ami azert aP2-rol nem mondhato el sajnos.
Lexus szekerfutomuve meglepo. -
rbalint88
addikt
válasz bokarcsi71 #9368 üzenetére
kevésbé szar általában, mint a gyári rádió de inkább ne bontsd meg, mert 1: sosincs vége, 2: otthon sokkal könnyebb igazán jó hangminőséget elérni.
-
rbalint88
addikt
válasz bokarcsi71 #9372 üzenetére
azt jelzik külön, ha JBL van benne és akkor van külön erősítő és mélynyomó.
igazából bármi lehet és pont lényegtelen, hogy mi van ráírva. hallottam már tök jól szóló noname-et és gagyin szóló márkásat is. Avensis azért nem kellene olyan szarul szóljon, a Prius 2 is rendesen beállítva és nem kockára tömörített mp3-mal vagy másik országbeli rádióállomással teljesen hallgatható. nyilván nem egy audiofil rendszer, de vezetés mellé, amikor úgyse 100%-ban a zenére figyelsz, bőven megteszi.
mit hiányolsz a gyári zenében? -
rbalint88
addikt
Mai beulos tapasztalat: Auris 2015+ es uj Corollaban is 190 centivel kopp hatra kell tolni az ulest. Kicsit passzentos mindketto, a 2012 elantra es a peius2 is tancterem tererzetben ezekhez kepest a vezetoulesben.
Aurisba mogem labbal rendekezo humanoid nem igazan fer be, kb 15 centi a labhely. A corollaban is passzentos, ott mondjuk 20-25 centi marad kb, szoval valami torpilla befer. -
rbalint88
addikt
Kombi, az aurisbol is.
No.01: pedig ennyi. Az Audiban (1.8T, 2004) maszek szervizben, szamla nelkul is 30-35k az olaj es szurocseres kisszerviz es atnezes kedvezmenyes alkatreszarakkal (castrol 5w30 gyari spec 5liter, mann olajszuro, levegoszuro, aktivszenes pollen es a munkadij). A nagy Autos topikba irta valaki, hogy passaton 168k volt az eves szerviz de az elantrara is kihozott egy fuggetlen szerviz egy szamlas 86k-t, ha nem ceges lenne, hanem a sajat zsebemre menne, biztos belealltam volna az ember arcaba... liqui moly olajat kiszamlaztak 36k-ert, barhol megveszed 20-bol...
szoval a markaszervizes 70k hibid check-kel es gari hosszabbitassal nem tunik lehuzasnak annyira. De az is biztos, hogy az osszes kornyekbeli toyota szerviztol bekernek ra ajanlatot es 1-2 nem tul messzi videkitol is. Max arra a ket-harom orara amig csinaljak, kikerek valami tesztautot es elmegyek kajalni, ha annyival olcsobbak, mint a bp-iek.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #9625 üzenetére
"Van bármi esély, hogy a beépített kijelzőre ki legyen téve pl. a Waze?"
[link]btw milyen motor-váltó kombós? hogy tetszik? fogyi mennyi, nehogy Vilike álmatlanul forgolódjon!
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #9630 üzenetére
Polot csak statikusan nyálaztam, így annál nincs mihez viszonyítani menet közbeni élmények tekintetében de nagyon halk lehet vagy nagyon ki van balanszolva a zaj, ha halkabbnak érződik. Mi is egy selection hibriddel (csak félbőrös és JBL-mentes) hétvégéztünk tavaly, asszonyok nem panaszkodtak a hátsó térre és a sötétségre. (A cabrio is elég sötét verem, ha fent van a tető. Eleve nem óriási a fejtér, tök fekete a kárpit és hátul minimál ablak van. Engem alapvetően nem zavar, mert előre nézek ki, meg a tükrökbe )
Engem a priusban se zavar a bégetés, pedig az tényleg elég hangos. Azóta nagyon sokat fejlődött a zajszigetelés, meg a váltóprogram is kevésbé bőgetősre van hangolva. Pályán ha gyorsítani akarsz, akkor csak padló, különben csak bőg, de alig gyorsul, ez tényleg nem az erőssége, de amúgy is mindig padlón kell gyorsítani
A fejegység a FL előtt tényleg elég minimál a facelift szerintem sokat javult ezen a téren, már csak az elmondások alapján is. + én letörném annak a kezét, aki bármilyen autóba nem tekerőgombot tervez a hangerőállításhoz a fejegységre (Suzuki, most rád is nézek!). JBL-t sehol nem dicsérik agyon, szerintem egy kis EQ tologatással lehet rajta javítani biztos, de az alap zene se volt rossz. Azt néztem, hogy a faceliftből egy 1.8 hybrid Style tök elég lenne, csak az is 8-8,5 mihály és azért ez nem egy hű de nagy autó. Mondjuk az alternatívák se sokkal olcsóbbak, cserébe 100k km alatt megtérül kb a fogyasztáson a hibridség felára - 1.2T CVT-t biztos nem vennék, ezért azzal nem is számolok. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #9635 üzenetére
"mert a tekerentyűt használva elfordul a közepén lévő power ikon is"
OK, örülök, hogy nem csak én vagyok beteg értem a logikáját, de engem is zavar. jóvanazúgy, ha nincs rajta semmi.
-
rbalint88
addikt
több hiba van az elméletben:
1: a váltóméretek azért váltóméretek, mert a kerék (felni+gumi) összátmérője kb azonos. ugye a sebességben 2% eltérés lehet max, magyarul az átmérőben is arányosan 2% eltérés lehet.
2: vannak az autóhoz gyárilag jóváhagyott méretek, attól eltérni nem javasolt. beleköthetnek műszakin és baleset esetén a biztosító is számolhat közrehatást és megtagadhatja a kárkifizetést.a fentiekből következően ami jó lesz az autódhoz, az nem fogja megemelni az autót egy picit se. ráadásul minél ballonosabb egy gumi, annál jobban be tud rugózni, tehát még könnyebb is odakoppintani az alját ballonos gumival, mint peressel. és ez nem csak elmélet, tapasztalat is.
plusz ha lemezfelnit szeretnél, akkor az ízlésrendőrség nevében mondom, hogy kérlek NE!
inkább rakd félre a pénzt és majd 10 év múlva újíttasd fel belőle a 17-es felniket. amivel télen-nyáron a legtöbbet teheted a felni épségéért, hogy tisztán tartod. fékportól, portól, sártól, sótól.
egyedül akkor van realitása a másik szett felninek, ha a nyári szálcsiszolt és nem festett, azt ugyanis könnyebben megkapja a só télen - de ez is főleg annál probléma, aki nem takarítja. -
rbalint88
addikt
válasz Gombinyó #9904 üzenetére
hülye kérdés+ nem toyota spec+ carplay-es
szóval. ilyenkor a telefon amúgy használható vagy aszondja, hogy ott vagyok a nagyképernyőn, ott nyomogassál és érd be annyival?
mert pl az tök praktikus, hogy a navi és a zene ott megy, de ha állok a dugóban, akkor lehet-e fórumozni, e-mailt nézni vagy messengerezni? (igen, ha tényleg állok a dugóban és nem menet közben, nem vagyok hülye) -
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #9959 üzenetére
Mondjuk en a kockalampasat vezettem a most kifuto yarisbol, de tenyleg eleg szeker. Beltere nem nagy eresztes minosegben, viszont a habos-gumis muanyagok mar tudtak eleg szarul kinezni benne 5-6 evesen. Ilyen szempontbol jobbak a suzuki kokemeny (szigoruan ekezet nelkul) muanyagjai, orok elet es egy nap, ugyanugy nez ki
-
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #10032 üzenetére
Jo lesz.
rendorsegtol nem kell csodat varni
-
rbalint88
addikt
válasz eastsider #10153 üzenetére
cserébe tartós. a cégesem egy 2012 Elantra, az ajtón a könyöklő szivacsa teljesen össze van esve, a kormányt cserélni kellett még gariidőn belül, úgy hámlott a bőr, a váltógombot én cseréltem tavaly, mert a krómozása szétjött kolléga gyűrűjétől, az ülés szivacsa is kezd veszíteni a frissességéből. mindezt 8 évesen, kb 120ezer km-rel...
ehhez képest feleségem 2008-as Prius 2-ese 240ezer km-rel egész tip-top, a csomagtérjató zörög veszettül (majd tavasszal szétszedem, nem akarom törni a patentokat - meg hidegben szerelni ) és a könyöklőkön a plüss megkopott picit. az ülés kárpitja és szivacsa is jobb állapotú, mint a fele annyit futott hunyadiban. a 2004-es Audit azért nem mondom összehasonlításnak, mert az sokkal magasabb kategória, de 180 ezernél gyakorlatilag kopásmentes, egyedül a fényszóró kapcsolón volt megkopva a soft touch. 1000Ft volt ebayről egy új kapcsolóborítás és 10p átszerelni.
de az Audit az állapota alapján el lehet adni egy megkímélt 5 évesnek, a Prius is letagadhat pár évet, az Elantra meg hozza a korát. szóval jó a hunyadi, de inkább az első tulajdonosnak, gariidőn belül tartósságot tekintve fejlődhetnének még, de sajnos a trendeket látva mindenki egyre silányabb, egyre kevésbé tartós autókat gyárt. pár évtizede már tudtak tartós mechanikát gyártani, csak elporladt körüle a kasztni, mostanra meg tudnak olyan kasztnit gyártani, ami sose rohad el, csak a műszaki tartalom lesz benne fenntarthatatlan, meg elporlad a beltér is... hű de jó... se
ha napi használós A-B autót keresnék, akkor valószínűleg újra egy hibrid Toyotánál kötnék ki (és feleségem is, nagyon bejön neki a Prius), akár újról, akár használtról lenne szó. ha lecseréljük majd a céges autót, megpróbálom meggyőzni őket, hogy ne egy új i30 fastback legyen, hanem egy hsd Corolla vagy C-HR, mert a kollégák alatt 8-10 litert esznek az 1.4 t-gdi fastbackek (az nálam akkor 10), míg egy 1.8 hsd-vel elkarcolok 5 lityivel... és az a csúfság, hogy azonos szintre extrázva nem olcsóbb egy automata hunyadi se, de rosszabb az értéktartása és a fogyasztása is magasabb.
szóval sajnos/szerencsére a Toyota a magasabb műszaki színvonal miatt megengedheti magának a gyengébb minőségű vagy inkább minőségérzetű beltereket... -
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #10158 üzenetére
Egy jol felszerelt 1.0tsi dsg polo is annyi. Marmint 7,5-8... kivagyok ezektol az ujauto araktol, sajnos a nem atgondolt szabalyozas ezt hozta... a sokszaz loeros plugin suvoknak meg tapsolunk es tamogatjuk, mert a katalogusadat szep, hisz arra lett fejlesztve
Atlantis: “lehet kulcsrol nyitni a csomagteret” na azt mindenki dislikeolja, aki mar zarta be a kulcsot igy a kocsiba
eastsider: tavaly tavasszal gondolkoztunk ujauto vasarlason, automata benzines/hibrid vonalon, kb 6M-ig, ertelmesen felszerelve. Yaris pici lett volna, Auris alapfelszereltseggel is sokkal dragabb lett volna, Scross formajaval voltak peoblemak, pedig az best buy volt, vitara puruttya belul (konkretan a 10 eve splash belteri minoseget tudja, 3x annyiert), astrarol lebeszeltek. Ugyhogy a beulobol vettunk egy 2004-es A4 cabriot es hitelbe se vertuk magunkat, meg iden a Prius miatt se es ket millaval beljebb vagyunk, mint egy vitaraval... Jovore lakasfelujitas, aztan ha ugy allunk, 3 ev mulva csereljuk a Priust (C-HR-t szeretne). Az Audit annyira megszerette asszony, plusz a fuckcovid lenyomta az arakat, hogy ott nem valoszinu a csere, majd megprobalom parhuzamosan futtatni a projektautokat (utobbi idoben nagyon gerjedek egy S4-re, ha hozok egyet kintrol es tudom hasznalgatni par honapig ingyen/minimalis bukoval, az deal es kipipaltam a V8-at a listamrol). -
rbalint88
addikt
válasz eastsider #10165 üzenetére
Nekem alapvetoen nem van a fo problemam, hogy megvenni draga. Hanem draga es szar. Ertsd nem megbizhato, kenyes, karbantartasigenyes (pld dsg kuplungcsere 500+ ezerert) es a belteri minoseg es a minosegerzet is egyre puruttyabb adott kategoriaban. Foleg vag groupnal latom ezt, ahol kb 20 eve elkezdtek erosen felfele srofolni a minosegerzetet es kb 10 eve meg cutcutcut es egyre silanyabb minden
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Call of Duty: Black Ops 6
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen