- Alkoholista nevelde
- Starfield
- Xbox Series X|S
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Mi a különbség a Lexus CT200h hibrid és az Auris hibrid között? Használtan árban nincs köztük nagy különbség. Alapjaiban gondolom megegyeznek. Aurisból van kombi, ami előny lenne, de ha elég a kisebb csomagtér akkor mi dönthet a két autó között? Konkurenciát gyárt magának a Toyota?
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #5687 üzenetére
A gyakorlatban ez mit takar? Drágább lehet fenntartani egy CT-t?
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #5689 üzenetére
Köszönöm, erre voltam kíváncsi holnap megyek tesztvezetni az Aurist, megpróbálom pályára is kivinni aztán meglátom mennyire kell a jobb hangszigetelés pl.
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #5691 üzenetére
Megvolt a tesztvezetés, nagyon bejött az Auris kombi. Az új árát kicsit erősnek érzem. 8m-ra tartották a normálisan felszerelt hibridet, ami nagyon max 7,5re lenne lefaragható. Már csak készleten lévők vannak, újra nem lehet rendelést leadni. Az értékesítő azt mondta vége is ennek a modellnek, a corolla lesz helyette. Mikor kapott faceliftet? Egy 2015 utáni használt jó vétel lehet belőle 4m körül.
-
Gombinyó
őstag
Én csak az ajánlatkérésig jutottam, de hátha segít. Egy hybrid Auris TS-re kértem árat, Executive felszereltséggel, aminek a listaára alulról verte a 9m-t. Alku nélkül, ezt a mindenkinek járó (magánszemély esetén) kedvezményekkel adták volna 8m körül. Rákérdeztem a kereskedőnél, hogy valóban mi lenne az utolsó ára, de azt mondta a 7,5m-ra, hogy ott már főnökkel kell egyezkedni, de nem elképzelhetetlen. Ha megnézed a hahun a szalonautók árát, akkor nagyjából látod mik a reális árak, abból túl sokat már nem fognak engedni.
-
Gombinyó
őstag
válasz Csabroncka #6433 üzenetére
Ha neki az új Corolla tetszik abból nehéz lesz 3-4 éves használtat találni
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Új Corolla TS fogyasztásban mi különbség lehet országúton (konstans 95-100-as tempónál) az 1.2 Turbo 114 LE benzines és az 1.8 HSD 122 LE között? Árban azért elég komoly a majd 1,5milliós difi.
-
Gombinyó
őstag
Az tiszta, hogy gombokból lehet fenntartani egy hibridet csak kérdés, hogy úgy ahogy én használnám lenne e valódi előnye (99%-ban városon kívül).
A keret véges, egy új 0km-es 1.2T Corolla (vagy 1.33Tce Megane) kombira elég lenne vagy egy 100+ ezret futott pár éves 1.8 HSD Auris-ra. Új hibrid nem fér bele.Ez a dilemmám, hogy 5-6 évre megéri-e beleugrani egy most 2-3 éves hibridbe aminek az én felhasználásommal túl sok előnyét nem élvezném, bár az automata vonzó vagy vegyek egy új autót amivel jó eséllyel ugyanúgy nem lesz még gond és 150-200e km-el majd eladom kb a vételár feléért.
-
Gombinyó
őstag
Köszi urak! Az aurist így legalább már sikerült kiejtenem a listáról :)
-
Gombinyó
őstag
Ráadásul a Toyotának elég lassú, szenvedés a navija. Corollából a tavaly gártottak nem tudnak carplayt/android autot csak mirrorlinket (azt meg ugye nem támogat minden telefon). Az ideiek már úgy jönnek, hogy tudják ezeket, a tavalyiakra meg jön szoftver upgrade a tavasszal 30 mátyásért.
Szóval kicsit le voltak maradva ezzel Toyotáék, de elvileg meg lesz oldva. Legalább is ígéret van rá. -
Gombinyó
őstag
Kecskeméten, de jó eséllyel nem megyek oda többet. Az értékesítő munkájával maximálisan elégedett voltam, de rákérdeztem a szervizben mibe kerülne az első (nem kötelező, 5e km-es) olajcsere és 70ezres ajánlatot kaptam.
Tegnap rákérdeztem Jászberényben is és ott pont a fele buttó összeget adták hivatalos, emailes ajánlatban, 0W-20 olajjal.Ez a szoftverfrissítés is gondolom egy 5 perces meló lehet, amit akár én is meg tudnék csinálni, ha elérhetővé tennék a frissítést.
-
Gombinyó
őstag
Amúgy a kötelező szervizekről van valami leírás, hogy mikor mit kell cseréltetni? A my Toyota fiókban nem találtam meg.
-
Gombinyó
őstag
Nekem jó autónak tűnik az áráért, de azt azért tudni kell, hogy egy 2 éves Clio 4-ből ültem át. Hasonló felszereltséggel a turbós Megane is ennyi lett volna, az i30/ceed/octavia meg drágább.
Elég nagy és kényelmes az autó a 185 centimhez, emellett a 2 méteres ikeás könyvesszekrényt is lazán becsúsztattam.
A ledes lámpák baromi jók, messze ellátni sötétben is, ami eddig a halogénnel hiányzott.
Igazából amire vettük arra tényleg jó. Sokat megyek országúton/pályán, kényelmes vele autózni és normálisan közlekedve is 6l alatt van valamivel így a fogyasztás. Picinek tűnik bele az 1.2T, de a gyakorlatban működik, könnyedén előzgetek, kényelmesen tartja a pályatempót is. Nekem 5% várossal tényleg nem érte volna meg a hibrid felára.
Szeretek beleülni, szeretem vezetni, jó ránézni (a bazári tárcsák ellenére is ).Ami idegesít kicsit, hogy a klíma panel alján valami tud zörögni, ha felmelegedet a beltér. Ezt majd megnézetem szervizben. Illetve várom az AA updatet.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
A Spotify nekem is így működött és idegesített, de azt sikerült megoldanom. Némi google skill kellett hozzá. Legalább is nekem droidon a fejlesztői beállításokban elég volt a bluetootht átrakni AVRCP 1.3-ra meg az akksi beállításoknál levenni az energiatakarékos módot a bt-ról.
A nedves csík nekem is megvan, nyugi nem egyedi probléma.
-
Gombinyó
őstag
Nem feltétlen. Hidegen, városban nekem is 7,5-8, de viszonylag hamar üzemi hőfokon van. A picivel 6l alatt úgy jön össze, hogy pár km város minimális forgalommal, 45 km országút, 10km pálya. Pályán azért 6 felett eszeget, de én elvagyok 120 körül. 140 környékén már inkább a 7et közelíti alulról.
Sztem nincs számottevő különbség fogyasztásban, ha lett volna 1.6 kombiban, akkor lehet azt választottuk volna, a sedan nem bejövős és ott a lámpák se ledesek még comfort felszereltségnél.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Declare #8685 üzenetére
Nem tudom, hogy van-e manapság létjogosultsága az első 2-3km-es olajcserének, nem vagyok benne biztos. Nem látok bele mérnöki szemmel. Én is agyalok rajta, de még nem tudtam dönteni, hogy megcsináltatom-e. Ha a lelked megnyugtatja már lehet, hogy megérte, attól függetlenül, hogy a motor nem profitál belőle.
Én csakis gyári szűrővel és motorolajjal merném cseréltetni, ha a szaki nem tudja beszerezni az olajszűrőt akkor kihagynám. Amúgy bizonyos márkaszervizben sem egy vészes összeg és legalább bekerül a szervizkönyvbe. Eladásnál hasznos lehet -
Gombinyó
őstag
válasz Sidorovich #8867 üzenetére
Az előző tulajnak nem igazán ment a parkolás.
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #8898 üzenetére
Nem feltétlen, a dráguló új autók húzzák magukkal a használt piacot is. Minden drágul...
Nyilván annyival nem fog többet érni a használt, amennyivel megdrágul a szalonautó, de valamilyen szinten kompenzál a piac.
A Cliot majdnem annyiért adtam el percek alatt, amennyiért megvettem szalonból 2 éve, pedig beleraktam 65ezret. Mondjuk egy 10 millás autónál ez nem így működött soha és ezután se fog.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #8903 üzenetére
Itthon ennél olcsóbb most egy Corolla TS az 1.2T-vel, ledes lámpákkal nyári és téli szettel.
-
Gombinyó
őstag
Mi a legfrissebb hir az Apple CarPlay es az AndroidAuto ugyeben?
Mikor rákérdezel a kereskedésben akkor mindig t+2 hónap. Vicc, amit művelnek. Legutóbbi hivatalos válasz a magyar ügyfélszolgálattól pedig az, hogy nem is lenne kötelességük ezt megoldani. Ja bzmg csak az összes kereskedő úgy árulta az autót, hogy ígérgették, hogy lesz, ezért nem érdemes új autót rendelni, vigyed el a készleteset...
Én már elengedtem, majd lesz egyszer, ha lesz. Remélem feltolják valami orosz fórumba az image fájlt és pendriveról felrakható lesz otthon is. -
Gombinyó
őstag
Focusra én is kértem árat, de az egyetlen értelmes motor a PSA féle 1.5 tdci lett volna bele, azzal meg drága volt. A háromhengeres ecoboostokat meg az 1.5 szívó motorjukat inkább skippeltem. A Kia drága, mert a valamit érő felszereltség a goldtól indul, az alatt még alufelni sincs. Végigjártunk sokmindent mi is, Octavia szintén drága lett volna.
Az egyetlen értelmes vetélytárs a Megane Grandtour lett volna 1.33Tce-vel, de a ledes lámpák miatt Corolla TS lett. -
Gombinyó
őstag
Így is nagyon zavar az összeszerelés minősége, nem ezt vártam. A fele ennyibe kerülő előző autóm teljesen csendben volt 60e km után is, ez meg jelenleg 13e km-nél csomó helyen zörög, csörög. Ha 10m-t fizettem volna ki érte sztem már valakire asztalt borítottam volna.
Jövő hónapban viszem kötelezőre, jeleztem a szerviznek a bánatom és remélem meg tudják oldani. Az is lehet, hogy az enyém egy céges buli után rakták össze másnaposan és másnak nem lesz vele gond. -
Gombinyó
őstag
Mindkét oldalsó üveg, ha félig le van engedve. Utas oldali ülés, ha nem ülnek benne. Ha bekapcsolom a klímát utána percekig zörög a vezérlő környékén, ahogy nyomkodom abbahagyja. Ilyenek... hátulról a tetőkárpit környékén is zörög minden kisebb úthibán. A jobb hátuljában valami puffog/durran, ha kisebb emelkedőről hajtok le (ezt nem tudom, hogy a futómű vagy karosszéria).
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen